-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Технічний нагляд за капітальним ремонтом об'єкта: «Капітальний ремонт опорного закладу освіти «Першотравневий ліцей» з благоустроєм території за адресою: Україна, Одеська область, Лиманський район, с.Першотравневе, вул. Учительська, 3»
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі «Тендерна документація» та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України від 25.12.2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами, надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації.
Завершена
1 689 048.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 445.24 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 445.24 UAH
Період оскарження:
14.01.2022 11:46 - 28.01.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
щодо надання відповіді на вимогу
Номер:
759e886c736f41879988ca0e0b6715cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-14-002345-a.a3
Назва:
щодо надання відповіді на вимогу
Вимога:
Відповіддю не задоволений. Собівартість до технагляду не має сенсу і ніякого демпінгу не має - все згідно чинного законодавства, а з Вашого боку суцільна корупція.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.03.2022 17:12
Вирішення:
Доброго дня. Відповідно до Вашої вимоги повідомляємо наступне:
Замовник, вкотре, намагається довести Вам, як Учаснику закупівлі, що згідно норм законодавства, Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного (!!!!) обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості.
Надане Вами обґрунтування не містить (!!!!) фактів, які б підтверджували доцільність та можливість такого суттєвого пониження.
Вами лише зазначено, що таке пониження не суперечить «Настанові з визначення вартості будівництва». Також Вами зазначено про нібито можливість зробити знижку для Замовника, але зовсім не визначено, за рахунок чого (!!!), є така можливість.
Замовник не може керуватися лише Вашим, можливо, надуманими твердженнями. Замовнику потрібні факти, які можуть довести Вашу правоту. Це можуть бути, як варіант, будь-які додаткові документи, які все ж таки підтвердять ваші слова. Зауважимо, за прийняті рішення Замовник несе відповідальність і керуватися лише Вашими словами Замовник не має на те права.
Закон надає право замовнику самостійно прийняти рішення про належність або неналежність поданого Учасником обґрунтування аномально-низької ціни. То які питання до Замовника, якщо дійсно, Ваше пониження під час електронного аукціону обґрунтовано не належним чином.
Щодо другої частини Вашого звернення, просимо бути більш виваженими з такими звинуваченнями в бык Замовника, оскільки вони безпідставні та необґрунтовані. Це лише Ваша суб’єктивна думка на противагу думкам інших 4-х Учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
щодо надання відповіді на вимогу
Номер:
c230acb7084348488b91359e0b70a2dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-14-002345-a.a2
Назва:
щодо надання відповіді на вимогу
Вимога:
Відповіддю не задоволений. Собівартість до технагляду не має сенсу і ніякого демпінгу не має - все згідно чинного законодавства, а з Вашого боку суцільна корупція.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.03.2022 17:09
Вирішення:
Доброго дня. Відповідно до Вашої вимоги повідомляємо наступне:
Замовник, вкотре, намагається довести Вам, як Учаснику закупівлі, що згідно норм законодавства, Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного (!!!!) обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості.
Надане Вами обґрунтування не містить (!!!!) фактів, які б підтверджували доцільність та можливість такого суттєвого пониження.
Вами лише зазначено, що таке пониження не суперечить «Настанові з визначення вартості будівництва». Також Вами зазначено про нібито можливість зробити знижку для Замовника, але зовсім не визначено, за рахунок чого (!!!), є така можливість.
Замовник не може керуватися лише Вашим, можливо, надуманими твердженнями. Замовнику потрібні факти, які можуть довести Вашу правоту. Це можуть бути, як варіант, будь-які додаткові документи, які все ж таки підтвердять ваші слова. Зауважимо, за прийняті рішення Замовник несе відповідальність і керуватися лише Вашими словами Замовник не має на те права.
Закон надає право замовнику самостійно прийняти рішення про належність або неналежність поданого Учасником обґрунтування аномально-низької ціни. То які питання до Замовника, якщо дійсно, Ваше пониження під час електронного аукціону обґрунтовано не належним чином.
Щодо другої частини Вашого звернення, просимо бути більш виваженими з такими звинуваченнями в бык Замовника, оскільки вони безпідставні та необґрунтовані. Це лише Ваша суб’єктивна думка на противагу думкам інших 4-х Учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
щодо діскваліфікації
Номер:
99c2a49d93c14b3f858443a23c2285ab
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-14-002345-a.c1
Назва:
щодо діскваліфікації
Вимога:
лист додається
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога Наумов М.С..pdf 11.03.2022 19:28
Дата подачі:
11.03.2022 19:28
Вирішення:
Доброго дня. Відповідно о Вашої виомги повідомляємо наступне.
Згідно норм ЗУ «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами) (надалі - Закон)
- аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота);
- Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного (!!!!) обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини.
- Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
Також, згідно ст. 31 Закону - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону.
У протоколі відхилення тендерної пропозиції Учасника НАУМОВ МИКОЛА СТЕПАНОВИЧ Замовником було зазначено, що з диспозиції абзацу другого частини чотирнадцятої статті 29 Закону вбачається, що Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості.
Закон чітко вимагає від учасників процедури закупівлі надання саме належного обґрунтування аномально низької ціни. Належне обґрунтування аномально-низької ціни може в собі містити без виключення будь-які підтверджуючі документі, які б довели Замовнику дійсність всіх фактів, викладених в обґрунтуванні. не лише багатослівні твердження, які не містять в собі ніякого документального підтвердження
Учасник - НАУМОВ МИКОЛА СТЕПАНОВИЧ, у пункті першому свого листа (документ в форматі pdf з назвою «Актуальна Довідка-пояснення з обґрунтування АНЦ».) визначив, що в процесі аукціону сума була знижена з 1,2% ( з 1 220 230,06 грн) до 0,5 % (до 508 429,19), зазначаючи, що таке зменшення не суперечить нормам «Настанови з визначення вартості будівництва» і на цьому ВСЕ.
Учасник жодним чином (фактом, документом) не обґрунтував, не пыдтвердив доцільність та свою можливість такого зниження ціни на послуги згідно предмету закупівлі.
Учасником не конкретизовано, за рахунок чого він настільки зменшив собівартість робіт.
Замовником таке пониження (без належного обґрунтування) сприйнято як абсолютний «демпінг» ціни під час аукціону.
Документ, який наданий Учасником, як обґрунтування аномально-низької цін в форматі pdf з назвою «Актуальна Довідка-пояснення з обґрунтування АНЦ» за свої змістом не є належним обґрунтуванням аномально низької ціни тендерної пропозиції на закупівлю робіт з технічного нагляду.
Документ не містить опису жодної підстави по типу, за рахунок чого відбувається досягнення економії, а також документ не містить опису, які саме умови (сприятливі умови), дають змогу Учаснику надати послуги за такою суттєво заниженою ціною. Тобто жодного конкретного факту, документального підтвердження.
Таким чином, Замовник вважає, що Учасником закупівлі НАУМОВ МИКОЛА СТЕПАНОВИЧ не надано належного обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції, відповідно його пропозиція і була відхилена на підставі абзацу сьомого пункту першого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищенаведене, Замовник вважає, що тендерна пропозиція Учасника - НАУМОВ МИКОЛА СТЕПАНОВИЧ була вравомірно відхилена, а дана вимогf не може бути задоволеною.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні