• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщення корпусу № 3 закладу дошкільної освіти «Малятко» по вул. Гоголя, 11 Мізоцької селищної ради Рівненської області

Завершена

7 193 135.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 965.68 UAH
Період оскарження: 18.01.2022 15:29 - 13.02.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця

Номер: 4b368ed96d5b4f1f983c11348e6f3356
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-18-007704-a.c2
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
1) Відповідно до п.1.1 Додатку №3 тендерної документації у складі пропозиції Учасники повинні надати, зокрема: В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати сканований оригінал або належним чином завірену копію договору на будівництво та/або капітальний ремонт та/або реконструкцію будівель та споруд дошкільних навчальних закладів та/або загальноосвітніх навчальних закладів з усіма додатками або іншими невід’ємними його частинами (специфікаціями, рахунками, додатковими угодами тощо), який вказано у довідці відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку № 3 тендерної документації з оригіналом (оригіналами) або належним чином завіреною копією (копіями) документу (документів) передбаченого умовами договору, що підтверджує його виконання, а також не менш 1 (оригіналу або завіреної учасником копії) листа-відгуку до наданого договору за підписом контрагента за договором. Відгук має містити: інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт, наявність чи відсутність зауважень Замовника, факт повного виконання робіт та інформацію про наявність сертифіката відповідності закінченого будівництвом об’єкта та/або декларації про готовність об’єкта в експлуатацію. У складі пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" міститься лист відгук №1710 від 13.08.2021, виданий Департаментом з питань будівницвта та архітектури Рівненської обласної державної админістрації, в якому: 1) відсутня інформація щодо саме якості робіт. Зазначений лист містить інформацію про відсутність порушень умов договору, про виконання договору належним чином, однак інформація саме про якість робіт у зазначеному листі відсутня. 2) відсутня інформація про наявність саме сертифіката відповідності закінченого будівництвом об’єкта та/або декларації про готовність об’єкта в експлуатацію. Зазначений лист містить інформацію про сертифікат про прийняття в експлуатацію, однак інформація про наявність саме сертифіката відповідності закінченого будівництвом об’єкта та/або декларації про готовність об’єкта в експлуатацію відсутня. 2) Відповідно до п. 1.3 Додатку №3 тендерної документації у складі пропозиції Учасники повинні надати, зокрема: У разі надання учасниками догвору орренди на техніку/механізми/обладнання, тощо, що зазначені у довідці, додатково необхідно надати оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від орендодавця, власника, лізингодавця, тощо із зазначенням замовника закупівлі, підтверджуючого відсутність заперечення на використання його машин, механізмів та техніки Учасником протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки що залучається). На вимогу Замовника, надавати можливість Замовнику ознайомлюватися зі станом обладнання та матеріально-технічної бази, до визначення переможця торгів (у період розгляду пропозиції Учасника). У складі пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" міститься лист №1 від 16 лютого 2022р виданий ПВКФ "Фіалка", в якому відсутній перелік техніки (машин, механізмів, техніки що залучається), всупереч вимогам п. 1.3 Додатку №3 тендерної документації. Враховуючи наведене, вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі учасника Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз".
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! За наслідками розгляду вимоги: UA-2022-01-18-007704-a.c2 щодо неправомірного визначення переможця повідомляємо наступне: Відповідно п.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації щодо закупівлі «Капітальний ремонт приміщення корпусу № 3 закладу дошкільної освіти «Малятко» по вул. Гоголя, 11 Мізоцької селищної ради Рівненської області» «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: 2) Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, згідно з переліком, наведеним у пункті 5 цього Розділу тендерної документації (подається в окремому файлі). Згідно п.5 цього Розділу тендерної документації «Перелік документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям викладений у Додатку 3 до тендерної документації. Замовник приймає до уваги інформацію, документи Учасника на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 3 до тендерної документації та залишає за собою право приймати рішення щодо відповідності/не відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям.» Відповідно до п.1.1. Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції надає – «довідку в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою* з інформацією про виконання аналогічного договору із зазначенням назви, коду за ЄДРПОУ, адреси замовника, номеру та дати укладення договору, предмету договору, суми договору, П.І.Б., номеру телефону контактної особи цього замовника». Аналогічним вважається договір про закупівлю робіт на будівництво та/або капітальний ремонт та/або реконструкцію будівель та споруд дошкільних навчальних закладів та/або загальноосвітніх навчальних закладів. Крім зазначених документів, Учасник, який подає тендерну пропозицію надає наступні документи: В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати сканований оригінал або належним чином завірену копію договору на будівництво та/або капітальний ремонт та/або реконструкцію будівель та споруд дошкільних навчальних закладів та/або загальноосвітніх навчальних закладів з усіма додатками або іншими невід’ємними його частинами (специфікаціями, рахунками, додатковими угодами тощо), який вказано у довідці відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку № 3 тендерної документації з оригіналом (оригіналами) або належним чином завіреною копією (копіями) документу (документів) передбаченого умовами договору, що підтверджує його виконання, а також не менш 1 (оригіналу або завіреної учасником копії) листа-відгуку до наданого договору за підписом контрагента за договором. Відгук має містити: інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт, наявність чи відсутність зауважень Замовника, факт повного виконання робіт та інформацію про наявність сертифіката відповідності закінченого будівництвом об’єкта та/або декларації про готовність об’єкта в експлуатацію. Якщо в договорі є посилання на додатки до нього або інші невід’ємні його частини, а учасником додатки або інші невід’ємні його частини надано не було, це означає, що учасник не виконав вимогу замовника про надання сканованого оригіналу або копії аналогічного договору.». Учасник-переможець ТОВ-фірма «Кортакоз», поряд з іншими документами у складі тендерної пропозиції на підтвердження вищезазначеному кваліфікаційному критерію надав лист-відгук департаменту з питань будівництва будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації № 1710/05-10/21 від 13.08.2021 відповідно до змісту якого зазначено, що «Замовлення Підрядником виконане належним чином у повному обсязі та роботи прийняті Замовником. Роботи виконані у встановлені строки, в межах фінансування Замовника, без порушення умов договору, з дотриманням вимог Державних будівельних норм та правил ведення будівельної діяльності , що в свою чергу дає всі підстави для рекомендації підприємства, як надійного виконавця, що має відповідних працівників, які якісно, своєчасно та відповідально виконують свою роботу.». Зазначений текст підтверджує наявність у листі-відгуку інформації про якість виконаних робіт, так як роботи виконані у відповідності до умов Договору, що містить умови про права та обов’язки Сторін, в тому числі гарантійні зобов’язання щодо якості виконаних робіт, крім того у цьому листі зазначено, що працівники підприємства якісно виконують свою роботу. Крім того, у зазначеному листі-відгуку наявна інформація про те, що об’єкт будівництва зданий в експлуатацію про що свідчить сертифікат № ІУ122201124315 від 14.12.2020. вказана інформація знаходиться у публічному доступі та її можна перевірити на сайті уповноваженого органу https://e-construction.gov.ua. Відповідно до п. 3 Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженого постановою КМУ від 13 квітня 2011 р. № 461 Прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, а також комплексів (будов), до складу яких входять об’єкти з різними класами наслідків (відповідальності), здійснюється на підставі акта готовності об’єкта до експлуатації шляхом видачі відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю сертифіката. Відповідно до п.1.3. Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник у складі тендерної пропозиції надає – «довідку в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою*, в якій зазначається наступна інформація про наявність в Учасника обладнання, будівельних машин та/або механізмів (у формі табл. 1.2). Учасник в складі тендерної пропозиції надає завірені копії документів, що підтверджують право власності або завірені копії договорів оренди, тощо, щодо зазначеного обладнання, будівельних машин та/або механізмів на кожну одиницю вказану учасником у вищенаведені таблиці. Документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції. У разі надання учасниками догвору орренди на техніку/механізми/обладнання, тощо, що зазначені у довідці, додатково необхідно надати оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від орендодавця, власника, лізингодавця, тощо із зазначенням замовника закупівлі, підтверджуючого відсутність заперечення на використання його машин, механізмів та техніки Учасником протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки що залучається). На вимогу Замовника, надавати можливість Замовнику ознайомлюватися зі станом обладнання та матеріально-технічної бази, до визначення переможця торгів (у період розгляду пропозиції Учасника). Учасник-переможець ТОВ-фірма «Кортакоз» у складі тендерної пропозиції на підтвердження вищезазначеному кваліфікаційному критерію надав: - Довідку про наявність обладнання, будівельних машин та/або механізмів № 210 від 15.02.2020; - Договір оренди обладнання, будівельних машин, автомобілів та механізмів № 02/09-19 від 02.09.2019; - Лист-підтвердження орендодавця про можливість використання його машин, механізмів, тощо, для виконання робіт ПВКФ «Фіалка» № 1 від 16.02.2022 року. Зміст вищезазначених документів та інформації у повній мірі дають підтвердження щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасника та безпосередньо, яке саме обладнання буде залучено до виконання робіт. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ-фірми «Кортакоз» встановлено, що наявні у її складі документи та інформація є достатніми, відповідають змісту Тендерної документації з даного предмету закупівлі, а відтак підстави для відхилення тендерної пропозиції цього учасника, у порядку встановлено у ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - відсутні. Крім того, звертаємо увагу, що відповідно до ч.5 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхілення

Номер: 730d323e9abd4f8ebc2c20ad65764ca2
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-18-007704-a.c1
Назва: Неправомірне відхілення
Вимога:
Звертаємо увагу Замовника, по-перше: Відповідно до п. 12 ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: Лист-згода з істотними умовами договору, а також проект договору завірений підписом та печаткою* посадової особи або представника учасника процедури (згідно Додатку 7 до тендерної документації). Відповідно до п.7.1 Проекту договору Розділу Гарантійні строки якості закінчених робіт та порядок їх усунення недоліків - Гарантійний строк експлуатації об’єкта встановлюється відповідно до вимог Державних будівельних норм: _________ років з дати підписання Акту закінчених робіт. У складі пропозиції ТОВ "СМ РЕМБУД" містяться: - проект договору.pdf - 10 згода з договором.pdf, в якій ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМ-РЕМБУД» погоджується з істотними умовами договору. Зазначеним листом ТОВ "СМ РЕМБУД" повідомило, що ознайомилося з проектом договору та гарантує виконання своїх зобов'язань за ним. По-друге: Документація не містила окремих вимог до оформлення інформації зазначеної у Додатку 1 п.12 , зокрема стосовно зазначенням терміну (тривалості) зазначеного гарантійного строку, що пропонується таким учасником. Враховуючи викладене, відсутні підстави для відхилення пропозиції ТОВ "СМ РЕМБУД" із зазначеної Замовником підстави. На підтвердження достовірності зазначеної нами інформації надаємо висновок ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ у розгляді аналогічного питання: рішення від 30.09.2021 № 22283.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Тендерна документація розроблялася нами, як замовником, з дотриманням вимог Закону, зокрема статті 22 Закону, та керуючись наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». У розділі ІІІ Тендерної документації встановлено перелік документів, які повинен надати учасник, зокрема, відповідно до п. 12 ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: Лист-згода з істотними умовами договору, а також проект договору завірений підписом та печаткою* посадової особи або представника учасника процедури (згідно Додатку 7 до тендерної документації). У проекті договору Розділі Гарантійні строки якості закінчених робіт та порядок їх усунення недоліків - Гарантійний строк експлуатації об’єкта встановлюється відповідно до вимог Державних будівельних норм: _________ років з дати підписання Акту закінчених робіт. Відповідно до вимоги п. 12 додатку № 1 до тендерної документації «Гарантій строк експлуатації об’єкта складає ______________ років.(зазначається учасником)», де учасник у складі тендерної пропозиції, а саме у Формі тендерної пропозиції повинен зазначити гарантій строк експлуатації об’єкта. Згідно положень частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Відповідно до Постанови КМУ 668 від 01.08.2005р. «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» п. 103 передбачено, що Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації (далі - гарантійний строк якості). Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі - гарантійний строк експлуатації). У розділі V Тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» ч. 2 «Інша інформація» п. 2.6. зазначено, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї документації та вимоги, викладені замовником при підготовці цієї процедури закупівлі. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «СМ-Рембуд» закупівлі робіт – згідно предмету закупівлі 45214000-0 - Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів (Капітальний ремонт приміщення корпусу № 3 закладу дошкільної освіти «Малятко» по вул. Гоголя, 11 Мізоцької селищної ради Рівненської області) – ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-18-007704-a на підставі пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено