-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт Волицького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Рава-Руської міської ради Львівського району Львівської області ( Частина даху)» Код за ДК 021-2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Завершена
6 249 012.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 62 490.12 UAH
мін. крок: 1% або 62 490.12 UAH
Період оскарження:
23.11.2021 17:24 - 05.12.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
49419ff2a7ae48e2b6e196af7b960e18
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-23-016783-a.c4
Назва:
Вимога
Вимога:
Учасник торгів по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт Волицького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Рава-Руської міської ради Львівського району Львівської області ( Частина даху) Код за ДК 021-2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація», ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-23-016783-a, приватне підприємство “Комфорт-Сколе” не погоджується з протоколом засідання тендерного комітету щодо кваліфікації пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю “ПРЕСТИЖ-ЗАХІД” № 55 від 23 грудня 2021 року.
Нами була подана вимога №1703-1 від 29.12.2021 яка опублікована 29.12.2021р. об 11:55, індентифікатор вимоги UA-2021-11-23-016783-a.c3, щодо не відповідності Учасника торгів ТзОВ “ПРЕСТИЖ-ЗАХІД”. Однак, Замовник відхилив дану вимогу, як недійсну. В коментарях до відповіді Замовник ніяк не аргументував своє рішення. Посилаючись на п.3. статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник зазначає: “Шановний Учаснику! Замовник розглянув документацію переможця ТзОВ " Престиж-Захід" на відповідність кваліфікаційним критеріям та визнав дану пропозицію такою, що відповідає встановленим вимогам. Згідно пункту 3. статті 31 ЗУ " Про публічні закупівлі " у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.”
Оскільки вимога ПП “Комфорт-Сколе” №1703-1 від 29.12.2021 була подана на іншого Учасника торгів, а саме ТзОВ “ПРЕСТИЖ-ЗАХІД”, дане аргументування свого рішення є не доречним та не правильним.
Відповідно до п. 1. ст. 5 “Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників” Закону України “Про публічні закупівлі”
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пунктом 5 ст. 5 “Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників” Закону України “Про публічні закупівлі” зазначається, що Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Оскільки, Замовник протоколом засідання тендерного комітету щодо кваліфікації пропозиції учасника № 55 від 23 грудня 2021 року визначив переможцем процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю “ПРЕСТИЖ-ЗАХІД”, а у тендерній пропозиції учасника є допущені наведені в вимозі №1703-1 від 29.12.2021, яка опублікована 29.12.2021р. об 11:55, індентифікатор вимоги UA-2021-11-23-016783-a.c3, порушення, вважаємо що наші права, як учасника торгів є порушені. Тому вимагаємо скасувати протокол про визначення переможця.
Оскільки Замовник докладає усіх зусиль задля того, аби закупівля не відублася або відбулась так, як потрібно Замовнику; проявляє упереджене ставлення, а також явний інтерес до іншого Учасника й намагається всіляко укласти з ним договір не зважаючи на суттєві недоліки й порушення у його пропозиції. Приватне підприємство “Комфорт-Сколе” просить звернути увагу громадськості, правоохоронних органів та контролюючих органів на явні факти порушення законодавства у сфері публічних закупівель Рава-Руської міської ради Львівського району Львівської області. Вважаємо, що такими діями Замовник підриває основні засади й принципи сфери закупівель, своїми діями та рішеннями демонструє корупційну складову у даній закупівлі, ігнорує прямі вказівки Закону, а також зловживає своїми службовими повноваженнями. З огляду на вищенаведене, у разі продовження вчинення таких дій ми змушені звертатись до громадських організацій з метою ініціювання моніторингу закупівлі та притягнення Замовника до адміністративної відповідальності в порядку ст 164-14 Кодексу про адміністративні правопорушення; звертатись з відповідною заявою до правоохороних органів, Антимонопольного комітету та ініціювати відкриття кримінального провадження у зв’язку з маніпуляціями Замовника, враховуючи розпорядження державними коштами.
Вимагаємо:
1.Надати аргументовані та вичерпні пояснення про відхилення вимоги № №1703-1 від 29.12.2021.
Припинити зловживання службовими/владними повноваженнями; порушувати приписи Закону, а також проявляти неправномірний інтерес до одного з Учасників
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 31.12.2021 15:40
Дата подачі:
31.12.2021 15:40
Вирішення:
Шановний учаснику!
Враховуючи Ваші скарги та звинувачення повідомляємо настуне: Вашу пропозицію було розглянуто згідно із вимогами чинного законодавства та виявлені невідповідності було запропоновано усунути, проте Ви випадково чи намірено не розмістили посвідчення, а лише протокол, тому Вашу пропозицію було відхилено згідно чинного законодавства. Щодо вашої скарги на наше рішення про визначення, переможця - вважаємо її не аргументовано, оскільки в даного Учасника було виявлено невідповідність пропозиції, яку Учасник виправив протягом 24 годин. Всі відповіді, які ми надаємо вважаємо цілком аргументованими, а всі ваші звинувачення про зловживання та дискримінацію безпідставними . Звернутись до аниимонопонопольного комітету чи інших організацій- ваше беззаперечно право.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
a23995daf700480d984ff2ef8e34979e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-23-016783-a.c3
Назва:
Вимога
Вимога:
Учасник торгів по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт Волицького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Рава-Руської міської ради Львівського району Львівської області ( Частина даху) Код за ДК 021-2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація», ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-23-016783-a, приватне підприємство “Комфорт-Сколе” не погоджується з протоколом засідання тендерного комітету щодо кваліфікації пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю “ПРЕСТИЖ-ЗАХІД” № 55 від 23 грудня 2021 року.
Пунктом 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” Розділом 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” Тендерної документації Замовник вимагає: «Договірна ціна подається у сканованому вигляді, локальні кошториси, відомості ресурсів та інші розрахунки подаються у вигляді текстового документу. Договірна ціна також подається у форматі програмного комплексу АВК-5 чи будь-якого аналогічного сумісного з АВК-5 (обов’язково).»
Учасником ТзОВ “ПРЕСТИЖ-ЗАХІД” був наданий архів “Кошторисні документи з ІМД.rar”, в папці якого міститься файл “62.imd”, що є розрахунком договірної ціни в форматі програмного комплексу АВК-5.
Додатком 2 до тендерної документації “Технічна специфікація” Замовник зазначає, що клас наслідків об’єкта: СС2. Проте, Учасник торгів ТзОВ “ПРЕСТИЖ-ЗАХІД” при розрахунку договірної ціни включає коефіцієнти, що відповідні до класу наслідків СС3 ( скріншот додається), що є невідповідністю технічному завданню. Застосування коефіцієнтів класу наслідків СС3 ведуть до спотворення показника для визначення кошторисного прибутку, показника для визначення адміністративних витрат та договірної ціни в цілому.
Відповідно до п.3 “Відхилення тендерних пропозицій” Розділу 5 “Оцінка тендерної пропозиції” Тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію у випадках передбачених частиною 1 статті 31 Закону.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону;
- не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
- зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
- не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону;
- визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
- викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
- є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
- не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону. Не поданням ліцензії або документа дозвільного характеру буде вважатися не подання достовірної інформації про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
- не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Отже, пропозиція Учасника ТзОВ “ПРЕСТИЖ-ЗАХІД” має бути дискваліфікована.
Беручи до уваги вищенаведенне - просимо скасувати протокол засідання тендерного комітету щодо кваліфікації пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю “ПРЕСТИЖ-ЗАХІД” № 55 від 23 грудня 2021 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- imd скріншот.jpeg 29.12.2021 11:55
- вимога.pdf 29.12.2021 11:55
Дата подачі:
29.12.2021 11:55
Вирішення:
Шановний Учаснику! Замовник розглянув документацію переможця ТзОВ " Престиж-Захід" на відповідність кваліфікаційним критеріям та визнав дану пропозицію такою, що відповідає встановленим вимогам.
Згідно пункту 3. статті 31 ЗУ " Про публічні закупівлі " у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування протоколу засідання тендерного комітету щодо кваліфікації пропозиції учасника № 55, від 23 грудня 2021 року який опублікований 23 грудня 2021 року о 17:08. про визнання переможцем торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД"
Номер:
dc8e3bd5a7d64468be63aaf38aaefeec
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-23-016783-a.c2
Назва:
Вимога про скасування протоколу засідання тендерного комітету щодо кваліфікації пропозиції учасника № 55, від 23 грудня 2021 року який опублікований 23 грудня 2021 року о 17:08. про визнання переможцем торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД"
Вимога:
Учасник торгів ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ОПТИМАЛЬНА" не погоджується з рішенням Замовника про визнання переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю “ПРЕСТИЖ-ЗАХІД”, яке оприлюднене в протоколі засідання тендерного комітету щодо кваліфікації пропозиції учасника № 55 від 23 грудня 2021 року з наступних підстав:
Пунктом 2, Додатку 1 до Тендерної документації Замовником встановлена вимога про надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1.
Таблиця 1
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ПІБ Кваліфікація/
посада Загальний стаж роботи на посаді Працівник учасника/***працівник субпідрядника/співвиконавця ***Назва субпідрядника/ співвиконавця
***Заповнюється якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника/співвиконавця.
Учасник ТзОВ “ПРЕСТИЖ-ЗАХІД” в складі пропозиції надає файл: «Довідка про наявність працівників.pdf», в міститься перелік працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник ТзОВ “ПРЕСТИЖ-ЗАХІД” повідомляє про наявність в штаті заступника директора Демчук Надії Амрозіївни. На підтвердження відповідної освіти у працівника учасник надає файл: “Документи про освіту дипломи працівників ІТР.pdf”, де вказується про здобуття освіти Грилевич Надії Амброзіївни. Проте, відповідного листа-пояснення, або іншого документа, який би підтверджував що це одна і та ж сама людина не було подано в складі пропозиції. Відповідно до п.16 ст.29 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник повинен був розмістити повідомлення про усунення невідповідностей в інформації, документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 цього Закону. Проте, повідомлення про усунення невідповідностей інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям по даному порушенню опубліковане не було.
З огляду на те, що Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, Учасник ТзОВ “ПРЕСТИЖ-ЗАХІД” має бути дискваліфікований.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.12.2021 17:08
Вирішення:
Шановний Учаснику!
В тендерній документації Замовником не вимагалось надати документи згідно Додатку 1, п. 2, які підтверджують відповідну кваліфікацію працівників, вимагалось надати довідку встановленої форми про наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід та документ на кожного працівника, зазначеного в довідці , який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником. Всі вищезгадані документи учасник надав. Інші документи, які не вимагались тендерною документацією замовник не має брати до уваги.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування протоколу засідання тендерного комітету щодо кваліфікації пропозиції учасника № 55, від 23 грудня 2021 року який опублікований 23 грудня 2021 року о 17:08. про визнання переможцем торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД"
Номер:
bd7732bcbe1e40b0a206e4034100eb1a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-23-016783-a.c1
Назва:
Вимога про скасування протоколу засідання тендерного комітету щодо кваліфікації пропозиції учасника № 55, від 23 грудня 2021 року який опублікований 23 грудня 2021 року о 17:08. про визнання переможцем торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД"
Вимога:
Учасник ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ОПТИМАЛЬНА" вимагає скасувати протокол засідання тендерного комітету щодо кваліфікації пропозиції учасника № 55, від 23 грудня 2021 року який опублікований 23 грудня 2021 року о 17:08. Даним протоколом, переможцем торгів визначено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД"( надалі - ТзОВ “ПРЕСТИЖ-ЗАХІД”. Однак, ТзОВ “ПРЕСТИЖ-ЗАХІД” не відповідає критеріям, що визначені в тендерній документації.
1. Відповідно до п.2. Розділу 3 Тендерної документації учасник повинен надати забезпечення тендерної пропозиції. В складі пропозиції Учасник ТзОВ “ПРЕСТИЖ-ЗАХІД” надає Банківську гарантію № 23954/21-ТГ, в якій містять помилки в повному найменуванні принципала, а саме: «ПРИВА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРЕСТИЖ-ЗАХІД» (ТPОВ «ПРЕСТИЖ-ЗАХІД»)» Дані помилки спотворюють зміст форми забезпечення тендерної пропозиції, а отже не відповідають формі забезпечення тендерної пропозиції відповідно до тендерної документації.
Отже, Учасник не відповідає вимогам тендерної документації, та має бути дискваліфікований.
2. Відповідно до п.1. Розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” при розрахунку вартості тендерної пропозиції учасником враховується ціна предмету закупівлі відповідно до цієї тендерної документації та всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань учасника процедури закупівлі по виконанню договору, в тому числі:
- вартість робіт, включаючи всі матеріали, ресурси та нормативно-розрахункові витрати води і електроенергії;
- вартість інших елементів і послуг, зазначених у тендерній документації.
До складу цієї ціни учасник включає прямі, загально-виробничі та інші витрати на будівництво об’єкту (відрядження, перевезення працівників, тощо), прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів.
Ціна тендерної пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту замовлення.
В розрахунку договірної ціни учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями.
У складі пропозиції учасника ТзОВ “ПРЕСТИЖ-ЗАХІД” надано кошторисні документи, окремо файл “Договірна ціна.pdf”, та модель в форматі програмного комплексу АВК-5 “62.imd”. В розрахунку договірної ціни учасника ТзоВ “ПРЕСТИЖ-ЗАХІД” не включені витрати на перевезення працівників.
Отже, пропозиція учасника ТзОВ “ПРЕСТИЖ-ЗАХІД” має бути дискваліфікавана.
3. Учасником ТОВ “ПРЕСТИЖ-ЗАХІД” в складі тендерної пропозиції було надано файл “Акти КБ2 і довідки КБ3 по даху Шевченка 2.pdf”, в якому міститься інформація про виконання аналогічного договору. В довідці КБ-3 до акту виконаних робіт №1, відсутня печатка Генпідрядника. Також, повідомляємо, що відповідно до Закону України “Про архітектурну діяльність” капітальний ремонт підлягає обов’язковій перевірці технаглядом. В учасника ТзОв” ПРЕСТИЖ-ЗАХІД” відсутня печатка та підпис технагляду в Акті приймання виконаних робіт №1, що свідчить про відсутність перевірки відповідальної особи за здійснення технагляду Кушик В.С.. Також, додатково повідомляємо, що відповідно до ч. 2 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» , зазначено наступне: «Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов’язкові реквізити:
назву документа (форми);
дату складання;
назву підприємства, від імені якого складено документ;
зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;
посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;
особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Проте, в пропозиції учасника ТзоВ “ПРЕСТИЖ ЗАХІД” не має дати складання Акту приймання виконаних робіт №1, та не вказано посаду, прізвище та ініціали Замовника.
Відповідно до п.16 ст.29 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник повинен був розмістити повідомлення про усунення невідповідностей в інформації, документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 цього Закону. Проте, повідомлення про усунення невідповідностей інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям по даному порушенню опубліковане не було.
Підсумовуючи, вимагаємо скасувати протокол засідання тендерного комітету щодо кваліфікації пропозиції учасника № 55, від 23 грудня 2021 року який опублікований 23 грудня 2021 року о 17:08, відхилити пропозицію учасника ТзОВ “ПРЕСТИЖ-ЗАХІД”. та перейти до розгляду наступного учасника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.12.2021 15:54
Вирішення:
Шановний Учаснику, щодо виставлених зауважень та вимог повідомляємо наступне:
1. Щодо вашого зауваження про те, що в складі пропозиції Учасник ТзОВ “ПРЕСТИЖ-ЗАХІД” надає Банківську гарантію № 23954/21-ТГ, в якій містять помилки в повному найменуванні принципала, а саме: «ПРИВА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРЕСТИЖ-ЗАХІД» (ТPОВ «ПРЕСТИЖ-ЗАХІД»)» Дані помилки спотворюють зміст форми забезпечення тендерної пропозиції, а отже не відповідають формі забезпечення тендерної пропозиції відповідно до тендерної документації, повідомляємо : згідно з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №15190-р/пк-пз від 06.07.2021 року, в якому йдеться, що згідно коду ЄДРПОУ проводиться ідентифікація підприємства, тобто допущені формальні помилки при перевірці за цим кодом не впливають на зміст та суть банківської гарантії.
2. Щодо зауваження в якому йдеться, що в розрахунку договірної ціни учасника ТзОВ “ПРЕСТИЖ-ЗАХІД” не включені витрати на перевезення працівників. Замовником у тендерній документації вимагається включення цих витрат до договірної ціни, проте замовником не вимагається надати окремий розрахунок цих витрат, проте вимагаємо гарантійний лист, який надав Учасник, в якому від зобов’язується розрахувати свою договірну ціну відповідно до діючого законодавства у сфері будівництва, такі витрати повинні бути включені до п.9 Договірної ціни, згідно чинного законодавства. Враховуючи даний лист, вважаємо що договірна ціна розрахована згідно чинного законодавства, включаючи всі витрати, які вимагались нами як замовником.
3. Щодо пункту 3, Учасником надано копію документів на підтвердження виконання аналогічного договору , а саме учасником надано два акти виконаних робіт, та дві довідки про вартість виконаних робіт, де довідка №2 містить повну суму виконання договору, яка була проплачена за аналогічні роботи та ця довідка містить всі необхідні печатки та підписи, тобто підтверджує повне виконання договору Учасником.
Статус вимоги:
Не задоволено