• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з організації харчування

Послуги з організації харчування

Торги не відбулися

2 237 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 186.25 UAH
Період оскарження: 09.12.2021 18:18 - 29.12.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів

Номер: aa2d22285ced49e28c2902ec5d49c618
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-09-005763-b.b6
Назва: Щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
Оскарження рішення щодо кваліфікації
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 03.02.2022 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.01.2022 10:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.02.2022 16:39
Дата виконання рішення Замовником: 22.02.2022 12:06
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3049-р/пк-пз від 14.02.2022р.,КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" скасовує рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Домашня кухня" переможцем процедури закупівлі — "Послуги з організації харчування", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-12-09-005763-b.
Автор: ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА", Оксана Дженджера +380674410887 oksanadomkuh@gmail.com
Вимога
Вирішена

Щодо сертифікатів, що засвідчують використання учасником системи управління якості

Номер: 91f9ed7080434f50aa8aa4e85d3982b0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-09-005763-b.c5
Назва: Щодо сертифікатів, що засвідчують використання учасником системи управління якості
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно, пп. 3.4. 1. п.3 «Інша інформація» розділу 5 Тендерної документації, учасник має надати: Діючі сертифікати, видані органом сертифікації, яким посвідчується відповідність стандартам ISO 9001:2015 (ISO 9001:2009) та ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015 IDT), що засвідчують використання учасником системи управління якості, на здійснення послуг надання громадського харчування, послуг їдальнь, послуг постачання продуктів харчування та готової їжі. Зауважуємо, що використання учасником системи управління якості, засвідчує стандарт ISO 9001:2015. Стандарт ISO 14001:2015 не має ніякого відношення до управління якістю. Також, Замовник вказує саме сертифікати, якими посвідчується відповідність стандартам ISO, тобто відповідність вказаним вимогам, але згідно ДСТУ (державного стандарту України) не може бути надана Учасником для участі у закупівлі? Дана вимога є дискримінаційною, що порушує наші права, як учасника та суперечить основоположним принципам здійснення публічних закупівель, встановлених Законом. Вимагаємо: 1. виключити вимогу, щодо надання сертифікату ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015 IDT), 2. привести до відповідності законодавству України вимогу, та викласти її в наступній редакції: надати Діючий сертифікат, виданий органом сертифікації, яким посвідчується відповідність стандартам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2009)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до статті 24 Закону України про "Публічні закупівлі" (надалі - Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. При цьому відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок. Просимо врахувати, що у зв’язку з вихідними святковими днями 25; 26; 27 грудня 2021року, відповідь на направлену вами вимогу надається у встановлений Законом строк наступного робочого дня після вихідних святкових днів. Далі, надаємо відповідь на Вашу вимогу: Виходячи зі змісту направленого звернення від 22.12.2021 «Щодо сертифікатів, що засвідчують використання учасником системи управління якості» Ваша вимога стосується способу документального підтвердження якості послуг що надаються(3.4.1. п. 3 Розділу 6). Так, умовами тендерної документації вимагається надання: - Діючого сертифікату, виданого органом сертифікації, яким посвідчується, що учасник впровадив систему менеджменту безпеки харчових продуктів згідно ДСТУ ІSO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів». - Діючі сертифікати, видані органом сертифікації, яким посвідчується відповідність стандартам ISO 9001:2015 (ISO 9001:2009) та ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015 IDT), що засвідчують використання учасником системи управління якості, на здійснення послуг надання громадського харчування, послуг їдальнь, послуг постачання продуктів харчування та готової їжі. Дана вимога, що стосуються якості послуг, які закуповуються, визначається замовником у порядку передбаченому частиною 3 ст. 22 Закону. Вважаємо, виключення вимог пункту 3.4.1. п. 3 Розділу 6 та його публікацію у запропонованій Вами редації недоречним.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо договорів добровільного страхування

Номер: a023252448bc4520a5f14ec7cdb16ef8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-09-005763-b.c4
Назва: Щодо договорів добровільного страхування
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно, пп. 3.5 п.3 «Інша інформація» розділу 5 Тендерної документації: Для відшкодування можливих заподіяних збитків, які можуть бути понесені у процесі виконання послуг, працівниками учасника, учасником надаються договора добровільного страхування цивільно- правової відповідальності перед третіми особами та страхові поліси до такого договору працівників, відомості щодо яких надаються на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно вимог п.2 додатку 2 Тендерної документації. Наголошуємо, що відповідальність, згідно законодавства України, за заподіяння збитків, які можуть бути понесені у процесі виконання послуг, несе Виконавець, а не працівники Учасника. Можливо тоді і штрафні санкції, за не виконання умов договору, будуть сплачувати працівники Учасника? Вимога не правомірна та суперечить законодавству України. Вимагаємо виключити вказані дискримінаційні вимоги з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до статті 24 Закону України про "Публічні закупівлі" (надалі - Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. При цьому відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок. Просимо врахувати, що у зв’язку з вихідними святковими днями 25; 26; 27 грудня 2021року, відповідь на направлену вами вимогу надається у встановлений Законом строк наступного робочого дня після вихідних святкових днів. Далі, надаємо відповідь на Вашу вимогу: Виходячи зі змісту направленого звернення від 22.12.2021 «Щодо договорів добровільного страхування» Ваша вимога стосується вимоги відшкодування можливих заподіяних збитків, які можуть бути понесені у процесі виконання послуг, працівниками учасника (3.5. п. 3 Розділу 6). Так, умовами тендерної документації вимагається надання договору добровільного страхування цивільно- правової відповідальності перед третіми особами та страхові поліси до такого договору працівників, відомості щодо яких надаються на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно вимог п.2 додатку 2 Тендерної документації. Дана вимога, що стосуються відшкодування можливих заподіяних збитків, які можуть бути понесені у процесі виконання послуг, працівниками учасника, визначаються замовником у порядку передбаченому частиною 3 ст. 22 Закону. Вважаємо, виключення вимоги, що стосується відшкодування можливих заподіяних збитків, які можуть бути понесені у процесі виконання послуг, працівниками учасника у встановлений спосіб недоречним. Вимушені відмовити Вам вимозі виключення з тендерної документації обговорюваних пунктиків.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо листа від залученої лабораторії

Номер: 299dedcdfe804667a4f99507838682ea
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-09-005763-b.c3
Назва: Щодо листа від залученої лабораторії
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно, пп. 3.4.2. п.3 «Інша інформація» розділу 5 Тендерної документації, учасник повинен: Надати копію або оригінал листа від залученої лабораторії на проведення (здійснення) лабораторних досліджень, що підтверджує спроможність виконання робіт з проведення експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників (характеристик) послуг та продуктів харчування закупівлі: «Послуги з організації харчування (код за ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги)», згідно оголошення № UA-2021-12-09-005763-b, оприлюдненого на офіційному сайті https://prozorro.gov.ua (посилання на офіційний сайт: https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2021-12-09-005763-b) на замовлення учасника. Якщо Учасник надає, згідно вимог тендерної документації Договір про лабораторні дослідження, чому ще потрібно надавати і лист? І яким чином, в розумінні Замовника, випробувальна лабораторія може провести експертизи та лабораторні дослідження, щодо якісних показників (характеристик) послуг? Чому лабораторія повинна надавати лист Замовнику, що підтверджує спроможність виконання робіт, щодо якісних показників (характеристик) послуг та продуктів харчування закупівлі до якої не має відношення? Виконавцем Договору про надання послуг є Учасник (переможець) і він має гарантувати якість послуг, а не лабораторія. Вважаємо дану вимогу такою, що суперечить основоположним принципам здійснення публічних закупівель, встановлених Законом. Вимагаємо виключити вказані дискримінаційні вимоги з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до статті 24 Закону України про "Публічні закупівлі" (надалі - Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. При цьому відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок. Просимо врахувати, що у зв’язку з вихідними святковими днями 25; 26; 27 грудня 2021року, відповідь на направлену вами вимогу надається у встановлений Законом строк наступного робочого дня після вихідних святкових днів. Далі, надаємо відповідь на Вашу вимогу: Виходячи зі змісту направлених звернень від 22.12.2021 «Щодо акредитації лабораторій», «Договору на здійснення лабораторних досліджень», «Щодо листа від залученої лабораторії» направлені вимоги стосуються: • Права Замовника при наданні кожної окремої послуги вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників (характеристик) послуг та продуктів харчування, їх відповідності вимогам Замовника за рахунок Учасника. В такому випадку Учасник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки зразків продуктів харчування до компетентної лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені Замовником. Замовник залишає за собою право вибору лабораторії, що здійснюватиме дослідження продуктів харчування щодо якісних показників (вимога п.п. 5.9 Проекту договору Додатку 5 до Тендерної документації); • Вимоги замовника, що стосується надання учасником договору на здійснення лабораторних досліджень (випробовувань) з акредитованою Держпродспоживслужбою лабораторією на проведення (здійснення) лабораторних досліджень харчових продуктів (3.4.2. п. 3 Розділу 6); • Вимоги замовника, що стосується надання листа від залученої лабораторії на проведення (здійснення) лабораторних досліджень, що підтверджує спроможність виконання робіт з проведення експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників (характеристик) послуг та продуктів харчування закупівлі: «Послуги з організації харчування (код за ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги)» (3.4.2. п. 3 Розділу 6); Дані вимоги, що стосуються підтвердження оцінки якості харчових продуктів послуг з організації харчання, визначаються замовником у порядку передбаченому частиною 3 ст. 22 Закону. Вважаємо, вимоги тендерної документації, що стосуються лабораторних досліджень щодо якісних показників (характеристик) послуг та продуктів харчування необхідними та такими, виключення яких, впливає на якість послуг, що закуповуються. Враховуючи сказане, враховуючи відсутність пропозиції альтеративних рішень оцінки якості харчових продуктів, вимушені відмовити Вам вимозі виключення з тендерної документації обговорюваних пунктиків.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Договір на здійснення лабораторних досліджень

Номер: cc5ff4f02c7a4cd2b16ad744918e20f8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-09-005763-b.c2
Назва: Договір на здійснення лабораторних досліджень
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно, пп. 3.4.2. п.3 «Інша інформація» розділу 5 Тендерної документації, учасник має надати: Договір на здійснення лабораторних досліджень (випробовувань) з акредитованою Держпродспоживслужбою лабораторією на проведення (здійснення) лабораторних досліджень харчових продуктів - «М'ясо, м’ясопродукти», «Молоко, молочні продукти та продукти їх переробки» за напрямками: Кількість мезофільно-аеробних і факультативно анеробних мікроорганізмів (ДСТУ ISO 4833:2006), визначення кількості E.colli (ДСТУ ISO 16649-2:2014), бактерії групи кишкової палички (ДСТУ ISO 4831:2006), виявлення Salmonella (ДСТУ FprEN ISO 6579-1:2016), виявлення та визначення L. Monocytogenes (ДСТУ ISO 11290-1:2003, ДСТУ ISO 11290-2:2003), визначення кількості St.aureus (ДСТУ ISO 6888-1:2003), визначення кількості Cl. Perfringens (ДСТУ ISO7937:2006) визначення кількості дріжджів і плісняви грибів (ДСТУ 8447:2015, ДСТУ ISO 7954:2006), якісне визначення ГМО та їх похідних (ДСТУ ISO 21569:2008 , ДСТУ ISO 24276:2008; ПВ.БЛС 7.2-02/04), ідентифікація ліній ГМО та їх похідних (ДСТУ ISO 5021:2008; ПВ.БЛС 7.2-02/05). Надати копії наказу про відповість випробовуваної лабораторії критеріям уповноваження, атестат про акредитацію з додатками, що видані Держпродспоживслужбою. Закупівля стосується послуг надання харчування, тобто готової їжі, а не продуктів харчування. Учасник не постачає Замовнику м’ясо та молоко, постачає готову їжу, відповідно і дослідження лабораторією проводяться готової їжі. Чим керується Замовник, якими законодавчими актами, що саме перелічені напрямки лабораторних досліджень потрібні для даної Закупівлі? Також, Замовника не цікавить, щоб сертифікати ISO якими посвідчується відповідність стандартам що засвідчують використання учасником системи управління якості, були видані акредитованими органами сертифікації, а до Договору про лабораторні дослідження, вимоги надати копії наказу про відповість випробовуваної лабораторії критеріям уповноваження, атестат про акредитацію з додатками, що видані Держпродспоживслужбою. Складається враження, що Замовником оголошена закупівля на лабораторні послуги, а не на кейтерингові послуги. Також, повідомляємо, якщо Замовник не володіє даною інформацією, що Держпродспоживслужба не уповноважена надавати атестат про акредитацію. Вимагаємо внести зміни до закупівлі та викласти в такій редакції: Договір на здійснення лабораторних досліджень (випробовувань) готової їжі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до статті 24 Закону України про "Публічні закупівлі" (надалі - Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. При цьому відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок. Просимо врахувати, що у зв’язку з вихідними святковими днями 25; 26; 27 грудня 2021року, відповідь на направлену вами вимогу надається у встановлений Законом строк наступного робочого дня після вихідних святкових днів. Далі, надаємо відповідь на Вашу вимогу: Виходячи зі змісту направлених звернень від 22.12.2021 «Щодо акредитації лабораторій», «Договору на здійснення лабораторних досліджень», «Щодо листа від залученої лабораторії» направлені вимоги стосуються: • Права Замовника при наданні кожної окремої послуги вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників (характеристик) послуг та продуктів харчування, їх відповідності вимогам Замовника за рахунок Учасника. В такому випадку Учасник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки зразків продуктів харчування до компетентної лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені Замовником. Замовник залишає за собою право вибору лабораторії, що здійснюватиме дослідження продуктів харчування щодо якісних показників (вимога п.п. 5.9 Проекту договору Додатку 5 до Тендерної документації); • Вимоги замовника, що стосується надання учасником договору на здійснення лабораторних досліджень (випробовувань) з акредитованою Держпродспоживслужбою лабораторією на проведення (здійснення) лабораторних досліджень харчових продуктів (3.4.2. п. 3 Розділу 6); • Вимоги замовника, що стосується надання листа від залученої лабораторії на проведення (здійснення) лабораторних досліджень, що підтверджує спроможність виконання робіт з проведення експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників (характеристик) послуг та продуктів харчування закупівлі: «Послуги з організації харчування (код за ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги)» (3.4.2. п. 3 Розділу 6); Дані вимоги, що стосуються підтвердження оцінки якості харчових продуктів послуг з організації харчання, визначаються замовником у порядку передбаченому частиною 3 ст. 22 Закону. Вважаємо, вимоги тендерної документації, що стосуються лабораторних досліджень щодо якісних показників (характеристик) послуг та продуктів харчування необхідними та такими, виключення яких, впливає на якість послуг, що закуповуються. Враховуючи сказане, враховуючи відсутність пропозиції альтеративних рішень оцінки якості харчових продуктів, вимушені відмовити Вам вимозі виключення з тендерної документації обговорюваних пунктиків.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо акредитації лабораторій

Номер: 4263cf8e9ab64d8f9898246e26640c81
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-09-005763-b.c1
Назва: Щодо акредитації лабораторій
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно, пп. 3.4.2. п.3 «Інша інформація» розділу 5 Тендерної документації, учасник має надати: Договір на здійснення лабораторних досліджень (випробовувань) з акредитованою Держпродспоживслужбою лабораторією на проведення (здійснення) лабораторних досліджень харчових продуктів. Згідно Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», стаття 10. -випробувальні та калібрувальні лабораторії можуть бути акредитовані національним органом України з акредитації. Вимога не правомірна та суперечить законодавству України, Держпродспоживслужба не здійснює акредитацію лабораторій. Вимагаємо виключити вказані дискримінаційні вимоги з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до статті 24 Закону України про "Публічні закупівлі" (надалі - Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. При цьому відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок. Просимо врахувати, що у зв’язку з вихідними святковими днями 25; 26; 27 грудня 2021року, відповідь на направлену вами вимогу надається у встановлений Законом строк наступного робочого дня після вихідних святкових днів. Далі, надаємо відповідь на Вашу вимогу: Виходячи зі змісту направлених звернень від 22.12.2021 «Щодо акредитації лабораторій», «Договору на здійснення лабораторних досліджень», «Щодо листа від залученої лабораторії» направлені вимоги стосуються: • Права Замовника при наданні кожної окремої послуги вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників (характеристик) послуг та продуктів харчування, їх відповідності вимогам Замовника за рахунок Учасника. В такому випадку Учасник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки зразків продуктів харчування до компетентної лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені Замовником. Замовник залишає за собою право вибору лабораторії, що здійснюватиме дослідження продуктів харчування щодо якісних показників (вимога п.п. 5.9 Проекту договору Додатку 5 до Тендерної документації); • Вимоги замовника, що стосується надання учасником договору на здійснення лабораторних досліджень (випробовувань) з акредитованою Держпродспоживслужбою лабораторією на проведення (здійснення) лабораторних досліджень харчових продуктів (3.4.2. п. 3 Розділу 6); • Вимоги замовника, що стосується надання листа від залученої лабораторії на проведення (здійснення) лабораторних досліджень, що підтверджує спроможність виконання робіт з проведення експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників (характеристик) послуг та продуктів харчування закупівлі: «Послуги з організації харчування (код за ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги)» (3.4.2. п. 3 Розділу 6); Дані вимоги, що стосуються підтвердження оцінки якості харчових продуктів послуг з організації харчання, визначаються замовником у порядку передбаченому частиною 3 ст. 22 Закону. Вважаємо, вимоги тендерної документації, що стосуються лабораторних досліджень щодо якісних показників (характеристик) послуг та продуктів харчування необхідними та такими, виключення яких, впливає на якість послуг, що закуповуються. Враховуючи сказане, враховуючи відсутність пропозиції альтеративних рішень оцінки якості харчових продуктів, вимушені відмовити Вам вимозі виключення з тендерної документації обговорюваних пунктиків.
Статус вимоги: Задоволено