• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дизельне паливо (ДК 021:2015-09134200-9 Дизельне паливо), бензин (ДК 021:2015- 09132000-3 Бензин)», код ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти)

Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Забезпечення тендерних пропозицій – Страхова гарантія .

Завершена

2 137 405.96 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 687.03 UAH
Період оскарження: 01.12.2021 16:28 - 13.12.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 61a56c4b497a436a9c0bbfba2729d4da
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-01-013277-c.a3
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога до Замовника 01 грудня 2021 року Відділом освіти Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області було оголошено про проведення відкритих торгів (індекатор закупівлі UA-2021-12-01-013277-с) на закупівлю «Дизельне паливо (ДК 021:2015-09134200-9 Дизельне паливо), бензин (ДК 021:2015- 09132000-3 Бензин)», код ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти). Участь у процедурі закупівлі приймали: 1. ТОВ «Золотий Стандарт К»(далі у тексті Скаржник) 2. ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» Згідно протоколу № 137 від 20.12.2021р. за результатами розгляду тендерна пропозиція Скаржника була відхилена на підставі п.2 ч.1 статті 31 Закону як така що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 1. Протоколом № 138 від 20.12.2021 року Замовником було визнано переможцем ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна», пропозиція якого відповідає усім вимогам та строкам тендерної документації та не має підстав для відхилення. Згідно тендерної документації Замовником у 6 Розділі тендерної документації пункт 3 підпункт 3.2 вимагалося надати Учасником інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Якщо учасник підпадає під дію Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», на підтвердження повноважень підпису договору про закупівлю таких учасників/уповноважених осіб учасників додатково у складі тендерної пропозиції надаються документи згідно частини другої ст. 44 даного Закону. Учасники, що не підпадають під дію вищевказаного закону, мають надати у складі тендерної пропозиції відповідний лист-пояснення з зазначенням причин ненадання документів відповідно до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». Згідно ч.2 ст.44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», якщо сума угоди 50% і більше чистих активів товариства з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, така угода повинна обов’язково бути узгоджена загальними зборами учасників. Вартість чистих активів визначається відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. Згідно ПСБО (Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку) 19, чисті активи- активи підприємства за вирахуванням його зобов’язань. У разі якщо учасник є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати у складі пропозиції документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника та/або оригінал протоколу загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій/посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі з посиланням на номер оголошення та дату його оприлюднення в системі електронних закупівель. Учасник ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» надає у складі тендерної пропозиції Довідку про особу уповноважену підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах від 15.12.2021 р. № 21/ЕТ-267, Баланс (Звіт про фінансові результати) на 30 вересня 2021 року та Довіреність від 04.11.2021 р. на уповноваження заступника начальника комерційного відділу Кабаненка Юрія Валентиновича. Учасник ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» не надає оригінал протоколу загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій/посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі з посиланням на номер оголошення та дату його оприлюднення в системі електронних закупівель або лист-пояснення з зазначенням причин ненадання документів відповідно до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю. Таким чином Учасником ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» не надано документів, що вимагалися Замовником у 6 Розділі тендерної документації пункті 3 підпункті 3.2. 2. Згідно тендерної документації Замовником у 3 Розділі тендерної документації пункт 1 підпункт 1.4 зазначено, що «Тендерна пропозиція учасника повинна містити лист-згоду на обробку персональних даних щодо кожної особи, персональні дані якої використовуються у тендерній пропозиції за формою, що наведена у Додатку 3 до тендерної документації, складений не раніше дня оголошення закупівлі.». В порушення вказаної вимоги ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» не надано лист-згоду на обробку персональних даних від Григор’єва Володимира Сергійовича. Враховуючи всі вищезазначені суттєві порушення вимог тендерної документації Замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна». Вимагаємо скасувати своє рішення (Протоколу № 138 від 20.12.2021 року) про визнання переможцем торгів Учасника ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна». У разі залишення даної вимоги без задоволення, залишаємо за собою право на оскарження до Антимонопольного Комітету України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1. Підпункт 3.2 пункту 3 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації, на який ТОВ «Золотий стандарт К» (надалі – Скаржник) посилається у своїй вимозі, визначає, що у разі якщо переможцем процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії (якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації) надається одним з учасників такого об’єднання учасників. У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Якщо учасник підпадає під дію Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», на підтвердження повноважень підпису договору про закупівлю таких учасників/уповноважених осіб учасників додатково у складі тендерної пропозиції надаються документи згідно частини другої ст. 44 даного Закону. Учасники, що не підпадають під дію вищевказаного закону, мають надати у складі тендерної пропозиції відповідний лист-пояснення з зазначенням причин ненадання документів відповідно до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». Тобто, Скаржник невірно трактує положення даного пункту, оскільки він стосується саме об’єднання учасників. Згідно пункту 37 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Для цілей цього Закону до об’єднання учасників належать:  окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб - резидентів;  окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів);  об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи. При цьому поняття об’єднання підприємств регулюється національним законодавством, зокрема господарський кодексом України (надалі – ГКУ). Згідно зі статтею 55 ГКУ господарські організації - юридичні особи, створені відповідно до Цивільного кодексу України, державні, комунальні та інші підприємства, створені відповідно до цього Кодексу, а також інші юридичні особи, які здійснюють господарську діяльність та зареєстровані в установленому законом порядку. Статтею 118 ГКУ встановлено, що об'єднанням підприємств є господарська організація, утворена у складі двох або більше підприємств з метою координації їх виробничої, наукової та іншої діяльності для вирішення спільних економічних та соціальних завдань. Об'єднання підприємств є юридичною особою. Згідно з ГКУ залежно від порядку заснування об’єднання підприємств можуть утворюватися як господарські об’єднання або як державні чи комунальні господарські об’єднання. Господарське об'єднання - об'єднання підприємств, утворене за ініціативою підприємств, незалежно від їх виду, які на добровільних засадах об'єднали свою господарську діяльність. Господарські об'єднання діють на основі установчого договору та/або статуту, який затверджується їх засновниками. Господарські об'єднання утворюються як асоціації, корпорації, консорціуми, концерни, інші об'єднання підприємств, передбачені законом. Відтак, об’єднання учасників є окремою категорією учасників процедури закупівлі, участь в тендерних закупівлях яких регулюється окремими положеннями Закону України «Про публічні закупівлі». Переможець тендерної закупівлі, ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» є юридичною особою, проте не є об’єднанням учасників, відтак на нього не поширюється дія підпункту 3.2 пункту 3 розділу VI Тендерної документації. 2. Відповідно до підпункту 1.4 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації тендерна пропозиція учасника повинна містити лист-згоду на обробку персональних даних щодо кожної особи, персональні дані якої використовуються у тендерній пропозиції за формою, що наведена у Додатку 3 до тендерної документації, складений не раніше дня оголошення закупівлі. Листом-згодою за формою, наведеною у Додатку 3 передбачено надання згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (у т.ч. паспортні данні, ідентифікаційний код, дипломи, свідоцтво про державну реєстрацію, свідоцтво платника податків, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси, та інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у процедурі закупівель, цивільно – правових та господарських відносин. Абзац четвертий статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» визначає, що згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. Згідно зі статтею 6 Закону України «Про захист персональних даних» мета обробки персональних даних має бути сформульована в законах, інших нормативно-правових актах, положеннях, установчих чи інших документах, які регулюють діяльність володільця персональних даних, та відповідати законодавству про захист персональних даних. Обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб’єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством. Скаржник у Вимозі вказує на те, що ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» не надано лист-згоду на обробку персональних даних від Григор’єва Володимира Сергійовича, відомості про якого містяться в Довіреності № 106/16-03 від 09.02.2021 р. Як вбачається зі змісту даної довіреності, Григор’єв Володимир Сергійович наділяється правами щодо управління справами підприємства від імені учасника ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна». Жодного відношення до участі в процедурі закупівель, цивільно – правових та господарських відносин, пов’язаних з даною процедурою закупівель дана особа не має. Відтак, вважаємо, що лист-згода за формою, наведеною у Додатку 3 від Григор’єва Володимира Сергійовича не має надаватись у складі тендерної пропозиції, оскільки конкретні і законні цілі для обробки його персональних даних, відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Скасована

Скарга на прийняття рішення Замовником

Номер: 3d148ca8bbc74e93ab47b3524cc96e7e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-01-013277-c.a2
Назва: Скарга на прийняття рішення Замовником
Скарга:
Скарга на прийняття рішення та дії Замовника 01 грудня 2021 року Відділом освіти Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області було оголошено про проведення відкритих торгів (індекатор закупівлі UA-2021-12-01-013277-с) на закупівлю «Дизельне паливо (ДК 021:2015-09134200-9 Дизельне паливо), бензин (ДК 021:2015- 09132000-3 Бензин)», код ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти). Участь у процедурі закупівлі приймали: 1. ТОВ «Золотий Стандарт К»(далі у тексті Скаржник) 2. ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» Згідно протоколу № 137 від 20.12.2021р. за результатами розгляду тендерна пропозиція Скаржника була відхилена на підставі п.2 ч.1 статті 31 Закону як така що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 1. У складі тендерної документації у Додатку 2 п.1 Замовник вимагає підтвердити: «1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: 1.1. У складі тендерної пропозиції учасник надає довідку, яка повинна свідчити про те, що учасник має власні/орендовані АЗС у м. Зміїв Чугуївського району Харківської області та на трасі Харків-Київ(максимально наближену до м. Києва), Р-51 Мерефа – Лозова – Павлоград 1.2. У складі тендерної пропозиції учасник надає документальне підтвердження наявності власних/орендованих АЗС у м. Зміїв Чугуївського району Харківської області та на трасі Харків-Київ, (максимально наближену до м. Києва), Р-51 Мерефа – Лозова – Павлоград зазначених у вище вказаній довідці.» Частиною 2 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. У частині 4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник не може встановлювати жодних дискримінаційних вимог до Учасників. Дискримінаційні вимоги полягають у тому, що можливість прийняти участь у закупівлі є тільки у учасників, які мають у власності чи в орендному користуванні АЗС. Таким чином Замовник штучно звузив коло учасників, що дає підставу вважати, що Замовник орієнтується на певне коло учасників. Виходячи з вищенаведеного, Замовник порушив принципи здійснення закупівель встановлених ч.4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі». 2. Протоколом № 138 від 20.12.2021 року Замовником було визнано переможцем ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна», пропозиція якого відповідає усім вимогам та строкам тендерної документації та не має підстав для відхилення. Згідно тендерної документації Замовником у 6 Розділі тендерної документації пункт 3 підпункт 3.2 вимагалося надати Учасником інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Якщо учасник підпадає під дію Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», на підтвердження повноважень підпису договору про закупівлю таких учасників/уповноважених осіб учасників додатково у складі тендерної пропозиції надаються документи згідно частини другої ст. 44 даного Закону. Учасники, що не підпадають під дію вищевказаного закону, мають надати у складі тендерної пропозиції відповідний лист-пояснення з зазначенням причин ненадання документів відповідно до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». Згідно ч.2 ст.44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», якщо сума угоди 50% і більше чистих активів товариства з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, така угода повинна обов’язково бути узгоджена загальними зборами учасників. Вартість чистих активів визначається відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. Згідно ПСБО (Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку) 19, чисті активи- активи підприємства за вирахуванням його зобов’язань. У разі якщо учасник є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати у складі пропозиції документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника та/або оригінал протоколу загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій/посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі з посиланням на номер оголошення та дату його оприлюднення в системі електронних закупівель. Учасник ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» надає у складі тендерної пропозиції Довідку про особу уповноважену підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах від 15.12.2021 р. № 21/ЕТ-267, Баланс (Звіт про фінансові результати) на 30 вересня 2021 року та Довіреність від 04.11.2021 р. на уповноваження заступника начальника комерційного відділу Кабаненка Юрія Валентиновича. Учасник ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» мав надати оригінал протоколу загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій/посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі з посиланням на номер оголошення та дату його оприлюднення в системі електронних закупівель або лист-пояснення з зазначенням причин ненадання документів відповідно до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю. Таким чином Учасником ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» не надано документів, що вимагалися Замовником у 6 Розділі тендерної документації пункті 3 підпункті 3.2. 3. Згідно тендерної документації Замовником у 3 Розділі тендерної документації пункт 1 підпункт 1.4 зазначено, що «Тендерна пропозиція учасника повинна містити лист-згоду на обробку персональних даних щодо кожної особи, персональні дані якої використовуються у тендерній пропозиції за формою, що наведена у Додатку 3 до тендерної документації, складений не раніше дня оголошення закупівлі.». В порушення вказаної вимоги ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» не надано лист-згоду на обробку персональних даних від Григор’єва Володимира Сергійовича. Враховуючи всі вищезазначені суттєві порушення вимог тендерної документації Замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна». ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі 3. Зобов’язати Відділ освіти Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області скасувати своє рішення (Протоколу № 138 від 20.12.2021 року) про визнання переможцем торгів Учасника ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна».
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 23.12.2021 16:37
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К", Власов Денис 380993288830 Z.STANDARTMAX@UKR.NET
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні умови

Номер: 2da03b93c9074794b289e616ae126202
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-01-013277-c.a1
Назва: Дискримінаційні умови
Вимога:
Вимога до Замовника Замовником ВІДДІЛОМ ОСВІТИ ЗМІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю «Дизельне паливо (ДК 021:2015-09134200-9 Дизельне паливо), бензин (ДК 021:2015- 09132000-3 Бензин)», код ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти). Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. У додатку 2 до тендерної документації п.1 Замовник вимагає від Учасників: - надати у складі тендерної пропозиції довідку, яка повинна свідчити про те, що учасник має власні/орендовані АЗС у м. Зміїв Чугуївського району Харківської області та на трасі Харків-Київ(максимально наближену до м. Києва), Р-51 Мерефа – Лозова – Павлоград. - надати документальне підтвердження наявності власних/орендованих АЗС у м. Зміїв Чугуївського району Харківської області та на трасі Харків-Київ, (максимально наближену до м. Києва), Р-51 Мерефа – Лозова – Павлоград зазначених у вище вказаній довідці. Дана вимога обмежує можливість взяти участь у торгах інших суб’єктів господарювання які мають можливість постачати відповідний товар із залученням партнерської матеріально-технічної бази. Таким чином Замовник звужує коло потенційних учасників орієнтуючись на певне коло. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищенаведеного Замовник порушив принципи здійснення закупівель встановлених ч.4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі». ТОВ «Золотий Стандарт К» вимагає внести відповідні зміни.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: ШАНОВНИЙ УЧАСНИК ! ВІДДІЛ ОСВІТИ ЗМІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ розглянув Вашу вимогу щодо усунення дискримінаційних умов тендерної документації до відкритих торгів на закупівлю «Дизельне паливо (ДК 021:2015-09134200-9 Дизельне паливо), бензин (ДК 021:2015- 09132000-3 Бензин)», код ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти) та повідомляє наступне: Вимоги до Учасників Замовник встановлює у тендерній документації у відповідності до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи власний і не тільки досвід попередніх закупівель, на жаль зустрічаються недобросовісні Постачальники, які не мають власних або орендованих АЗС та не виконують укладені угоди щодо заправки транспортних засобів Замовника, тому, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства України, Замовник, з огляду на власні потреби, визначив необхідні вимоги до Учасників, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та доцільності використання бюджетних коштів. Під час виконання функцій, покладених на Замовника (а саме довіз дітей до шкіл) є потреба щодо своєчасного, безперебійного забезпечення пальним, але відпуск пального, який відбувається з АЗС партнерів не гарантує безперебійного постачання пального, тому що партнер має право у будь-який час розірвати договір купівлі-продажу з Учасником, та не має перед Замовником ніяких зобов'язань. Відповідно на кожну з запропонованих АЗС вимагається підтверджуючий документ щодо їх наявності для підтвердження права користування АЗС. Якщо Учасник бажає прийняти участь у відкритих торгах та поставляти пальне Замовнику, він, до подання тендерної пропозиції, має право укласти договір оренди будь-якої АЗС. Тендерна документація не обмежує прав Учасника щодо оренди АЗС. Отже вимоги викладені в тендерній документації вважаємо обґрунтованими та такими, які не суперечать Закону України «Про публічні закупівлі». Ефективний захист та передбачливість у виборі надійного постачальника є пріоритет Замовника, а не дискримінаційні умови.
Статус вимоги: Відхилено