• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги об’єкту

Завершена

818 300.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 183.01 UAH
Період оскарження: 29.11.2021 16:10 - 11.12.2021 00:00
Вимога
Відхилено

вимога

Номер: 95a040f7f7084e3d96f7b53c290526b3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-29-012599-c.a1
Назва: вимога
Вимога:
Вимагаємо від тендерного комітету Комунальний заклад «Спеціальна школа «Гармонія» Кам’янської міської ради видалити із тендерної документації наступні дискримінаційні пункти: 2. «Інша інформація» -Інші документи, які повинен подати Учасник: «9.Сканований оригінал договору добровільного страхування відповідальності учасника при здійсненні охоронної діяльності. –(не має практичного використання в даній закупівлі, ускладнює підготовку ТД, лобіює інтереси конкретного охоронного підприємства, не закріплено Законом, як обов’язкове.). П.12. Скановані фото власного транспорту реагування, обладнаного відповідними кольорографічними схемами (написами), які ідентифікують Учасника, зокрема, його скорочене найменування, номер телефону та емблема (Постанова КМУ від 18.11.2015 року № 960).- (відсутність власного автотранспорту не знижує якість надання охоронних послуг. Можливість скористатися орендованим транспортом ліцензованих охоронних підприємств із застосуванням їх потужностей і працівників на момент виникнення позаштатної ситуації не заборонена). П. 14. Сканований оригінал дозволу, виданого уповноваженим органом МВС/підрозділом Національної поліції, на встановлення проблискового маячка оранжевого кольору на власному транспорті реагування.( Пункт не є суттєвим/впливовим оскільки обєкт замовника не є стратегічним, або небезпечним, але є звужуючим коло учасників закупівлі, корупційним. На машинах зі збору сміття теж є проблисковий сигнал.) 5. «Кваліфікаційні критерії до учасників та підстави, встановлені статтею 17 Закону»: П.9 Сканований оригінал листа про наявність власного пульту централізованого спостереження. П. Сканований оригінал реєстраційного документу на власний транспорт реагування, зареєстрований як спеціальний (спеціалізований), забезпечений відповідно до вимог законодавства маркуванням, радіо-технічними засобами тощо. – (Багаторічний досвід надання послуг з охорони доводить наступне: Використання власного пульту охорону і використання пульту охорони іншого охоронного підприємства, яке спеціалізується на наданні послуг пультової охорони не призведе до втрати якості та кількості наданих охоронних послуг. Вимагаємо видалити або замінити цей пункт і ТД , з метою недискримінації інших учасників. Лобіювання інтересів охоронного підприємства «СКОРПІОН» наявне. Тендерна документація, складена на інших об’єктах, які із року в рік знаходяться під їх охороною, ідентична. Однакові завищені вимоги (страховки, меморандуми, гарантії, проблискові маячки, власний автотранспорт, фото, відео, довідки «на завтра», власний пульт охорони, неімовірна копія довідок в довільній/недовільній формі, довідка на довіку- явне «занадто» із кількістю необхідних документів для участі в тендері.). Проглянувши історію проведених «Гармонією» закупівель охорони в попередні роки, однозначно можемо дійти висновку, що участь у тендері приймає фірма-переможець «СКОРПІОН» разом із своїм технічним кандидатом. В разі відсутності конструктивного діалогу, тендер буде оскаржено. Звернення до перевірки (наприклад, наявність заявленого в ТД відеоспостереження на охороняємому об’єкті та інше) до контролюючих органами нами буде складено.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, доброго дня. З приводу Вашої вимоги повідомляємо, що встановлені замовником вимоги у тендерній документації на закупівлю Охоронних послуг об’єкту (код Національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги) (далі – ТД) є законодавчо обґрунтованими, недискримінаційними та такими, що не обмежують конкуренцію, з наступних підстав. Вимога, викладена у підпункті 9 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та підстави, встановлені статтею 17 Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД відповідає положенням статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям) та пункту 1 частини 1 статті 6 ЗУ «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI, згідно якої охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення таких заходів, зокрема, використання пунктів централізованого спостереження. Надання учасником підтвердження підпункту 10 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та підстави, встановлені статтею 17 Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, підпункту 12 пункту 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» ТД, підпункту 14 пункту 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» ТД аргументовано статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (стосовно підпункту 10), частиною 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації; стосовно підпунктів 12, 14) та абзацом 11 частини 1 статті 1 ЗУ «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI, яка передбачає, що транспорт реагування – транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. Водночас, стаття 6 ЗУ «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI визначає, що охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення таких заходів, зокрема, використання транспорту реагування. В свою чергу, частина 5 статті 6 ЗУ «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI встановлює, що транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України. Так, відповідно до пункту 9.1 Інструкції про порядок здійснення підрозділами Державтоінспекції МВС державної реєстрації, перереєстрації та обліку транспортних засобів, оформлення і видачі реєстраційних документів, номерних знаків на них, затвердженої наказом МВС України від 11.08.2010 року № 379, наголошено, що у свідоцтвах про реєстрацію ТЗ оперативних і спеціальних служб, обладнаних спеціальними світловими і (або) звуковими сигнальними пристроями відповідно до вимог державних стандартів України в графу "Тип транспортного засобу" вноситься запис: «Спеціальний» або «Спеціалізований». Згідно пунктів 3.1, 3.3 Порядку обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами, затвердженого Наказом МВС України від 18.04.2013 року № 375, узгоджено відповідний порядок обладнання транспорту реагування кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами. Відповідно до п.3.3.3 ДСТУ 3849:2018 «Дорожній транспорт. Кольорографічні схеми, розпізнавальні знаки, написи та спеціальні сигнали оперативних, спеціалізованих та спеціальних транспортних засобів», затвердженого наказом ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 22.03.2018 року № 81 спеціалізованими та спеціальними транспортними засобами є засоби, які використовують, зокрема, суб’єкти охоронної діяльності як транспорт реагування. Також пунктом 12 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960, засвідчено, що обладнання транспорту реагування засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами здійснюється з урахуванням таких вимог: 1) засоби радіотехнічного зв’язку, експлуатація яких потребує наявності відповідних дозволів, використовуються після отримання таких дозволів; 2) на транспорт реагування суб’єкта охоронної діяльності наносяться кольорографічні схеми (написи), які ідентифікують суб’єкта охоронної діяльності, зокрема його скорочене найменування, номер телефону та емблема (у разі наявності). Пункт 19 вищезазначених Ліцензійних умов окреслює, що у разі використання суб’єктом охоронної діяльності пункту централізованого спостереження він забезпечує, зокрема, наявність транспорту реагування. Вимога, викладена у підпункті 9 пункту 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» ТД, умотивована частиною 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII та є складовою виконання учасником положень статті 2 та частини 2 статті 8 ЗУ «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI, а саме створення умов для захисту майна бюджетної організації, в тому числі шляхом визначення умов відшкодування суб’єктом охоронної діяльності шкоди, заподіяної через невиконання/неналежне виконання ним своїх зобов’язань; її мета – мінімізація ризиків та гарантування можливості компенсації майнових збитків Замовника, для якого встановлена сувора матеріальна відповідальність за комунальне майно та чітко визначена ЗУ «Про освіту» відповідальність за життя та здоров’я дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, внаслідок бездіяльності учасника. Укладання даного договору є дією, яка загальнодоступна для кожного Учасника і не потребує тривалого часу оформлення. Додатково зауважимо, що редакції ТД складені безпосередньо замовником, не є ідентичними, а відповідають діючим редакціям ЗУ «Про публічні закупівлі» та іншим актам у сфері публічних закупівель, а ті вимоги, що стосуються безпосередньо охоронної діяльності, не потребували суттєвої зміни з причини того, що законодавчі акти у сфері охоронної діяльності відповідно до яких вона складена не були скасовані чи суттєво змінені. Щодо «завищених», на Вашу думку, і перелічених вимог даної ТД констатуємо, що відео, довідки «на завтра», неймовірна кількість «довідок в не довільній формі», «довідка на довідку» – такі вимоги відсутні в ТД. В свою чергу, надання сканованого оригіналу документу (наприклад, меморандуму) про співпрацю або взаємодію та взаємодопомогу з правоохоронними органами аргументовано нормами статті 18 ЗУ «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI, згідно якої суб'єкти охоронної діяльності та правоохоронні органи можуть спільно організовувати взаємодію і надавати взаємодопомогу у діяльності, що спрямована на попередження, припинення і розкриття кримінальних правопорушень та забезпечення охорони громадського порядку. Частина 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII надає право Замовнику вимагати, в тому числі довідки, складені в довільній формі, зокрема: щодо права підпису тендерної пропозиції та договору про закупівлю (додатково право такої вимоги регламентовано частиною 2 статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі»); щодо згоди на обробку персональних даних (додатково – ЗУ «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 року № 2297- VI); щодо достовірності інформації (додатково – частина 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»); щодо кваліфікаційних критеріїв (додатково – стаття 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»); щодо відсутності договорів із невиконаними зобов’язаннями (додатково – частина 2 статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Вимога надання електронної страхової гарантії як виду забезпечення тендерної пропозиції доведена положеннями статті 25 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Вимогами до забезпечення тендерної пропозиції, затвердженими Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Стосовно вислову «явного занадто» – всі вимоги ТД узасаднені безпосередньо нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» (в тому числі, статтями 16, 17, 21, 22, 25, 41, частиною 3 статті 22), ЗУ «Про охоронну діяльність» та іншими локальними актами. Окрім цього, будь-які діалоги Замовника та Учасника не можуть мати місця на підставі частини 13 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вказаний переможець попередніх торгів, по-перше, подав тендерні пропозиції, які були визначені електронною системою закупівель як найбільш економічно вигідні, а вже по-друге – вцілому відповідав вимогам ТД. Додатково нагадуємо, що 26.06.2021 року набрала чинності, в тому числі частина 5 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами), згідно якої учасники процедур закупівлі, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом та забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника. Таким чином, вищезазначені вимоги не є підставою для внесення змін до ТД. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено