• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 – 45310000-3 (Електромонтажні роботи) (Послуги встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчики напрямку руху), на об’єкті: СШ №20, проспект Оболонський, 32-Б, м. Київ)

Завершена

2 700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 500.00 UAH
Період оскарження: 17.08.2022 20:14 - 03.10.2022 00:00
Скарга
Розгляд припинено

Дискримінаційні вимоги в тендерній документації Замовника

Номер: c46cf4e5b18543ddb9c5c461fc923ce3
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-17-010209-a.c10
Назва: Дискримінаційні вимоги в тендерній документації Замовника
Скарга:
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, які містяться у тендерній документації Замовника щодо процедури закупівлі код ДК 021:2015 – 45310000-3 (Електромонтажні роботи) (Послуги встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчики напрямку руху), на об’єкті: СШ №20, проспект Оболонський, 32-Б, м. Київ)
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 06.10.2022 13:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.09.2022 15:56
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 12.10.2022 15:38
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 12.10.2022 15:38
Автор: ФОП МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ, Мельниченко Олександр Володимирович +380677009785 vedainstalling@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Дискримінаційні вимоги в тендерній документації Замовника

Номер: bd0090e4c5ee469e84b63f733d972309
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-17-010209-a.c9
Назва: Дискримінаційні вимоги в тендерній документації Замовника
Скарга:
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника до процедури закупівлі
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 08.09.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.08.2022 14:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.09.2022 13:37
Дата виконання рішення Замовником: 20.09.2022 14:21
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішення №5773-р/пк-пз від 08.09.2022 Постійно діючої адміністративної колегї Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виконано.
Автор: ФОП МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ, Мельниченко Олександр Володимирович +380677009785 vedainstalling@gmail.com
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога в тендерній документації

Номер: 91e8503960834e628dfd597652671cf3
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-17-010209-a.c8
Назва: Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику досить відповідати загальними фразами на конкретні запитання потнційних Учасників. Вас запитують навіщо ви вамагаєте Копію Декларації відповідності матеріально технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи: роботи, що виконуються на висоті, верхолазні роботи, ЗВАРЮВАЛЬНІ РОБОТИ або дозвіл на роботи що зазначенні вище (або аналогічні відповідно до чинного законодавства) по перше у вас предмет закупівлі це код ДК 021:2015 – 45310000-3 (Електромонтажні роботи) (Послуги встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчики напрямку руху) у ТЕХНІЧНІЙ СПЕЦИФІКАЦІЇ ВІДСУТНІ БУДЬ-ЯКІ зварювальні роботи та верхолазні роботи. Якщо вони є, то при яких роботах вони виконуються? Видаліть дану вимогу з оголошення. По друге, чому ви створюєте дискримінаційні умови для участі в процедурі закупівлі, з якою метою? По-друге, чітко зазначено в Постанові Кабінету Міністрів від 23 листопада 2016 р. № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення", виконання робіт (надання послуг), які є предметом закупівлі п.16. Ліцензіат зобов’язаний, наголошуємо "ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ" забезпечити наявність: приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер); пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму); Перераховані прилади і пристрої "обов'язково" і не може бути ніяких виключень, повинна мати будь-яка фірма або організація, яка виконує роботи, які є предметом закупівлі: Послуги встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчики напрямку руху. Цей факт, що ви відповідаєте не конктретно на чітке запитання, а замість вас відповідають "зацікавлений Учасник" в черговий раз підтверджує, що в даної фірми ліцензія "куплена", адже не маючи даних пристроїв та приладів, ніхто немає ніякого законного права виконувати роботи, які є предметом закупівлі. Ви навмисно і грубо порушуєте чинне законодавство. Ми змушені будемо звернутися з офіційною скаргою до АМКУ і повірте ми це зробимо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, відповідно до технічного завдання здійснюється серед іншого закупівля монтажу системи пожежної сигналізації, системи мовленнєвого оповіщення. З урахуванням особливостей такого монтажу в приміщеннях Замовника, вимоги щодо зварювальних робіт та верхолазних робіт є обгрунтованими. Жодні вимоги тендерної документації не є дискримінаційними, адже будь-який учасник, який планує виконувати роботи згідно положень технічного завдання, має можливість отримання відповідної декларації в законному порядку. Щодо переліку обладнання, відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно обирає кваліфікаційні критерії, тому просимо уникати тиску в цьому питанні на Замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога в тендерній документації

Номер: d4b659d1c5ef4756ace67e0025e8f48b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-17-010209-a.c7
Назва: Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовику процедури закупівлі в ДОДАТКУ №2 «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі» Ви, як Замовник вимагаєте від Учасників У складі тендерної пропозиції надати копію/скановану копію ліцензії на право користування програмним забезпеченням АВК видану на ім'я Учасника торгів, чинну не менше ніж до 31.12.2022 року та видаткову накладну або інший документ, що підтверджує придбання даного програмного ліцензійного комплексу, а чому саме до 31.12.2022 року, а якщо в Учасника ліцензія чинна до 31.11.2022 року він що немає законного права приймати участь в закупівлі? Що це за маячня, що за дискримінаційні вимоги до Учасників, хто вам їх "підсунув"? А чому Учасник не має права орендувати ліцензійний програмний комплекс, на підставі цивільно-правового договору, хто це вирішив і чому ви порушуєте чинне законодавство України? Також в п.3 в загальну вартість пропозиції враховати цілодобове спостереження за системами пожежної сигналізації, яка змонтована відповідно до цієї закупівлі. Спостереження учасник – переможець здійснює після завершення монтажник робіт та передачі об’єкта в єксплуатацію та спостерігає, допоки замовник не заключить договір на спостереження, але в будь – якому випадку не пізніше ніж до 31.12.2022 року. В зв’язку з чим, учасник надає Ліцензію або документ що підтверджує її наявність на надання послуг/виконання робіт протипожежного призначення або документу, що підтверджує її наявність, виданий відповідним органом. В даній ліцензії / документі повинно бути зазначено, що учасник, який подав тендерну пропозицію має право виконувати наступні роботи: Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень; спостерігання за системами протипожежного захисту. Шановний Замовику, згідно чинного законодавства України, а саме Постанови Кабінету Міністрів №852 від 23 листопада 2016 року є розділ "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень", послуги які і є предметом закупівлі. І є розділ "Вимоги щодо виконання робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту", які не мають ніякого відношення до предмета закупівлі це є два різних види робіт. Окрім того згідно чинної Постанови Кабінету Міністрів №852 від 23 листопада 2016 року, розділу "Вимоги щодо виконання робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту" є зовсім інші вимоги щодо наявності в Учасника виконавців робіт. п.23. Виконавці робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту повинні відповідати таким вимогам: інженер повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузі знань “Інформаційні технології”, “Автоматизація та приладобудування”. Допускається залучення інженера на підставі цивільно-правового договору; наявність чотирьох диспетчерів або операторів для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень (якщо до пульту пожежного спостерігання підключено більше 300 об’єктів, не менше восьми диспетчерів або операторів - по два диспетчери та/або оператори на зміну); Також незрозуміло, чому Учасник процедури повинен "обов'язково" мати "Пультове обладнання" для здійснення (надання) послуг для здійснення спостерігання за системами протипожежного захисту? А чому він (Учасник) не має права надавати послуги з "спостерігання за системами протипожежного захисту" на підставі цивільно-правового договору (або договору оренди?) і мати для виконання даної задачі "Орендаря", або субпідрядника? Як того дозволяє чинне законодавство України, може здійснюватися спостерігання за системами протипожежного захисту об’єктів диспетчерами, або операторами інших ліцензіатів, які мають технічно сумісні центри приймання тривожних сповіщень, як того законно дозволяє, розділ "Вимоги щодо виконання робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту" п.23 Виконавці робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту повинні відповідати таким вимогам, згідно абзацу 4. Шановний Замовнику проаналізувавши вимоги вашої тендерної документації, можна зробити висновок, що Ви собі дозволяєте значну кількість порушень вимог чинного законодавства України, щодо виконання робіт протипожежного призначення, які є предметом закупівлі і навмисно черговий раз порушуєте вимоги статті 5 та статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", щодо недискримінації потенційних Учасників та навмисно обмежуєте їх кількість. Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, які зазначені нами вище, адже ці вимоги порушують статтю 5 та статтю 22 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постанови Кабінету Міністрів №852. У випадку ігнорування нашої вимоги, яка базується на доказах чинного законодавства Укаїни, ми будемо змушені звернутися з офіційною заявою (скаргою) до АМКУ, для відстоювання своїх законнних прав та інтересів, як потенційний Учасник, які має всі необхідні дозвільні документи, щодо виконання робіт протипожежного призначення, які є предметом закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1) Шановний Учаснику, повідомляємо, що відповідно до умов технічного завдання пропозиція повинна містити кошторис. Такий документ формується з використанням спеціалізованого програмного комплексу. Використання ліцензійного програмного забезпечення повністю узгоджується з нормативною базою України. 2) Відповідно до положень технічного завдання в ціні пропозиції необхідно врахувати цілодобове спостереження за змонтованими системами пожежної сигналізації. Тендерна документація не містить обмежень щодо пультового обладнання. 3) Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог, адже будь-який учасник має можливість отримати необхідні документи для забезпечення надання послуг (виконання робіт), що передбачені технічним завданням.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога в тендерній документації

Номер: 7277f417871d4c7a95e79693715235d5
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-17-010209-a.b6
Назва: Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику в тендерній документації в Додатку №1 в Розділі 3. Інші документи, в п.3.2. Ви вимагаєте надати Акт огляду об’єктів складений учасником в довільній формі, підписаний уповноваженою особою Замовника та Учасником (уповноважена особа Замовника підпише акт всім без виключення Учасникам, які оглянули об’єкт, провели необхідні заміри). Учасник повинен оглянути об’єкт у період звернення за роз’ясненнями, який вказаний на майданчику (та /або веб-порталі уповноваженого органу). В даному акті обов'язково повинна бути зазначена дата та час підписання. По-перше, чому Учасник повинен оглянути об’єкт у період звернення за роз’ясненнями, тобто іншими словами в "період уточнень", який становить, згідно вашої закупівлі, аж 3 (три) робочі дні - 18, 19 та 22 серпня. А чому не до закінчення періоду подачі пропозицій, що це за повна дискримінація Учасників та обмеження їх в часі? По-друге, встановлюючи відповідну вимогу, ви як Замовник порушуєте право скаржника на конфідеційність інформації, також дана вимога несе у собі низку корупційних ризиків, адже для участі в тендері необхідно отримувати Акт обстеження об'єкта за підписом уповноваженої особи Учасника. По-третє, встановлена вимога не відповідає нормам Закону і в свою чергу порушує принципи здійснення закупівлі, недискримінації учасників та необ'єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників в подальшому. Дану вимогу можна характеризувати, як попередні перемовини учасників із Замовником, що не є стадією процедури відкритих торгів. Вимога щодо надання акту огляду об'єкта з підписом Замовника є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних Учасників. Оскільки Замовник має можливість підписати відповідні листи лише обраними безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у процедурі закупівлі, тобто Замовник спеціально таким чином здійснює упереджений відбір учасників. По-четверте, даною вимогою Замовник фактично позбавляє права участі в закупівлі Учасників, які знаходяться на великій відстані від об'єкту. На сьогодні в Україні запроваджено карантинні обмеження на загальнонаціональному рівні, що також визначає вашу вимогу, яка порушує норму Закону. По-п'яте, зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об'єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає не конфіденційною. Хоча відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не повинен знати перелік Учасників, які подають свої пропозиції, до моменту їх розкриття. Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за та такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. По-шосте, поясніть яка мета огляду (обстеження) об’єктів, знати Замовнику яка потенційна кількість Учасників буде приймати участь в закупілі і передати дану інформацію "зацікаленому Учаснику". Тим паче дана вимога є незрозумілою, виходячи з того, що в додатку №2 «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі» в таблицях "Відомості обсягів робіт" та "Відомість ресурсів" є всі необхідна інформація для Учасників, щодо кількості приладів, їх найменування, типу кабельно-провідникової продукції. Яка ще додаткова інформація необхідна для Учасників для виконання відповідних кошторисних розрахунків та надання комерційної пропозиції не зрозуміло взагалі!!! Окрім того, згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов'язкового обстеження об'єкту з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 №9264 3. Рішення від 29.05.2020 №10669 У зв'язку з чим просимо вилучити вищезазначену дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, Замовник вважає, що викладеного технічного завдання може бути недостатнім для коректного складання ціни пропозиції. Адже в процесі виконання робіт часто відбуваються конфліктні ситуації щодо цінової політики. Зазначені Вами заперечення не узгоджуються з реальним станом справ. Замовник забезпечує оформлення відповідного акту будь-якому учаснику, відстань також не може бути аргументом, адже учаснику у разі перемоги необхідно буде все-одно прибути на об’єкт для надання послуг. Замовник не розуміє, яким чином встановлена вимога може бути дискримінаційною для Вас як потенційного учасника, адже Ви маєте, як і будь-який учасник, можливість її дотримати.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога в тендерній документації

Номер: dfe73cf54151463082ebf2ecd07f7062
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-17-010209-a.c5
Назва: Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику в тендерній документації ви вимагаєте від Учасників надати документальне підтвердження щодо проходження навчання для монтажу протипожежного обладнання від виробника (-ів), або диллера, або представника, або імпортера запланованого протипожежного обладнання (прилад приймально - контрольний, сповіщувачі, комплекс мовленнєвого оповіщення, гучномовці) щонайменше двох штатних працівників учасника. По-перше в Україні близько 10-12 різних виробників вітчизняного протипожежного обладнання, не враховуючи іноземних виробників протипожежного обладнання, яке сертифіковане в Україні - Bosh, Siemes і т.д. То на вашу думку, що Учасники повинні проходити спеціальне навчання, щодо монтажу всіх даних видів обладнання? Це повний нонсенс та маячня. Окрім того, звідки Учасникми знати, який вид тип обладнання (адресне чи неадресне запроектоване) і якого виробника. По-друге ви навмисно порушуєте вимоги статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, щодо дотримання вимоги п.2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; Це спеціальне "необов'язкове" навчання призведе до збільшення матеріальних та фінансових затрат Учасників, враховуючи те, що в відомості ресурсів вказане не 1(одне) а 3(три) Завод-виготовлювачі (підприємство) ТДВ "СКБ ЕЛЕКТРОНМАШ, ТОВ "Тірас-12 та ТзОВ НВП"ЕЛЕКТОПРИЛАД". По-третє ТДВ "СКБ ЕЛЕКТРОНМАШ, ТОВ "Тірас-12 та ТзОВ НВП"ЕЛЕКТОПРИЛАД" є Заводами-виготовлювачі, або по-іншому виробниками протипожежного обладнання та приладів, або диллерів, або представників, або імпортерів. Зайшовши на сторінку кожного з вищезазначених виробників всі Учасники і ви як Замовник можете пересвідчитися, що опції щодо проведення "навчанння, наявності відповідного педагогічно-інженерних працівників, або тим паче дозволу чи ліцензії, щодо надання освітніх послуг вони не мають, згідно КВЕД 85.1-85.6 ОСВІТА". По-четверте ви, як Замовник вимагаєте від Учасників, цитуємо вас п.3.2 На підтвердження інформації зазначеної у довідці надати не менше 1-го *аналогічного договору акт виконаних робіт що свідчіть про повне виконання договору. Так ми не розуміємо які вам потрібні ще докази, що працівники (виконавці робіт) Учасників вміють якісно виконувати монтажні роботи? По-п'яте, згідно чинної Постанови №852 від 23.11.2016 року "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень" відсутні будь-які вимоги до ліцензіатів, щодо обов'язковості проходження навчання для монтажу протипожежного обладнання від виробника (-ів), або диллера, або представника, або імпортера Наполягаємо на вилученні даної вимоги до Учасників, яка повністю суперечить чинному законодавсту України, щодо виконання робіт протипожежного призначення, які є предметом закупівлі, окрім того дана вимога повністю порушує вимоги статті 5 та статті 22 п.4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У випадку ігнорування нашої вимоги, яка базується на доказах чинного законодавства Укаїни, ми будемо змушені звернутися з офіційною заявою до АМКУ, для відстоювання своїх законнних прав та інтересів, як потенційний Учасник, які має всі необхідні дозвільні документи, щодо виконання робіт, які є предметом закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, повідомляємо, що незважаючи на ліцензійні вимоги, встановлені Постановою КМУ, кожен виробник встановлює індивідуальні характеристики щодо власного обладнання. Також існують особливості в способі програмування та налаштування устаткування. Технічне завдання, викладене в даній закупівлі, обумовлене відповідними проектними рішеннями, згідно яких встановлено перелік устаткування, що необхідне для монтажу. Замовник не вимагає проходження навчання в усіх виробників, лише щодо виробників ключового обладнання, що передбачене даною закупівлею. Для підвищення ефективності роботи Ваших працівників ми рекомендуємо забезпечувати їх додаткове навчання та підвищення кваліфікації. Таким чином встановлена вимога повністю узгоджується з положеннями Закону «Про публічні закупівлі», зокрема в частині забезпечення вимог якості (згідно п. 33 ч. 1 ст. 1 Закону).
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

дикрімінаційні вимоги

Номер: e6d073f57cc94a758526514eb4b286f7
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-17-010209-a.a4
Назва: дикрімінаційні вимоги
Вимога:
Шановний замовнику скажіть коли Ви перестанете красти бюджетні кошти та будете викладати оголошення про закупівлю в рамках чинного законодавства в п. 6 Оголошення ви вимагаєте щоб роботи/послуги повинні проводитись у відповідності до чинних норм та стандартів України, зокрема: Закону України «Про охорону праці», «Про страхування», «Про відходи», стандартів ДСТУ та ISO та ін. Копію Декларації відповідності матеріально технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи: роботи, що виконуються на висоті, верхолазні роботи, ЗВАРЮВАЛЬНІ РОБОТИ або дозвіл на роботи що зазначенні вище (або аналогічні відповідно до чинного законодавства) В РАЗІ НАДАННЯ ДЕКЛАРАЦІЇ – В ГРАФІ МІСЦЕ ВИКОНАННЯ РОБІТ ВКАЗАТИ АДРЕСУ ОБ’ЄКТУ ДЕ БУДУТЬ ВИКОНУВАТИСЯ РОБОТИ ВМІДПОВІДНО ДО ЦІЄЇ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ АБО ДЕКЛАРАЦІЯ ПОВИННА БУТИ ВИДАНА З ТРАКТУВАННЯМ МІСЦЯ ВИКОНАННЯ РОБІТ «НА ОБ’ЄКТАХ ЗАМОВНИКА ПО УКРАЇНИ ЗГІДНО УКЛАДЕНИХ ДОГОВОРІВ» по перше у вас предмет закупівлі це код ДК 021:2015 – 45310000-3 (Електромонтажні роботи) (Послуги встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчики напрямку руху) і технічній специфікації немає ніяких зварювальних робіт. Видаліть дану вимогу з оголошення. По друге, чому ви створюєте дискримінаційні умови для участі в процедурі? для чого ви конкретно зазначаєте що саме і в якому вигляді має бути зазначено в документі Учасника? Обґрунтуйте або видаліть дану вимогу. Постанова КМУ № 1107 від 26.10.2011 р не містить прямої норми, яка визначає територіальні межі дії декларації. Однак в Постанові прописано що суб’єкт господарювання повинен за п’ять днів подати декларацію за місцем проведення робі, це як прописано в нормативному документі, а не як ви собі придумали. У вас в Пункті. 7 Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимо разі потреби) У складі тендерної пропозиції надаються: 1. Сертифікат ДСТУ ІSO 45001:2019 "Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування" - сфера застосування (сертифікації) – монтаж систем пожежної сигналізації, інженерні послуги в галузі проектно – конструкторських робіт, діяльність у сфері архітектури. (на сертифікаті повинна бути відмітка (емблема/наліпка/тощо) НААУ– національний знак акредитації) 2.Сертифікат ДСТУ ІSO 14001:2015 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування" - сфера застосування (сертифікації) – монтаж систем пожежної сигналізації, інженерні послуги в галузі проектно – конструкторських робіт, діяльність у сфері архітектури (на сертифікаті повинна бути відмітка (емблема/наліпка/тощо) НААУ – національний знак акредитації) 3. Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» - сфера застосування (сертифікації) –монтаж систем пожежної сигналізації, інженерні послуги в галузі проектно – конструкторських робіт, діяльність у сфері архітектури (на сертифікаті повинна бути відмітка (емблема/наліпка/тощо) НААУ – національний знак акредитації) 4. Сертифікат SA 8000:2014 «Cоціальна відповідальність» - сфера застосування (сертифікації) – монтаж систем пожежної сигналізації, інженерні послуги в галузі проектно – конструкторських робіт, діяльність у сфері архітектури 5.Сертифікат ІSO 50001:2018 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо використання» - сфера застосування (сертифікації) – монтаж систем пожежної сигналізації, інженерні послуги в галузі проектно – конструкторських робіт, діяльність у сфері архітектури 6. Сертифікат ДСТУ ISO 23932:2009 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» - сфера застосування (сертифікації)– монтаж систем пожежної сигналізації, інженерні послуги в галузі проектно – конструкторських робіт, діяльність у сфері архітектури. 7. Сертифікат ДСТУ – Н СEN/TS 54-14:2009 Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію експлуатування і технічного обслуговування». 8. Сертифікат ISO 37001:2016 "Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування" - сфера застосування (сертифікації) –монтаж систем пожежної сигналізації, інженерні послуги в галузі проектно – конструкторських робіт, діяльність у сфері архітектури. 9. Сертифікат ISO/IEC 27001:2013 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги» - сфера застосування (сертифікації) –монтаж систем пожежної сигналізації, інженерні послуги в галузі проектно – конструкторських робіт, діяльність у сфері архітектури. 10. Сертифікат ISO 28000:2007 «Системи менеджменту безпеки ланцюга постачань» сфера застосування (сертифікації) –монтаж систем пожежної сигналізації, інженерні послуги в галузі проектно – конструкторських робіт, діяльність у сфері архітектури. Поясніть чому у вас частина сертифікатів з знаком НААУ – національний знак акредитації, а інша ні. Це дуже хитро придумано. Бо у вашого потенційного переможця, а він судячи з ваших вимог в оголошенні у же є ці сертифікати і саме частина з знаком НААУ інша ні. Тому обґрунтуйте вашу вимогу з надання сертифікатів частину з знаком НААУ Окрім того, Отримання додаткових сертифікатів для можливості надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не передбачено жодним нормативно-правовим актом. Таким чином Замовник не має права вимагати документи, які не є обов’язковими під час здійснення діяльності. Вичерпний та законний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, для одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначають Ліцензійні умови, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"; Для прикладу хочемо зазначити, що у частині «Національний вступ» ДСТУ ISO 9001:2015 які вимагає Замовник, зазначено наступне: «Дані стандарти можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити та виконувати передбачені стандартами політику і завдання, ураховуючи правові й інші вимоги». Тобто, момент номер один, «МОЖУТЬ ЗАСТОСОВУВАТИ», а не «ЗОБОВ’ЯЗАНІ». Далі у цьому ж вступі зазначається, що «Дані стандарти, як і інші стандарти, не призначено для збільшення чи змінення правових вимог щодо організації». Тобто дані стандарти не можуть утворювати або припиняти певні правові наслідки для суб’єкта господарювання, зокрема, й в такий спосіб – як створення перешкоди для прийнятті участі у закупівлі (тобто дискримінації). У тексті самих стандартів у розділі « Сфера застосування» також зазначено: «Цей стандарт організація може використовувати ». Знову ж таки «МОЖЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ», а не «ЗОБОВ’ЯЗАНІ». Тобто ми бачимо, що дані стандарти мають виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб’єкта господарювання, а не обов’язок. А все що не є обов’язковим не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінації учасників, яким визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Також у розділі 2 «Нормативні посилання» зазначених ДСТУ передбачено, що «Нормативних посилань немає». Тобто жодним чинним нормативно-правовим актом в Україні не регулюється дане питання та не передбачена обов’язкова наявність сертифікатів ISO. Встановлюючи вимоги щодо надання сертифікатів, Замовник лобіює інтереси учасника Процедури закупівлі, який має відповідні документи. Вимагаємо видалити дану вимогу В пункті є вимога 3.1. Договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно-монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше ніж 11 000 000,00 грн. та термін дії даного договору –не менше ніж до кінця 2022 року. Ця вимога є дискримінаційною і такою що обмежує коло учасників. Ще раз наголошуємо, що у вас уже є потенційний переможець у якого є такий договір саме на таку суму і чому взагалі сума в 11 000 000, грн. коли сума закупівлі 2 700 000, 00грн. Що за незрозумілі вимоги. Здається що ви видумуєте їх, а скоріше всього вам їх просто надали. Додаток 2 Документи, що надаються усіма учасниками у складі тендерної пропозиції Пунк 2. Вимога До приймання передачі наданих послуг залучаються представники інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду в сфері пожежної безпеки - Державний центр сертифікації ДСНС України. Учасник надає гарантійний лист, у якому учасник гарантуватиме можливість проведення перевірки відповідності систем протипожежного захисту відповідно до вимог ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» з залученням інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду в сфері пожежної безпеки - Державний центр сертифікації ДСНС України. На підтвердження Учасник повинен надати письмову згоду Державного центру сертифікації ДСНС України на проведення робіт з інспектування по обєкту, де будуть виконуватися роботи. Шановний Замовнику, по-перше, зазначена вимога є дискримінаційною оскільки при передбаченні даної вимоги Замовник керується ДБН.В.2.5.-56:2014 в якому зазначено: И.1. Мета перевірки СПЗ – визначення відповідності змонтованої системи вимогам проектної документації та її працездатність. И.1.2. Для перевірки відповідності СПЗ Замовником робіт може бути створена комісія з представників Замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Порядок та тривалість роботи комісії визначається Замовником робіт. Органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO\IEC 17020. У будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду у сфері пожежної безпеки. Представники третьої сторони повинні бути компетентними, що підтверджується наявністю кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури за напрямком експертизи в частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки. Тобто, як бачимо, перевірка відповідності систем протипожежного захисту, змонтованих на об’єкті, МОЖЕ бути ініційована та здійснюватися за бажанням Замовника. Таким чином, бачимо, що даним питанням займається Замовник за своїм бажанням, і коло залучених суб’єктів визначає сам же Замовник самостійно. Тоді виникає питання: чому потенційні учасники (виконавці робіт) повинні подати у складі пропозиції документ від органу, який перевіряє відповідність систем протипожежного захисту, якщо не відомо чи захоче Замовник ініціювати таку перевірку взагалі? І чи виграє учасник даний тендер також невідомо. Виходить, що учасник наперед повинен домовитися з інспекційним органом про надання послуг, які ймовірно (можливо, скоріше за все, а може й ні) будуть надані. б) виходячи з вимоги, Замовник бажає отримати документ від Державного центру сертифікації ДСНС України (є державним органом з інспектування). Але є питання: Державний центр сертифікації ДСНС України є державним органом, який діє на підставі Положення та Конституції України (стаття 19 Конституції України визначає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України). Хіба до обов’язків та повноважень державних органів належить надання гарантійних чи листів погоджень про включення до складу комісії? Якщо у державного органу визначено обов’язок – бути залученим до перевірки відповідності систем пожежної сигналізації на об’єктах, то він це зробить в межах своїх повноважень, незалежно від надання якихось невідомих листів! По-третє, у вас предмет закупівлі: Технічне обслуговування автоматичних систем: пожежної сигналізації! До чого тут взагалі інспекційний орган? По-четверте, ви вимагаєте залучення Державного центру сертифікації ДСНС України. Питання: а до чого тут взагалі центр сертифікації ДСНС України? Що учасник-переможець буде у вас сертифікувати? Будь ласка, видаліть дану абсурдну вимогу, внесіть зміни та не створюйте дискримінаційних умов для участі. В іншому випадку, ми можемо звернутися у відповідні контролюючі органи, щоб звернули увагу на вашу процедуру закупівлі!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, повідомляємо, що Замовник складає тендерну документацію у відповідності до вимог та положень Закону «Про публічні закупівлі», зокрема ст. 16 та 22 Закону. 1) Декларація відповідності складається відповідно до Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 та по формі, що визначається даною Постановою. Згідно Форми необхідне заповнення місця виконання робіт підвищеної небезпеки. Таким чином вимога є цілком законною. 2) Щодо акредитації органів сертифікації ISO. Повідомляємо, що НААУ не здійснює акредитацію органів сертифікації по усім державним стандартам, оскільки не має на це законних повноважень. 3) Щодо сертифікатів ISO. Повідомляємо, що вимога є законною, оскільки узгоджується з державною політикою стандартизації, а також не є дискримінаційною, адже будь-який учасник, який дотримується зазначених стандартів, має можливість отримати відповідний підтверджуючий сертифікат. 4) Щодо договору страхування. Повідомляємо, що незважаючи на обсяг фінансування даної закупівлі обсяг страхової цивільно-правової відповідальності повинен його перевищувати, адже об’єкт відноситься до середнього класу наслідків, а тому потенційні наслідки, які повинні покриватись страховою відповідальністю, можуть суттєво перевищувати страховий ліміт. 5) Щодо письмової згоди Державного центру сертифікації ДСНС. Такий центр повністю відповідає нормативним документам щодо здійснення перевірки відповідності систем в якості третьої сторони. Представники ДСНС є компетентними виконавцями окремих видів робіт (послуг), здатні здійснити експертизу в частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки. У відповідності до положень п. 33 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» Замовник залишає дану вимогу для підтвердження забезпечення якості під час складання технічної специфікації до предмету закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації, згідно чинного законодавства України

Номер: d88a5e0ec1314d12bea7395b27581465
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-17-010209-a.a3
Назва: Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації, згідно чинного законодавства України
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі. В тендерній документації до Учасників процедури закупівлі в додатку №1 в п.1.1 відсутня важлива вимога до Учасників, щодо наявності в матеріально-технічній базі обов'язкових приладів та пристроїв, а саме відповідно до розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень" чинної Постанови Кабінету Міністрів від 23 листопада 2016 р. № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення", виконання робіт (надання послуг), які є предметом закупівлі п.16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність: приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер); пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму); Доводимо до Вашого відома, що згідно чинного законодавства України НАКАЗУ № 193 від 08.02.2016 року "Про затвердження Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів" а прилади для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер) саме відносяться до регульованих засобів вимірювальної техніки (ЗВТ). Відповідно до вищезазначеної інформації, виникає законна вимога до Учасників, щодо наявності в них власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії, відповідно до ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання (ISO 10012:2003 IDT), з завіреними сертифікатом(ами) визнання вимірювальних можливостей та свідоцтвами про повірку регульованого ЗВТ, дійсним на весь період надання послуг. У випадку орендованої надати копію договору оренди обладнання електротехнічної лабораторії. При відсутності електротехнічної лабораторії на кожен регульований ЗВТ (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер) окремий сертифікат визнання вимірювальних можливостей та свідоцтвами про повірку, дійсним на весь період надання послуг, без наявної електротехнічної лабораторії. Наполягаємо на внесенні даної вимоги до тендерної документації, адже це є вимогою чинного законодавства України і без наявності в Учасників приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер) та пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму), Учасник (ліцензіат) немає ніякого законного права виконувати роботи, які є предметом закупівлі. В випадку ігноруванння нашої вимоги, яка грунтується на чинному законодавстві, ми, як потенційний Учасник, а також інші Учасники зрозуміємо, що вимоги тендерної документації сформовані від певного "зацікавленого" Учасника, в якого ці всі прилади та пристрій, які регламентуються чинним законодавством України, щодо порядку виконання робіт протипожежного призначення, які є предметом закупівлі відсутні!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, звертаємо увагу, що Замовник складає тендерну документацію у відповідності до вимог та положень Закону «Про публічні закупівлі», зокрема ст. 16 та 22 Закону. Обсяги та перелік кваліфікаційних критеріїв встановлюється Замовником самостійно. Замовник не бачить підстав для додавання вимог.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога в тендерній документації

Номер: 98de6f35d3ef4e07bcf26ef5e0272d65
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-17-010209-a.c2
Назва: Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику в тендерній документації в розділі Розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ви як Замовник вимагаєте від Учасників процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надати: Сертифікат ДСТУ ІSO 45001:2019 "Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування" - сфера застосування (сертифікації) – монтаж систем пожежної сигналізації, інженерні послуги в галузі проектно – конструкторських робіт, діяльність у сфері архітектури. (на сертифікаті повинна бути відмітка (емблема/наліпка/тощо) НААУ– національний знак акредитації) Сертифікат ДСТУ ІSO 14001:2015 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування" - сфера застосування (сертифікації) – монтаж систем пожежної сигналізації, інженерні послуги в галузі проектно – конструкторських робіт, діяльність у сфері архітектури (на сертифікаті повинна бути відмітка (емблема/наліпка/тощо) НААУ – національний знак акредитації) Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» - сфера застосування (сертифікації) –монтаж систем пожежної сигналізації, інженерні послуги в галузі проектно – конструкторських робіт, діяльність у сфері архітектури (на сертифікаті повинна бути відмітка (емблема/наліпка/тощо) НААУ – національний знак акредитації) Сертифікат SA 8000:2014 «Cоціальна відповідальність» - сфера застосування (сертифікації) – монтаж систем пожежної сигналізації, інженерні послуги в галузі проектно – конструкторських робіт, діяльність у сфері архітектури Сертифікат ІSO 50001:2018 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо використання» - сфера застосування (сертифікації) – монтаж систем пожежної сигналізації, інженерні послуги в галузі проектно – конструкторських робіт, діяльність у сфері архітектури Сертифікат ДСТУ ISO 23932:2009 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» - сфера застосування (сертифікації)– монтаж систем пожежної сигналізації, інженерні послуги в галузі проектно – конструкторських робіт, діяльність у сфері архітектури. Сертифікат ДСТУ – Н СEN/TS 54-14:2009 Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію експлуатування і технічного обслуговування». Сертифікат ISO 37001:2016 "Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування" - сфера застосування (сертифікації) –монтаж систем пожежної сигналізації, інженерні послуги в галузі проектно – конструкторських робіт, діяльність у сфері архітектури. Сертифікат ISO/IEC 27001:2013 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги» - сфера застосування (сертифікації) –монтаж систем пожежної сигналізації, інженерні послуги в галузі проектно – конструкторських робіт, діяльність у сфері архітектури. Сертифікат ISO 28000:2007 «Системи менеджменту безпеки ланцюга постачань» сфера застосування (сертифікації) –монтаж систем пожежної сигналізації, інженерні послуги в галузі проектно – конструкторських робіт, діяльність у сфері архітектури. Шановний Замовнику наголошуємо, що предметом тендерної закупівлі є "Послуги встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчики напрямку руху)" жодного слова в назві тендерної закупівлі, щодо надання інженерних послуг в галузі проектно – конструкторських робіт, діяльність у сфері архітектури немає. Окрім того що сертифікати ДСТУ ISO (ISO), не є обов'язковими, а що не є обов'язковим набуває принципів дискримінації. Ви як Замовник навмисно обмежуєте, кількість потенційних Учасників, акцентуючи на тому та вимагаючи від Учасників, що в усіх сертифікатах ДСТУ ISO (ISO) сфера застосування (сертифікації) повинна бути – монтаж систем пожежної сигналізації, інженерні послуги в галузі проектно – конструкторських робіт, діяльність у сфері архітектури. Доводимо до Вашого відома, що сертифікати ДСТУ ISO (ISO) видаються відповідними акредитованими органами сертифікації, згідно напрямку діяльності та ліцензійних вимог підприємства або організації, щодо виконання робіт та відповідно сфери застосування (сертифікації). В ліцензійних умовах "Провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" чинної Постанови Кабінету Міністрів №852 від 23.11.2016 року розділ згідно якого виконуються роботи і які є предметом закупівлі, називається "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень", жодного слова щодо надання "інженерних послуг в галузі проектно – конструкторських робіт, діяльність у сфері архітектури" немає. Окрім того Електромонтажні роботи (Послуги встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчики напрямку руху), на об’єкті: СШ №20, проспект Оболонський, 32-Б, м. Київ, які є предметом закупівлі, виконуються, згідно чинного законодавства на основі затвердженої проектно-кошторисної документації, які пройшли відповідні експертизи та отрималі позитивні висновки. Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, стосовно зміни наступної інтерпритації, яка звужує кількість потенційних Учасників і спрямована на пвеного "зацікавлеого" Учасника, сфера застосування (сертифікації) – "монтаж систем пожежної сигналізації, інженерні послуги в галузі проектно – конструкторських робіт, діяльність у сфері архітектури на зазначення виконання робіт (надання послуг), протипожежного призначення, які є предметом закупівлі. Даною дискримінаційною вимогою ви навмсине "грубо" порушуєте статтю 5 та статтю 22 п.4 закону України "Про публічні закупівлі" , адже тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. В випадку повного ігнорування нашої вимоги, яка базується на доказах чинного законодавства ми будемо змушені звернутися до АМКУ, з офіційною скаргою, для відстоювання своїх законнних прав та інтересів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, відповідно до предмету закупівлі здійснюється закупівля: Послуги встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчики напрямку евакуювання. При цьому відповідно до Додатку 2 до тендерної документації передбачено надати кошторис для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам. Додатково звертаємо увагу, що згідно п.5.3 проекту договору зазначено порядок здачі-приймання послуг (шляхом подання акту здачі-приймання виконаних робіт (наданих послуг). Відповідно до КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва» такою документацією є кошторис виконаних будівельних робіт. Згідно Розділу V КНУ при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі необхідно враховувати серед іншого недоліки проектної документації, у випадку чого потрібно вносити необхідні зміни у проекту документацію у встановленому порядку. Замовник не має додаткових передбачених бюджетом коштів на такі коригування. Також, відповідно до чинних норм, після завершення монтажних робіт Виконавець надає «Виконавчу документацію», яка розробляється та затверджується інженером – проектувальником та відноситься до інженерних послуги в галузі проектно – конструкторських робіт, діяльність у сфері архітектури. Це завдання покладається на підрядну організацію у відповідності до чинних норм.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога в тендерній документації

Номер: afe4149c4e034ac5a3bd537462916054
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-17-010209-a.b1
Назва: Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику в додатку №1 тендерній документації в п.2.1 Довідка про наявність основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника їх кваліфікація та досвід для виконання робіт за формою таблиці «б» цього Додатку присутня вимога до Учасників, яка не відповідає чинному законодавству України і якою Ви, як Замовник навмисно дискридитуєте Учасників з статусом - фізична особа підприємець. Даною вимогою, окрім того що ви порушуєте чинне законодавство, ви ще й дискримінуєте Учасників процедури закупівлі, обмежуючи кількість їх потенційних Учасників. Також даною вимогою, ви "грубо" порушуєте статтю 5 Закону України "Про публічні закупівлі" Доводимо до Вашого відома, що фізична особа підприємець згідно з українським законодавством - це фізична особа, яка реалізує свою здатність до праці шляхом самостійної, на власний ризик діяльності з метою отримання прибутку. Фізична особа підприємець, згідно штатного розпису підприємства не обов'язково повинна бути директором підприємства, а може бути, як в більшості випадків, його керівником, тобто вона не є посадовою особою, а відповідно і штатним інженерно-технічним працівником. Виходячи з вищезазначеного наполягаємо на внесенні змін до п.2.1 шляхом зазначення, що посада, згідно п.5 Директор – не менше 1-єї особи є вимогою, яка відноситься тільки до підприємств з статусом - ПП (приватне підприємство), або ТОВ (товариство з обмеженою відповідальністю), до підприємств зі статусом фізична особа підприємець дана вимога, згідно чинного законодавства не відноситься. Відповідно фізична особа підприємець, так як він не є директором, не повинен проходити обовязкове навчання - Загальний курс з ОП; - Забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (НПАОП 0.00-7.11-12); - Проходження навчання з питань пожежної безпеки - Проходження навчання та/або перевірку знань з електробезпеки, згідно "Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою" НАКАЗУ № 15 від 26.01.2005 року розділу 5 "Навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб" п.5.1. Перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці, додатку 3 "ПЕРЕЛІК посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці" цитуємо п.1.1. Керівники, заступники керівників, головні спеціалісти, керівники основних виробничих та технічних служб підприємств, установ й організацій, об'єднань підприємств незалежно від форм власності та характеру виробничої діяльності, які безпосередньо пов'язані з організацією безпечного ведення робіт. Фізична особа підприємець не є керівником, обов'язки якої, ключове словосполучення "безпосередньо пов'язані з організацією безпечного ведення робіт", тому відповідно проходження навчання з охорони праці, пожежної безпеки та перевірка знань з електробезпеки йому не потрібне. Для організації безпечного ведення робіт Фізична особа підприємець наказом по підприємству призначає відповідальну особу - яким є керівник робіт (штатний інженерно-технічний працівник). Даною вимогою ви порушуєте саттю 5 Закону України "Про публічні закупівлі", адже це призведе до додаткових фіансових витрат, які не передбачені чинним законодавством України, а згідно статті 5 п.1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: пп.2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, згідно вимог чинного законодавста України. В іншому разі ми змушенні будемо звернутися з офіційою скаргою до АМКУ, адже маємо докази порушення Законів України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, серед іншого умовами тендерної документації передбачено: Документи, що не передбачені законодавством для Учасників – фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Проте відповідно до ст.2 ЦКУ суб’єктами цивільних (а отже й господарських) правовідносин є фізичні та юридичні особи. Відповідно до ст. 51 ЦКУ до підприємницької діяльності фізичних осіб застосовуються нормативно-правові акти, що регулюють підприємницьку діяльність юридичних осіб, якщо інше не встановлено законом або не випливає із суті відносин. Відповідно до ст. 52 ЦКУ фізична особа-підприємець відповідає за зобов’язаннями, пов’язаними з підприємницькою діяльністю, усім своїм майном, крім майна, на яке згідно із законом не може бути звернено стягнення. Таким чином фізична особа-підприємець є повністю відповідальною за роботу ФОП, в тому числі в частині прийняття рішень, укладання договорів, прийняття на роботу інших осіб тощо. Тобто фізична особа-підприємець дійсно виконує функції одночасно і власника бізнесу, і органу управління ним, і роботодавця. Отже, з урахуванням норм ЦКУ Замовник вважає за необхідне залишити вимоги тендерної документації без змін. При цьому звертаємо увагу, що Вам, як фізичній особі-підприємцю необхідно дотримуватись встановлених вимог, зокрема щодо фізичної особи-підприємця надати документи, які вимагаються щодо директора (як керівника).
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні