-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Електронне обладнання (Перетворювачі перепаду тиску)
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2022-06-01-000551-c, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
Торги не відбулися
11 982 779.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 119 827.79 UAH
мін. крок: 1% або 119 827.79 UAH
Період оскарження:
20.07.2022 16:38 - 08.09.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо дати початку гарантійного строку
Номер:
5025b5dbbef24536b5bf34baa7d34880
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-20-007633-a.b1
Назва:
Вимога щодо дати початку гарантійного строку
Вимога:
В Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо гарантійного строку, а саме: «Гарантійний строк з дати введення в експлуатацію, не менше 18 міс.
Ми, як потенційні учасники, не розуміємо:
1.з якої саме дати настає обрахування гарантійного строку?;
2. в жодному документі не передбачено механізму повідомлення постачальника про те, коли саме товар введено в експлуатацію;
3. який при цьому складається документ та як Замовник повідомляє про факт введення в експлуатацію Постачальника?
4. яким пунктом Договору регламентовано направлення офіційного повідомлення про введення товару в експлуатацію з зазначенням дати?
Враховуючи викладене, керуючись ст. 24 ЗУ « Про публічні закупівлі», вимагаємо усунути порушення під час проведення тендеру, а саме скасувати вимогу встановлену в Додатку 1 до тендерної документації «Гарантійний строк з дати введення в експлуатацію, не менше 18 міс.
Викласти вимогу щодо гарантійного строку в наступній редакції : «Гарантійний строк з дати приймання товару Покупцем по кількості та якості, не менше 18 міс, як це передбачено в Додатку 1.1 в колонці 5 (10- Б : зазначається гарантійний строк, який починається з дати приймання Товару Покупцем по кількості та якості (за умови, що Додатком 1 до тендерної документації визначені вимоги до такого гарантійного строку; у противному випадку дані у колонці 5 Таблиці 1 не зазначаються), та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.09.2022 17:22
Вирішення:
Доброго дня ! Ваша вимога буде розглянута замовником, у разі необхідності будуть внесені зміни в редакції Замовника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.09.2022 18:00
Вимога
Без відповіді
Оскарження рішення тендерного комітету
Номер:
f8554ac040b242298dd7b16e890a7156
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-20-007633-a.a3
Назва:
Оскарження рішення тендерного комітету
Вимога:
Замовником ТОВ «ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ» було оголошено проведення процедури закупівлі:
Електронне обладнання (Перетворювачі перепаду тиску)
Electronic equipment (Differential pressure transducers), ідентифікатор закупівлі UA-2022-07-20-007633-a.
ДП «ІНДАСОФТ-УКРАЇНА» надало пропозицію у відповідності до вимог тендерної документації Замовника. Дана пропозиція була неправомірно відхилена.
Пропозицію відхилено на підставі протоколу розгляду тендерних пропозицій від 11 жовтня 2022: «Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства Пропозиція ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ІНДАСОФТ-УКРАЇНА" відхиляється на підставі абз.3 п.1 ч.1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме: Сканована копія чинного на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій Сертифікату відповідності системи управління якістю підприємства виробника запропонованого товару до стандарту ISO 9001, надана учасником в складі його тендерної пропозиції, не відповідає вимогам тендерної документації, а саме п. 8, розділ 1.
ДП «ІНДАСОФТ-УКРАЇНА» не погоджується з відхиленням пропозиції з наступних причин.
п.8. ТД передбачено, Інформація про мову (мови), якою (якими) складено тендерну документацію «Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Документи тендерної документації, що додатково мають переклад на іншу мову несуть інформативний характер.
Визначальним є текст, викладений українською мовою». Тобто, в п.8 мова йде про всі документи ЩО ГОТУЮТЬСЯ замовником і не мають жодного відношення до документів, які подає учасник процедури закупівлі.
Проте, п.7. ТД Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, складений на іншій, ніж українська або російська мова, учасник надає переклад цього документу. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник.
Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, окремих елементів креслень тощо, випадків, коли окремий документ, який надається в складі тендерної пропозиції складено на декількох мовах, одна із яких відноситься до абзацу першого цього пункту, наприклад буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.
Отже, оскільки учасником в складі тендерної пропозиції надано Сертифікат відповідності системи управління якістю підприємства виробника запропонованого товару до стандарту ISO 9001, тобто-(тощо), то відповідно «дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень… наприклад буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо».
Крім того, Додаток 2 до тендерної документації
ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ В СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, ТА ВИМОГИ ДО НЕЇ,
7.Інша інформація1, яка вимагається замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону:
7.1.Сканована(-і) копія(-ї) чинного(-их) на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій Сертифікату(-ів)* відповідності системи управління якістю підприємства-виробника запропонованого товару до стандарту ISO 9001 (якщо у тендерній пропозиції запропоновані товари від двох або більше підприємств-виробників, то копії сертифікатів* надаються для кожного підприємства-виробника, якого учасник зазначив у гарантійному листі, що надається на виконання вимоги пп.1.1. Додатку 2 до тендерної документації).
*
Виданий уповноваженим органом згідно чинного законодавства та/або регламентів країни виробника запропонованих товарів.
містить вичерпну вимогу до документу наданого в складі тендерної пропозиції «Виданий уповноваженим органом згідно чинного законодавства та/або регламентів країни виробника запропонованих товарів. Так, виданий сертифікат ISO 9001 відповідає регламенту країни виробника запропонованої продукції відповідно до Додатку 1 та Додатку 1.1 до ТД.
Крім того, відповідно до Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, «Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством». Отже, замовник зобов’язаний був прийняти сертифікат ISO 9001 як такий, що відповідає вимогам та виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена.
Враховуючи вищевикладене, рішення замовника є необґрунтованим та упередженим, керуючись ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо:
1. Скасувати рішення тендерного комітету від 11 жовтня 2022 в частині відхилення тендерної пропозиції ДП «ІНДАСОФТ-УКРАЇНА»;
2. Допустити до участі в аукціоні ДП «ІНДАСОФТ-УКРАЇНА».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 16.10.2022 19:53
Дата подачі:
16.10.2022 19:53
Вимога
Без відповіді
Оскарження рішення тендерного комітету
Номер:
dd9c6c635fe44de492f56533a11b1226
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-20-007633-a.c2
Назва:
Оскарження рішення тендерного комітету
Вимога:
Інформуємо Вас, що нами отримано протокол розгляду тендерних пропозицій UA-2022-07-20-007633-a до закупівлі № UA-2022-07-20-007633-a на перетворювачі перепаду тиску. Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій, причиною дискваліфікації ТОВ «ЗАВОД МАНОМЕТР» є не надання у складі тендерної пропозиції довідки згідно Додатку 1.2.
Повідомляємо Вас, що в Додатку 2 тендерної документації в пункті 1.2 сформовані вимоги до оформлення Додатку 1.2 (Гарантійний лист) які містять двоякі, розмитті значення, які сприймаються як вимога надавати цю довідку тільки за умови, коли при виговленні продукції по тендеру задіяно два або більше підприємств-виробників.
В зв’язку з двоякістю значень трактування вимог до Додатку 1.2, не тільки ми, але і більшість учасників закупівлі допустили такі ж помилки як і ми, а саме:
- ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ІНДАСОФТ-УКРАЇНА" – надало довідку по Додатку 1.2 в неповному обсязі;
- ТОВ "НАФТОГАЗХІМ СЕРВІС" – зовсім не надало довідки згідно Додатку 1.2;
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАФТОГАЗ ІНЖИНІРИНГ ПРОЕКТ" – також зовсім не надало довідки згідно Додатку 1.2.
Єдиним учасником закупівлі яке надало правильно оформлену довідку згідно Додатку 1.2 є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ПРОМИСЛОВІ РІШЕННЯ".
Звертаємо Вашу увагу на те, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПІДПРИЄМСТВО З ВИРОБНИЦТВА ТА РОЗРОБКИ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ВИМІРЮВАННЯ ТИСКУ «ЗАВОД МАНОМЕТР» наразі є єдиним в Україні підприємством з повним циклом виробництва датчиків тиску, система менеджменту якості якого сертифікована по ISO 90001:2015. І ми планували повністю виготовити продукцію самотужки. Виконання вимог викладених в Додатку 1.2 стосовно підтвердження контролю якості виробництва продукції та моніторингу виконання замовлення на всіх стадіях виконання замовлення обов’язкові для нашого підприємства, та можуть додатково контролюватись замовником шляхом виїзного аудиту безпосередньо на виробничому майданчику підприємства.
В зв’язку з тим, що вищевказану помилку була допущено майже всіма учасниками закупівлі, а до закупівлі допущено лише одного учасника, просимо Вас надати можливість на виправлення та доповнення тендерних пропозицій для усунення даної помилки усіма учасниками.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження рішення тендерного комітету.pdf 14.10.2022 09:01
Дата подачі:
14.10.2022 09:01