Номер:
4b48026458ab42c2b0649882f9e503e0
Пов'язана кваліфікація:
ФОП ТОМЧУК НАТАЛІЯ ВАЛЕНТИНІВНА, UA-EDR 2211320846
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-25-002076-b.c1
Назва:
Невідповідність тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
20.12.2021 09:20
Вирішення:
Ладижинська міська рада, яка є Замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» проводила процедуру ВІДКРИТИХ ТОРГІВ (а не спрощеної закупівлі, як зазначено у Вашій вимозі) UA-2021-11-25-002076-b «Капітальний ремонт дорожнього покриття частини вулиць Гагаріна та Лісова в с. Василівка Ладижинської територіальної громади, Вінницької обл.». За результатом проведення електронного аукціону електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією була визначена пропозиція учасника ФОП «Томчук Наталія Валентинівна».
Відповідно до розділу III п. 5 пп. 5.1.2 тендерної документації Замовником вимагалось подання наступних документів в тендерній пропозиції учасників:
5.1.2 Довідка, складена учасником у довільній формі про наявність асфальтобетонного заводу, із зазначенням інформації про місцезнаходження АБЗ (адреса), тип/марку АБЗ, правові підстави використання (власний та/або орендований та/або договір постачання/купівлі-продажу асфальтобетону); транспортну схему згідно таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), у якій вказати фактичні дані про відстань транспортування матеріалу (асфальтобетону відповідної марки/типу) від місця розташування обладнання для виготовлення асфальтобетону до місця виконання робіт за предметом закупівлі, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин з моменту їх випуску та до моменту укладання.
При залученні учасником для виконання робіт за предметом закупівлі власного асфальтобетонного заводу, такий учасник в складі пропозиції надає:
- паспорт (технічний) асфальтозмішувальної установки (АБЗ);
- атестат виробництва посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору;
- дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу;
При залученні учасником для виконання робіт за предметом закупівлі орендованого асфальтобетонного заводу, додатково в складі пропозиції учасник надає чинний Договір оренди із додатками.
У разі якщо учасник для виконання робіт за предметом закупівлі планує закуповувати асфальтобетонні суміші у інших виробників, такий учасник в складі пропозиції надає:
- чинний договір з виробником асфальтобетону.
- паспорт (технічний) асфальтозмішувальної установки (АБЗ);
- атестат виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору;
- дозвіл уповноваженого органу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами щодо асфальтобетонного заводу, який видано виробнику асфальтобетону.
Учасник ФОП «Томчук Наталія Валентинівна» у складі тендерної пропозиції надав:
1. Довідку, складену учасником у довільній формі про наявність асфальтобетонного заводу, із зазначенням інформації про місцезнаходження АБЗ (адреса), тип/марку АБЗ, правові підстави використання (власний та/або орендований та/або договір постачання/купівлі-продажу асфальтобетону) – Довідка про виробника асфальтобетонної суміші № 458 від 10.12.2021 р., в якій зазначено, що ФОП Томчук Н. В. не має на праві власності чи користуванні асфальтобетонного заводу, проте з метою належного виконання робіт по даному предмету закупівлі, між ТОВ «Компанія «Альянс-Альфа», який являється атестованим та сертифікованим виробником асфальтобетонної суміші та ФОП Томчук Н. В. укладено Договір поставки асфальтобетонної суміші № 3 від 01.09.2021 р., також зазначено що виготовлення асфальтобетонних сумішей здійснюється на асфальтозмішувальній установці ДС-158 та вказана інформація про її місцезнаходження. Учасник в довідці уточнив, що відстань від заводу виробника до об'єкта виконання робіт забезпечує доставку асфальтобетонної суміші з відповідними температурними показниками до місць асфальтування.
2. Транспортну схему згідно таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), у якій вказати фактичні дані про відстань транспортування матеріалу (асфальтобетону відповідної марки/типу) від місця розташування обладнання для виготовлення асфальтобетону до місця виконання робіт за предметом закупівлі, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин з моменту їх випуску та до моменту укладання – Транспортна схема від 10.12.2021 р. № 415 з таблицею 20.2а , в якій зазначено що відстань транспортування матеріалів від місця розташування асфальтозмішувальної установки до місця виконання робіт за предметом закупівлі становить 134 км. Час транспортування не перевищує трьох годин, орієнований час транспортування асфальтобетонної суміші від заводу виробника до місця виконання робіт та становить 2 години.
3. Договір поставки асфальтобетонної суміші № 3 від 01.09.2021 р. між ТОВ «Компанія «Альянс-Альфа» та ФОП Томчук Н. В.
4. Паспорт асфальтозмішувальної установки ДС-158 на російські мові та засвідчений переклад на українську мову.
5. Атестат виробництва зареєстрований за номером UA.OD.AI.0018-19, термін дії з 03.05.2019 р. до 02.05.2022 р. з додатком, виданий ТОВ «Компанія «Альянс-Альфа», що засвідчує, що стан виробництва асфальтобетонних та щебнево-мастикових сумішей згідно технологічного регламенту на приготування асфальтобетонних та щебнево-мастикових сумішей на АБЗ ДС-158 забезпечує стабільність процесу виробництва на відповідність вимогам ДСТУ Б В.2.7:119-2011»Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови», ДСТУ Б. В. 2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебнево-мастикові. Технічні умови». Також учасником надана посвідчена копія договору № ОД-632 від 17.04.2019 р. на проведення атестації.
6. Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря № 151610100-113 виданий Департаментом агропромислового розвитку екології та природніх ресурсів Вінницької обласної державної адміністрації Товариству з обмеженою відповідальністю «Компанія «Альянс-Альфа» 12.10.2018 р. з зазначенням терміну дії дозволу 10 років: з 12.10.2018 р. по 12.10.2028 р.
Учасник ФОП «Томчук Наталія Валентинівна» підтвердив кваліфікаційні критерії відповідно до ст. 16 Закону, зокрема зазначені в пп.5.1.2 п. 5 розділу III тендерної документації, тобто пункт який Ви вказуєте в своїй скарзі. Також у Учасника ФОП «Томчук Наталія Валентинівна» відсутні підстави встановлені ст. 17 Закону та відсутні невідповідності в інформації та документах, що подані у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією.
Відповідно до п. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутись через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення. Ваше звернення не містить вимоги щодо надання інформації про тендерну пропозицію ФОП «Томчук Наталія Валентинівна», у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з Вашою тендерною пропозицією. З Вашого звернення не зрозуміло, які ВИМОГИ бере до розгляду Замовник, які відсутні в оголошенні, також не зрозуміло яким чином порушено права та інтереси ТОВ «Височанський асфальтобетонний завод», як Учасника процедури закупівлі. Тим більше не зрозуміло та обурює Ваше звинувачення у недотриманні норм Закону України «Про публічні закупівлі» при розгляді тендерних пропозицій. Хочу нагадати, що Замовник відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» несе відповідальність не тільки за невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню, а й безпідставне відхилення тендерних пропозицій. В зв'язку з необгрунтуванням порушень Замовника, які вбачаються Вами при проведенні процедури відкритих торгів за предметом «Капітальний ремонт дорожнього покриття частини вулиць Гагаріна та Лісова в с. Василівка Ладижинської територіальної громади, Вінницької обл.» та визначенні переможця, можна зробити висновок, що Ви свідомо затягуєте процедуру закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
declined
answered