-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (встановлення систем пожежної сигналізації та оповіщення, системи блискавкозахисту, оброблення дерев’яних елементів горищних конструкцій (лати, крокви) засобами вогнезахисту, що забезпечують першу групу вогнезахисної ефективності) по об’єкту: КЗ «Мирчанський ЗЗСО І-ІІ ступенів – ЗДО» відділу освіти Бородянської селищної ради Київської області за адресою: Київська область, Бородянський район, с. Мирча, вул. Коцюбинського, 1
Завершена
2 210 510.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 052.55 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 052.55 UAH
Період оскарження:
08.08.2022 13:32 - 15.08.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне та необґрунтоване обрання переможця
Номер:
1645474479ef4dffa93975f85e4fd219
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-08-004347-a.b1
Назва:
Неправомірне та необґрунтоване обрання переможця
Вимога:
Шановний замовнику, вважаємо що обрання Вами переможцем закупівлі № UA-2022-08-08-004347-a (Капітальний ремонт (встановлення систем пожежної сигналізації та оповіщення, системи блискавкозахисту, оброблення дерев’яних елементів горищних конструкцій (лати, крокви) засобами вогнезахисту, що забезпечують першу групу вогнезахисної ефективності) по об’єкту: КЗ «Мирчанський ЗЗСО І-ІІ ступенів – ЗДО» відділу освіти Бородянської селищної ради Київської області за адресою: Київська область, Бородянський район, с. Мирча, вул. Коцюбинського, 1) Учасника ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ (ЄДРПОУ 43622421) є неправомірним та необґрунтованим. Пропозиція Учасника спрощеної закупівлі ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ (ЄДРПОУ 43622421) не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі з наступних причин:
1. На підставі п. 10 оголошення Замовником була висунута наступна вимога:
Наявнiсть офiсного примiщення обов’язкове (власне, орендоване тощо). В пiдтвердження iнформації викладеної в довiдцi Учасник надає документи, якi пiдтверджують право власностi чи оренди (користування) на обладнання, машини, механiзми, нерухоме майно (офiснi, складськi примiщення тощо). Учасник надає лист або довiдку в довiльнiй формi про можливiсть перевiрки наявностi обладнання та матерiально-технiчної бази . У разi якщо обладнання, машини, механiзми, нерухоме майно (офiснi, складськi примiщення тощо) орендованi, то Учасником надаються договори оренди, суборенди, договори надання послуг автотранспортом та тощо, дiйснi та чиннi протягом всього строку виконання договору про закупiвлю. Договори надаються з усiма додатками до нього. На машини та механiзми, шо зазначенi в довiдцi, Учасник надає також копiї свiдоцтв про державну реестрацiю/копiї технiчних паспортiв.
ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» в складі своєї пропозиції надало договір № 09/ЛВ-05/2022, украдений з ТОВ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "БАРІСТЕР", проте, до даного договору не був наданий Акт приймання-передачі майна в оренду.
Наголошуємо на тому, що Законодавство вимагає, щоб усі господарські операції були підтверджені первинними документами. І операції при оренді майна – не виняток. Обов'язок складати первинні документи при оренді встановлено законом, про це йдеться і в роз'ясненнях різних держорганів. Основним документом, що підтверджує факт передачі майна в оренду і початок строку оренди, є акт приймання-передачі майна в оренду (ст. 795 Цивільного кодексу). Цей акт ще й підтверджує згоду орендаря узяти майно в оренду у стані, задовільному на момент передачі.
Таким чином, ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» документально не підтвердив наявність офісного приміщення, як вимагалося оголошенням закупівлі.
2. На підставі п. 10 оголошення Замовником була висунута наступна вимога:
Наявнiсть офiсного примiщення обов’язкове (власне, орендоване тощо). В пiдтвердження iнформації викладеної в довiдцi Учасник надає документи, якi пiдтверджують право власностi чи оренди (користування) на обладнання, машини, механiзми, нерухоме майно (офiснi, складськi примiщення тощо). Учасник надає лист або довiдку в довiльнiй формi про можливiсть перевiрки наявностi обладнання та матерiально-технiчної бази. У разi, якщо обладнання, машини, механiзми, нерухоме майно (офiснi, складськi примiщення тощо) орендованi, то Учасником надаються договори оренди, суборенди, договори надання послуг автотранспортом та тощо, дiйснi та чиннi протягом всього строку виконання договору про закупiвлю. Договори надаються з усiма додатками до нього. На машина та механiзми, шо зазначенi в довiдцi, Учасник надає також копiї свiдоцтв про державну реестрацiю/копiї технiчних паспортiв.
В складі пропозиції ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» надає «Договір оренди транспортного засобу», Який був наданий НЕ В ПОВНОМУ ОБСЯЗІ, а саме: не вистачає Додатку № 1, Наданий тільки Додаток №2 «Акт-приймання транспортного засобу». Таким чином, ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» не виконало умови оголошення.
Таким чином, ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» не виконали умов, які вимагалися оголошенням закупівлі.
3. У складі пропозиції ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» був наданий Лист-згода «25. Згода чіткі документи», в якому учасник погоджується, що всі документи, які завантажуються до пропозиції, не повинні мати розмитих або нечітких місць, та погоджуються, що документи, які не будуть чітко відображенні, розглядатися не будуть і такі пропозиції будуть відхилятися.
Проте, у складі своєї пропозиції ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ надає документ, який не відповідає «Листу –згоді» поданому у тендерній пропозиції, а саме «43.6. Накази 3», у якій містяться відомості стосовно прийняття на роботу працівників – наданий документ має розмитих або нечітких місць. Таким чином, ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» не виконали умов, які вимагалися оголошенням закупівлі.
4. З метою підтвердження відповідності якості виконання робіт/надання послуг та відповідно до пункту 35 оголошення Учасник у складі пропозиції мав надати
- Сертифікат ДСТУ - Н CEN/TS 54-14:2009 Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» Системи пожежної' сигналізації та оповіщення. Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію експлуатування i технічного обслуговування».- сфера застосування (сертифікації)- монтаж систем пожежної" сигналізації, системи керування евакуюванням, монтаж системи блискавкозахисту, вогнезахист
Проте, при перевірці сертифікату на офіційному сайті Органу з сертифікації «ПРОФІ СИСТЕМА» (https://iso-profi-haccp.com) Сертифікат з реєстраційним номером - PS26032105CE від 26.03.2021 р. - не було знайдено. Що свідчіть про недостовірно надані данні учасником оголошення ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» та невиконання умов, які вимагалися оголошенням закупівлі.
5. З метою підтвердження відповідності якості виконання робіт/надання послуг та відповідно до пункту 35 оголошення Учасник у складі пропозиції мав надати
- Сертифікат ISO 37001:2016 "Системи менеджменту щодо протидії" корупції. Вимоги та настанови щодо застосування" - сфера застосування (сертифiкації) - сфера застосування (сертифікації)- монтаж систем пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, монтаж системи блискавкозахист, вогнезахист
Проте, при перевірці сертифікату на офіційному сайті Органу з сертифікації «ПРОФІ СИСТЕМА» (https://iso-profi-haccp.com) сертифікат з реєстраційним номером PS15122004КS від 15.12.2020 р. - не було знайдено. Що свідчіть про недостовірно наданні данні учасником оголошення ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» та невиконання умов, які вимагалися оголошенням закупівлі.
Всі вище зазначені пункти свідчать про передчасне обрання Вами переможцем ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ (ЄДРПОУ 43622421) згідно закупівлі № UA-2022-08-08-004347-a (Капітальний ремонт (встановлення систем пожежної сигналізації та оповіщення, системи блискавкозахисту, оброблення дерев’яних елементів горищних конструкцій (лати, крокви) засобами вогнезахисту, що забезпечують першу групу вогнезахисної ефективності) по об’єкту: КЗ «Мирчанський ЗЗСО І-ІІ ступенів – ЗДО» відділу освіти Бородянської селищної ради Київської області за адресою: Київська область, Бородянський район, с. Мирча, вул. Коцюбинського, 1).
Вимагаємо відмінити ПРОТОКОЛ № 25/08/22-009 уповноваженої особи ВІДДІЛУ ОСВІТИ БОРОДЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ щодо прийняття рішення про визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога МИРЧА (на публікацію).docx 26.08.2022 17:56
- Лист органу сертифікації 30.08.2022 16:36
Дата подачі:
26.08.2022 17:56
Вирішення:
Шановний учаснику!
Частиною 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що У ПЕРІОД УТОЧНЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ учасники спрощеної закупівлі МАЮТЬ ПРАВО ЗВЕРНУТИСЬ ДО ЗАМОВНИКА через електронну систему закупівель за РОЗ’ЯСНЕННЯМ щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Відповідно до абзацу 2 частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено наступне, що учасник, пропозиція ЯКОГО ВІДХИЛЕНА, МОЖЕ ЗВЕРНУТИСЬ до замовника З ВИМОГОЮ НАДАТИ ДОДАТКОВУ аргументацію щодо ПРИЧИН НЕВІДПОВІДНОСТІ ЙОГО ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Враховуючи, вищезазначене, Ваша пропозиція не розглядась, так як електронною системою не була визначена, як найбільш економічно вигідною, тому надавати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності Вашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Частиною 20 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено наступне, що з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі МОЖЕ ЗВЕРНУТИСЯ ДО ЗАМОВНИКА та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Крім того, слід додатково зазначити, що:
- пунктом 10 Додатка № 1 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі встановлено наступне: Учасники надають у складі пропозиції довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, складена на фірмовому бланку Учасника, згідно з Додатком № 4. Технологічні вимоги до наявної матеріально-технічної бази повинні відповідати вимогам пункту 16 та пункту 31 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою КМУ від 23.11.2016 року № 852. Наявність офісного приміщення обов’язкове (власне, орендоване тощо). В підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає документи, які підтверджують право власності чи оренди (користування) на обладнання, машини, механізми, нерухоме майно (офісні, складські приміщення тощо). Учасник надає лист або довідку в довільній формі про можливість перевірки наявності обладнання та матеріально-технічної бази. У разі якщо обладнання, машини, механізми, нерухоме майно (офісні, складські приміщення тощо) орендовані, то Учасником надаються договори оренди, суборенди, договори надання послуг автотранспортом та тощо, дійсні та чинні протягом всього строку виконання договору про закупівлю. Договори надаються з усіма додатками до нього. На машина та механізми, що зазначені в довідці Учасник надає також копії свідоцтв про державну реєстрацію/копії технічних паспортів;
- Дев’ятим абзацом з кінця додатка 1 до оголошення про проведення закупівлі було встановлено, що документи, які не будуть чітко відображені, розглядатися не будуть і такі пропозиції будуть відхилятись, про що учасником надається письмова згода. Завантажені документи пропозиції не повинні містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток);
- пунктом 35 Додатка № 1 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі встановлено наступне: З метою підтвердження відповідності якості виконання робіт/надання послуг Учасник у складі пропозиції має надати чинні сертифікати.
- Сертифікат ДСТУ ІSO 45001:2019 "Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування" - сфера застосування (сертифікації) – монтаж систем пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, монтаж системи блискавкозахисту, вогнезахист. (на сертифікаті повинна бути відмітка (емблема/наліпка/тощо) НААУ – національний знак акредитації)
- Сертифікат ДСТУ ІSO 14001:2015 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування" - сфера застосування (сертифікації) – монтаж систем пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, монтаж системи блискавкозахисту, вогнезахист. (на сертифікаті повинна бути відмітка (емблема/наліпка/тощо) НААУ – національний знак акредитації)
- Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» - сфера застосування (сертифікації) – монтаж систем пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, монтаж системи блискавкозахисту, вогнезахист. (на сертифікаті повинна бути відмітка (емблема/наліпка/тощо) НААУ – національний знак акредитації)
- Сертифікат SA 8000:2014 «Cоціальна відповідальність» - сфера застосування (сертифікації) – монтаж систем пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, монтаж системи блискавкозахисту, вогнезахист.
- Сертифікат ДСТУ ISO 23932:2009 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» - сфера застосування (сертифікації)– монтаж систем пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, монтаж системи блискавкозахисту, вогнезахист
- Сертифікат ДСТУ – Н СEN/TS 54-14:2009 Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію експлуатування і технічного обслуговування». - - сфера застосування (сертифікації)– монтаж систем пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, монтаж системи блискавкозахисту, вогнезахист
- Сертифікат ISO 37001:2016 "Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування" - сфера застосування (сертифікації) –- сфера застосування (сертифікації)– монтаж систем пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, монтаж системи блискавкозахисту, вогнезахист
- Сертифікат ISO 28000:2007 «Системи менеджменту безпеки ланцюга постачань» сфера застосування (сертифікації) –- сфера застосування (сертифікації)– монтаж систем пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, монтаж системи блискавкозахисту, вогнезахист;
- Абзацом 11 з кінця додатка 1 до оголошення про проведення закупівлі було встановлено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі наявності факту зазначення у пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію такого учасника.
- Частиною 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник РОЗГЛЯДАЄ НА ВІДПОВІДНІСТЬ УМОВАМ, ВИЗНАЧЕНИМ в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та ВИМОГАМ ДО ПРЕДМЕТА закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
- Частиною 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що документи, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/ПРОПОЗИЦІЇ та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/ПРОПОЗИЦІЇ, НЕ МОЖЕ БУТИ ПІДСТАВОЮ для її відхилення замовником.
Розглянувши, пропозицію учасника, якого визначено переможцем даної закупівлі – ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» повідомляю наступне:
1.Учасником у складі пропозиції надано договір суборенди №09/ЛВ-05/2022 від 15.05.2022 року, який підтверджує наявність офісного приміщення, чим і виконано вимоги оголошення про проведення даної закупівлі. Даний договір не містить інформації про наявність додатків до договору, які є не від’ємною частиною даного договору, також даний договір не містить інформації чи процедури про оформлення актів приймання передачі, а лише містить про отримання права користування даним договором. Оскільки, діючим законодавством дозволено укладання змішаних договорів, у Замовника не має законних підстав для відхилення пропозиції учасника в даній частині. Для визначення договору нікчемним або визначення про неправильність укладання чи відсутності необхідних наявних додатків, на Ваш погляд, як учасника зацікавленого у відхиленні пропозиції учасника, має право лише орган судової влади.
2. Учасником у складі пропозиції надано договір оренди транспортного засобу від 17 грудня 2021 року, підтверджує наявність автотранспорту, а саме: отримання автотранспорту на підставі акту приймання-передачі транспортного засобу у відповідності до підпункту 2.1.1. пункту 2.1. розділу 2 даного Договору. Інших додатків до договору, які є не від’ємною частиною даного договору в даному договорі не зазначено. Посилання, яке зазначено на самому акту «додаток 2 до порядку» - не відносить даний додаток до факту про те, що це є додаток 2 до даного договору та не є підставою для відхилення пропозиції в цій частині. Замовник не визначає форму укладання договорів та додатків до них, та згідно діючого законодавства не має права втручатись в господарську діяльність суб’єктів господарювання, примушуючи укладати договори у встановленій формі. Для визначення договору нікчемним або визначення про не законність укладання чи відсутності на Ваш погляд додатку №1, як учасника зацікавленого у відхиленні пропозиції учасника, має право лише орган судової влади.
3. Учасником у складі пропозиції надано файл під назвою «43.6. Накази 3», які містить документи, в яких інформацію, можна прочитати та ідентифікувати, тому наявність при скануванні чи копіюванні розмитих місць не заважає прочитати суть даного документу, що не є підставою для відхилення. Учасником повністю виконані вимоги пункту 11 Додатка №1 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі.
4. Учасником у складі пропозиції надано на виконання вимог пункту 35 Додатка № 1 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі всі сертифікати. В поданих сертифікатах зазначена наступна інформація (Чинність сертифікатів можна перевірити в реєстрі та за телефоном чи електронною скринькою чи на сайті.) Згідно діючого законодавства, а саме: Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог встановлених в оголошенні ЗАМОВНИК МАЄ ПРАВО перевірити інформацію (Вимога в оголошенні: Абзацом 11 з кінця додатка 1 до оголошення про проведення закупівлі було встановлено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі наявності факту зазначення у пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію такого учасника.), а не Учасник зацікавлений у визначені його переможцем – ЗАКОНОМ НЕ НАДІЛЕНИЙ перевірки достовірності інформації поданій в закупівлі. Також, слід зазначити, що Замовником не було встановлено наявності факту недостовірної інформації поданої в пропозиції учасника-переможця даної закупівлі. Але враховуючи той факт, у зв’язку з невдоволенням учасника, пропозиції, яка не надійшла на кваліфікацію, Замовник звернувся для отримання офіційної відповіді від органу Сертифікації на підтвердження достовірної інформації наданої учасником в пропозиції чи наявності недостовірної інформації. Від органу сертифікації ТОВ «ПРОФІ СИСТЕМА» отримали відповідь за вих. №208/3 від 29.08.2022 року, про те, що сертифікати - ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»; реєстраційний номер сертифікату: PS15122004KS та ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» Система пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування»; реєстраційний номер сертифікату: PS26032105СE чинні. Також повідомлено, що дані сертифікати не відображаються на офіційному сайті ОС «ПРОФІ СИСТЕМА» так як на сайті ведуться регламентні роботи і чинність сертифікатів можливо перевірити за тел. 066 615 06 05, про що вказано в сертифікаті.
Виходячи із вище зазначеного, відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника, якого визначено переможцем даної закупівлі та відповідно відстуні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Крім того, за роз’ясненнями Мінекономіки, який є уповноваженим органом з публічних закупівель, що надає роз’яснення та методику проведення закупівель згідно Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не повинен розглядати вимоги учасників, що не стосуються рішень про його відхилення.
З повагою,
Уповноважена особа
Статус вимоги:
Відхилено