• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 72230000-6 Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення (Ескізний проект «Розроблення геоінформаційної системи містобудівного кадастру на державному рівні» в рамках «Створення містобудівного кадастру на державному рівні»)

Торги не відбулися

19 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 192 000.00 UAH
Період оскарження: 01.08.2022 00:23 - 04.09.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо усунення дискримінаційних умов закупівлі в частині обмеження по типу програмного забезпечення

Номер: f3e90903796646fbbc775a2d073c71b0
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-01-000003-a.b5
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційних умов закупівлі в частині обмеження по типу програмного забезпечення
Вимога:
Вимога передачі Виконавцем Замовнику (Державі) в повному обсязі всіх майнових прав інтелектуальної власності на будь-які створені об’єкти права інтелектуальної власності в рамках Договору, описана в пункті 4.1.10. Вимоги до патентної чистоти Технічного завдання (Додаток 4 до Тендерної документації) та розділі 6 ПРАВА НА ОБ’ЄКТИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ Проекту Договору (Додаток 5 до Тендерної документації) є дискримінаційною вимогою, що порушує частину 4 статті 23 Закону: Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Надання послуги створення Ескізного проекту «Розроблення геоінформаційної системи містобудівного кадастру на державному рівні» можливе з використанням будь якого іншого типу програмного забезпечення. Вказуючи тип програмного забезпечення замовник обмежує коло потенційних учасників закупівлі, оскільки не дає можливості приймати участі розробникам геоінформаційних систем, котрі працюють на базі пропрієтарного програмного забезпечення (програмного забезпечення з платними та іншими типами ліцензій). Відповідно, вимагаємо Замовника викласти розділ 6 ПРАВА НА ОБ’ЄКТИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ Проекту Договору (Додаток 5 до Тендерної документації) у такій редакції: “6. ПРАВА НА ОБ’ЄКТИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ 6.1.Виконавець за цим Договором надає Замовнику невиключне право на використання Програмної продукції (невиключну ліцензію без передачі виключних майнових прав) на умовах визначених цим Договором та Технічним завданням. 6.2.Сторони домовились, що передані за цим Договором невиключні майнові авторські права на використання Програмної продукції діють протягом строку чинності виключних майнових прав інтелектуальної власності на Програмну продукцію законного правовласника з дати підписання Сторонами Акту про передачу прав на користування Програмною продукцією. 6.3.Замовник набуває тільки тих прав, які йому прямо передано згідно з умовами цього Договору, Технічного завдання та відповідних ліцензій на Програмну продукцію. 6.4.Обмеження, щодо програмно-апаратних засобів та інші технічні вимоги наводяться в Експлуатаційній документації (наприклад, Генеральній угоді, тощо) Програмної продукції, що передається Замовнику у складі її примірника (копії). 6.5.Територією, на яку поширюється дія ліцензії є територія всього світу без обмежень. 6.6.Виконавець заявляє, що на момент укладення цього Договору йому нічого не відомо про права третіх осіб, які могли б бути порушені укладенням цього Договору. 6.7.У разі якщо до Замовника та/або Виконавця будуть пред’явлені претензії, позови тощо третіх осіб щодо порушення авторських, патентних прав, комерційних таємниць та інших прав таких третіх осіб щодо послуг, що надаються Виконавцем Замовнику в рамках даного Договору, то Виконавець зобов'язується власними силами та за власний рахунок вирішувати усі претензії та позови таких третіх осіб та відшкодувати Замовнику всі понесені ним витрати в результаті таких претензій, позовів тощо.” Відповідно, пропонуємо Замовнику викласти пункт 4.1.10. Вимоги до патентної чистоти Технічного завдання (Додаток 4 до Тендерної документації) у такій редакції: “4.1.10. Вимоги до патентної чистоти Виконавець надає Замовнику невиключне право на використання Програмної продукції (невиключну ліцензію на право використання Програмної продукції) на умовах визначених Договором та Технічним завданням. Замовник набуває тільки тих прав, які йому прямо передано згідно з умовами Договору, Технічного завдання та відповідних ліцензій на Програмну продукцію. Обмеження, щодо програмно-апаратних засобів та інші технічні вимоги наводяться в Експлуатаційній документації (наприклад, Генеральній угоді, тощо) Програмної продукції, що передається Замовнику у складі її примірника (копії). Виконавець зобов’язаний передбачати у договорах, які він укладає зі своїми працівниками чи підрядниками умови про те, що усі майнові права на об’єкти, створені за результатами надання послуг, належать Державі, в особі Замовника.” У підпункті 2 пункту 4.2.4. “Вимоги до геопорталу системи містобудівного кадастру на державному рівні” Технічного завдання (Додаток 4 до Тендерної документації) зазначено, що “для програмної реалізації геопорталу повинні бути використані відкриті програмні рішення з безкоштовними ліцензіями”, а також “Для реалізації рівня клієнта повинна бути використана бібліотека Leaflet або еквівалент JavaScript-бібліотеки з відкритим кодом” і не передбачено можливості використання програмних рішень з платними ліцензіями, що є дискримінаційною вимогою, що порушує частину 4 статті 23 Закону: Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". До уваги тендерного комітету: відповідно до класифікації типів програмного забезпечення серед переліку в тому числі, але не виключно є наступні його типи - Програмне забезпечення з відкритим кодом та Пропрієтарне програмне забезпечення. Замовником, вимагається здійснити розробку ескізу геоінформаційної системи на типі програмного забезпечення “з відкритим кодом”, що порушує Закон України “Про публічні закупівлі”. Просимо звернути увагу, що в Україні з часу незалежності держави на базі пропрієтарного (платних ліцензій) програмного забезпечення ArcGIS від компанії ESRI було розроблено і активно працюють геоінформаційні системи містобудівного кадастру регіонального рівня Закарпатської, Житомирської, Тернопільської, Хмельницької, Донецької, Луганської, Дніпропетровської, Херсонської, Одеської областей, геоінформаційні системи містобудівного кадастру міст обласного значення - Черкас, Запоріжжя, Тернополя, Дніпра, Одеси, Сум та інших, рівня міських територіальних громад - Ізмаїльської, Миргородської, Мукачівської, Павлоградської, Бердичівської, Макарівської, Коростенської, Коростишівської, Чортківської, Лозівської, Смілянської, Радомишльської, Дрогобицької, Городоцької, Нетішинської, Старокостянтинівської та багатьох інших. Таким чином, вимога щодо використання “відкритих програмних рішень з безкоштовними ліцензіями” обмежує участь у закупівлі близько десятка розробників геоінформаційних систем в Україні. Просимо Замовника привести тендерну документацію у відповідність до норм Закону та прибрати вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. В іншому випадку цю вимогу буде оскаржено в Антимонопольному комітеті України. Просимо звернути увагу, що в практиці оскарження дискримінаційних умов закупівель Антимонопольним комітетом присутні позитивні рішення на користь скаржника.
Вирішення: Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз або еквівалент;. Просимо звернути увагу, що всі вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» дотримані, а вимога щодо Вимога до патентної чистоти Технічного завдання (Додаток 4 до Тендерної документації) та розділі 6 ПРАВА НА ОБ’ЄКТИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ Проекту Договору (Додаток 5 до Тендерної документації) не є посиланням конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, а є суто умовою постачання/передачі наданих послуг та жодним чином не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.09.2022 00:28
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення дискримінаційних умов закупівлі

Номер: 5163ecd412a64a338932e2f621fec118
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-01-000003-a.b4
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційних умов закупівлі
Вимога:
Відповідно Додатку 4.1. до тендерної документації Замовником вимагається до закупівлі на створення Ескізного проекту (просимо звернути увагу саме на словосполучення “ескізний проект”) надати відповідно до пункту 1 Додатку 4.1. до Тендерної документації “стислий опис та копії екранних форм (скріншоти), та обов’язково вказати посилання (URL) з доступом (логін/пароль) до тестового середовища для перевірки відповідної функціональності інструментів конфігурації” он-лайн таблиць, які в свою чергу повинні містити: елементи керування відображенням колонок з інформацією в табличному реєстрі (мати можливість встановлювати чек-бокси приховати/відобразити вибрані колонки); нижній та верхній скролл (полоси прокрутки); посторінкове відображення даних в табличному реєстрів, для мінімізації затрат апаратних ресурсів; керування відображенням кількості об’єктів в рамках однієї сторінки (приклад: відображення на одній сторінці по 10, 20, 50, 100 об’єктів); експорт інформації про об’єкти реєстру у формат xls/csv); елементи пошуку та фільтрації, що включає: наскрізний пошук за різними типами даних реєстру, гнучку систему фільтрів групування даних реєстрів за різними ознаками, можливість кольорової градації об’єктів реєстру відповідно до статусу, в тому числі функціонал: пошуку об’єктів за текстовим запитом (з можливістю зберігання запиту пошуку в адресному рядку веб-інтерфейсу); фільтри з випадаючим списком (для даних, які формуються на основі довідника); фільтри-чекбокси для вибору декількох варіантів (для даних, які формуються на основі довідника); фільтри з числовим діапазоном; фільтри з вибором просторового охоплення (для вибору по просторовій локалізації); фільтри у всіх інтерфейсах повинні підтримувати режимі горизонтального і вертикального відображення, а також мати елемент (кнопку) для зміни режима відображення. Відповідно до вимог пункту 4.2.3.10 Технічного завдання. Таким чином, Замовником вимагається від учасника протягом 1 місяця підготовки тендерної пропозиції надати послуги, які є предметом ще непідписаного договору між Замовником і потенційним Виконавцем.. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною та такою, що порушує частину 4 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”. Розробка ескізу геоінформаційної системи містобудівного кадастру на державному рівні є предметом закупівлі і не може бути критерієм вибору виконавця послуг до підписання договору. Просимо усунути дискримінаційну вимогу. В іншому випадку цю вимогу буде оскаржено в Антимонопольному комітеті України. Просимо звернути увагу, що в практиці оскарження дискримінаційних умов закупівель Антимонопольним комітетом присутні позитивні рішення на користь скаржника за аналогічними послугами. Відповідно до пункту 2 Додатку 4.1. до тендерної документації Замовником вимагається до закупівлі на створення Ескізного проекту (просимо звернути увагу, що закупівля стосується розробки “ескізного проекту”, а не готового продукту) надати у складі тендерної пропозиції стислий опис та копії екранних форм (скріншоти), та обов’язково вказати посилання (URL) з доступом (логін/пароль) до тестового середовища для перевірки відповідної функціональності інструментів конфігурації функціональність входу адміністратора в Підсистему має здійснюватися з використанням технології ID.GOV.UA (Дія) відповідно до вимог пункту 4.2.3.15 Технічного завдання. Таким чином, Замовником вимагається від учасника протягом 1 місяця підготовки тендерної пропозиції надати послуги, які є предметом ще непідписаного договору між Замовником і потенційним Виконавцем.. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною та такою, що порушує частину 4 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”. Розробка ескізу геоінформаційної системи містобудівного кадастру на державному рівні є предметом закупівлі і не може бути критерієм вибору виконавця послуг до підписання договору. Просимо усунути дискримінаційну вимогу. В іншому випадку цю вимогу буде оскаржено в Антимонопольному комітеті України. Просимо звернути увагу, що в практиці оскарження дискримінаційних умов закупівель Антимонопольним комітетом присутні позитивні рішення на користь скаржника за аналогічними послугами. Відповідно до пункту 3 Додатку 4.1. до тендерної документації Замовником вимагається до закупівлі на створення Ескізного проекту надати у складі тендерної пропозиції стислий опис та копії екранних форм (скріншоти), які демонструють наявність вже реалізованої та адаптованої під україномовного користувача затребуваної функціональності, та обов’язково вказати надати посилання (URL) з доступом (логін/пароль) до тестового середовища для перевірки відповідної функціональності інструментів конфігурації, а саме функціональність верифікацію даних шляхом підтвердження та відхилення даних відповідно до вимог пункту 3 Технічного завдання. Таким чином виходить, що для участі у закупівлі на створення ескізного проекту учасник повинен продемонструвати взаємодію ГІС МБК на державному рівні (вона на етапі ескізного проекту) із також вже готовою функціональністю “верифікація даних шляхом підтвердження та відхилення даних відповідно до вимог пункту 3 Технічного завдання”. Таким чином, Замовником вимагається від учасника протягом 1 місяця підготовки тендерної пропозиції надати послуги, які є предметом ще непідписаного договору між Замовником і потенційним Виконавцем.. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною та такою, що порушує частину 4 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”. Розробка ескізу геоінформаційної системи містобудівного кадастру на державному рівні є предметом закупівлі і не може бути критерієм вибору виконавця послуг до підписання договору. Просимо усунути дискримінаційну вимогу. В іншому випадку цю вимогу буде оскаржено в Антимонопольному комітеті України. Просимо звернути увагу, що в практиці оскарження дискримінаційних умов закупівель Антимонопольним комітетом присутні позитивні рішення на користь скаржника за аналогічними послугами. Відповідно до пункту 1 Додатку 4.1. до тендерної документації Замовником вимагається до закупівлі на створення Ескізного проекту (просимо звернути увагу саме на словосполучення “ескізний проект”) надати у складі тендерної пропозиції стислий опис та копії екранних форм (скріншоти), які демонструють наявність вже реалізованої та адаптованої під україномовного користувача затребуваної функціональності, та обов’язково вказати надати посилання (URL) з доступом (логін/пароль) до тестового середовища для перевірки відповідної функціональності інструментів конфігурації, а саме функціональність інформаційної взаємодії ГІС МБК на державному рівні з Системою електронної взаємодії державних інформаційних ресурсів «Трембіта» відповідно до вимог пункту 4.2.3.17 Технічного завдання. Таким чином виходить, що для участі у закупівлі на створення ескізного проекту учасник повинен продемонструвати взаємодію ГІС МБК на державному рівні (вона на етапі ескізного проекту) із Системою електронної взаємодії державних інформаційних ресурсів «Трембіта». Таким чином, Замовником вимагається від учасника протягом 1 місяця підготовки тендерної пропозиції надати послуги, які є предметом ще непідписаного договору між Замовником і потенційним Виконавцем.. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною та такою, що порушує частину 4 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”. Розробка ескізу геоінформаційної системи містобудівного кадастру на державному рівні є предметом закупівлі і не може бути критерієм вибору виконавця послуг до підписання договору. Просимо усунути дискримінаційну вимогу. В іншому випадку цю вимогу буде оскаржено в Антимонопольному комітеті України. Просимо звернути увагу, що в практиці оскарження дискримінаційних умов закупівель Антимонопольним комітетом присутні позитивні рішення на користь скаржника за аналогічними послугами. Відповідно до пункту 5 Додатку 4.1. до тендерної документації Замовником вимагається до закупівлі на створення Ескізного проекту надати у складі тендерної пропозиції стислий опис та копії екранних форм (скріншоти), які демонструють наявність вже реалізованої та адаптованої під україномовного користувача затребуваної функціональності, та обов’язково вказати надати посилання (URL) з доступом (логін/пароль) до тестового середовища для перевірки відповідної функціональності інструментів конфігурації, а саме функціональність відповідно до вимог пункту 4.2.4 Технічного завдання, а саме: визначення місця розташування користувача за допомогою мережі Інтернет та позиціювання зображення карти до нього; навігацію по електронній карті за вибраною географічною назвою об’єкта або з використанням окремої навігаційної міні-карта; підтримка «шторки» для аналізу та порівняння двох шарів або карт; оперативну візуалізацію атрибутів топографічних об’єктів, що вибираються користувачем на електронній карті; отримання координат в указаній точці в системі координат УСК-2000; налаштування прозорості, видимості та порядку відображення шарів; автоматичне формування URL – адреси відповідно до поточного стану функціонування Геопорталу, включаючи обрану територію, активні теми на момент вибору території, який відображається на екрані, та зв’язану з вибраними у фрагменті темами та об’єктами панелями атрибутивної інформації; викопіювання необхідного фрагменту карти у різних масштабах для його друку або збереження у файлі на комп’ютері клієнта; базовий ГІС-інструментарій для розрахунку довжин, площ та периметрів для геометричних об’єктів, побудованих на електронній карті. Таким чином, Замовником вимагається від учасника протягом 1 місяця підготовки тендерної пропозиції надати послуги, які є предметом ще непідписаного договору між Замовником і потенційним Виконавцем.. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною та такою, що порушує частину 4 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”. Розробка ескізу геоінформаційної системи містобудівного кадастру на державному рівні є предметом закупівлі і не може бути критерієм вибору виконавця послуг до підписання договору. Просимо усунути дискримінаційну вимогу. В іншому випадку цю вимогу буде оскаржено в Антимонопольному комітеті України. Просимо звернути увагу, що в практиці оскарження дискримінаційних умов закупівель Антимонопольним комітетом присутні позитивні рішення на користь скаржника за аналогічними послугами.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У зв’язку з тим, що послуги предмету закупівлі, а саме Ескізний проект «Розроблення геоінформаційної системи містобудівного кадастру на державному рівні» в рамках «Створення містобудівного кадастру на державному рівні», згідно п.4.2.3.17 Додатку 4 до Тендерної документації, передбачають інформаційну взаємодію з іншими державними реєстрами, а саме: Національної інфраструктури геопросторових даних; Єдина державної електронної системи у сфері будівництва; Єдиним державний веб-порталом електронних послуг «Портал Дія»; Державним земельним кадастром, Національною кадастровою системою; Державним реєстром прав на нерухоме майно; Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб –підприємців та громадських формувань; Єдиним реєстром з оцінки впливу на довкілля. Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник, в Додатку 4.1 до Тендерної документації вимагає від Учасників підтвердження функціональності базових інструментів для розробки програмного забезпечення, що дозволять гарантовано, вчасно та якісно надати послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення (Ескізний проект «Розроблення геоінформаційної системи містобудівного кадастру на державному рівні» в рамках «Створення містобудівного кадастру на державному рівні») у відповідають до вимог тендерної документації, а саме Технічного завдання (Додаток 4). Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог. Додаток 4.1. є функціональною вимогою до необхідних базових інструментів розробки, а не самої розробки, яка є предметом Закупівлі, а також не є предметом ще непідписаного договору між Замовником і потенційним Виконавцем. Вимоги Додатку 4.1 до Тендерної документації жодним чином не є дискримінацією Учасників та такими, що порушують частину 4 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників

Номер: 9f409cffb8464f35826688c9dfd1357f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-01-000003-a.b3
Назва: Вимога щодо усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Вимога:
У підпункті 2 пункту 4.2.4. “Вимоги до геопорталу системи містобудівного кадастру на державному рівні” Технічного завдання (Додаток 4 до Тендерної документації) зазначено, що “для програмної реалізації геопорталу повинні бути використані відкриті програмні рішення з безкоштовними ліцензіями”, а також “Для реалізації рівня клієнта повинна бути використана бібліотека Leaflet або еквівалент JavaScript-бібліотеки з відкритим кодом” і не передбачено можливості використання програмних рішень з платними ліцензіями, що є дискримінаційною вимогою, що порушує частину 4 статті 23 Закону: Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Просимо звернути увагу, що в Україні з часу незалежності держави на базі платних ліцензій програмного забезпечення було розроблено і активно працюють геоінформаційні системи містобудівного кадастру регіонального рівня Закарпатської, Житомирської, Тернопільської, Хмельницької, Донецької, Луганської, Дніпропетровської, Херсонської, Одеської областей, геоінформаційні системи містобудівного кадастру міст обласного значення - Черкас, Запоріжжя, Тернополя, Дніпра, Одеси, Сум та інших, рівня міських територіальних громад - Ізмаїльської (Одеська область), Миргородської (Полтавська область), Мукачівської (Закарпатська область), Павлоградської (Дніпропетровська область), Бердичівської (Житомирська область), Макарівської (Київська область), Коростенської (Житомирська область), Коростишівської (Житомирська область), Чортківської (Тернопільська область), Лозівської (Харківська), Смілянської (Черкаська область), Радомишльської (Житомирська область), Дрогобицької (Львівська область), Новомосковської (Дніпропетровська область), Городоцької (Хмельницька область), Нетішинської (Хмельницька область), Оріхівська (Запорізька область), Старокостянтинівської (Хмельницька область) та багатьох інших, місцеві геоінформаційні системи селищних та сільських громад - Теофіпольської (Хмельницька область), Байковецька (Тернопілська область), Любашівська (Одеська область область), Горностаївська (Херсонська область), Заслучненська (Хмельницька область), Черкаська (Донецбка область), Комиш-Зорянська (Запорізька область), Коломацька (Харківська область), Старомлинівська (Донецька область), Павлівська (Запорізька область) та десятки інших. Таким чином, вимога щодо використання “відкритих програмних рішень з безкоштовними ліцензіями” обмежує участь у закупівлі понад десятка розробників геоінформаційних систем в Україні. Просимо Замовника привести тендерну документацію у відповідність до норм Закону та прибрати вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вирішення: Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Просимо звернути увагу, що всі вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» дотримані, а вимога щодо використання “відкритих програмних рішень з безкоштовними ліцензіями” не є посиланням конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, а є умовою постачання та жодним чином не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога про усунення дискрамінаційних умов щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору

Номер: f41f0529b66a4eadbfeff04ea586998c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-01-000003-a.b2
Назва: Вимога про усунення дискрамінаційних умов щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Вимога:
Згідно додатку 1 до Тендерної документації в пункті 2 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору міститься вимога “Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору (за формою згідно з додатком 1.2 до тендерної документації), що має містити інформацію про виконання договору(-ів) які підтверджують досвід: реалізації проектів (розробка, постачання, впровадження, налаштування), у тому числі міжнародних, у сфері розвитку геоінформатики або електронної картографії. Відповідно до пункту 3 частини 2 Статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі”: Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, серед яких в тому числі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Оскільки створення ескізного проекту «Розроблення геоінформаційної системи містобудівного кадастру на державному рівні» в рамках «Створення містобудівного кадастру на державному рівні» не є міжнародним проектом, тому вимагати від учасника цієї закупівлі надання підтвердження досвіду виконання міжнародного проекту у сфері розвитку геоінформатики або електронної картографії є дискримінаційною умовою та такою, що порушує частину 4 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”. Просимо Замовника привести тендерну документацію у відповідність до норм Закону.
Вирішення: Дякуємо за pвернення. Ознайомившись зі змістом, повідомляємо, що відповідні зміни внесено.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо наання можливості залучення субпідрядників / співвиконавців

Номер: 17b029ae98b9456abd808341eccb2d7e
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-01-000003-a.b1
Назва: Вимога щодо наання можливості залучення субпідрядників / співвиконавців
Вимога:
Відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 16 Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі Закону України “Про публічні закупівлі”: Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. В тендерній документації Замовником не описано можливість залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, передбаченій абзацом 2 частиною 3 статті 16 Закону. Просимо Замовника привести тендерну документацію у відповідність до норм Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме описати в тексті тендерної документації можливість залучати спроможності інших суб’єктів господарювання.
Вирішення: В розділі ІІІ частині 7 зазначено "Учасник у тендерній пропозиції зазначає інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субідрядника/співвиконавця, в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю ".
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо прекваліфікації (допущення/відхилення) учасників

Номер: 34ddf03524804d0caabd94622ae52f6a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-01-000003-a.b6
Назва: Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо прекваліфікації (допущення/відхилення) учасників
Скарга:
Вважаємо, що Замовник - Міністерство розвитку громад та територій України відхиливши тендерну пропозицію Скаржника та допустивши до аукціону Учасників КОРПОРАЦІЯ "БІГ ДАТА СОЛЮШНЗ" та ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОФТПРО+", пропозиції яких підлягали відхиленню, продемонстрував дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій та порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ст. 5 Закону, чим було грубо порушено наші законні права й інтереси, як учасника закупівлі; проявив упереджене ставлення, а також необ’єктивний розгляд тендерних пропозицій; допустив порушення Закону в частині оголошення (оприлюднення) інформації про закупівлю та в частині складання тендерної документації. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення від 21.09.2022 року (прекваліфікацію Учасників) про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та допущення до аукціону Учасників КОРПОРАЦІЯ "БІГ ДАТА СОЛЮШНЗ" та ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОФТПРО+", ідентифікатор закупівлі: UA-2022-08-01-000003-a.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 06.10.2022 13:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.09.2022 15:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.10.2022 13:25
Дата виконання рішення Замовником: 20.10.2022 16:33
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення від 13.10.2022 №6280-р/пк-пз виконано
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "МАГНЕТІКВАН МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Володимир Подобівський +380984058529 director@magneticonemt.com https://magneticonemt.com/