-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 55320000-9 "Послуги з організації харчування"
Торги не відбулися
6 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 33 500.00 UAH
Період оскарження:
17.03.2022 17:17 - 26.04.2022 00:00
Вимога
Без відповіді
Щодо виїзду та огляду об’єкту
Номер:
b867f43ec0af4ee4a057d8e6d26cedef
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-03-17-003609-a.a6
Назва:
Щодо виїзду та огляду об’єкту
Вимога:
Замовником закупівлі внесено зміни до тендерної документації та встановлено наступну вимогу: «З метою гарантування якісної підготовки цінової пропозиції учасниками з урахуванням місця розташування об’єкта, учасники повинні здійснити виїзд на місце розташування об’єкту та провести його огляд. Відповідно, учасники мають надати у складі своєї тендерної пропозиції лист-підтвердження від Замовника щодо виїзду представника учасника на місце розташування об’єкту та факту проведення його огляду, за підписом генерального директора Замовника.»
З метою гарантування принципів недискримінації, доброчесності та рівного ставлення до кожного учасника, вимагаємо встановити та оприлюднити графік прийому генерального директора Замовника саме для можливості огляду представником учасника місце розташування об’єкту.
Так як за умовами Тендерної документації вимогою Замовника є надання учасниками саме підписаного генеральним директором Замовника листа-підтвердження факту виїзду та огляду представником учасника об’єкту, вимагаємо, щоб Замовником було розроблено, затверджено та оприлюднено офіційний графік прийому генерального директора Замовника саме для даної цілі впродовж усього періоду подання пропозицій, а також надано контакту інформацію для можливості зв’язку з генеральним директором.
Також у разі відмови Замовника задовольнити дану вимогу попереджаємо, що будемо змушені звернутися до Національної служби здоров'я України та Державної аудиторської служби України і повідомити їх про грубе порушення Замовником та його посадовими особами законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.04.2022 15:19
Вимога
Без відповіді
Порушення статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
21811b1a39974a2ab15b4488b832c03e
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-03-17-003609-a.a5
Назва:
Порушення статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
У пункті 5.3 частини 5 розділу 3 Тендерної документації (зі змінами) зазначено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника зокрема в разі, якщо:
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Однак, стаття 17 Закону України «Про публічні закупівлі» зокрема встановлює наступні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність чинному законодавству.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.04.2022 11:59
Вимога
Є відповідь
Порушення Замовником процедури закупівлі основних принципів здійснення закупівель згідно з ст..5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
7542e9f0faca4a9288410b3abce31bf3
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-03-17-003609-a.a4
Назва:
Порушення Замовником процедури закупівлі основних принципів здійснення закупівель згідно з ст..5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
З вимог тендерної документації, затвердженої Уповноваженою особою, згідно з протоколом № 04-04/2022 від «14» квітня 2022 року в рамках проведення закупівлі ДК 021:2015 - 55320000-9 "Послуги з організації харчування" DK 021: 2015 - 55320000-9 "Catering services" (зі змінами), вбачається необхідність учасників, які планують взяти участи в закупівлі здійснити виїзд на місце розташування об’єкту та провести його огляд. Відповідно, учасники мають надати у складі своєї тендерної пропозиції лист-підтвердження від Замовника щодо виїзду представника учасника на місце розташування об’єкту та факту проведення його огляду, за підписом генерального директора Замовника.
В першу чергу хочемо наголосити, що огляд об'єкту учасника з замовником до укладення договору про закупівлю, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу.
Так, відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Таким чином, вимога щодо огляду об’єкту є такою, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Вказана вимога також є дискримінаційною, оскільки значною мірою обмежує коло учасників, які можуть отримати від Замовника лист-підтвердження.
З незалежних від учасника підстав Замовником може бути не підписано зазначений лист-підтвердження, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції будь-якого учасника, що є дискримінаційним щодо таких суб’єктів господарювання.
До того ж, частиною 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що учасниками подається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічну специфікацію (відповідно до вимог, встановлених у частині 6 цього Розділу тендерної документації та у Додатку 1 до тендерної документації).
Всі необхідні дані для розрахунку цінової пропозиції наведені Додатку №1 «Технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які необхідно надати на підтвердження відповідності вимогам тендерної документації щодо предмета закупівлі».
Таким чином на момент підготовки тендерної пропозиції всі учасники мають необхідний обсяг інформації.
Вартість послуг розраховується відповідно до відомих та постійних параметрів, таких як меню, кількість порцій, вартість одного дня харчування тощо, тому зміна вартості послуг можлива лише при зміні кількості порції та вартості продуктів харчування, що буде відомо вже після укладання договору з переможцем закупівлі. Дані щодо того, що має бути включено у вартість надання послуг також детально наведено в тендерній документації.
Отже не зрозуміло, яким чином відвідування об’єкту надання послуг може покращити підготовку цінової пропозиції.
У відповідності до ст..5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, спроби спілкування Замовника з потенційними учасниками закупівлі можуть свідчити про непрозорість закупівлі та корупційне втручання в процес закупівлі, що є порушенням вимог Закону.
Неодноразово Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ зазначала, що вимога про необхідність огляду об’єкта є незаконною, оскільки за таких умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати у складі тендерної пропозиції акт підтвердження від замовника щодо виїзду представника учасника на місце розташування об’єкта, що є дискримінацією щодо інших суб’єктів господарювання. Через що Замовнику було постановлено усунути вимогу про необхідність огляду об’єкта, шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині (UA-2021-02-22-003442-a Рішення № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021, Рішення від 13.12.2019 №18550, Рішення від 13.05.2020 № 9264, Рішення від 29.05.2020 № 10669,Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз ).
Враховуючи викладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації, виключивши вимогу про необхідність здійснити виїзд на місце розташування об’єкту та провести його огляд, з обов’язковим отриманням листа-підтвердження від Замовника щодо виїзду представника учасника на місце розташування об’єкту та факту проведення його огляду, за підписом генерального директора Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.04.2022 11:17
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учаснику!
Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та на виконання вимог п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, Замовником встановлено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі визначено умови тендерної документації та встановлено перелік документів для підтвердження учасником таких вимог.
Вимоги тендерної документації про надання Учасниками листа- підтвердження щодо виїзду представника учасника на місце розташування об’єкту та факту проведення його огляду, який вимагається з метою гарантування якісної підготовки цінової пропозиції учасниками з урахуванням місця розташування об’єкта та виконання учасниками торгів цієї вимоги надасть замовнику змогу уникнути незадоволення та скарг пацієнтів через затримку видачі лікувального харчування пацієнтам, зберегти репутацію підприємства, яке піклується про здоров’я і комфорт людей, та пересвідчитись у професіоналізмі учасників, розумінні всіх етапів процесу надання послуг з лікувального харчування.
Також, умови тендерної документації, встановлюються для всіх Учасників і є однаковими та ставлять їх у рівні умови, а документ, може бути наданий будь-яким підприємством / компанією / організацією, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, - відповідно кількість таких компаній учасників - необмежено.
Окрім цього практика розгляду подібних зауважень/скарг органом оскарження (АМКУ) є наступною - Замовник на власний розсуд зазначає перелік та обсяг (кількість), формат, зміст та т. п. стосовно документів, які повинен надати Учасник. Причому, слід зауважити, що аналогічні роз'яснення надає Департамент регулювання публічних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (детальніше слід дивитись за посиланням -http://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=b04d041b-6b67-4a5f-bcc9-c961df07f3ff&lang=uk-UA) де зазначає, що “...у разі якщо замовником в тендерній документації встановлюється вимога щодо наявності документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, то учасникам процедури закупівлі необхідно надавати тендерні пропозиції відповідно до вимог тендерної документації” а також, слід прийняти до уваги аналогічні роз'яснення, що містяться у листі Мінекономрозвитку України № 3302-06_3812-06 від 07.02.2017.
По-друге, усі умови тендерної документації процедури закупівлі визначено Замовником з чітким дотриманням вимог Закону та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680, а в частині встановлення кваліфікаційних критеріїв та вимог у тендерній документації з дотриманням методичних рекомендацій Міністерства економічного розвитку і торгівлі України за вих. №3302-06/3812-06 від 07.02.2017 16:03:06 “Щодо розробки тендерної документації” (з урахуванням Закону України “Про публічні закупівлі” зі змінами у редакції Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19.09.2019 N 114-IX).
Враховуючи вищевикладене, тендерна документація відповідає усім вимогам Закону України “Про публічні закупівлі”, і є такою, що не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації Учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Внесення змін до оголошення
Номер:
1a9fe7f897cd4df8aa177863e1afa745
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-03-17-003609-a.b3
Назва:
Внесення змін до оголошення
Вимога:
Згідно п. 197.1.7 ст. 197 ПК України звільняються від оподаткування операції з постачання послуг харчування, забезпечення майном, комунально-побутовими та іншими соціальними послугами за рахунок державних коштів, що надаються особам, які утримуються в реабілітаційних установах, територіальних центрах соціального обслуговування (надання соціальних послуг), установах, підприємствах, організаціях всеукраїнських громадських об’єднань осіб з інвалідністю та їх спілок, які займаються реабілітацією, оздоровленням та фізкультурно-спортивною діяльністю, центрах обліку та закладах соціального захисту для бездомних осіб, центрах соціальної адаптації осіб, звільнених з місць позбавлення волі, санаторіях для ветеранів та осіб з інвалідністю, будинках-інтернатах для громадян похилого віку, осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, психоневрологічних та спеціалізованих будинках-інтернатах, пансіонатах для ветеранів війни і праці, геріатричних пансіонатах; з постачання послуг з харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах та громадян у закладах охорони здоров'я.
Враховуючи вищевикладене, ПЕРЕКОНЛИВО ВИМАГАЄМО внести зміни в оголошення, а саме, зазначити очікувану вартість без ПДВ, тому що, постачання послуг з харчування громадян у закладах охорони здоров'я звільняються від оподаткування.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.03.2022 10:06
Вирішення:
Шановний учаснику! Наголошуємо, що згідно з вимогами тендерної документації встановлено, що найбільш економічно вигідною пропозицією вважатиметься пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів, зокрема податку на додану вартість у випадку якщо учасник є платником ПДВ. Учасник повинен зазначити у пропозиції загальну вартість товару з ПДВ. У разі надання пропозиції учасником, який не є платником ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та відомості в тендерній пропозиції зазначаються без ПДВ.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
надати інформацію
Номер:
b35657d43d1b47409951e807b5be6475
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-03-17-003609-a.b2
Назва:
надати інформацію
Вимога:
Просимо перевірити в технічному завданні загальну кількість послуг, тому що у всіх закупівлях, а саме, для лікарні № 1, 7 та 9 вказано однакову кількість 58330 ліжко-днів, при тому, що щоденна кількість пацієнтів у всіх лікарнях різна.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.03.2022 13:46
Вирішення:
Шановний учасник! Замовник подає Тендерну документацію (далі - ТД) враховуючи вимоги чинного законодавства і зазначає в ній усі вимоги до тендерної пропозиції учасника. В свою чергу, Учасник надає підтвердження відповідності його тендерної пропозиції Технічній специфікації, визначеної Замовником при оголошенні закупівлі. Тендерною документацією передбачено, що кількість пацієнтів може змінюватись тому порційні вимоги передаються Замовником Постачальнику. Замовник не вбачає потребу вносити зміни до технічної специфікації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Внесення змін до оголошення
Номер:
e31da53243ec4414baf73970447663c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-03-17-003609-a.a1
Назва:
Внесення змін до оголошення
Вимога:
Згідно п. 197.1.7 ст. 197 ПК України звільняються від оподаткування операції з постачання послуг харчування, забезпечення майном, комунально-побутовими та іншими соціальними послугами за рахунок державних коштів, що надаються особам, які утримуються в реабілітаційних установах, територіальних центрах соціального обслуговування (надання соціальних послуг), установах, підприємствах, організаціях всеукраїнських громадських об’єднань осіб з інвалідністю та їх спілок, які займаються реабілітацією, оздоровленням та фізкультурно-спортивною діяльністю, центрах обліку та закладах соціального захисту для бездомних осіб, центрах соціальної адаптації осіб, звільнених з місць позбавлення волі, санаторіях для ветеранів та осіб з інвалідністю, будинках-інтернатах для громадян похилого віку, осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, психоневрологічних та спеціалізованих будинках-інтернатах, пансіонатах для ветеранів війни і праці, геріатричних пансіонатах;.
Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни в оголошення, а саме, зазначити очікувану вартість без ПДВ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.03.2022 15:25
Вирішення:
Комунальне некомерційне підприємство Кам’янської міської ради «Міська лікарня №1» є замовником, що здійснює закупівлю товарів, робіт
і послуг та працює з ПДВ, тому дана закупівля включає загальну вартість послуги з урахуванням усіх податків та зборів, зокрема ПДВ.
Тендерна документація не обмежує дію чинного законодавства України, Ви як учасник маєте змогу надати пропозицію з ціновою вартістю, як з ПДВ так і без урахування ПДВ скориставшись підпунктом 197.1.7 пункту 197.1 статті 197 Податкового Кодексу України.
Статус вимоги:
Відхилено