-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (лимони, яблука, апельсини, банани) для потреб ясла-садків на 2022 рік
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 1 309 днів назад
893 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 467.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 467.50 UAH
Період оскарження:
08.12.2021 14:52 - 27.12.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця процедури закупівлі
Номер:
f9c8c85b01f64ac5ba866dcb27192e58
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-08-012768-c.b2
Назва:
Неправомірне визначення переможця процедури закупівлі
Вимога:
Вимогами Додатку №1 до тендерної документації встановлено зазначення у Тендерній пропозиції на закупівлю: ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (лимони, яблука, апельсини, банани) для потреб ясла – садків на 2022 рік інформації щодо виробника товару.
Учасником Луньовою О.В. в тендерній пропозиції у предметі закупівлі яблука зазначено виробник ТОВ «Гведеон», країна походження – Україна.
При цьому ТОВ «Гведеон» не є виробником товару.
Відповідно до видів діяльності, які здійснює вищезазначене підприємство виробництво овочевої продукції, фруктів в даному переліку не зазначено. Дане підприємство не є виробником товару.
Види діяльності ТОВ «Гведеон»:
47.11 Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами (основний)
10.11 Виробництво м'яса
10.12 Виробництво м'яса свійської птиці
10.13 Виробництво м'ясних продуктів
10.20 Перероблення та консервування риби, ракоподібних і молюсків
46.39 Неспеціалізована оптова торгівля продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами
77.33 Надання в оренду офісних машин і устатковання, у тому числі комп'ютерів
77.39 Надання в оренду інших машин, устатковання та товарів, н.в.і.у.
56.10 Діяльність ресторанів, надання послуг мобільного харчування
68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна 73.20 Дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки
77.12 Надання в оренду вантажних автомобілів
Відповідно до видів діяльності, які здійснює вищезазначене підприємство виробництво овочевої продукції, фруктів не зазначено. Дане підприємство не є виробником товару.
Виходячи з вищевикладеного можна дійти висновку, що уповноваженою особою не опрацьовані документи, які надані учасником ФОП Луньовою О.В. і в тендерній пропозиції зазначена інформація, яка не відповідає дійсності, при цьому дана фізична особа – підприємець визначається переможцем закупівлі.
Вимагаю переглянути ріщення щодо визначення переможцем ФОП Луньову О.В., так як в пропозиції, яка надана учасником зазначена недостовірна інформація.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.02.2022 11:10
Вирішення:
Замовник торгів встановив надання документів для підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним характеристикам предмету закупівлі, а саме Учасник, якщо він не є виробником, в обов’язковому порядку подає у складі тендерної пропозиції копію договору з постачальником або виробником товару/предмету закупівлі та лист про намір співпраці у 2022 році за підписом керівника від виробника, офіційних представників, дистриб’юторів, дилерів, оптових або роздрібних покупців, у яких учасник отримує товар, що планує постачати у випадку перемоги Замовнику із зазначенням найменування товару. В листі обов’язково повинно бути зазначено повне найменування виробника такого товару, місцезнаходження та код ЄДРПОУ.
Переможець ФОП "ЛУНЬОВА ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА " надає в складі пропозиції лист про співпрацю з ТОВ «Гведеон» відповідно якого ТОВ «Гведеон» є офіційним представником виробника, також з представником виробника надається договір поставки товару та видаткові накладні до даного договору. Таким чином Переможець надав документи для підтвердження взаємовідносин з представником виробника, що відповідає умовам закупівлі.
В той же час хочемо наголосити, що тендерною документацією не встановлювалось надання документів виключно з виробниками товару, а й було дозволенна надання відповідних документів від постачальників, офіційних представників, дистриб’юторів, дилерів, оптових або роздрібних покупців.
Також інформуємо, що тендерною документацією не було встановлено вимог, щодо кодів видів економічної діяльності які мають бути визначені у виробників, постачальників, офіційних представників, дистриб’юторів, дилерів, оптових або роздрібних покупців.
На відсутність порушення прямо вказує відсутність норми тендерної документації яку порушив Переможець.
Враховуючи вищевикладене відхиляємо вимогу.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Неправомірна дискваліфікація учасника
Номер:
5339f0c46dcb4d11a741ab3705bf1793
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-08-012768-c.a1
Назва:
Неправомірна дискваліфікація учасника
Скарга:
Замовником – Управлінням освіти Сєвєродонецької міської Військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області було об’явлено відкриті торги за кодом CPV на закупівлю: ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (лимони, яблука, апельсини, банани) для потреб ясла-садків на 2022 рік, ідентифікатор закупівлі: на prozorro.gov.ua UA-2021-12-08-012768-c
Відповідно до Протоколу №37 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління освіти Сєвєродонецької міської військово – цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області моя пропозиція була відхилена, при цьому Замовник керувався абзацом 3 п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також у даному протоколі зазначено, що «Учасник ФОП «СОТНІКОВ МАКСИМ АНАТОЛІЙОВИЧ» не оскаржував умови Тендерної документації у період оскарження тобто погодився виконати їх у повному обсязі. Але в порушення встановлених вимог Учасник ФОП «СОТНІКОВ МАКСИМ АНАТОЛІЙОВИЧ» надав лише лист №21 від 18.12.2021 року щодо гарантії впровадження системи НАССР, але не надав підтвердження впровадження та застосування системи НАССР, відповідно до Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України 01.10.2012 р. №590»
Замовником в повній мірі не опрацьовані документи, які подані мною, фізичною особою – підприємцем Сотніковим Максимом Анатолійовичем на участь у торгах.
В складі пропозиції міститься довідка за №24/2 від 28.12.2021 року в якій зазначається, що підтвердженням впровадження та застосування системи НАССР відповідно до Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України 01.10.2012 р №590 є наявність Сертифікату відповідності ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів». Вищезазначений документ надається у складі тендерної пропозиції.
В Протоколі №37 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління освіти Сєвєродонецької міської військово – цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області зовсім не зазначена дана довідка, при цьому її зміст є суттєвим.
На виконання ст. 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97 ВР, керуючись наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» від 01.10.2012 № 590 на потужності розроблені, запроваджені та використовуються постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках.
Забезпечено надійне та достовірне функціонування системи управління безпечністю харчових продуктів. Проводиться регулярна робота з ведення відповідних форм документування, що підтверджують її функціонування. Постійно проводиться аналіз безпечності та якості продукції, що знаходиться в обігу, а також ефективності системи управління безпечністю харчових продуктів у відповідності з вимогами зазначених вище законодавчих актів.
Додатковим підтвердженням впровадження та застосування системи НАССР на потужності є наявність Сертифікату відповідності ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів». Даний сертифікат надано у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до листа В. о. начальника Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області зазначено наступне.
«Водночас в п.18.1 Акту Головного управління від 28.12.2021 №1954, виданого Вам за результатами позапланового заходу державного контролю у формі інспектування на вашій потужності, зазначено, що «Постійно діючі процедури, засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках розроблено», що свідчить про наявність на Вашій потужності базової документації, визначеної наказом Міністерства аграрної політики і продовольства України від 01.10.2012 №590 «Про затвердження вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)»
Я, як фізична особа – підприємець, підтвердив вищезазначене у довідці №24/2 від 28.12.2021 року, яка надана у складі моєї пропозиції. Також у складі моєї тендерної пропозиції міститься Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, зареєстрований у Реєстрі Органу із сертифікації 07.05.2021 р. №80108.СУБХП.037-21, в яком зазначено, що «Цим сертифікатом посвідчується, що система управління безпечністю харчових продуктів стосовно надання послуг зберігання, транспортування та реалізації овочів та фруктів коди ДКПП 46.31, 49.41, 52.10 категорії F, G, під категорії харчового ланцюга FІ, GІІ, які здійснюються фізичною особою – підприємцем Сотніковим Максимом Анатолійовичем адреса реєстрації: Україна, 93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул.. Гагаріна, буд.44, кв.4; адреса потужностей виробництва Україна, 93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул.. Механізаторів, буд.1, ІПН 3226907794 згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2019 (ІSO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь – якої організації в харчовому ланцюгу»
Умовами тендерної документації, (Перелік змін, щодо вносяться до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (лимони, яблука, апельсини, банани) для потреб ясла – садків на 2022 рік, ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-08-012768-c)
Додаток 2 Інші документи від учасників вимагалося надання
П. 13. «Лист-гарантія щодо впровадження системи НАССР відповідно до Закону України № 771 «Про основні засади і вимоги до безпеки і якості харчових продуктів». На підтвердження надати впровадження та застосування системи НАССР відповідно до Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України 01.10.2012 № 590.».
При цьому в якій формі і у якому вигляді ця інформація (саме впровадження) повинна була бути надана Учасником в Тендерній документації Замовника ніяким пунктом документації не зазначено!
В Протоколі №37 від 12 січня 2022 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління освіти Сєвєродонецької міської військово – цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області зазначається, що ФОП Сотніков М.А. не надав підтвердження впровадження та застосування системи НАССР відповідно до Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України 01.10.2012 № 590.».
У Тендерній документації вимагалося надати впровадження, а у Протоколі №37 від 12 січня 2022 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління освіти Сєвєродонецької міської військово – цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області вже зазначається «не надав підтвердження впровадження». За сутністю ці вирази різняться.
Також у вищезазначеному протоколі розписано саме, у якому вигляді потрібно було учаснику торгів надати вищезазначену інформацію:
Наказом Міністерства аграрної політики і продовольства України від 01.10.2012 №590 затверджені Вимоги щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР).
Ці вимоги встановлюють положення щодо:
Запровадження операторами ринку програм – передумов;
Розробки постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках;
Окремих процедур, що забезпечують результативне функціонування програм – передумов та системи НАССР;
Спрощеного підходу із застосування системи НАССР для певних операторів ринку.
Ці вимоги є обов’язковими для виконання операторами ринку з виробництва та/або обігу харчових продуктів. Відповідно до пункту 2.3 розділу ІІ Програми – передумови системи НАССР Вимог Оператори ринку мають запровадити програми – передумови з урахуванням асортименту харчових продуктів, технологічних процесів та специфіки окремої потужності.
Тендерна документація на закупівлю не містила вищезазначених вимог!
Учасник, який подає свою пропозицію на участь у торгах керується вимогами, які встановлені у Тендерній документації.
Відповідно до вимог ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»
закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка щодо підтвердження впровадження (4).pdf 17.01.2022 20:18
- Скарга.pdf 17.01.2022 20:18
- Лист гарантія щодо впровідження системи НАССР (2).pdf 17.01.2022 20:28
- Лист держпродспоживслужби щодо сертифікації НАССР.pdf 17.01.2022 20:28
- Перелік змін.pdf 17.01.2022 20:28
- № 8О108.СУБХП.037-21 (1).PDF 17.01.2022 20:28
- АКТ 447 від 28 грудня 2021 року СОТНІКОВ М.А..pdf 17.01.2022 20:28
- Рішення від 19.01.2022 № 1066.pdf 19.01.2022 18:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28 01 2022 № 1789.pdf 31.01.2022 13:24
- Рішення від 28.01.2022 №1789.pdf 02.02.2022 13:34
- Пояснення 82.pdf 21.01.2022 15:00
- Пояснення по суті скарги.doc 21.01.2022 15:00
- Реєстр отриманих пропозицій UA-2021-12-08-012768-c-bids.pdf 21.01.2022 15:00
- Форма оголошення UA-2021-12-08-012768-c-open.pdf 21.01.2022 15:00
- Протокол розгляду рішення АМКУ щодо скарги ФОП Сотніков Максим Анатолійович.pdf 02.02.2022 16:37
- Інформація до АМКУ щодо виконання рішення.pdf 02.02.2022 16:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.01.2022 20:53
Дата розгляду скарги:
28.01.2022 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.01.2022 18:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.02.2022 13:34
Дата виконання рішення Замовником:
02.02.2022 16:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано Замовником у повному обсязі