• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщення будівлі амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Сумська, 125 с. Нижня Сироватка Сумського району Сумської області. Коригування (код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

2 089 940.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 449.70 UAH
Період оскарження: 21.11.2021 14:35 - 03.12.2021 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Оскарження переможця

Номер: 8ae48a4fac6e46999fce0b6c030c999c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-21-000105-b.c3
Назва: Оскарження переможця
Скарга:
1. Згідно п.3 ст.12 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Що не суперечить п. 1.4 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зі змінами оприлюдненої 25 листопада 2021р. о 09:41: Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника або удосконалений електрнний підпис уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно умов цієї документації п.5 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги" Учасник процедури закупівлі «Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н"» не виконав вимоги законодавства викладені вище. 2. Рішенням Верховного Суду України від 08.05.2018 №127/21595/16-ц з приводу різниці між ЦПУ й трудовими правовідносинами. Так, зокрема, зазначено: «Основною ознакою, яка відрізняє трудові відносини від цивільно-правових, є те, що трудове законодавство регулює процес трудової діяльності, її організації, а за цивільно-правовим договором процес організації трудової діяльності залишається поза його межами, метою договору є отримання певного результату. Для визначення обсягу робіт за предметом договору притаманному договорам цивільно-правового характеру, типу взяємовідносин і підтвердження інформації про залучення працівника відповідної кваліфікації учасником процедури закупівлі «Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н" не надано договору, інформація про котрий зазначалась в електронному документі «Довідка працівники» № п.п.17 «Інженер-електрик / Нечипуренко В.А. / договір» Електронним документом «Лист про призначення керівників.pdf» що входить до тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі «Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н" зазначено наступне: «…керівником (відповідальним) за весь комплект виконуваних робіт буде призначено виконроба Котляревського В.В. Відповідальною особою за проведення електротехнічних робіт буде призначено інженера-електрика Нечипуренка В.А.». Лист про призначення не являється ні гарантією, ні установленим фактом який вимагається тендерною документцією, а саме: «В складі тендерної пропозиції учасник має надати лист в довільній формі про призначення керівника (відповідального) виконуваних робіт».
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.01.2022 17:08
Автор: ФОП "ЛУГОВА КАТЕРИНА ВЯЧЕСЛАВІВНА ", Катерина Лугова +380666649649 pumane.reklama@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Скарга на визначення переможця

Номер: b4190c69f5cd4497bbf8a29af3f722b5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-21-000105-b.c2
Назва: Скарга на визначення переможця
Вимога:
Згідно п.3 ст.12 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Що не суперечить п. 1.4 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зі змінами оприлюдненої 25 листопада 2021р. о 09:41: Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника або удосконалений електрнний підпис уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно умов цієї документації п.5 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги" Учасник процедури закупівлі «Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н" не виконав вимоги законодавства викладені вище. Ст.31 ЗУ Про публічні закупівлі: Відхилення тендерних пропозицій 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. 2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. 3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Згідно абзацу 12 п.2 розділу 5 ТД : Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Приклади формальних помилок: - «Інформація в довільній формі» замість «Інформація», «Лист-пояснення» замість «Лист», «довідка» замість «гарантійний лист», «інформація» замість «довідка»; - «м.київ» замість «м.Київ»; - «поряд -ок» замість «поря – док»; - «ненадається» замість «не надається»»; - учасник розмістив (завантажив) документ у форматі «JPG» замість документа у форматі «pdf» (PortableDocumentFormat)». Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 5 Закону. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) приймається колегіально на засіданні тендерного комітету або уповноваженою особою. Учасник процедури закупівлі «Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н" допустив помилку при подачі, а саме: Довідка МВС відсутність судимості (повна).zip (двічі) - Документи, що підтверджують відповідність. Рішенням Верховного Суду України від 08.05.2018 №127/21595/16-ц з приводу різниці між ЦПУ й трудовими правовідносинами. Так, зокрема, зазначено: «Основною ознакою, яка відрізняє трудові відносини від цивільно-правових, є те, що трудове законодавство регулює процес трудової діяльності, її організації, а за цивільно-правовим договором процес організації трудової діяльності залишається поза його межами, метою договору є отримання певного результату. Для визначення обсягу робіт за предметом договору притаманному договорам цивільно-правового характеру, типу взяємовідносин і підтвердження інформації про залучення працівника відповідної кваліфікації учасником процедури закупівлі «Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н" не надано договору, інформація про котрий зазначалась в електронному документі «Довідка працівники» № п.п.17 «Інженер-електрик / Нечипуренко В.А. / договір» Електронним документом «Лист про призначення керівників.pdf» що входить до тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі «Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н" зазначено наступне: «…керівником (відповідальним) за весь комплект виконуваних робіт буде призначено виконроба Котляревського В.В. Відповідальною особою за проведення електротехнічних робіт буде призначено інженера-електрика Нечипуренка В.А.». Лист про призначення не являється ні гарантією, ні установленим фактом який вимагається тендерною документцією, а саме: «В складі тендерної пропозиції учасник має надати лист в довільній формі про призначення керівника (відповідального) виконуваних робіт». Виходячи з викладеного вище - Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н" при подачі тендерної пропозиції не врахувало вимог законодавства України та тендерної документації замовника. Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі та відхилити його пропозицію.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановні учасники! Згідно вимог тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника або удосконалений електронний підпис уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно умов цієї документації. Учасник, який визнаний переможцем повністю виконав дану вимогу тендерної документації. Вимоги щодо накладення електронного підпису на кожен документ у тендерній документації не було.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога про відхилення

Номер: f7df71ef811a454d96a491cefd730dcb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-21-000105-b.a1
Назва: Вимога про відхилення
Вимога:
Щодо невідповідності пропозиції ФОП Шестернін В.Д. Відповідно до умов тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначено 07.12.2021 00 год. 00 хв. В тендерній пропозиції ФОП Шестернін В.Д. не подано наступні документи: 1. Відповідно до п.6.7. тендерної документації: «6.7. У зв’язку із можливим пониженням учасниками ціни тендерної пропозиції під час електронного аукціону, рекомендуємо учасникам завчасно робити розрахунки з врахуванням можливих кроків пониження ціни. Якщо учасники планують та мають можливість запропонувати нижчу ціну на виконання робіт ніж розрахована ціна учасником у поданій ними договірній ціні, то учасники мають надати в складі тендерної пропозиції лист-роз’яснення у якому обґрунтують за рахунок чого (конкретно визначених видів робіт і витрат, чи вартості конкретних матеріалів тощо) вони зможуть знизити ціну тендерної пропозиції на аукціоні, так щоб виконання робіт передбачене проектно-кошторисною документацією було можливим і не потребувало внесення змін та коригування.». Учасник закупівлі ФОП Шестернін В.Д. під час аукціону понизив ціну пропозиції, але вищезазначена довідка не надана в складі пропозиції, що не відповідає умовам тендерної документації. 2. Відповідно до п. 2. ч.1 розділу 3, вимагається від учасників надати в складі пропозиції: «Підписаний уповноваженою особою учасника проєкт договору, що викладений в Додатку 4». В додатку 4 «Проєкт договору» зазначено додатки та обов’язковість їх подання учасниками у складі тендерної пропозиції, а саме: «XIII. Додатки до договору Невід'ємною частиною цього Договору є: - договірна ціна (Додаток №1) (подається учасником в складі тендерної пропозиції); - календарний графік виконння робіт (подається учасником в складі тендерної пропозиції) (Додаток №2)». Учасник ФОП Шестернін В.Д. надав проєкт договору без додатків, що не відповідає умовам тендерної документації. 3. Відповідно до п.6.6.: «6.6. Гарантійний строк робіт не може бути менший, ніж це передбачено нормативно-правовими актами, згідно положень яких укладається договір за результатами цієї закупівлі, згідно цієї тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію у довільній формі із зазначенням терміну (тривалості) гарантійного строку, що пропонується таким учасником.». Відповідно до ст. 884 Цивільного кодексу України, підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Учасник ФОП Шестернін В.Д. надав лист де зазначив гарантійний термін 5 років, що не відповідає нормативно-правовими актам, а саме Цивільному кодексу України. Інші нормативно-правові акти, що регулюють термін гарантії на будівельні роботи не має. 4. На вимогу замовника про усунення невідповідностей ФОП Шестернін В.Д. надав інформаційний лист про відповідальну особу, з відповідною освітою та групою електробезпеки, за проведення електротехнічних робіт, а також копію диплому та посвідчення. Надане посвідчення про підтвердження групи електробезпеки на ім’я Шелудченко А.В. видане 14.05.2020 року. В посвідченні зазначена дата наступної перевірки знань 14.05.2021 року. Інформація про проходження навчання та перевірку знань 14.05.2021 року в посвідченні відсутня. Тобто посвідчення втратило свою чинність, і на момент проведення торгів не є чинним, що не відповідає умовам тендерної документації. 5. Відповідно до ч. 3 розділу 5: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.». Тобто, відповідно до вищезазначеного пункту, учасник виправляє лише невідповідності щодо підтвердження вимог ст. 16 Закону та підтвердження права підпису пропозиції. Отже документи, що подані учасником ФОП Шестернів В.Д. після публікації повідомлення про усунення невідповідностей, а саме: календарний графік виконання робіт та лист-роз’яснення пониження ціни (подані 15.12.2021року) не можуть розглядатись, як документи надані в складі тендерної пропозиції, тому, що відповідно до ч.6. ст. 26 Закону документи подані після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель. Крім того слід звернути увагу на те, що учасник ФОП Шестернін В.Д. понизив вартість пропозиції на 379 765, 75 грн. В листі-роз’ясненні пониження ціни, зазначено, що здешевлення пропозиції буде здійснюватись за рахунок прибутку, адміністративних та загальновиробничих витрат. В договірній ціні учасника сумарно прибуток, адміністративні та загальновиробничі витрати 238 085,74 грн., що на 141 680, 01 грн. менше від суми, на яку зменшена вартість пропозиції Шестерніна В.Д. під час аукціону. Знову невідповідність. Виходячи з викладеного вище, вимагаємо скасувати рішення про визначення ФОП Шестернін В.В. переможцем закупівлі та відхилити його пропозицію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваша вимога розглянута, другого учасника буде відхилено.
Статус вимоги: Відхилено