-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт даху Славутської гімназії №4 в м. Славута Хмельницької області
Завершена
3 424 238.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 121.19 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 121.19 UAH
Період оскарження:
25.11.2021 17:12 - 07.12.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірні рішення Замовника
Номер:
d9bb98e1849144c693fe2468513c602e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-25-003726-c.a2
Назва:
Скарга на неправомірні рішення Замовника
Скарга:
Скарга на неправомірні рішення Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Славута пдф 14.01.2022 10:08
- Скарга Славута док 14.01.2022 10:08
- Скарга Славута кеп 14.01.2022 10:08
- рішення від 18.01.2022 № 969.pdf 18.01.2022 16:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.01.2022 № 1516.pdf 26.01.2022 15:43
- рішення від 25.01.2022 № 1516.pdf 28.01.2022 16:22
- Лист 21.01.2022 16:54
- Лист 21.01.2022 16:54
- Тендерна документація 21.01.2022 16:54
- Протокол №197 21.01.2022 16:54
- Тендерна документація 21.01.2022 16:54
- Протокол №190 21.01.2022 16:54
- Додаток 3 21.01.2022 16:54
- Протокол №197 21.01.2022 16:54
- Додаток 3 21.01.2022 16:54
- Протокол № 190 21.01.2022 16:54
- Інформація з ДФС по ФОП Фещук В.В. 21.01.2022 16:54
- Протокол №1 21.01.2022 16:54
- Лист-повідомлення від Славутської гімназії№4 21.01.2022 16:54
- Протокол №1 21.01.2022 16:54
- Вимога про усунення порушення 21.01.2022 16:54
- Лист- повідомлення від Славутської гімназії №4 21.01.2022 16:54
- Скарга в АМКУ 21.01.2022 16:54
- Постанова від 18.01.2022р. №969 21.01.2022 16:54
- Скарга в АМКУ 21.01.2022 16:54
- Документація ФОП Фещук В.В.Лист-паспорт 21.01.2022 16:54
- Документація ФОРП Фещук В.В. Пропозиція 21.01.2022 16:54
- Документація ФОП Фещук В.В. Досвід 21.01.2022 16:54
- Документація ФОП Фещук В.В.Механізми 21.01.2022 16:54
- Декларація ! 21.01.2022 16:54
- Документація ФОП Фещук В,В,Працівники 21.01.2022 16:54
- Документація. Субпідряд 21.01.2022 16:54
- Документація. Довідка 21.01.2022 16:54
- Документація. Відповідність до ст. 17 21.01.2022 16:54
- Договір оренди ФОП Фещук В.В. 21.01.2022 16:54
- Декларація 2 21.01.2022 16:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.01.2022 12:32
Дата розгляду скарги:
25.01.2022 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.01.2022 16:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.01.2022 16:22
Дата виконання рішення Замовником:
09.02.2022 15:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Зобов'язуємось виконати рішення Антимонопольного
комітету України №1516-р/пк-пз від 25.01.2022р.
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушення
Номер:
997250549016477a9558b76533852bc3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-25-003726-c.b1
Назва:
Вимога про усунення порушення
Вимога:
Вимога про усунення порушення
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про усунення порушення 06.01.2022 13:36
- Лист-Повідомлення.docx 11.01.2022 23:23
Дата подачі:
06.01.2022 13:36
Вирішення:
Уповноважена особа Замовника Славутської гімназії№4 Славутської міської ради відповідно до вимоги про усунення порушення №01/06/01-2022 від 06.01.2022р., стосовно переліку питань від ТОВ «Острогтрансбуд»-Учасника відкритих торгів на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт даху Славутської гімназії №4 в м. Славута Хмельницької області»(ідентифікатор закупівлі- UA2021-11-25-003726-с), повідомляє про наступне:
По першому питанню:
Учасник процедури закупівлі ФОП Фещук В.В. при поданні своєї тендерної пропозиції завантажив до електронної системи закупівель документ під назвою: листи паспорт.pdf - 10 груд. 2021 23:32, в якому міститься гарантійний лист вих№07 від 09.12.2021 року змістом якого є згода з істотними умовами договору який є Додатком №3 даної тендерної документації, враховуючи те що відповідно до вимог ч.1, розділу 3 даної тендерної документації Учаснику потрібно було надати «Лист-гарантію щодо погодження з істотними умовами Договору, проект якого викладено у Додатку 3» ФОП Фещук В.В. виконав дану вимогу в повному обсязі.
По другому питанню:
Учасник процедури закупівлі ФОП Фещук В.В. при поданні своєї тендерної пропозиції завантажив до електронної системи закупівель документ під назвою: листи паспорт.pdf - 10 груд. 2021 23:32, в якому міститься згода на обробку персональних даних вих№09 від 09.12.2021 року змістом якої є інформація про надання згоди на обробку персональних даних від ФОП Фещука В.В. як особи яка підписала та подає тендерну пропозицію і є представником його працівників. Враховуючи те що відповідно до вимог ч.1, розділу 3 даної тендерної документації Учаснику потрібно було надати «Лист-згоду на обробку персональних даних особи або представника учасника процедури закупівлі яка підписала тендерну пропозицію згідно Додатку 6 до цієї тендерної документації»; ФОП Фещук В.В. виконав дану вимогу в повному обсязі.
По третьому та четвертому питанню:
Учасник процедури закупівлі ФОП Фещук В.В. при поданні своєї тендерної пропозиції завантажив до електронної системи закупівель документ під назвою: субпідряд нов.pdf -10 груд. 2021 23:32, в якому міститься Наказ ДСНС №568 від 25.10.2017 року Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за яким ПП «Бастіон Вест» надається ліцензія в електронному вигляді на монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень; вогнезахист (вогнезахисне просочування поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення). Відповідно до постанови КМУ №852 від 23.11.2016 р виконання робіт з монтажу пристроїв блискавкозахисту не підлягають ліцензуванню. Враховуючи те що відповідно до вимог ч.1, розділу 3 даної тендерної документації Учаснику потрібно було надати «Ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (блискавозахист)», та те що даний вид робіт буде виконуватися субпідрядником ПП «Бастіон Вест», що підтверджується Інформаційним листом №10 від 09.12.2021р від ФОП Фещук В.В. та Листом згодою на виконання даного виду робіт ПП «Бастіон Вест». Враховуючи вище зазначене ФОП Фещук В.В. виконав дану вимогу в повному обсязі.
По п`ятому питанню:
Учасник процедури закупівлі ФОП Фещук В.В. при поданні своєї тендерної пропозиції завантажив до електронної системи закупівель документ під назвою: механізми.pdf -10 груд. 2021 23:32, в якому міститься Довідка вих№04 від 09.12.2021 року про наявність обладнання та матеріально технічної бази, та Договір оренди №9 від 01.12.2021 року на зазначене в довідці обладнання. Враховуючи те що відповідно до вимог п.2, додатку 1 даної тендерної документації Учаснику потрібно було підтвердити «наявність орендованого обладнання, техніки і механізмів зазначених в довідці підтверджується договором (договорами) оренди, який (які) повинен бути чинним на весь строк виконання робіт.;». Відповідно до умов вище зазначеного договору, а саме:
п.5.1. Цей договір вступає в дію з моменту підписання і є чинним до 31 грудня 2022 року, Зміна умов договору чи його дострокове розірвання можливе тільки за згодою Сторін.
п.5.2. Договір вважається продовженим на той же строк і на тих же умовах, якщо жодна із сторін не пізніше ніж за 5 (п`ять) днів до закінчення строку його дії не заявить про небажання продовжити дію договору.
Беручи до уваги вище зазначене даний договір містить умову про автоматичну пролонгацію що в свою чергу не суперечить вимогам Тендерної документації, тому ФОП Фещук В.В. виконав дану вимогу в повному обсязі.
По сьомому питанню:
Учасник процедури закупівлі ФОП Фещук В.В. при поданні своєї тендерної пропозиції завантажив до електронної системи закупівель документ під назвою: листи паспорт.pdf - 10 груд. 2021 23:32, в якому міститься Гарантійний лист вих№07 від 09.12.2021 року змістом якого є те що ФОП Фещука В.В. підтверджує виконання та дотримання усіх технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, що підтверджує відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам – згідно Додатку 4 цієї тендерної документації. Враховуючи те що відповідно до вимог ч.6, розділу 3 даної тендерної документації Учаснику потрібно було надати «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій довідку в довільній формі, якою підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Перелік вимог до предмета закупівлі, визначено Додатком 4 цієї документації.». ФОП Фещук В.В. виконав дану вимогу в повному обсязі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірні рішення Замовника
Номер:
3d83b7fc9ac249d3a5089f81cfe254a6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-25-003726-c.c3
Назва:
Скарга на неправомірні рішення Замовника
Скарга:
Скарга на неправомірні рішення Замовника
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол _46.docx 25.02.2022 21:23
- Проєкт Договора 25.02.2022 21:23
- Скарга АМКУ Славута.pdf 25.02.2022 21:23
- Протокол_197 усунення невідповідно.doc 25.02.2022 21:23
- Протокол _190.PDF 25.02.2022 21:23
- Додаток 3 Проект договору Славутська гімназія 4 (1).pdf 25.02.2022 21:23
- Тендерна документація Славутської гімназії _4.pdf 25.02.2022 21:23
- Протокол _1.PDF 25.02.2022 21:23
- Протокол _197.PDF 25.02.2022 21:23
- Скарга АМКУ.docx 25.02.2022 21:23
- Протокол _46.pdf 25.02.2022 21:23
- ПРОТОКОЛ _1.docx 25.02.2022 21:23
- Протокол_190 усунення невідповідності.doc 25.02.2022 21:23
- Протокол _49.PDF 25.02.2022 21:23
- Тендерна документація 25.02.2022 21:23
- рішення від 25.01.2022 _ 1516.pdf 25.02.2022 21:23
- Лист-Повідомлення.docx 25.02.2022 21:23
- Лист-повідомлення ПДФ.PDF 25.02.2022 21:23
- Скарга відміна пдф 18.02.2022 16:14
- Додаток 1 18.02.2022 16:14
- Додаток 2 18.02.2022 16:14
- Скарга 18.02.2022 16:14
- Скарга відміна док 18.02.2022 16:14
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 14.04.2022 №931.pdf 14.04.2022 12:53
- рішення від 04.05.2022№4405.pdf 06.05.2022 13:06
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.05.2022 №4405.pdf 05.05.2022 13:31
- Рішення від 22.02.2022№3569.pdf 23.02.2022 09:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.02.2022 16:28
Дата розгляду скарги:
03.03.2022 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.02.2022 09:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.05.2022 13:06
Дата виконання рішення Замовником:
12.05.2022 10:18
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Зобов'язуємось виконати рішення Антимонопольного комітету України №4405-р/ПК-ПЗ від 04.05.2022р.