• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з охорони та відеоспостереження об’єктів благоустрою парку Саксаганського

Завершена

2 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 000.00 UAH
Період оскарження: 08.12.2021 14:15 - 20.12.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Безпідставне та неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника

Номер: 119b70a232e14cfba088e5232972887a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-08-011235-c.c1
Назва: Безпідставне та неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Вимога:
Шановний Замовник! Згідно з тендерною документацією, а саме Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Товариство з обмеженою відповідальністю «КАРДИНАЛ-СЕКЮРІТІ» (далі – Учасник) не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації та юридичною особою, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а саме: згідно інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, ТОВ «КАРДИНАЛ-СЕКЮРІТІ» утворено та провадить свою діяльність відповідно до законодавства України, частка статутного капіталу власності Російської Федерації відсутня. Учасник ТОВ «КАРДИНАЛ-СЕКЮРІТІ» не є іншим суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт і послуг походження з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, а саме: учасник ТОВ «КАРДИНАЛ-СЕКЮРІТІ» за результатами участі в закупівлі надаватиме послугу українського походження та згідно із довідкою наданою у складі тендерної пропозиції від 21.12.2021 №148 Учасник бере участь у цій закупівлі в якості юридичної особи одноосібно, не входить до жодного об’єднання учасників та залучення субпідрядних організацій для надання послуг із охорони не планується. Враховуючи викладене та з урахуванням відсутності підстав щодо відмови учаснику в участі у процедури згідно із пунктом 11 частини 1 ст.17 Закону, повідомляємо про відсутність заборони відповідно до Закону України «Про санкції» щодо здійснення публічної закупівлі за предметом 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНКОМУ САКСАГАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ у Учасника ТОВ «КАРДИНАЛ-СЕКЮРІТІ». Учасник у складі тендерної пропозиції не пропонує надання послуг що мають походження з Російської Федерації. Таким чином, у замовника відсутні підстави щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КАРДИНАЛ-СЕКЮРІТІ» через невідповідність пропозиції процедури закупівлі вимогам Тендерної документації. Також згідно п. 3 Наказу №710 від 15.04.2020 «Про затвердження Переліку формальних помилок» зазначено наступне: формальною помилкою вважається «Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації». Учасник у складі своєї пропозиції надав всю необхідну інформацію згідно із наданою Інформацією про відсутність підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону, наданою у складі тендерної пропозиції від 21.12.2021 №142, а саме: 1) ТОВ «КАРДИНАЛ-СЕКЮРІТІ» не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"; 2) ТОВ «КАРДИНАЛ-СЕКЮРІТІ» не має не виконаних своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, оскільки Учасник ТОВ «КАРДИНАЛ-СЕКЮРІТІ» не мав та не має на сьогоднішній час договірних зобов’язань із Замовником, що проводить цю закупівлю. Тим самим Учасник надав інформацію, яку вимагав Замовник у п. 5 Розділу 3 та п.3 Розділу 5 Тендерної документації. Учасник наголошує, що відсутність інформації, що вимагається, в певних документах, проте наявна в інших документах у складі тендерної пропозиції не впливає на зміст тендерної пропозиції. Таким чином, у Замовника відсутні підстави щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КАРДИНАЛ-СЕКЮРІТІ» через невідповідність пропозиції процедури закупівлі вимогам Тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник ТОВ «КАРДИНАЛ-СЕКЮРІТІ». Щодо вашої вимоги зазначаємо наступне. Відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до пункту 5 Розділу 3 Тендерної документації, до учасника не повинно бути застосовано оперативно – господарські санкції як відмова від встановлення господарських відносин із стороною, яка порушила зобов’язання при виконанні попереднього договору. Учасник повинен підтвердити зазначене, листом в довільні формі, та надати у складі пропозиції. Зазначена вимога не є такою, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також такою, що вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Інформація, яка повинна підтверджуватися такою довідкою, не міститься в жодному документі, поданому у складі тендерної пропозиції. Тому ненадання такого документу учасником у складі тендерної пропозиції є підставою для відхилення вищевказаної тендерної пропозиції на підставі абзацу 1 пункту 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Також, відповідно до пункту 3 Розділу 5 Тендерної документації, Уповноважена особа при прийнятті рішень у своїй діяльності керується усіма чинними нормативно-правовими актами в тому числі Законами України "Про санкції", Указ Президента України №133/2017 від 15.05.2017 року «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» згідно додатків 1 та 2 (в останній редакції), Указом Президента України від 21 червня 2018 року № 176/2018 року «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року "Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)" (Із змінами, внесеними згідно з Рішенням Ради національної безпеки і оборони від 19.03.2019 року) Указом Президента України від 20 травня 2020 року № 184/2020 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 14 травня 2020 року "Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)"». У випадку отримання Замовником інформації від будь – яких уповноважених органів та/або установ про те, що товар, роботи чи послуги які пропонуються Учасником торгів підпадають під дію санкцій, а саме: заборона здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з Законом «Про санкції», пропозиція такого Учасника буде відхилена, як така, що не відповідає умовам оголошення, про що учасник надає відповідне погодження у довільній формі. Зазначена вимога не є такою, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також такою, що вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Інформація, яка повинна підтверджуватися такою довідкою, не міститься в жодному документі, поданому у складі тендерної пропозиції. Тому ненадання такого документу учасником у складі тендерної пропозиції є підставою для відхилення вищевказаної тендерної пропозиції на підставі абзацу 1 пункту 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ- СЕКЮРІТІ" була відхилена правомірно, на підставі абзацу 1 пункту 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Дякуємо за звернення!
Статус вимоги: Відхилено