• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги із супроводження, технічної підтримки ІТС «Податковий блок»

Завершена

3 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 38 000.00 UAH
Період оскарження: 08.09.2017 20:27 - 15.10.2017 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: 42fdc0ec949449beabbb0409f576b86f
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-08-002241-c.b1
Назва: Скарга
Скарга:
Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, вул. Митрополита В.Липківського, 45 Скаржник (Учасник): ТОВ "ІНТЕЛЕКТ-СОФТ" 04080, м.Київ, ВУЛИЦЯ КИРИЛІВСЬКА, будинок 102 Код ЄДРПОУ: 38809664 тел/факс +380961774977 Замовник: Державна фіскальна служба України 04053, м. Київ, Львівська площа, 8 Закупівля № UA-2017-09-08-002241-c Скарга на умови тендерної документації на закупівлю № UA-2017-09-08-002241-c (ДК 021:2015 – 72260000-5 Послуги із супроводження, технічної підтримки ІТС «Податковий блок») Відповідно до абзацу 1 частини 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) – «Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій». Пунктом 14 ч. 1 ст. 1 Закону передбачено, що «орган оскарження – Антимонопольний комітет України» Пунктом 27 ч. 1 ст. 1 Закону встановлено, що «суб’єкт оскарження в органі оскарження (далі - суб’єкт оскарження) - фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи». Державною фіскальною службою України (далі – Замовник) 08.08.2017 оголошено закупівлю № UA-2017-09-08-002241-c (ДК 021:2015 – 72260000-5 Послуги із супроводження, технічної підтримки ІТС «Податковий блок»). Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕЛЕКТ-СОФТ» (далі - Учасник, Скаржник) ознайомившись з умовами тендерної документації Замовника на зазначену закупівлю виявило наявність у ній дискримінаційних вимог, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого Законом порядку. Так, відповідно до преамбули Закону цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 3 Закону встановлено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів і вимог щодо їх усунення. 1. Пунктом 1.9 Додатку 4 до тендерної документації встановлюються Вимоги кваліфікації Виконавця, разом із тим стаття 16 Закону чітко встановлює критерії кваліфікаційних вимог і вони вже прописані у Додатку 2 до тендерної документації. Таке формулювання викликає подвійне трактування адже пунктом 1.9 Додатку 4 до тендерної документації додатково вимагається підтвердження кваліфікації наявністю відповідних актів виконаних робіт. На підставі викладеного просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації для виконання вимог ст. 3 Закону щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. 2. Пунктом 1.9.3. Додатку 4 до тендерної документації встановлюються вимоги до навичок та вмінь спеціалістів служби супроводження Податкового блоку. Пунктом 2 ст. 16 Закону чітко визначені критерії, які Замовник може встановлювати, серед яких «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», проте вимоги зазначеного пункту 1.9.3 не виключено до Додатку 2 тендерної документації як цього потребує Закон. Також чітко не встановлено, які саме документи потрібно надавати Замовнику на підтвердження відповідних навичок та вмінь визначених у п. 1.9.3. на основі яких Замовник буде приймати рішення про відповідність пропозиції Учасника своїм вимогам. На підставі викладеного просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації для виконання вимог ст. 3 Закону щодо недискримінації учасників і об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. 3. Додатком 2 до тендерної документації на відповідність кваліфікаційним вимогам щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Замовником вимагається «Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації згідно з вимогами пункту 1.9.2 додатку 4 цієї тендерної документації (за формою згідно з додатком 2.2 до тендерної документації). Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують трудові відносини з працівниками». Складається враження, що дана вимога виписана під конкретну компанію, яка заздалегідь визначається Замовником як потенційних переможець, адже цю вимогу виконати не можливо, оскільки наша компанія як потенційний учасник процедури закупівлі, керуючись Наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 N 327 про Класифікатор професій ДК 003:2010, а саме пунктом 1.2 згаданого Наказу, який визначає, що «Цей класифікатор призначений для застосування центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, Федерацією роботодавців України, всіма суб'єктами господарювання під час запису про роботу у трудові книжки працівників» не має у своєму штаті працівників із професіями зазначених у вимогах п.1.9.2. На підставі викладеного просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації для виконання вимог ст. 3 Закону щодо недискримінації учасників і об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. 4. Додатком 2 до тендерної документації на відповідність кваліфікаційним вимогам щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яку не можливо виконати, адже Замовник вимагає надання Учасником «Інформаційної довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору(ів) щодо супроводження інформаційних систем на мові програмування Java (платформа WebLogic), (за формою згідно з додатком 2.3 до тендерної документації), яка має …». Така конкретизація Замовником підтримки інформаційних систем, які повинні бути виключно на мові програмування Java (платформа WebLogic) визначає потенційного переможця торгів та виключає можливість участі в торгах компаній, які мають великий досвід супроводження інформаційних систем, обмежує конкуренцію, та приведе до порушення мети та принципів Закону – забезпечення раціонального та ефективного використання державних коштів, а також вимог ст. 3 цього Закону (на підтвердження Скаржник надає аналогічний діючий договір із Замовником № 14 від 03.05.2017 про надання Послуг, пов’язаних з програмним забезпеченням, за кодом ДК 021:2015 – 72260000-5 (Послуги із супроводження, технічної підтримки та адаптації ІТС «Єдине вікно подання електронної звітності»). Також слід зазначити, що поняття аналогічного договору встановлюється за приналежність закупівлі до коду Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, в якому не визначено окремого коду для «Послуг із супроводження інформаційних систем на мові програмування Java (платформа WebLogic)». Навіть сам Замовник у проекті Договору до цієї закупівлі у п. 1.1. визначає предмет Договору як: «1.1.Виконавець зобов’язується у 2017 році надати Замовникові Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням, за кодом ДК 021:2015 − 72260000 (Послуги із супроводження, технічної підтримки ІТС «Податковий блок») (далі − ІТС «Податковий блок»)] (далі – Послуги)…», без будь-якої конкретизації по мовам програмування. На підставі викладеного просимо захистити наші права та законні інтереси, порушені внаслідок встановлення Замовником у документації конкурсних торгів дискримінаційних вимог та зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації для виконання вимог ст. 3 Закону щодо недискримінації учасників. 5. Додатком 2 до тендерної документації на відповідність кваліфікаційним вимогам щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Замовником встановлено дискримінаційну вимогу щодо надання Учасником інформаційної довідки про виконання аналогічних договорів протягом останніх двох років. Вважаємо, що така вимога порушує вимоги ст. 3 Закону про недискримінацію учасників та обмежує коло потенційних Учасників, які працюють на ринку України та можуть запропонувати конкурентну ціну і надати відповідні якісні послуги. На підставі викладеного просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації для виконання вимог ст. 3 Закону щодо недискримінації учасників. Основні принципи, закріплені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принцип недискримінації учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі, запобігання корупційним діям та зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Однак, Замовник вищевказаними дискримінаційними умовами Документації позбавляє Скаржника та інших можливих учасників надати свою тендерну пропозицію по даній процедурі закупівлі. Всі документи, на які посилається Скаржник в даному документі, знаходяться на Веб-сайті Уповноваженого органу за номером Оголошення: UA-2017-09-08-002241-c (c628c838a8a545388a8d198524e44cb6). Ми впевнені, що провадження всіх наших вимог значно покращить конкурентне середовище тендеру, усуне нехтування вимогами Закону та сприятиме закупівлі Замовником якісних послуг за економічну ціну. На підставі вищевикладеного та керуючись ст. ст. 1, 3, 18, 22, 23 Закону, ПРОШУ: 1. Прийняти дану Скаргу ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СОФТ» до розгляду; 2. Зобов’язати Державну фіскальну службу України усунути дискримінаційні умови тендерної документації на закупівлю № UA-2017-09-08-002241-c (ДК 021:2015 – 72260000-5 Послуги із супроводження, технічної підтримки ІТС «Податковий блок») відповідно до даної Скарги та у відповідності до вимог чинного законодавства України або, у разі неможливості виправити допущені порушення, відмінити Процедуру закупівлі та оголосити її без зазначених порушень у майбутньому; 3. Розгляд скарги здійснити за участі представника Скаржника. Додаток: 1. Копія платіжного доручення від 20 вересня 2017 року №408. 2. Копія Договору № 14 від 03.05.2017.
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 11.10.2017 21:55
Автор: ТОВ "Інтелект-Софт", Саківський Євген Валерійович +380442067247 wint_x@ukr.net