• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщення для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб Соціального готелю Центру інтегрованих соціальних послуг управління праці та соціального захисту населення Уманської міської ради за адресою: вул. Петропавлівська, 59а, с. Дмитрушки – 2, Уманський район, Черкаська область

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації

Завершена

2 400 721.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 14 404.33 UAH
Період оскарження: 01.08.2022 21:32 - 13.08.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Наявність дискримінаційної вимоги

Номер: 07d69708bc7e4e99adf4e0a7ecda32aa
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-01-008519-a.a1
Назва: Наявність дискримінаційної вимоги
Вимога:
Доброго дня! Підпунктом 3.1.2. пункту 3.1. Розділу 3 Тендерної документації Замовника передбачено, що до закінчення терміну подання пропозицій учасник повинен скласти акт огляду об’єкту будівництва, щодо якого мають бути виконані роботи згідно цієї тендерної документації, за підписом уповноважених представників сторін, та зміст якого підтверджує обстеження учасником (представником учасника) будівельного майданчику та ознайомлення учасника (представника учасника) з проектно-кошторисною документацією згідно об’єкту. Дана вимога є неправомірною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, а також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз . З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації, а саме виключити з неї підпункт 3.1.2. пункту 3.1. Розділу 3 Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Ваше звернення цим повідомляємо, що у замовника відсутні підстави для його задоволення та виходячи з наступного. 1. Згідно п. 5.32. КН України «Настанова з визначення вартості будівництва» (яка є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій) під час розгляду проектної документації учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок. При аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об’єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов’язані з проектною документацією. Зменшення таких ризиків можливо досягти шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок. Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання. Таким чином, обстеження будівельного майданчику є однією з рекомендацій згідно діючих кошторисних норм у галузі будівництва, для потенційного підрядника, та в частині щонайменше належного визначення таким підрядником розміру коштів на покриття можливих ризиків, що можуть виникнути під час будівництва. 2. Замовник у своїй діяльності дотримується принципів здійснення публічних закупівель, в тому числі принципів добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням, тощо. Тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, при цьому сам лише факт складення представниками замовника та учасника акту огляду об’єкту будівництва не надає замовнику жодної інформації щодо змісту пропозиції такого учаснику, ціни тендерної пропозиції, тощо, відповідно така подія жодним чином не впливає на добросовісність конкуренції між учасниками. Так само наявність укладеного згідно тендерної документації акту огляду не може однозначно свідчити про те, що учасник, який здійснив такий огляд, подасть свою тендерну пропозиції на участь у процедурі закупівлі. 3. Зі змісту Вашого звернення вбачається, що останнє ґрунтується в тому числі на Ваших суб’єктивних припущеннях можливої неправомірної поведінки замовника в частині створення перешкод у підписанні акту огляду та щодо будь-якого з учасників. В той же час, Вами не надано жодних документальних підтверджень будь-яких подібних дій з боку замовника (відносно Вашої установи, або будь-якого іншого можливого учасника процедури закупівлі), а так само повідомляємо, що станом на дату надання цієї відповіді замовником розглянуто всі наявні звернення учасників щодо огляду об’єкту будівництва та в усіх випадках складено відповідні акти огляду. 4. Згідно інформації, що оприлюднена в електронній системі закупівель (за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-08-01-008519-a#:~:text=UA%2D2022%2D08%2D01%2D008519%2Da.a1), суб’єктом (автором) даної вимоги є ТОВ "МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА" (код ЄДРПОУ: 14180891), при цьому місцезнаходженням вказаної юридичної особи є місто Христинівка (Черкаська область), що відповідно територіально вказує на незначну відстань від місця безпосереднього виконання робіт згідно даного предмету закупівлі до фактичного місцезнаходження учасника. З урахуванням зазначеного не вбачається будь-яких обставин, що могли б за умови необхідності огляду об’єкту будівництва та складення за його результатами відповідного акту негативно вплинути або створити перешкоди для підготовки безпосередньо Вашої тендерної пропозиції як заявника згідно даного звернення.
Статус вимоги: Відхилено