-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт об’єкту пошкодженого внаслідок воєнних дій (заміна вікон та дверей) в КНП «ЦПМСД №1» Святошинського району м. Києва, за адресою: вул. Чорнобильська, 5/7
Закупівля здійснюється під час дії воєнного стану в Україні, оголошеного Указом Президента України від 24.02.2022р. № 64 "Про введення воєнного стану в Україні”, затвердженого Законом України від 24.02.2022р. № 2102-ІХ, з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного часу» (із змінами та доповненнями)
Завершена
3 818 736.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 38 187.37 UAH
мін. крок: 1% або 38 187.37 UAH
Період оскарження:
14.07.2022 10:31 - 20.07.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога скасувати Протокол 72 від 01 08 2022 року
Номер:
0058a02edd8541aa887f2184ce79d2f7
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-14-001625-a.a3
Назва:
Вимога скасувати Протокол 72 від 01 08 2022 року
Вимога:
Вих № 504 від 01.08.2022 р.
Уповноваженій особі в закупівлі
Ідентифікатор закупівлі UA-2022-07-14-001625-а
ВИМОГА
( про скасування Протоколу № 72 від 01.08.2022р)
Ідентифікатор закупівлі – UA-2022-07-14-001625-а
ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» вимагає відмінити Протокол № 72від 01.08..2022р «Щодо прийняття рішення уповноваженою особою» по результату розгляду Пропозиції ТОВ «ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ» в закупівлі : «Капітальний ремонт об’єкту пошкодженого внаслідок воєнних дій (заміна вікон та дверей) в КНП «ЦПМСД №1» Святошинського району м. Києва, за адресою: вул. Чорнобильська, 5/7 - код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» керуючись наступним:
1. В Тендерній документації, згідно оголошення де очікувана вартість закупівлі становить – 3 818 736,40 грн., використовується метод оцінки тендерних пропозицій учасника наступним чином- « Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою ціною». Пропозиція ТОВ «ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ» становить 3 816 810,00 грн., що є найдорожчою від конкурента на – 716 810,00 грн., тому що підприємство є посередником а не виробником металопластикових вікон.
2. Замовник закупівлі , згідно розділу «Додаткові умови» вимагав надати креслення металопластикових вікон розроблених виробником. ТОВ «ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ», який не є виробником металопластикових вікон, надав накреслені від руки чертежі , які не є відповідним документом.
3. Замовник Закупівлі згідно п.5 Протоколу з посиланням на п.9 «Загальна інформація» вимагав надати Фінансовий звіт за останній звітний період. ТОВ «ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ» не надало звіт за відповідний останній період 2022 року.
4. Замовник закупівлі з посилання на Розділ «Додаткові вимоги» вимагав надати Сертифікати , протоколи на вироби, маючи на увазі металопластикові вікна від виробника. ТОВ «ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ» не надало в складі тендерної пропозиції Сертифікати та Протоколи випробувань на металопластикові віконні блоки з висновками СЕС.
5. Замовник закупівлі з посиланням на Додаток №2 вимагав надати «Довідку наявність обладнання та матеріально-технічної бази » за затвердженою формою. ТОВ «ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ» не надало в складі документів відповідну довідку.
6. Замовник, медичний заклад, вимагав наявності Медичних довідок на працівників. В складі медичних довідок наданих ТОВ «ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ», підприємства , яке планує виконання робіт підвищеної небезпеки (монтажники віконних конструкцій та водії), порушуючи вимоги Наказу МОЗ № 583 від 08.07.2013 р. не надав «Сертифікати про проходження профілактичного наркологічного огляду» та «Медичні довідки про проходження обовязкових попереднього та періодичного психіатричного оглядів»
7. З огляду на вищенаведене, керуючись принципами добросовісної конкуренції та введений в державі військовий стан, вимагаємо відмінити Протокол № 72 від 01.08.2022 року «Щодо прийняття рішення уповноваженою особою» .
Директор ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» В.О. Сахацька
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога скасувати Протокол 72 від 01 08 2022 року 01.08.2022 12:44
Дата подачі:
01.08.2022 12:44
Вирішення:
Шановний учаснику! Згідно з частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до оголошення.
Детально вивчивши умови вашої вимоги повідомляємо наступне.
1. Згідно ч.2 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» наступним етапом після проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону є розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника.
2.Згідно розділу «Додаткові умови» замовник вимагав надати креслення конструкцій, що пропонуються до встановлення та представити розрахунок опору теплопередачі конструкції підтверджений виробником вікон або відповідно сертифікованим інженером-проектувальником, а також паспорти, сертифікати на вироби, матеріали та протоколи випробувань. Жодним пунктом «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі» не встановлювались критерії щодо розроблення креслень (від руки, за допомогою графічного редактора, або в інший спосіб), також не встановлювались вимоги щодо розроблення креслень конструкцій виключно виробником.
3. Згідно п.9 «Загальна інформація» оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовник вимагав копія фінансової звітності за два останні звітні періоди з відміткою органу статистики про прийняття (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді). Уразі якщо учасник не зобов’язаний складати вказані документи про це учасник надає інформацію з зазначеною інформацією про законодавчі підстави для їх ведення. ТОВ «Тех-Буд-Проект» надав копію фінансової звітності за два останні період (2020-2021 рр), згідно чинного законодавства.
4. Згідно розділу «Технічні вимоги» оголошення про проведення спрощеної закупівлі відповідно до пунктів «Вимоги до профілю», «Вимоги до конструкції», «Вимоги до монтажу металопластикових конструкцій (вікон, дверей)» «Додаткові умови», замовником вказано перелік технічних характеристик, щодо матеріалів які застосовуються в конструкціях вікон (профіль, скло, склопакети, ущільнювач та ін.), та технічні вимоги до них з посиланням на Нормативну документацію. Відповідно до цього учасником ТОВ «ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ», надано необхідну документацію.
5. Згідно п. 10 «Загальна інформація» оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовник вимагав надати Довідку відповідного обладнання та матеріально-технічну базу. Учасником ТОВ «ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ» надано відповідну довідку разом з оборотно-сальдовою відомістю.
6. Згідно п. 34 «Загальна інформація» оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовник вимагав надати Копії медичних книжок, або медичних довідок на працівників, які будуть безпосередньо виконувати роботи на об’єкті. Учасником ТОВ «ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ» в складі своєї пропозиції надав медичні книжки оформлені належних чином та дійсні на період виконання робіт. Сертифікати про проходження профілактичного наркологічного огляду Замовником не вимагалося.
Враховуючи вищевикладене, замовник відмовляє у задоволені вимоги
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога скасувати Протокол № 71 від 29 07 2022 року
Номер:
2c354eedd2a6451881a646e2b7e0dd05
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-14-001625-a.b2
Назва:
Вимога скасувати Протокол № 71 від 29 07 2022 року
Вимога:
Вих № 503 від 01.08.2022 р.
Уповноваженій особі в закупівлі
Ідентифікатор закупівлі UA-2022-07-14-001625-а
ВИМОГА
( про скасування Протоколу № 71 від 29.07.2022р)
Ідентифікатор закупівлі – UA-2022-07-14-001625-а
ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» вимагає відмінити Протокол № 71від 29.07.2022р «Щодо прийняття рішення уповноваженою особою» по результату розгляду Пропозиції ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» в закупівлі : «Капітальний ремонт об’єкту пошкодженого внаслідок воєнних дій (заміна вікон та дверей) в КНП «ЦПМСД №1» Святошинського району м. Києва, за адресою: вул. Чорнобильська, 5/7 - код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» керуючись наступним:
1. В Тендерній документації, згідно оголошення де очікувана вартість закупівлі становить – 3 818 736,40 грн., використовується метод оцінки тендерних пропозицій учасника наступним чином- « Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою ціною». Пропозиція ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» становить 3 100 000,00 грн., що дає економію бюджетних коштів в розмірі – 718 736,40 грн., та одночасно менша від конкурента на – 716 810,00 грн. Дану економія бюджетних коштів під час військового стану, нашому підприємству вдається досягти, завдяки тому, що підприємство є безпосередньо виробником металопластикових конструкцій з досвідом роботи з 1998 року, а не посередником.
2. Замовник закупівлі , згідно п. № 5 Протоколу відхилив нашу Пропозицію, керуючись тим, що відповідно до п.3 «Технічні вимоги» учасником не надано чинний на момент подачі договір між учасником та будівельною лабораторією на випробування будівельних матеріалів та виробів». ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» є виробником металопластикових конструкцій, тому має Договір № 21С-051802 від 18.05.2021 року «На проведення сертифікаційних випробувань», копію якого надано в складі документів тендерної пропозиції під порядковим № 10. Згідно даного Договору було проведено сертифікацію виготовлення металопластикових віконних блоків та склопакетів та видано підприємству : - «СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ № UA.1O393.00089-21 «Блоки віконні та дверні полівінілхлоридні з профілю т.м. WDS» термін дії 11.06.2021 до 10.06.2023 р. та «СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ № UA.1O393.00024-22 « Склопакети клеєні однокамерні, двокамерні та трикамерні» термін дії 15.02.2022 – 14.02.2024 р. З огляду на вище наведене згідно укладеного Договору було виготовлено Сертифікати, наступний термін укладання Договору на періодичне виготовлення Сертифікатів - 2023 рік.
3. Замовник Закупівлі згідно п.5 Протоколу з посиланням на п.9 «Загальна інформація» документації вказує що відсутній баланс за 2021 рік. ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» спростовує дану інформацію мотивуючи це наступним: - по перше п.9 вимагав надати Фінансовий звіт не за 2021 рік , як написано в Протоколі, а за останній звітний період. Тому ми надали «Фінансовий звім малого підприємства « станом на 31 березня 2022року»( № 42 в документації), чинний на момент подачі Пропозиції та надали «Лист пояснення щодо фінансових звітів» № 441 від 21.07.2022 року під порядковим номером 40.
4. Замовник закупівлі з посилання на п.5 Протоколу з посиланням на п. 32 тендерної документації «Загальна інформація» вказує що відсутня Довідка НАЗК. ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» спростовує дане зауваження, тому що в складі документації надано : - «Довідку НАЗК на ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ, директора Сахацьку Вікторію Олександрівну» розміщену під № 38 та під № 37 Довідку МВС «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості на директора Сахацьку Вікторію Олександрівну»
5. Замовник закупівлі з посилання м на п.5 до п.15 – відсутнє посилання на постачальника дає наступне пояснення – ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» «Листом характеристикою на запропонований товар» № 422 від 21.07.2022року вказав ,що постачальником матеріалів є наше підприємство.
З огляду на вищенаведене, керуючись принципами добросовісної конкуренції та введений в державі військовий стан, вимагаємо відмінити Протокол № 71 від 29.07.2022 року «Щодо прийняття рішення уповноваженою особою» , залишаючи за собою право звернутись до компетентних органів.
Директор ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» В.О. Сахацька
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога скасувати Протокол 71 від 20 07 2022р 01.08.2022 11:26
Дата подачі:
01.08.2022 11:26
Вирішення:
Шановний учаснику! Згідно з частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до оголошення.
Детально вивчивши умови вашої вимоги повідомляємо наступне.
1. Згідно ч.2 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» наступним етапом після проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону є розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника.
2. Згідно до п.3 «Технічні вимоги» оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником ТОВ «АРКАДА – ПЛАСТ» надано договір № 21С-051802 від 18.05.2021 року «На проведення сертифікаційних випробувань» з виконавцем робіт ТОВ «РЕГІОНАЛЬНИЙ ВИПРОБУВАЛЬНИЙ ЦЕНТР» термін дії 1 місяць з дня підписання. Додаткової угоди на пролонгацію не надано. Також замовником вимагалось договір між учасником та будівельною лабораторією про проведення випробувань будівельних матеріалів та виробів разом із копією сертифікату визнання вимірювальних можливостей будівельної лабораторії, учасником надано акт здачі приймання робіт (надання послуг) до договору 21С-051802 від 18.05.2021 року, в якому зазначено проведення сертифікаційних випробувань вікон полівінілхлоридних.
3. Згідно п.9 «Загальна інформація» оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовником вимагалась копія фінансової звітності за два останні звітні періоди з відміткою органу статистики про прийняття (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді). ТОВ «АРКАДА – ПЛАСТ» надано баланс за І квартал 2022 року. Також в «Листі поясненню щодо фінансових звітів» №441 від 21.07.2022 зазначається, що товариство надає копію балансу і звіту про фінансові результати за підсумками 9-ти місяців 2022 р.
4. Згідно п.9 «Загальна інформація» оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовником вимагала сь довідка видана Національним агентством з питань запобігання корупції на службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, про те, що особу не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення. Учасником надано довідку на ТОВ «АРКАДА – ПЛАСТ».
Враховуючи вищевикладене, замовник відмовляє у задоволені вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Відмінити огляд обєкту
Номер:
9bd3a8a4b9c94a9f93fda8bbd9d733d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-14-001625-a.a1
Назва:
Відмінити огляд обєкту
Вимога:
Всупереч Закону, в тендерній документації зазначена вимога щодо надання акту огляду об'єкта з підписом замовника. Просимо усунути необґрунтовану і дискримінаційну вимогу зазначену вище та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.07.2022 12:03
Вирішення:
Шановний учаснику! Згідно з частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до оголошення.
Детально вивчивши умови вашої вимоги повідомляємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом. Огляд об’єкту відбувається у робочі дні та години. Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатково повідомляємо, що доступ до об’єкту буде цілком відкритим.
Наголошуємо на необхідності та важливості даної вимоги, оскільки виключно таким чином Учасники (у тому числі і потенційні) зможуть у повній мірі ознайомитися з параметрами та характеристиками об’єкта, де будуть виконуватися роботи, правильно визначити обсяги робіт і умови виконання договору, що буде укладений за результатами даної процедури закупівлі.
Доводимо до вашого відома також і той факт, що встановлення даної вимоги жодним чином не тягне за собою виникнення корупційних ризиків, оскільки дана вимога тендерної документації не передбачає будь-якого спілкування між Учасником і Замовником з приводу документів, рішень, дій або бездіяльності Замовника в інтересах того чи іншого учасника.
Таким чином, дана вимога не створює жодних додаткових перешкод для участі, а навпаки сприяє більш повному ознайомленню учасників з об’єктом, де будуть виконуватися роботи, що є предметом закупівлі
Враховуючи вищевикладене, керуючись вимогами чинного законодавства повідомляємо, що не вбачаємо за необхідність виключити дану вимогу.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.07.2022 15:00