• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 38420000-5 Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів (вузли комерційного обліку (загальнобудинкові лічильники))

Завершена

8 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 41 000.00 UAH
Період оскарження: 14.01.2022 15:49 - 11.02.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Стосовно обов'язкової сертифікації радіообладнання

Номер: d74fa33ee9314b7caa20c798d27a5bb4
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-14-006048-a.b2
Назва: Стосовно обов'язкової сертифікації радіообладнання
Вимога:
В технічних вимогах до комунікаційного модуля Додатку 2 зазначено робочу частоту, 863,0-870,0 МГц. В обговореннях Замовник зазначив, що даний діапазон радіочастот не суперечить Плану використання радіочастотного ресурсу, оскільки включає частоту 868,0-868,6 МГц, передбачену для засобів телеметрії та радіочастотного керування. Згідно з Планом використання радіочастотного ресурсу і Узагальненими умовами застосування РІ 42-3 радіотехнологія «Телеметрія та радіодистанційне керування» містить найближчий до зазначеного в тендерній документації Замовником діапазон частот 868,0-868,6 МГц, але діапазони частот 863,0-868,0 та 868,6-870,0 МГц не належать до радіотехнології «Телеметрія та радіодистанційне керування» та відповідно потрапляють до ліцензованих. Радіообладнання, в т. ч. комунікаційний модуль, яке буде працювати у всіх зазначених діапазонах частот (як ліцензованих так і загального користування) має пройти оцінку відповідності суттєвим вимогам Технічного Регламенту радіообладнання (ТР Р) затвердженого Постановою КМ України № 355 від 24.05.2017 р., що є обов’язковою вимогою. Відповідно до п. 6 Додатку 2 ТР Р: Якщо тип радіообладнання відповідає вимогам цього Технічного регламенту, то призначений орган надає виробнику Сертифікат експертизи типу. У такому сертифікаті зазначаються найменування та адреса виробника, висновки дослідження, особливості застосовних вимог, охоплених експертизою, умови чинності сертифіката (якщо такі є) та дані, необхідні для ідентифікації оціненого типу радіообладнання. У п. 10. ТР Р зазначено: «Виробники до введення в обіг радіообладнання повинні подати НКРЗІ інформацію про типи радіообладнання, які мають низький рівень відповідності суттєвим вимогам, для внесення такого радіообладнання до реєстру радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв.» Ця вимога стосується типів РЕЗ, що працюють в ліцензованих діапазонах частот. Рішення про визначення можливості або неможливості застосування заявленого типу РЕЗ на території України приймається НКРЗІ на підставі результатів технічної експертизи з питань забезпечення електромагнітної сумісності заявленого типу РЕЗ з урахуванням забезпечення ефективного користування радіочастотним ресурсом України та застосування РЕЗ заявленої технології. Підставою для прийняття рішення НКРЗІ про внесення радіообладнання до Реєстру радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв є виконання виробником вимог п. 20,21,24,28,31 та 32 ТР Р, тобто радіообладнання має експлуатуватися в Україні за призначенням, не порушуючи установлені умови користування радіочастотним ресурсом України. Відповідно до п. 1.2 ПОРЯДКУ здійснення державного нагляду за користуванням радіочастотним ресурсом України в смугах радіочастот загального користування (Рішення НРЗІ 27.12.2012 № 684) Український державний центр радіочастот (далі - УДЦР) за дорученням Голови НКРЗІ бере участь у здійсненні державного нагляду за користуванням радіочастотним ресурсом України у смугах радіочастот загального користування та додержанням суб'єктами господарювання, які здійснюють реалізацію радіоелектронних засобів (РЕЗ) та випромінювальних пристроїв (ВП), вимог законодавства України щодо реалізації РЕЗ та ВП, у тому числі порядку їх маркування. Порушення правил реалізації, експлуатації радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв будь-якого виду і призначення, а так само користування радіочастотним ресурсом України без належного дозволу чи ліцензії або з порушенням правил, які регулюють користування радіочастотним ресурсом України тягнуть за собою адміністративну відповідальність згідно Статті 146. Порушення правил реалізації, експлуатації радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, а також користування радіочастотним ресурсом України Кодексу України про адміністративні правопорушення. Відсутність сертифікату експертизи типу на відповідність суттєвим вимогам Технічного Регламенту радіообладнання (ТР Р) призведе до вилучення такого радіообладнання з експлуатації та до неефективного використання коштів та нанесе збитки підприємству. На підставі вищезазначеного вимагаємо внести в тендерну документацію вимогу про обов’язкову наявність для комунікаційного модуля Сертифікату експертизи типу на відповідність суттєвим вимогам ТР Р, а для РЕЗ, які працюють в ліцензованих діапазонах частот також рішення НКРЗІ про внесення до Реєстру радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимога не підлягає задоволенню, оскільки: Згідно з вимогами, що містяться в Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю товарів – ДК 021:2015: 38420000-5 Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів (Лічильники води та обладнання до них), на постачальника покладається обов’язок забезпечення зв'язком та передачею даних з пристроїв обліку води терміном на 4 роки після введення в експлуатацію за допомогою мереж зв'язку LoRaWAN та обробка цих даних в інформаційно-аналітичній системі з можливістю експорту даних в існуючу білінгову систему та побудовою періодичних графіків споживання (доба, місяць, рік). Отже, замовник вимагає стандартні характеристики для такого типу обладнання, щодо яких в Україні проводились закупівлі, та які є доступні на ринку України та ЄС. Якщо учасник запропонує обладнання, що відповідає Плану використання радіочастотного ресурсу України та Узагальненим умовам застосування радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв для деяких радіотехнологій/видів РЕЗ, які схвалені рішенням НКРЗІ від 12.01.2012 №18, то такі товари подаються без додаткових ліцензій та дозволів, якщо ж Пропозиція, буде містити обладнання, яке не відповідає вимогам зазначеним в Плані використання радіочастотного ресурсу України та Узагальнених умовах застосування радіоелектронних засобів, така пропозиція повинна подаватись з відповідною ліцензією, сертифікатом чи дозволом на таке використання відповідно до чинного законодавства України.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Не коректне тех завдання.

Номер: dc59ba617cdd42448bbd7ac37709d711
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-14-006048-a.b1
Назва: Не коректне тех завдання.
Вимога:
Не коректне технічне завдання, вимагаємо внести зміни.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимога не підлягає задоволенню, оскільки: Додаток 2 до тендерної документації на закупівлю товарів – ДК 021:2012:3842000-5, містить вичерпний перелік обладнання, яке повинно бути поставлено учасником, а також перелік додатковий робіт та послуг, які повинен забезпечити учасник. Згідно п. 1, ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі «Закон») : «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).», тобто Закон передбачає можливість вимагати, але не зобов’язує цього робити, натомість згідно п.4 ст.23 Закону: «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва». Також, згідно п.3 ст.23 Закону, «У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами.» Отже, замовник вимагає стандартні характеристики для такого типу обладнання, якщо учасник запропонує обладнання, що відповідає Плану використання радіочастотного ресурсу України та Узагальненим умовам застосування радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв для деяких радіотехнологій/видів РЕЗ, які схвалені рішенням НКРЗІ від 12.01.2012 №18, то такі товари подаються без додаткових ліцензій та дозволів, якщо ж Пропозиція, буде містити обладнання, яке не відповідає вимогам зазначеним в Плані використання радіочастотного ресурсу України та Узагальнених умовах застосування радіоелектронних засобів, така пропозиція повинна подаватись з відповідною ліцензією, чи дозволом на таке використання. Відповідь щодо пункту 4.1.2 уже була розміщена в системі Прозорро.
Статус вимоги: Відхилено