• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

15110000-2 «М'ясо» (яловичина (напівфабрикати м’ясні натуральні крупнокускові охолоджені 1 категорії), кури-тушки 1 категорії заморожені в індивідуальній упаковці, філе куряче заморожене, чвертки курячі заморожені)

Торги не відбулися

67 530.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 675.00 UAH
Період оскарження: 30.10.2017 17:04 - 10.11.2017 00:00
Вимога
Відхилено

Про працівників

Номер: f2888794c03643bd91b2acb8143be60a
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-30-001584-b.c8
Назва: Про працівників
Вимога:
ВИМОГА У п.2 розділу 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 16,17 Закону» вказано про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: а) інформацію у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації - водіїв, експедиторів транспортних (якщо такі залучаються до перевезення предмету закупівлі), вантажників (якщо такі залучаються до навантажувально-розвантажувальних робіт) з вказанням прізвища, ім’я, по-батькові кожного працівника. Прошу внести зміни до тендерної документації про те, яким чином учасники торгів (у тому числі фізичні особи-підприємці), які працюють самостійно без найманих працівників та спроможні самостійно постачати товар, будуть здійснювати постачання предмету закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, за результатами розгляду вимоги, повідомляємо, що замовник не має підстав для її задоволення, у зв’язку з наступним. Вказаний кваліфікаційний критерій не встановлює обов’язковості мати найманих працівників. Якщо фізична особа-підприємець самостійно здійснює постачання предмета закупівлі, вона може вказати про це в довільній формі з наданням документів, вказаних в тендерній документації, щодо себе.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Про сортові частини туши

Номер: 0e639181bd5341d194a4c3be39bdd47c
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-30-001584-b.c7
Назва: Про сортові частини туши
Вимога:
Вимога Оскільки Ви вимагаєте детально у тендерній документації з учасників торгів наявність працівників-водіїв, експедиторів транспортних та дезінфекторів, які не мають відношення до предмету закупівлі-товару згідно оголошення №1618398 Категорія 15110000-2 М’ясо. При цьому Ви не в змозі надати опис товару згідно п.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», який Ви будете закуповувати. У р.6 «Інформацiя про технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi» тендерної документації прошу перелічити які саме сортові частини туші є предметом закупівлі. Наприклад: напівфабрикат м’ясний натуральний крупнокусковий охолоджений з яловичини 1 ґатунку (пласт м’яса без кісток), отриманий від спинної, поперекової, тазостегнової та лопаткової частин туш, гомілка передня та задня, ошийок, грудна частина, реберна частина без кісток, пашина.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, за результатами розгляду вимоги, повідомляємо, що замовник не має підстав для її задоволення, у зв’язку з наступним. В тендерній документації вказано, що предметом закупівлі є напівфабрикат м’ясний натуральний крупнокусковий охолоджений 1 ґатунку, а не сортові частини туші.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Повторна вимога про дезінфектора

Номер: 3e5e453ba1db4eabbb269b731a97ea60
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-30-001584-b.c6
Назва: Повторна вимога про дезінфектора
Вимога:
ПОВТОРНА ВИМОГА У п.1 розділі 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї пропозиції повинен надати наступні документи - договір про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі; особисту медичну книжку особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальну за дезінфекцію харчового транспорту, з відміткою лікаря про проходження медогляду. Я не згоден з Вашою відповіддю на вимогу про необхідність дезінфектора. Я вважаю, що роботу дезінфектора може виконувати будь-яка людина згідно інструкції, яка не потребує спеціальних знань. Також дезінфектор виконує роботу з дезінфекції автомобілів, яка необхідна при узгодженні графіка постачання між Замовником та Переможцем торгів у Держпродспоживслужбі м. Харкова після укладання договору на постачання товару. Таким чином дезінфектор згідно п. 17 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» є субпідрядником який виконує роботи з дезінфекції, та не є Учасником торгів. Дана вимога дає незаконну перевагу в торгах учасникам, у яких основний вид діяльності - транспортні послуги з наданням робіт по дезінфекції. Це обмежує коло учасників та може призвести до розтрати та заволодіння бюджетними коштами Учасником основний вид діяльності якого є транспортні послуги. Ця вимога є корупційною та дискримінаційною по відношенню до Учасників у яких основний вид діяльності торгівля та виробництво. Прошу повторно дану вимогу видалити з тендерної документації. В іншому випадку буду вимушений звернутися до правоохоронних органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, за результатами розгляду вимоги, повідомляємо, що замовник не має підстав для її задоволення, у зв’язку з наступним. Замовник вимагає наявність вказаних документів від учасника відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Вказані критерії встановлені виключно з метою підтвердження відповідності санітарного стану автотранспорту (проведення відповідної обробки), а також, що така обробка проводилась уповноваженою особою/організацією на договірних засадах.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Про обладнання

Номер: 5050164453a14e09b962ab0651cd3628
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-30-001584-b.c5
Назва: Про обладнання
Вимога:
ВИМОГА Згідно оголошення № 1618398 тендер проводиться на закупівлю товару, а не надання транспортних послуг. Замовник торгів згідно п.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» у п.1 розділу 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» вимагає наявність обладнання та матеріально-технічної бази у вигляді автотранспортного засобу. Замість цього Замовник повинен вимагати в Учасників торгів виробниче устаткування (для забою, розділу, фасування, пакування м’яса яловичини та м’яса курей) або торгове устаткування (промислові холодильні камери, тару для зберігання та транспортування, піддони, ваги та інші), які необхідні для виготовлення, зберігання та постачання товару. Інформацію про наявність автотранспортного засобу повинен надавати Переможець торгів. Дана вимога дає незаконну перевагу в торгах учасникам, у яких основний вид діяльності - транспортні послуги. Це обмежує коло учасників та може призвести до розтрати та заволодіння бюджетними коштами Учасником, основний вид діяльності якого є транспортні послуги. Ця вимога є корупційною та дискримінаційною по відношенню до Учасників у яких основний вид діяльності торгівля та виробництво. Прошу дану вимогу видалити з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, за результатами розгляду вимоги, повідомляємо, що замовник не має підстав для її задоволення, у зв’язку з наступним. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Автотранспортний засіб входить до обладнання та матеріально-технічної бази учасника. Вказаний критерій свідчать виключно про необхідність підтвердити можливість поставки предмету закупівлі до місцезнаходження постачальника, а не про закупівлю транспортних послуг. Також зі статті 16 вказаного Закону вбачається, що кваліфікаційні критерії встановлюються для учасників. Відповідно до п. 12.2. Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні (далі – Правила) для перевезення специфічних (побутових, харчових, швидкопсувних тощо) вантажів необхідно надавати спеціалізований та відповідно обладнаний рухомий склад згідно з вимогами санітарних правил і нормативів. Відповідно до п. 25.7.4. Правил перевезення м'яса, субпродуктів та м'ясних напівфабрикатів здійснюється в авторефрижераторах, ізотермічних автомобілях-фургонах. Документом, що підтверджує тип транспортного засобу (авторефрижератор, ізотермічний автомобіль-фургон тощо), є свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. Виходячи з викладеного, замовник має право вимагати від учасника свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу для підтвердження учасником відповідності кваліфікаційному критерію - наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Вимога замовником виробничого обладнання є дискримінаційним критерієм, оскільки не дозволить прийняти участь в закупівлі суб’єктам, які не є виробниками предмета закупівлі. Також зазначимо, що відповідність учасника законодавству про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів (в тому числі відповідність промислового обладнання встановленим вимогам) підтверджує виданий Експлуатаційний дозвіл оператора ринку, що провадять діяльність, пов'язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Про дезінфекцію

Номер: c6770805a2684d9c82809f1da1051cbf
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-30-001584-b.b4
Назва: Про дезінфекцію
Вимога:
ВИМОГА У п.1 розділі 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї пропозиції повинен надати наступні документи- договір про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі; особисту медичну книжку особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальну за дезінфекцію харчового транспорту, з відміткою лікаря про проходження медогляду. Вимога про надання Учасником в складі тендерної пропозиції інформації у вигляді копій вищезазначених документів вважаю незаконним та необґрунтованим, оскільки згідно вашого оголошення № 1618398 предмет закупівлі є товар, а не надання транспортних послуг. Дезінфекція транспортних засобів стосується при узгодженні графіка постачання з Держпродспоживслужбою. Дана вимога стосується переможця торгів при постачанні товару Замовнику, а не учасника торгів. Дезінфектор, відповідальний за дезінфекцію харчового транспорту, не має відношення до участі у торгах на постачання товару, є третьою особою, що займається наданням послуг. Вимагаю внести зміни у п.п.в) п.1 розділ 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги установлені статтею 17 Закону», а саме - повністю їх видалити. Ця вимога є корупційною та дискримінаційною, обмежує коло учасників, що може призвести до розтрати та заволодіння бюджетними коштами тим Учасником, який має копії вказаних документів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, за результатами розгляду вимоги, повідомляємо, що замовник не має підстав для її задоволення, у зв’язку з наступним. Замовник вимагає наявність вказаних документів від учасника, оскільки відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Також зазначимо, що документи щодо дезінфектора вимагаються виключно з метою підтвердження наявності у сказаної особи спеціальних знань.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Про робітників

Номер: 67660cb0c5d6425d94904b0ab1f8eab9
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-30-001584-b.b3
Назва: Про робітників
Вимога:
ВИМОГА У п.2 розділу 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 16,17 Закону» вказано про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: а) інформацію у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації - водіїв, експедиторів транспортних (якщо такі залучаються до перевезення предмету закупівлі), вантажників (якщо такі залучаються до навантажувально-розвантажувальних робіт) з вказанням прізвища, ім’я, по-батькові кожного працівника.;б) особисті медичні книжки (з відміткою лікаря про проходження медогляду) водіїв, експедиторів транспортних та вантажників які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі. Вимоги про надання Учасником в складі тендерної пропозиції інформації у довільній формі про наявність робітників - водіїв, експедиторів транспортних, які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі, а також їх особистих медичних книжок, стосується не постачання предмету закупівлі-товару, а надання транспортних послуг по доставці товару. Згідно Вашого оголошення № 1618398 предмет закупівлі є товар, а не надання транспортних послуг. Тому вважаю вимагати робітників для надання послуг є недоцільним та неправильним. Згідно п.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також Вашого оголошення № 1618398 на закупку товарів - м’яса яловичини та м’яса свійської птиці, Ви можете вимагати наявність працівників відповідної кваліфікації, а саме: спеціалістів-фахівців у галузі технології харчових продуктів тваринного походження або торгівлі, а також докази про їх кваліфікацію - дипломи про наявність відповідної освіти. Відсутність у робітників даної кваліфікації може привезти до постачання товару неналежної якості. Ця вимога є корупційною та дискримінаційною, обмежує коло учасників. На мій погляд, Ви навмисно даєте перевагу учаснику, що має водія, експедитора транспортного для надання транспортних послуг, що може призвести до розтрати та заволодінню бюджетних коштів.Вимагаю внести зміни в п.2 розділу 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги установлені статтею 17 Закону», а саме - повністю їх видалити або вимагати їх з Переможця торгів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, за результатами розгляду вимоги, повідомляємо, що замовник не має підстав для її задоволення, у зв’язку з наступним. З конструкції наведених Вами пунктів тендерної документації вбачається, що замовник вимагає наявність експедиторів транспортних у випадку, якщо учасник залучає їх до перевезення предмету закупівлі, та вантажників у випадку, якщо учасник залучає до навантажувально-розвантажувальних робіт. Поряд з цим, замовник не вимагає одночасної присутності при перевезенні предмету закупівлі водія, експедитора транспортного та вантажника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Про проект договору

Номер: 7fe1b3806a73420193e64d66fdb36316
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-30-001584-b.b2
Назва: Про проект договору
Вимога:
ВИМОГА У Додатку 3 тендерної документації, а саме у проекті договору у п.6.2. йде мова про те, якщо Учасник поставить товар та надасть Замовнику товарно-транспортні (видаткові) накладні в яких ціна товару буде вищою, ніж ціна, що вказана в діючій Специфікації (Додаток № 1), Учасник зобов’язується сплатити Замовнику штраф в розмірі 10 000,00 грн (десять тисяч гривень 00 коп.) за кожний такий випадок. Вважаю, цей пункт проекту договору недоцільним, тому що Постачальник може зробити арифметичну помилку у графі ціна, не маючи не це злого умислу та він буде вимушений платити штраф. На мій погляд, п.6.2. проекту договору внесений для залякування учасників торгів, що обмежує коло учасників. Це може призвести до розтрати та заволодіння бюджетними коштами. Вимагаю п.6.2. видалити з проекту договору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, за результатами розгляду вимоги, повідомляємо, що замовник не має підстав для її задоволення, у зв’язку з наступним. Згідно зі ст. 627 Цивільного кодексу України відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Отже, замовник має право встановлювати додаткові вимоги до постачальника в договорі для стимулювання його належним чином виконувати свої зобов’язання. Хочемо зауважити, що вказана відповідальність передбачена виключно у разі вчинення постачальником односторонніх дій з підвищення ціни товару та з метою раціонального використання бюджетних коштів. Також п. 2.14. Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку передбачає, що відповідальність за несвоєчасне складання первинних документів та недостовірність відображених у них даних несуть особи, які склали та підписали ці первинні документи. Разом з тим зазначимо, що у разі виявлення факту надання товарно-транспортної (видаткової) накладної в якій ціна товару буде вищою, ніж ціна, що вказана в діючій Специфікації, складається відповідний акт з метою подальшого врегулювання ситуації з постачальником. Якщо в подальшому буде виявлено, що в товарно-транспортній (видатковій) накладній допущено арифметичну помилку, з наданням постачальником скорегованих документів, постачальника не буде притягнуто до вказаної відповідальності, оскільки в такому випадку відсутня одна з основних умов притягнення до цивільної відповідальності - вина.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Про кваліфікаційні вимоги

Номер: 139176e1a2de4fd5a2bd2ffdd487bcb2
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-30-001584-b.a1
Назва: Про кваліфікаційні вимоги
Вимога:
ВИМОГА У п.1 розділі 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї пропозиції повинен надати наступні документи, перелічені у пункті б) - свідоцтва про реєстрацію автотранспортних засобів, договір про надання Учаснику відповідних послуг перевезення, довідку або витяг ЄДРПОУ перевізника. Вимоги про надання Учасником в складі тендерної пропозиції інформації у вигляді копій вищезазначених документів вважаю незаконним та необґрунтованим, оскільки згідно вашого оголошення № 1618398 предмет закупівлі є товар, а не надання транспортних послуг. Вказані вимоги згідно п.17 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» стосуються тільки третіх осіб – субпідрядників, не маючих відношення до закупівлі товару- м’яса яловичини та м’яса курей між Замовником та Учасником торгів. Дана вимога дає незаконну перевагу в торгах учасникам, у яких основний вид діяльності є надання транспортних послуг. Це обмежує коло учасників та може призвести до розтрати та заволодіння бюджетними коштами тим Учасником, у якого основний вид діяльності - надання транспортних послуг. Ця вимога є корупційною та дискримінаційною. Вимагаю внести зміни у п.п.б) п.1 розділі 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги установлені статтею 17 Закону», а саме - повністю їх видалити або вимагати їх з Переможця торгів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, за результатами розгляду вимоги, повідомляємо, що замовник не має підстав для її задоволення, у зв’язку з наступним. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Автотранспортний засіб входить до обладнання та матеріально-технічної бази учасника. Відповідно до п. 12.2. Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні (далі – Правила) для перевезення специфічних (побутових, харчових, швидкопсувних тощо) вантажів необхідно надавати спеціалізований та відповідно обладнаний рухомий склад згідно з вимогами санітарних правил і нормативів. Відповідно до п. 25.7.4. Правил перевезення м'яса, субпродуктів та м'ясних напівфабрикатів здійснюється в авторефрижераторах, ізотермічних автомобілях-фургонах. Документом, що підтверджує тип транспортного засобу (авторефрижератор, ізотермічний автомобіль-фургон тощо), є свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. Виходячи з викладеного, замовник має право вимагати від учасника свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу для підтвердження учасником відповідності кваліфікаційному критерію - наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Щодо вимоги надання договору про надання послуг, зазначимо наступне. У разі відсутності в учасника власного транспорту, він може залучити транспорт інших суб’єктів на договірних засадах. У зв’язку з цим, замовник вимагає надання вказаного договору. Щодо надання інформації про суб’єктів, яких учасник планує залучати до виконання відповідних послуг перевезення, зазначимо що вказані послуги надаються не замовнику, а учаснику (у разі відсутності в учасника власного транспорту). Запитані в тендерній документації документи необхідні замовнику для ідентифікації залучених суб’єктів.
Статус вимоги: Відхилено