• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Підшипники (кулькові та роликові вальниці)

Завершена

2 170 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 700.00 UAH
Період оскарження: 01.02.2022 13:16 - 14.02.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування рішення про визнання переможця в процедурі закупівлі

Номер: b717b9f380c14402ab51a1f269433042
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-01-006224-b.b1
Назва: Вимога щодо скасування рішення про визнання переможця в процедурі закупівлі
Вимога:
1 лютого 2022 року через автоматизований електронний майданчик на веб - порталі органу - https://prozorro.gov.ua/ було опубліковано закупівлю за ідентифікатором UA-2022-02-01-006224-b, про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021-2015 за ЄЗС: 44440000-6 Вальниці (Підшипники (кулькові та роликові вальниці)). Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 21 лютого 2022 року. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли 3 учасника, серед яких: ТОВ "ЕНЕРГОМЕХАНІКА" та Скаржник. І. Підстави подання скарги Згідно Протоколу №65 прийняття рішення уповноваженою особою відділу з публічних закупівель КП «Швидкісний трамвай» щодо розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ДК 021-2015 за ЄЗС: 44440000-6 Вальниці (Підшипники (кулькові та роликові вальниці)) UA-2022-02-01-006224-b, опублікованого Замовником 22 лютого 2022 року, уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про визначення учасника ТОВ "ЕНЕРГОМЕХАНІКА" (39816321) (далі – Учасник) переможцем процедури закупівлі. Відповідно до положень статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі — Закон) публічні закупівлі здійснюються за принципами, серед яких: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. II. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок яких порушено право та законні інтереси суб'єкта оскарження Згідно із приписами ч.1 ст. 18 Закону скарга, серед іншого, повинна містити обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Закон наділяє учасника процедури закупівлі також правом на неупереджену оцінку тендерної пропозиції; правом на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Відповідно до ч.1 ст.79 Господарського кодексу України господарськими товариствами визнаються підприємства або інші суб'єкти господарювання, створені юридичними особами та/або громадянами шляхом об'єднання їх майна і участі в підприємницькій діяльності товариства з метою одержання прибутку. Основним видом діяльності нашого підприємства є за кодом КВЕД 46.90 неспеціалізована оптова торгівля, 46.69 оптова торгівля іншими машинами й устаткуванням. Наше підприємство реалізує підшипникову продукцію, у тому числі шляхом участі у процедурах закупівлі, що проводяться за допомогою електронної системи публічних закупівель “Рrozorro”. Участь нашого підприємства у публічних закупівлях носить систематичний характер. Інтерес нашого підприємства в участі у публічних закупівлях в цілому та конкретно в цій Процедурі закупівлі полягає в укладенні договору про закупівлі та одержанні прибутку від реалізації підшипникової продукції. Цей інтерес за усіма ознаками може вважатися законним інтересом у контексті ч. 1 ст. 18 Закону. III. Посилання на порушення процедури закупівлі та обґрунтування вимог суб'єкта оскарження. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення учасника ТОВ "ЕНЕРГОМЕХАНІКА" переможцем з наступної причини: 1. Згідно п. 5 Розділу 4 «Інша інформація, встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» ДОДАТКУ 2 Замовником була встановлена наступна вимога: Якщо Учасником пропонується еквівалентний Товар (замість того, що вимагається Замовником), у складі документації пропозиції Учасник має надати інформацію в довільній формі, у вигляді таблиці, з порівняльними характеристиками встановленого Замовником предмету закупівлі до запропонованого Учасником Товару. Згідно вимог Технічної специфікації Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додатку 4 до ТД, в стовбці «Технічні та інші характеристики*, або еквівалент таблиці «Специфікація з технічними вимогами до предмету закупівлі» Замовник зазначив по поз. 1, 5, 10, 24-40: Торгові марки: SKF, або еквівалент FAG, INA, SNR-NTN, NSK, KOYO, ZWZ, DYZW, KYK, EPK. ТОВ «ЕНЕРГОМЕХАНІКА» запропонував еквіваленти по поз. 1, 5, 10, 24-40 – підшипники ТМ DYZW. Учасником ТОВ «ЕНЕРГОМЕХАНІКА» в складі тендерної пропозиції не було надано на еквівалентний товар інформацію в довільній формі, у вигляді таблиці, з порівняльними характеристиками встановленого Замовником предмету закупівлі до запропонованого Учасником Товару, на виконання вимоги п. 5 Розділу 4 «Інша інформація, встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ-юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» ДОДАТКУ2. 2. Згідно п. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником була встановлена наступна вимога: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без УЕП або КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Документи тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОМЕХАНІКА», а саме: довідка №017.02 від 11.02.2022р., довідка №018.02 від 11.02.2022р., тендерна пропозиція №020.02 від 14.02.2022р., які були оформлені учасником та надані не у формі електронного документу не містять прізвища, ініціалів та посади особи на кожній сторінці документа, а лише підпис уповноваженої особи учасника закупівлі і печатку, що не відповідає вимогам Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Враховуючи викладене, прийняте Замовником рішення про визначення ТОВ «ЕНЕРГОМЕХАНІКА» переможцем тендеру порушує права інших учасників на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель. На підставі вищевикладеного та керуючись приписами Закону України «Про публічні закупівлі», Конституцією України, - ВИМАГАЄМО: Скасувати рішення про визнання ТОВ "ЕНЕРГОМЕХАНІКА" переможцем з наступних причин: - Учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. В разі, якщо Вимогу щодо скасування рішення про визнання переможця ТОВ «ЕНЕРГОМЕХАНІКА» буде відхилено, Учасник змушений буде подати скаргу до державних органів, які регулюють порушення у сферах закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! На Ваше звернення через електронну систему (№ б/н від 23.02.2022р.) повідомляємо наступне: Відповідно до ч. 4 ст.33 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник через електронну систему закупівель надає відповідь на звернення щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі. Замовником КП “Швидкісний трамвай” прийнято рішення (протокол № 65 від 22.02.2022р.) про визначення учасника ТОВ "ЕНЕРГОМЕХАНІКА" (далі – Учасник) переможцем процедури закупівлі, зареєстрованої за ідентифікатором: № UA-2022-02-01-006224-b (далі - Закупівля). Відповідно до положень статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі — Закон) публічні закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. За результатами аукціону, який відбувся 21.02.2022р. щодо Закупівлі, тендерна пропозиція Учасника визначена найбільш економічно вигідною. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації Замовника щодо порушених у вашій вимозі питань: 1. Згідно п. 5 Розділу 4 “Інша інформація, встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)” додатку 2 до тендерної документації Замовником була встановлена наступна вимога: “Якщо Учасником пропонується еквівалентний Товар (замість того, що вимагається Замовником), у складі документації пропозиції Учасник має надати інформацію в довільній формі, у вигляді таблиці, з порівняльними характеристиками встановленого Замовником предмету закупівлі до запропонованого Учасником Товару”. На цю вимогу Учасник не надав інформацію на підставі того, що ним було запропоновано товар торгової марки DYZW, яка вимагалася Замовником (у додатку 4 до тендерної документації “Технічна специфікація” зазначені торгові марки, які вимагалися, а саме: SKF, FAG, INA, SNR-NTN, NSK, KOYO, ZWZ, DYZW, KYK, EPK). 2. Згідно п. 1 Розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації Замовником була встановлена наступна вимога: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без УЕП або КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Учасник у складі тендерної документації надав “Тендерну пропозицію” (вих.№ 020.02 від 14.02.2022р.); “Довідку з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі” (вих.№ 018.02 від 11.02.2022р.) та “Довідку” (вих.№ 017.02 від 11.02.2022р.), які надані не у формі електронного документу та не містять прізвища, ініціалів та посади особи на кожній сторінці документа, а лише підпис уповноваженої особи учасника закупівлі і печатку. Щодо “Довідки” (вих.№ 017.02 від 11.02.2022р.), то вона не вимагалася Замовником. Згідно абзацу 7 пункту 7 Розділу І “Загальні положення”: “Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.” У п. 1 Розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації міститься опис та приклади формальних несуттєвих помилок, серед яких: “Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.” Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Замовником відсутність на кожній сторінці документів “Тендерна пропозицію” (вих.№ 020.02 від 14.02.2022р.) та “Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі” (вих.№ 018.02 від 11.02.2022р.) прізвища, ініціалів та посади уповноваженої особи учасника закупівлі було віднесено до формальних помилок, які не вплинули на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призвели до її спотворення. Адже кожна сторінка зазначених документів містить підпис уповноваженої особи учасника закупівлі та печатку, а на останній сторінці документів міститься також прізвище, ініціали та посаду уповноваженої особи учасника закупівлі. Отже рішення Замовника про визначення учасника ТОВ "ЕНЕРГОМЕХАНІКА", тендерна пропозиція якого за результатами аукціону щодо Закупівлі була визначена найбільш економічно вигідною, є цілком правомірним. Враховуючи викладене вище, замовником КП «Швидкісний трамвай» не порушено вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель. З повагою, уповноважена особа Жерстенко С. Л.
Статус вимоги: Не задоволено