• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Комплексні інженерні послуги за кодом ДК 021:2015 - 71340000-3-«Розробка технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності»

Завершена

1 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 250.00 UAH
Період оскарження: 18.02.2022 11:03 - 09.03.2022 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога про усунення дискримінаційних вимог щодо надання Довідки про відсутність в провадженні судів спорів про невиконання, або неналежне виконання зобов’язань Учасника.

Номер: 94b9fc28b2b9455bb23dce58a290f42b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-18-004327-b.c2
Назва: Вимога про усунення дискримінаційних вимог щодо надання Довідки про відсутність в провадженні судів спорів про невиконання, або неналежне виконання зобов’язань Учасника.
Вимога:
Шановний Замовнику! У пункті 8 частини 1 Розділу 3 тендерної документації Замовником встановлена вимога: «8. Довідкою в довільній формі, яка підтверджує відсутність протягом 2018 – 2021 років в провадженні судів спорів про невиконання, або неналежне виконання зобов’язань Учасника перед контрагентами, з якими укладались договори про надання послуг з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок». Вважаємо вимогу Замовника щодо «відсутності протягом 2018 – 2021 років в провадженні судів спорів про невиконання, або неналежне виконання зобов’язань Учасника перед контрагентами, з якими укладались договори про надання послуг», дискримінаційною та такою, що унеможливлює прийняття участі досвідчених виконавців робіт, з огляду на наступне. Відповідно до ч. 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю З ЦИМ САМИМ ЗАМОВНИКОМ, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. УЧАСНИК процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, МОЖЕ НАДАТИ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВЖИТТЯ ЗАХОДІВ ДЛЯ ДОВЕДЕННЯ СВОЄЇ НАДІЙНОСТІ, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Тобто Законом не передбачено надання Замовнику прав беззаперечно відхилити тендерну пропозицію учасника навіть, якщо існують невиконані зобов’язання перед замовником. Законом прямо передбачена можливість участі у закупівлі якщо Учасник сплатив по відповідним зобов’язанням та/або відшкодував контрагенту завдані збитки. Законом не передбачено право Замовника відхиляти пропозиції учасників, які не виконали свої зобов’язання за раніше укладеним договорами з ІНШИМИ КОНТРАГЕНТАМ, а не замовником. Наявність судових справ за участю Учасника свідчить виключно про активне ведення ним господарської діяльності. Вимога Замовника сформулювана таким чином, що унеможливлює надання довідки щодо наявності судових спорів в тому числі тих, де було доведено неправомірність дій Замовника та надання Учасником, як виконавцем якісних послуг. Виходячи з норм Закону України «Про публічні закупівлі», вимоги тендерної документації встановлюються Замовником самостійно згідно із законодавством, з урахуванням та дотриманням: - частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників; - принципів добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, закріплених частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»; - частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі, де передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДЯТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ. Вимога Замовника, встановлена у пункті 8 частини Розділу ІІІ тендерної документації, про надання довідки про відсутність протягом 2018 – 2021 років в провадженні судів спорів про невиконання, або неналежне виконання зобов’язань Учасника перед контрагентами, з якими укладались договори про надання послуг з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок, ПОРУШУЄ ПРИПИСИ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ та значно обмежує потенційне коло осіб, що можуть взяти участь у процедурі закупівлі. Виходячи з вищевикладеного, просимо не порушувати права потенційних учасників процедури закупівлі та виключити з тендерної документації вимогу «про відсутність протягом 2018 – 2021 років в провадженні судів спорів про невиконання, або неналежне виконання зобов’язань Учасника перед контрагентами, з якими укладались договори про надання послуг з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок», як таку, що не відповідає вимогам чинного законодавства та призводить до дискримінаційних вимог.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Щодо кваліфікаційних вимог

Номер: 9e5773f1a3e848c29a25efdceacff06b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-18-004327-b.b1
Назва: Щодо кваліфікаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовник, Вами у пункті 1.1. Додатку 2 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТОРГІВ» встановлено надати учасником: Довідка в довільній формі, що містить інформацію щодо кількості та кваліфікації працівників Учасника, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме: - сертифікованих інженерів - землевпорядників – не менше 3 осіб; Для підтвердження інформації учасник повинен надати кваліфікаційні сертифікати інженерів - землевпорядників та геодезистів, документи про освіту, наказ про призначення та трудові книжки за наявності (перша сторінка та сторінка із призначенням на поточне місце роботи), Так як Учасник є юридичною особою, зазначаємо, що статтею 26 Закону України «Про землеустрій визначено, що розробниками документації із землеустрою є юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою. Тобто законом встановлено, що для здійснення діяльності у сфері землеустрою розробнику «юридичній особі» достатньо мати в штаті не менше 1-го сертифікованого інженера-землевпорядника. Ми маємо у штаті двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, але не можемо прийняти участь у даній закупівлі. Крім того тендерною документацією передбачено, що учасник має мати 3х сертифікованих інженерів-землевпорядників саме у штаті, з наданням підтверджуючих документів, що є дискримінацією до нас як до учасника, який має двох сертифікованих інженерів-землевпорядників у порівнянні з тими учасниками, які мають трьох сертифікованих інженерів-землевпорядників та більше. Крім зазначено повідомляємо, що встановлення кваліфікаційного критерію «сертифікованих інженерів - землевпорядників – не менше 3 осіб» порушує пункт 4 частини 1 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Також згідно частини 4 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Пунктом 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, на підставі зазначеного просимо встановити мінімальну кількість сертифікованих інженерів-землевпорядників не менше двох.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний учаснику! Уповноваженою особою розглянуто Вашу вимогу та за результатами розгляду повідомляємо наступне. Встановлення вимог та умов тендерної документації є виключною прерогативою замовника.Замовником встановлено перелік вимог, яким учасник повинен відповідати, щоб мати можливість повністю, належно і у строки виконати/надати послуги, які є предметом цієї закупівлі. На нашу думку, Закон надає замовникові право самостійно визначити склад ознак, які вказують на відповідність учасника тому чи іншому передбаченому законом кваліфікаційному критерію, а також встановити вимоги до документів, якими такі ознаки можуть бути підтверджені. Керуючись таким правом, замовник цієї закупівлі ставить собі за мету перш за все встановити, що учасник має матеріально-технічну базу та достатню кількість професіоналів, які зможуть надати послуги, які є предметом цієї закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено