-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування (Реконструкція з прибудовою та надбудовою приміщень лікарні корпусу А' КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Івано-Франківської міськради за адресою м. Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, 114)
Завершена
376 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 880.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 880.00 UAH
Період оскарження:
30.04.2022 11:44 - 12.05.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення Замовника
Номер:
2d01cee8a3164108a6c10b0b5269dfe5
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-04-30-000025-a.b4
Назва:
Оскарження рішення Замовника
Вимога:
КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" було оголошено закупівлю UA-2022-04-30-000025-a за предметом : « код ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування (Реконструкція з прибудовою та надбудовою приміщень лікарні корпусу А' КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Івано-Франківської міськради за адресою м. Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, 114).
За результатами розгляду пропозицій ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БІВІАЙ ГРУП" (надалі – ТОВ "БІВІАЙ ГРУП") було визнано переможцем, зазначене рішення є протиправним порушує вимоги тендерної документації та положення Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки:
1.Відповідно до п. 2 п.п. 6.2.4 Розділу VI. Тендерної документації передбачено : « Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень»
У складі пропозиції учасника ТОВ "БІВІАЙ ГРУП" зазначена довідка ВІДСУТНЯ.
2. Відповідно до п. 4 п.п. 6.4.8. та п. п. 6.4.9. Розділу VI. Тендерної документації передбачено: « Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах.
6.4.9. У разі незгоди учасника з істотними умовами договору, а саме ВІДСУТНОСТІ ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ЩОДО ПОГОДЖЕННЯ З ІСТОТНИМИ (основними) умовами договору, пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.»
У складі пропозиції ТОВ "БІВІАЙ ГРУП" ВІДСУТНІЙ лист щодо погодження з істотними (основними) умовами договору, відповідно Замовник ЗАБОВ’ЯЗАНИЙ відхилити пропозицію даного учасника!
3. Відповідно до п . 5 п.п. 3 передбачено, що Учасник надає копію аналогічного договору, який укладений та виконувався протягом останніх трьох років з документальним підтвердженням його виконання.
У складі пропозиції ТОВ "БІВІАЙ ГРУП" надано Договір №81-В-ХЕВ - 21 від 07.06.2021; Договір №82-В-ХЕВ-21 від 07.06.2021р.; Договір 14/12 від 14.12.2020р. ; Договір №248 від 03.09.2020р.
У складі пропозиції ТОВ "БІВІАЙ ГРУП" не надано жодного документу (акту прийому-передачі виконаних робіт/ акт виконаних робіт) який є підтвердженням виконання даних договорів відповідно до їх умов.
4. Відповідно до п . 5 п.п. 3 передбачено, що для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт до пропозиції додаються відгуки.
У склад пропозиції ТОВ "БІВІАЙ ГРУП" відсутні відгуки, що підтверджують виконання аналогічних договорів.
Вищезазначене, свідчить про невідповідність пропозиції ТОВ "БІВІАЙ ГРУП" вимогам тендерної документації, що свідчить про грубе порушення Замовником положень Закону
України «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо скасувати рішення про визнання ТОВ "БІВІАЙ ГРУП" переможцем закупівлі
Доводимо до відома Замовника, що у разі не задоволення даної вимоги ТОВ «ВБК СТАНДАРТ» буде використано право на оскарження рішення Замовника відповідно та у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.06.2022 17:37
Вирішення:
скасувати рішення про визнання ТОВ "БІВІАЙ ГРУП" переможцем закупівлі
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішень Замовника
Номер:
049d1f90523e4f9e9205cf7e5a5ae78b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-04-30-000025-a.c2
Назва:
Оскарження рішень Замовника
Вимога:
КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" було оголошено закупівлю UA-2022-04-30-000025-a за предметом : « код ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування (Реконструкція з прибудовою та надбудовою приміщень лікарні корпусу А' КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Івано-Франківської міськради за адресою м. Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, 114).
За результатами розгляду пропозицій ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАНКПРОЕКТ" (надалі – ТОВ "ФРАНКПРОЕКТ") було визнано переможцем, зазначене рішення є протиправним порушує вимоги тендерної документації та положення Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки:
1.Відповідно до п. 2 п.п. 6.2.4 Розділу VI. Тендерної документації передбачено : « Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень»
У складі пропозиції учасника ТОВ "ФРАНКПРОЕКТ" зазначена довідка ВІДСУТНЯ.
2. Відповідно до п. 4 п.п. 6.4.8. та п. п. 6.4.9. Розділу VI. Тендерної документації передбачено: « Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах.
6.4.9. У разі незгоди учасника з істотними умовами договору, а саме ВІДСУТНОСТІ ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ЩОДО ПОГОДЖЕННЯ З ІСТОТНИМИ (основними) умовами договору, пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.»
У складі пропозиції ТОВ "ФРАНКПРОЕКТ" ВІДСУТНІЙ лист щодо погодження з істотними (основними) умовами договору, відповідно Замовник ЗАБОВ’ЯЗАНИЙ відхилити пропозицію даного учасника!
3. Відповідно до п . 5 п.п. 3 передбачено, що Учасник надає копію аналогічного договору, який укладений та виконувався протягом останніх трьох років з документальним підтвердженням його виконання.
У складі пропозиції ТОВ "ФРАНКПРОЕКТ" ВІДСУТНІЙ надано Договір №4522 від 09.06.2020р. Відповідно до п. 1.2 передбачено, що Замовник зобов’язується прийняти надані послуги на підставі Акта прийому-передачі виконаних робіт та оплатити їх. Відповідно фактом виконання робіт є підписаний обома сторонами акт прийому-передачі виконаних робіт.
У складі пропозиції ТОВ "ФРАНКПРОЕКТ" не надано акту прийому-передачі виконаних робіт до договору №4522 від 09.06.20р., відповідно пропозиція не містить документальне підтвердження його виконання.
4. У складі пропозиції ТОВ "ФРАНКПРОЕКТ" надано кошторисну документацію, що не відповідає нормам чинного законодавства, що порушує вимоги тендерної документації, а саме:
Учасник ТОВ «ФРАНКПРОЕКТ» у складі кошторисної документації не надав Зведений кошторис, що є порушенням п. 2.21 Настанови з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво (надалі Настанова з визначення вартості ПВР): «2.21 Якщо вартість проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт складається за декількома кошторисами, складеними за формами, наведеними в додатках 4, 5 цієї Настанови, загальну кошторисну вартість визначають за зведеним кошторисом, складеним за формою, наведеною в додатку 3 цієї Настанови…..»
Кошторис 1 ТОВ «ФРАНКПРОЕКТ» не відповідає вимогам Настанови з визначення вартості ПВР та Загальним вказівкам застосування збірників цін на проектні роботи для будівництва. А саме п.1 та п.2 ТОВ «ФРАНКПРОЕКТ» бере розрахунковий показник 250 м2 та 245 м2, що менше за половину мінімального показника (450 м2). Тому порушує п. 2.15 та 2.13 Загальних вказівок застосування збірників цін на проектні роботи для будівництва: «2.15….. У випадках, коли прийнятий показник менший за половину мінімального або більше подвоєного максимального показника, наведених у таблиці, вартість проектних робіт визначається у порядку, встановленому пунктом 2.13
1.13 Вартість розробки проектно-кошторисної документації на будівництво об'єктів, для яких ціни у Збірнику не наведені та не можуть бути прийняті за аналогією, визначається розрахунком вартості за трудовими витратами…..»
У кошторисах 1-5 відсутні підписи ГІПа або ГАПа та особи, яка склала кошториси, відповідно до затвердженої форми оформлення кошторисів у додатках 4 та 5 Настанови з визначення вартості ПВР.
У кошторисі №2 врахована вартість 1 людино-дня 1870,00. Згідно Настанови з визначення вартості ПВР Додаток 7 табл.3 вартість 1 людино-дня для проектних (науково-проектних) робіт становить 1780,00 грн. Підтверджуючих розрахунків на збільшення вартості людино-дня ТОВ «ФРАНКПРОЕКТ» не надав, тому це є порушення Настанови з визначення вартості ПВР.
Кошторис 3 не вірно розрахований. Вартість 1 людино-дня не відповідає Додаток 7 табл.3 Настанови з визначення вартості ПВР.
Кошториси 1 та 4 розраховано за недіючим нормативним документом ДСТУ Б Д.1.1-7:2013. Звертаємо вашу увагу, що згідно Наказу від 01.11.2021 № 281 Про затвердження кошторисних норм України у будівництві зарає діє Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.
Вищезазначене, свідчить про невідповідність пропозиції ТОВ «ФРАНКПРОЕКТ» вимогам тендерної документації, що свідчить про грубе порушення Замовником положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо скасувати рішення про визнання ТОВ «ФРАНКПРОЕКТ» переможцем закупівлі
Доводимо до відома Замовника, що у разі не задоволення даної вимоги ТОВ «ВБК СТАНДАРТ» буде використано право на оскарження рішення Замовника відповідно та у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.05.2022 13:26
Вирішення:
вимогу ТОВ «ВБК СТАНДАРТ» щодо скасування рішення про визнання ТОВ «ФРАНКПРОЕКТ» переможцем закупівлі задоволено
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
щодо відхилення тендерної пропозиції учасника
Номер:
df676108e1d44c8b90972d273fdf24a3
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-04-30-000025-a.a3
Назва:
щодо відхилення тендерної пропозиції учасника
Вимога:
Шановний Замовнику!
23.05.2022 р. вами сформовано рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Проект-Груп» за предметом закупівлі: код ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування (Реконструкція з прибудовою та надбудовою приміщень лікарні корпусу А' КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Івано-Франківської міськради за адресою м. Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, 114).
Дане рішення порушує принципи здійснення публічних закупівель з наступних підстав:
Перш за все, однією з підстав відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Проект-Груп» є ствердження про відсутність вартості вишукувань та обстеження у долученому кошторисі. Даний факт не відповідає дійсності, так як першим пунктом кошторису є розрахунок вишукувальних робіт з чітко зазначеною вартістю.
По-друге, тендерною документацією не передбачена вимога щодо подання учасниками закупівлі розрахунків до ціни тендерної пропозиції, а саме кошторисів. Тому відхилення учасника через допущення помилки в документі, який не вимагався у тендерній документації, є грубим порушенням норм чинного законодавства, підтвердженням чого є практика розгляду скарг в Антимонопольному комітеті України.
Слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Проект-Груп» надано гарантійний лист «Лист щодо податків», яким учасник гарантує, що його «ціна пропозиції означає суму, за яку учасник передбачає виконати замовлення (надати послуги) на виконання всіх видів робіт, передбачених у технічному завданні оголошення замовника. Ціна пропозиції Учасника розрахована відповідно до вимог чинного законодавства та включає всі витрати, податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені». Таким чином, ми як учасник закупівлі гарантуємо надання послуг у повному обсязі та розуміємо, що у разі невиконання хоча б одного розділу, із тих що передбачені додатком 2 до тендерної документації, порушуємо норми чинного законодавства та маємо шанс потрапити у «реєстр недобросовісних постачальників».
Враховуючи усе вищезазначене, просимо розглянути нашу вимогу та повідомляємо, що у разі ігнорування ми будемо змушені звертатися для захисту своїх прав до відповідних правоохоронних органів та подавати скаргу в Антимонопольний комітет України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.05.2022 14:20
Вирішення:
тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Розголошення особистої інформації.
Номер:
bf27f7b64bb840f784d721dd34d2f919
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-04-30-000025-a.a1
Назва:
Розголошення особистої інформації.
Вимога:
04.05,2022 у процедурі закупівлі UA-2022-04-30-000025-a було внесено зміни.
Згідно оновленої тендерної документації У якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, на кожну особу, зазначену у довідці, учасник повинен надати документи, що підтверджують її освітньо-кваліфікаційний рівень (диплом, сертифікат) та документ, що підтверджує працевлаштування такого працівника, а саме наказ про прийняття на роботу та відповідний запис у трудовій книжці.
Примітки: якщо працівник відмовився від внесення запису до трудової книжки, Учасник надає скановану копію з оригіналу наказу про прийняття на роботу та податкову звітність щодо такого працівника.
Податкова звітність містить особисті данні працівників , що не впливають на їх кваліфікацію та не підтверджують жодним чином спроможність виконання робіт, окрім цього вона містить інформацію про суму доходу кожного з працівників, що є особистою інформацією та не підлягає публічному розголошенню.
Зазначені данні є конфіденційними та не можуть бути надані у загальний доступ, окрім цього їх надання виходить за рамки вимог Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки не свідчить про досвід, кваліфікацію чи спеціальність працівника. На підтвердження даних критеріїв Замовником вже було передбачено вимогу про надання дипломів та кваліфікаційних сертифікатів.
Відповідно враховуючи відсутність обґрунтування вимоги Замовника та враховуючи не відповідність даної вимоги чинному законодавству вимагаємо виключити вимогу щодо надання податкової звітності з умов тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.05.2022 15:15
Вирішення:
Надайте сканований оригінал довідки за підписом директора та головного бухгалтера про здійснення обов'язкових відрахувань із заробітної плати працівника
Статус вимоги:
Відхилено