-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
КНУ «Реконструкція основної будівлі спорткомплексу, елінгів, дебаркадеру з добудовою спортивного комплексу за адресою: м.Херсон, 3-й затон р.Дніпро» (СРV за ДК 021:2015 – 45212000-6 - Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів)
Торги не відбулися
68 821 074.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 688 210.74 UAH
мін. крок: 1% або 688 210.74 UAH
Період оскарження:
03.02.2022 17:15 - 27.02.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимагаємо привести у відповідність Договір викладений у Додатку 7 до тендерної документації до Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме: у п. 17.2.
Номер:
4101cc014c024b7a9ebfa413ce2dad87
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-03-006558-c.a6
Назва:
Вимагаємо привести у відповідність Договір викладений у Додатку 7 до тендерної документації до Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме: у п. 17.2.
Вимога:
Вимагаємо Замовника привести у відповідність Договір викладений у Додатку 7 до тендерної документації до Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме: у п. 17.2. Договору прибравши із зазначеного пункту фразу «про що учасник у складі тендерної пропозиції надає лист згоду про те, що істотні умови договору не змінні після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі», оскільки ч.4 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції». У разі укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» призведе до його нікчемності відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 43 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У разі залишення без змін даної вимоги тендерної документації будемо змушені звернути зі скаргою до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.02.2022 22:41
Вирішення:
Відповідно до пункту 3 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, умови визначені у проекті Договору можуть бути конкретизовані (доповненні) при підписанні Договору з переможцем процедури закупівлі. Під конкретизацією (доповненнями) розуміються уточнення умов, що не змінюють змісту. Фраза «про що учасник у складі тендерної пропозиції надає лист згоду про те, що істотні умови договору не змінні після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі» не являється істотною умовою та не змінює зміст Договору!
Враховуючи вищевикладене, Замовником дотримано усіх вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.02.2022 17:12
Вимога
Вирішена
Внесення змін до п. 15.4.1. Договору
Номер:
382dc245e5224b06b2a142e89e462072
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-03-006558-c.a5
Назва:
Внесення змін до п. 15.4.1. Договору
Вимога:
Вимагаємо Замовника привести у відповідність Договір викладений у Додатку 7 до тендерної документації, шляхом внесення змін до п. 15.4.1. Договору та прибрати вираз «Капітальний ремонт», який не відноситься до предмету закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.02.2022 22:38
Вирішення:
Дякуємо за зауваження, буде внесено зміни до Тендерної документації в цій частині.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін до 1 Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації
Номер:
d40691f4b47f4e24a0ae4ba573a7c0ad
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-03-006558-c.a4
Назва:
Внесення змін до 1 Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації
Вимога:
Змовником у частині 1 Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації встановлена вимога «Заявлена учасником кількість інженерно-технічних працівників бути достатньою для виконання робіт за предметом закупівлі».
Вимагаємо Замовника, шляхом внесення змін до тендерної документації, прибрати дискримінаційну умову та уточнити кількість інженерно-технічних працівників, яка буде достатньою для виконання робіт за предметом закупівлі.
У разі залишення без змін даної вимоги тендерної документації будемо змушені звернути зі скаргою до АМКУ, оскільки Замовник на власний розсуд, без зазначення чіткої вимоги, визначатиме необхідну кількість працівників того чи іншого учасника, що може призвести до безпідставної дискваліфікації учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.02.2022 22:37
Вирішення:
Відповідно до частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать, зокрема, органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Згідно з частиною першою статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 Тендерної документації – тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації з накладанням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП), та завантаження файлів у форматі PDF з дотримання вимог частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі».
У тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним (п. 2 частини першої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»).
В той же час положення статті 16 зазначеного Закону передбачають, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Також замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, серед яких:
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів;
- наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю;
- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Зазначена у тендерній документації вимога про заявлену учасником кількість інженерно-технічних працівників повинна бути достатньою для виконання робіт за предметом закупівлі спрямована саме на підтвердження інформації про відповідність Учасника та його працівників кваліфікаційним критеріям.
Кількість інженерно-технічних працівників організацій регулюється штатними розкладами, що затверджуються в встановленому порядку з дотриманням діючих типових штатів і схем посадових окладів.
Ця вимога є однаковою для всіх учасників і не є дискримінаційною.
Враховуючи вищевикладене, Замовником дотримано усіх вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.02.2022 16:46
Вимога
Вирішена
Вимагаєма Замовника привести у відповідність вимоги ч. 6 Розділу ІІІ тендерної документації та п. 3.1 та 3.2 Договору зазначеного у Додатку 7 до тендерної документації
Номер:
613d0b2f3a4b4d8d883274d8f56bef41
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-03-006558-c.a3
Назва:
Вимагаєма Замовника привести у відповідність вимоги ч. 6 Розділу ІІІ тендерної документації та п. 3.1 та 3.2 Договору зазначеного у Додатку 7 до тендерної документації
Вимога:
Вимагаємо Замовника привести у відповідність вимоги ч. 6 Розділу ІІІ тендерної документації та п. 3.1 та 3.2 Договору зазначеного у Додатку 7 до тендерної документації в частині інформації щодо Договірної ціни, тобто внести зміни до тендерної документації та визначитись, якої вона має бути: динамічною (ч. 6 Розділу ІІІ тендерної документації) чи твердою (п. 3.1 та 3.2 Договору зазначеного у Додатку 7 до тендерної документації).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.02.2022 22:34
Вирішення:
Дякуємо за зауваження, буде внесено зміни до Тендерної документації в цій частині.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги п. 18 ч. 1 розділу ІІІ тендерної документації
Номер:
2c000d7778bc4a4daf782b14ef1f097d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-03-006558-c.a2
Назва:
Дискримінаційні вимоги п. 18 ч. 1 розділу ІІІ тендерної документації
Вимога:
Замовником у п. 18 ч. 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено дискримінаційну вимогу, а саме: «Представник учасника, який має відповідну кваліфікацію зобов’язаний оглянути об’єкт замовника під час періоду «Звернення за роз’ясненнями» в подальшому із поданням в складі пропозиції «Акту обстеження об’єкту» (складений в довільній формі), підписаний працівником в присутності якого виконано обстеження (представник балансоутримувача або уповноваженої особи балансоутримувача), посадовою особою учасника та замовником.»
Встановлюючи відповідну вимогу щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції Акту обстеження (огляду) об’єкту, підписаний працівником в присутності якого виконано обстеження (представник балансоутримувача або уповноваженої особи балансоутримувача), посадовою особою учасника та замовником, Замовник порушує право Учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати Акт обстеження об’єкта за підписом уповноваженої особи Замовника.
Встановлення замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акту обстеження об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від Учасника, Замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції.
Виходячи з наведеного, за таких умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати Акт обстеження об’єкта (складений у довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника, що є дискримінаційним щодо інших учасників.
У разі невиконання даної вимоги, будемо змушені звернутися до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.02.2022 22:32
Вирішення:
Відповідно до частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать, зокрема, органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Згідно з частиною першою статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 Тендерної документації – тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації з накладанням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП), та завантаження файлів у форматі PDF з дотримання вимог частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі».
Ваше твердження щодо дискримінації вимог та суттєвого обмеження кола учасників не містить обґрунтованих доводів та базується на суб’єктивному припущені. Вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником надано достатньо часу для відвідування об’єкту, гарантовано доступ до нього та підписання відповідного Акту огляду. Таким чином у замовника відсутні підстави, щодо внесення змін до оголошення в цій частині.
Враховуючи вищевикладене, Замовником дотримано усіх вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.02.2022 16:44
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога п. 13 ч. 1 розділу ІІІ тендерної документації
Номер:
fa64bc0a9a0e4c25a1673147314bca1f
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-03-006558-c.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога п. 13 ч. 1 розділу ІІІ тендерної документації
Вимога:
Вимагаємо Замовника прибрати дискримінаційну вимогу п. 13 ч. 1 розділу ІІІ тендерної документації шляхом внесення змін до неї щодо детального обґрунтування цін на основні матеріальні ресурси, які будуть використовуватись при виконанні робіт. Детальне обґрунтування цін на всі матеріальні ресурси повинно містити: оригінали гарантійних листів від виробників та/або дилерів та/або дистриб’юторів та/або постачальників щодо поставки матеріалів в обсягах, необхідних для робіт за предметом закупівлі, адресовані на ім’я замовника даної закупівлі із зазначення предмету закупівлі, з вказівкою вартості за одиницю, з підтвердженням оригіналами висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, оригіналами сертифікатів, які повинні бути чинними на весь період виконання робіт та надають дозвіл використання всіх зазначених матеріальних ресурсів на території України, згідно чинного законодавства, з підтвердженням оригіналами листів-дозволів від власників висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікатів на використання зазначених документів в даній закупівлі. Якщо матеріальні ресурси, які будуть використовуватись при виконанні робіт, знаходяться у власності учасника, необхідно надати підтверджуючі документи на отримання цих матеріальних ресурсів з вказівкою їх вартості.
Дана вимога містить дискримінаційний характер, оскільки висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, оригінали сертифікатів, та ще й які повинні бути чинними на ВЕСЬ ПЕРІОД ВИКОНАННЯ РОБІТ можуть бути надані лише при придбанні матеріальних ресурсів, тобто дані документи надасть той Учасник, який впевнений в своїй перемозі в даній закупівлі.
У разі невиконання даного звернення, будемо змушені звернутися до АМКУ!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.02.2022 17:54
Вирішення:
Відповідно до частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать, зокрема, органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Згідно з частиною першою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 13 частини першої розділу ІІІ тендерної документації ця вимога не є обов’язковою для учасників, ціна пропозиції яких за результатами аукціону буде більшою або дорівнювати дев’яносто п’ять відсотків від загальної вартості закупівлі. Ця вимога є однаковою для всіх учасників і не є дискримінаційною.
Враховуючи вищевикладене, Замовником дотримано усіх вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.02.2022 16:43