• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення проектно-кошторисної документації та отримання експертного звіту по об’єкту: «Реконструкція комплексу будівель державного підприємства «Криворізький державний цирк» за адресою вул. В. Матусевича, 10, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.» (згідно з показником четвертого знаку національного класифікатора України ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Криворізький державний цирк». 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02174170. 4. Місцезнаходження замовника: Україна, 50027, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ВІТАЛІЯ МАТУСЕВИЧА, будинок 10. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Секретар тендерного комітету, провідний юрисконсульт Державного підприємства «Криворізький державний цирк» Нижник Тетяна Тарасівна, 50027, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ВІТАЛІЯ МАТУСЕВИЧА, будинок 10, +380 564 92 88 92, ntt85@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Роботи. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Виготовлення проектно-кошторисної документації та отримання експертного звіту по об’єкту: «Реконструкція комплексу будівель державного підприємства «Криворізький державний цирк» за адресою вул. В. Матусевича, 10, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.» (згідно з показником четвертого знаку національного класифікатора України ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування). 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота. 10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, 50027, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ВІТАЛІЯ МАТУСЕВИЧА, будинок 10. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2022 р. 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 5 500 000,00 грн. (п’ять мільйонів п’ятсот тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. 14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 15. Джерело фінансування закупівлі: Кошти Державного бюджету України. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1% від очікуваної вартості. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «24» листопада 2021 року. 20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): 50 000,00 грн. (п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок). 21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Електронна гарантія (електронна банківська гарантія). 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (електронна банківська гарантія). Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» . 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 26. Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%).

Завершена

5 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 55 000.00 UAH
Період оскарження: 08.11.2021 13:03 - 20.11.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Сертифікати категорії складності (відповідальності)

Номер: 599f27323c784794aad064b893d4d91f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-08-006948-b.a2
Назва: Сертифікати категорії складності (відповідальності)
Вимога:
Згідно п.8. додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає: «Довідка підприємства про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів - таблиця № 2. До довідки обов’язково надається скановані копії документів виготовлених з оригіналів: кваліфікаційні сертифікати (не нижче СС2), трудові книжки (достатньо першої та останньої сторінок) та накази про прийом на роботу, а також трудові угоди або цивільно-правові угоди, та інше (якщо такі мають місце бути) зазначених в довідці, та які працюють в учасника. Серед наведених працівників у довідці Учасник повинен підтвердити обов’язкову наявність персоналу необхідного для виконання вишукувальних робіт, а саме: сертифікованих інженерів – проектувальників за наступники напрямками: а. інженер-геодезист; b. інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 (середні наслідки); с. інженерно - будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 (середні наслідки); d. архітектурне об’ємне проектування; e. інженерно - будівельне проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища; f. інженерно – будівельне проектування у частині технології будівельного виробництва; g. інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки; h. інженерно - будівельне проектування у частині кошторисної документації; i. інженерно-будівельне проєктування у частині забезпечення економії енергії; j. технічне обстеження будівель і споруд; k. інженерно-будівельне проектування у частині виконання інженерних вишукувань». 1. Доводимо до вашого відома, що Наказом Мінрегіону від 27.01.2014 року №26 затверджено погоджену з Міністерством соціальної політики України Зміну №8 до розділу 1 “Керівники, професіонали, фахівці” (кваліфікаційні характеристики професій: “Інженер – проектувальник” – Код КП – 2142.2, “Експерт будівельний” – Код КП – 2142.2, “Інженер з технічного нагляду (будівництво) – Код КП – 2142.2, Випуску 64 “Будівельні, монтажні та ремонтно – будівельні роботи” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (далі – Зміна №8). Згідно з п.4 цього наказу з 1 січня 2016 року введено категорійність інженерів – проектувальників, експертів будівельних, інженерів з технічного нагляду. З введенням в дію Зміни № 8 до розділу І «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженої наказом Мінрегіону від 27.01.2014 № 26, з 01.01.2016 при проведенні професійної атестації згідно з кваліфікаційними вимогами видаються кваліфікаційні сертифікати чотирьох категорій, які дають право на виконання робіт щодо об’єктів будівництва різного класу наслідків (відповідальності) чи категорії складності. Порядок проведення професійної атестації, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 № 554, передбачає, що професійна атестація – це процедура, під час проведення якої підтверджується професійна спеціалізація, рівень кваліфікації і знань виконавця (п. 2 Порядку), яка проводиться на підставі кваліфікаційних характеристик професій працівників (п. 3 Порядку). Відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, не обмежується. Необхідність проходження професійної атестації для виконавців, які мають чинний кваліфікаційний сертифікат та відповідають зазначеним вимогам, жодним нормативно-правовим актом не передбачена. Принцип незворотності дії нормативно-правових актів у часі передбачає, що дія закону чи іншого нормативно-правового акту поширюється лише на ті відносини, які виникли після набрання ним чинності. Це є однією з найважливіших гарантій правової стабільності та застосовується і щодо актів центральних органів влади. Враховуючи зазначене, кваліфікаційні сертифікати, видані до введення в дію зміни № 8, які не містять інформації щодо категорії виконавців та давали право на виконання робіт щодо усіх об’єктів будівництва, мають і далі застосовуватися без обмежень права виконання робіт щодо об’єктів будівництва відповідного класу наслідків (відповідальності) чи категорії складності. Згідно з Державною архітектурно-будівельною інспекцію України (Вісник Держархбудінспекції України / Спецвипуск/ 2015, ст.15) "…За усталеною практикою кваліфікаційні сертифікати, видані до введення в дію зміни №8, які не містять інформації щодо категорії виконавців, мають і далі застосовуватися без обмежень права виконання робіт щодо об'єктів будівництва відповідного класу наслідків (відповідальності) чи категорії складності в межах строку їх дії." Отже, кваліфікаційні сертифікати, видані до введення в дію зміни № 8, які не містять інформації щодо категорії виконавців дають право відповідним виконавцям здійснювати обстеження чи розробку проектно-кошторисної документації об’єктів СС1-СС3. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та передбачити можливість надання безкатегорійних сертифікатів, які видані до введення в дію зміни № 8, які не містять інформації щодо категорії виконавців 2. В п. b і c вимагаємо прибрати «щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 (середні наслідки)» оскільки по-перше якщо сертифікат, який містить інфомацію про категорію складності )відповідальності має трошки інше словосполучення « без не нижчє» 2 ми вам вже доказали, що сертифікати можуть бути безкатегорійні та давати право виконувати роботи на об’єктах сс1-сс3
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом Державного підприємства «Криворізький державний цирк» (далі – Замовник) розглянуто Вашу вимогу та повідомляємо наступне. Наголошуємо на тому, що відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та установлює один або декілька таких критеріїв. Керуючись зазначеною статтею Закону, а також зважаючи на об’єм робіт, які мають бути виконані при виготовленні проектно-кошторисної документації, необхідна саме та кількість фахівців, яка вказана у Додатку 1 до Тендерної документації. Так, відповідно до Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23.03.2012 №122) (далі – Порядок) проектувальник – це юридична особа, яка має у своєму складі відповідних виконавців, що згідно із законодавством одержали кваліфікаційний сертифікат, який підтверджує спроможність виконання робіт щодо об’єктів відповідного класу наслідків (відповідності), або фізична особа, яка згідно з законодавством має такий кваліфікаційний сертифікат (далі – сертифікований виконавець). Відповідно до пункту 12 Порядку при проектування об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми наслідники (СС2) та зі значними наслідками (СС3), можуть одночасно призначатись ГАП та ГІП з визначенням одного з них головним виконавцем. Проект розробляється під керівництвом ГАПа (ГІПа). Окремі розділи або частини проектної документації розробляються під керівництвом відповідальних виконавців, які мають кваліфікаційні сертифікати. Крім того, відповідно до пункту 16 Порядку, робочий проект підписується сертифікованими виконавцями, які є безпосередніми розробниками розділів або частин проекту. Отже, просимо більш детально ознайомитись із Додатком 3 до Тендерної документації, так як відповідно до завдання на проектування, необхідна саме та кількість фахівців які визначені Замовником. Водночас відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством на яку Замовник вважає за необхідне включаючи до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Експертиза

Номер: 7c6353f000b04e4592860ebc363e3912
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-08-006948-b.a1
Назва: Експертиза
Вимога:
Згідно п. 4.4. додатку 4 до тендерної документації: «Погоджену Замовником проектну документацію Виконавець передає до експертної організації для проведення державної експертизи.» Вимога щодо проведення саме державної експертизи (тобто експертизи в експертній організації державної форми власності) є неприпустимою та неправомірною. Вказувати в якій експертній організації проходити експертизу Замовник може лише в одному випадку – тоді коли Замовник будівництва за окремим договором оплачує вартість експертизи та є замовком останньої. Згідно п.7 Постанови КМУ «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 11 травня 2011 р. № 560 (зі змінами та доповненнями): «Експертизу проводять експертні організації незалежно від форми власності, що відповідають визначеним Мінрегіоном критеріям і відомості про які внесені Мінрегіоном або на підставі делегованих повноважень саморегулівною організацією у сфері архітектурної діяльності за відповідним напрямом підприємницької діяльності до переліку експертних організацій. Орган (організація), що формує перелік експертних організацій, оприлюднює його на своєму веб-сайті у вільному безоплатному доступі та підтримує в актуальному стані на підставі інформації, яка щокварталу подається експертними організаціями. У разі встановлення невідповідності експертної організації визначеним критеріям відомості про таку організацію виключаються з переліку експертних організацій.» http://www.minregion.gov.ua/napryamki-diyalnosti/building/pricing/perelik-ekspertnih-organizatsiy/ Отже, Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та передбачити в п.4.4 додатку 4 до тендерної документації: «Погоджену Замовником проектну документацію Виконавець передає до експертної організації для проведення експертизи у експертній організації, що включена до переліку експертних організацій, які відповідають критеріям, установленим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №204 від 15.08.2017р., в порядку та на умовах, визначених Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим Постановою КМУ від 11.05.2011р. №560.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом Державного підприємства «Криворізький державний цирк» (далі – Замовник) розглянуто Вашу вимогу та повідомляємо наступне. Експертиза проектів будівництва об'єктів IV і V категорій складності, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, проводиться експертною організацією державної форми власності. Тому, просимо більш детально ознайомитись з вимогами Тендерної документації та її невід’ємними додатками, що включать всю необхідну інформацію для підготовки тендерної пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено