• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі із заміною вікон Сумської початкової школи № 14 Сумської міської ради, за адресою м. Суми, вул. Леоніда Бикова, 9 (код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

2 762 442.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 812.21 UAH
Період оскарження: 02.11.2021 15:25 - 14.11.2021 00:00
Скарга
Скасована

Скасування протоколу щодо прийнятого Рішення

Номер: 79dc684119e94fa097039184643ad059
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-02-002433-c.b2
Назва: Скасування протоколу щодо прийнятого Рішення
Скарга:
22 листопада 2021 року Сумською початковою школою №14 Сумської міської ради (далі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель – сайт https://prozorro.gov.ua/ було розміщено оголошення про проведення процедури закупівлі – відкритих торгів, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-02-002433-c, предмет закупівлі: «Капітальний ремонт будівлі із заміною вікон Сумської початкової школи № 14 Сумської міської ради, за адресою м. Суми, вул. Леоніда Бикова, 9 (код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» Товариство з обмеженою відповідальністю «Будресурспостачання» (надалі – Товариство/ТОВ «Будресурспостачання») виявило бажання взяти участь у вищевказаній закупівлі та згідно тендерної документації подало свою тендерну пропозицію. Рішенням Замовника (протокол уповноваженої особи № від 22.11.2021 р.) (далі – Рішення) було: 1.«Визначити переможцем відкритих торгів згідно з предметом закупівлі «Капітальний ремонт будівлі із заміною вікон Сумської початкової школи № 14 Сумської міської ради, за адресою м. Суми, вул. Леоніда Бикова, 9 (код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» учасника торгів – ТОВ «Будресурспостачання» (далі – переможець). 2. Ухвалити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем спрощеної закупівлі. 3. Протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення оприлюднити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю». Новим Рішенням Замовника - протокол уповноваженої особи від 02.12.2021 р. тендерну пропозицію Товариства було відхилено з наступних підстав: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника відкритих торгів за предметом закупівлі «Капітальний ремонт будівлі із заміною вікон Сумської початкової школи № 14 Сумської міської ради, за адресою м. Суми, вул. Леоніда Бикова, 9 (код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» – ТОВ "Будресурспостачання" відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Учасником не надано у складі тендерної пропозиції календарний графік виконання робіт (Додаток №2 до проєкту Договору). 2. Також, за результатами розгляду тендерної пропозиції установлено, що згідно із вимогами пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” та Закону України “Про електронні довірчі послуги” з обов’язковим накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) посадової особи, що підисала документи тендерної пропозиції, та наданням документу з описом можливості його перевірки. Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» № 2155-VIII кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Учасником ТОВ «Будресурспостачання» подано тендерну пропозицію з накладенням удосконаленого електронного підпису. При цьому, під час перевірки зазначених електронних цифрових підписів на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/ verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію ТОВ «Будресурспостачання» електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованими, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Тенедрна пропозиція підлягає відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Оскаржуване Рішення Замовника стало відомо Товариству у день його публікації в електронній системі, а саме: 02.12.2021 р. Строк оскарження (подачі скарг/вимог) на Рішення, визначений електронною системою ProZorro становить 13.12.2021 р. Вважаємо, що прийняте Замовником Рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства є незаконним, таким, що прийняте з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі», а тому підлягає скасуванню, з наступних підстав. 1. П.1.4. ч 1 розділу 3 Тендерної документації передбачено: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника або удосконалений електронний підпис уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно умов цієї документації.». Учасником - ТОВ "Будресурспостачання" в складі тендерної пропозиції надано удосконалений електронний підпис, що не суперечить вимогам п.1.4. ч 1 розділу 3 Тендерної документації. Вимога щодо надання тільки кваліфікованого електронного підпису (КЕП) учасника процедури закупівлі в тендерній документації відсутня. 2. Щодо не надання учасником – ТОВ «Будресурспостачання» календарного графіку виконання робіт повідомляємо наступне. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», проект договору є частиною документації. Згідно розділу 3 п. 1 Тендерної документації ТОВ «Будресурспостачання» надано лист-згоду з Проектом договору, а також підписаний сам Проект договору, який викладений у Додатку 4. Відсутність у тендерній документації прямої вказівки про необхідність виконання тієї чи іншої вимоги проекту договору саме на етапі надання і формування учасником своєї тендерної пропозиції не є порушенням. Наголошуємо, що остаточним критерієм оцінки тендерної пропозиції є «ціна». Рішення про відхилення тендерних пропозицій може базуватись на невідповідності лише тим вимогам, які чітко і однозначно були прописані в документації. Відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. У свою чергу пунктом 18 частини першої статті 1 Закону визначено, що переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною. З аналізу наведених норм вбачається, що учасник торгів, який з метою участі у публічних торгах подав пропозицію щодо предмета закупівлі у відповідності до критеріїв та умов, що визначені у тендерній документації, та запропонував найбільш економічно вигідну цінову пропозицію, - має справедливе очікування щодо того, що його буде визнано переможцем процедури закупівлі. Преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Виходячи з аналізу норм чинного законодавства та наведених обґрунтувань, вважаємо, що Замовник порушив основні принципи закупівлі визначені Законом України «Про публічні закупівлі»: максимальна економія, недискримінація учасників, проведення об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям та зловживанням, що призвело до незаконного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Будресурспостачання». З огляду на приписи законодавства, Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будресурспостачання» є незаконним та підлягає скасуванню. Наслідком незаконного Рішення Замовника, стало порушення прав та законних інтересів ТОВ «Будресурспостачання», а саме: право на те, щоб наша тендерна пропозиція була об’єктивно та неупереджено оцінена, право бути переможцем вищевказаної публічної закупівлі, право на укладання договору за наслідками процедури відкритих торгів. Вважаємо, що права та законні інтереси ТОВ «Будресурспостачання» можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженої особи від 02 грудня 2021 по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі із заміною вікон Сумської початкової школи № 14 Сумської міської ради, за адресою м. Суми, вул. Леоніда Бикова, 9 (код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Зобов’язати Замовника – Сумську початкову школу №14 Сумської міської ради скасувати протокол щодо прийняття Рішення Уповноваженої особи від 02 грудня 2021 року по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі із заміною вікон Сумської початкової школи № 14 Сумської міської ради, за адресою м. Суми, вул. Леоніда Бикова, 9 (код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 09.12.2021 11:27
Автор: ТОВ Будресурспостачання, Хованська Наталія Вікторівна +380954978939 budresurs2016@ukr.net
Вимога
Є відповідь

вимога щодо відхилення ТОВ "Будресурспостачання"

Номер: 1d4d811ecfc141079a9d77b98d9975fe
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-02-002433-c.a1
Назва: вимога щодо відхилення ТОВ "Будресурспостачання"
Вимога:
Учасником ТОВ "Будресурспостачання" подано тендерну пропозицію з накладенням електронного цифрового підпису. При цьому, під час перевірки зазначених електронних цифрових підписів на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/ verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію ТОВ "Будресурспостачання" електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованими, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. А, також, учасником ТОВ "Будресурспостачання" у складі тендерної пропозиції не подано календарного графіку виконання робіт, подання якого передбачено Додатком 4 тендерної документації. Учасник підлягає відхиленню згідно положень Закону України «Про публічні закупівлі». Докладніше у доданому документі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановні учасники! Ваша вимога буде розглянута та прийнято відповідні рішення.
Статус вимоги: Задоволено