-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт пожежної сигналізації навчальних корпусів, господарських корпусів, спортивної зали
Завершена
183 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 915.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 915.00 UAH
Період оскарження:
14.12.2021 11:40 - 20.12.2021 08:00
Вимога
Залишено без розгляду
щодо акту обстеження
Номер:
cd6ff3ba334f4128a4141841f93eff35
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-14-002241-b.b1
Назва:
щодо акту обстеження
Вимога:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі у порядку частини 7 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі"
Просимо Вас, усунути порушення під час проведення спрощеної закупівлі UA-2021-12-14-002241-b, шляхом виключення з Вимог до предмета закупівлі вимоги, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, яка міститься у Додатку №2, а саме: Учасники запрошуються на огляд об’єкта до початку проведення аукціону з
метою уникнення хибних обсягів робіт, до подачі тендерної пропозиції, визначення фактичного обсягу робіт за адресою: проспект. Коцюбинського б.53 м.Вінниця на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції акт обстеження об’єкту Замовником та Учасником складений в довільній формі). Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та отриманням інформації, покладаються на
учасника.
Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, тому оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників ( ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі").
Крім того, обстеження об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, та має ознаки прямої дискримінації, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, що у свою чергу дає можливість Замовнику (уповноваженій особі) зловживати правом, а саме, на власний розсуд надати перевагу будь-якому учаснику, надати або не надати можливість тому чи іншому учаснику провести обстеження об’єкту.
У відповідності до частини 3 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник здійснює процедури закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель.
Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій (частина 1 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Додатково повідомляємо, що згідно сталої практики органу оскарження - Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту до аукціону, вважається дискримінаційною.
Як приклад : 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.12.2021 17:11
Вирішення:
Доброго дня. Дякуємо за запитання. Огляд об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників об'єкта, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану виконання робіт із виготовлення проєктно-кошторисної документації, з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мають можливість провести попереднє обстеження об’єкта без перешкод до кінцевої дати подачі пропозицій, оцінити стан об’єкту та, за потреби, отримати необхідні для аналізу технічного стану відомості, що тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, вважаємо вимогу закупівлі про огляд об’єкту законною та обґрунтованою, що безумовно відповідає принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи обмежені строки виконання робіт. Дискримінація учасників не має місця, оскільки Замовник не обмежує право жодного учасника на огляд об’єкту в присутності уповноваженої особи замовника, який має забезпечити умови для його проведення. Додатково повідомляємо, що питання щодо можливості внесення змін передано уповноваженій особі, відповідальній за даний напрямок. Згідно ч.7 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі", у разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
16.12.2021 16:57