• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Швидкі тести для виявлення антигену вірусу SARS-CoV-2 (COVID-19)

Дану закупівлю товарів, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України застосовується проведення спрощеної закупівлі відповідно до Закону України 1599-IX від 01.07.2021 «Про внесення змін до розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України «Про публічні закупівлі» щодо виключення можливості здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель.

Торги відмінено

9 000 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 45 000.00 UAH
Період оскарження: 01.11.2021 21:00 - 05.11.2021 00:00
Вимога
Вирішена

ВИМОГА про усунення умов, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників

Номер: 529614fbfe684305bc21c6bd19114b91
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-01-014086-a.c4
Назва: ВИМОГА про усунення умов, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Вимога:
ВИМОГА про усунення умов, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (UA-2021-11-01-014086-a) 01.11.2021 р. замовник Центральна поліклініка Міністерства внутрішніх справ України оприлюднив оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-11-01-014086-a . Відповідно до оголошення предметом закупівлі є: Швидкі тести для виявлення антигену вірусу SARS-CoV-2 (COVID-19) - 2 найменування (код згідно з ЄЗС ДК 021:2015 - 33690000-3 «Лікарські засоби різні»; код згідно з НК 024:2019 - 50280 «Коронавірус (SARS-CoV), антигени IVD, набір, імунохроматографічний, експресаналіз»). В додатку 2 до оголошення наведені вимоги до предмету закупівлі, зокрема: Найменування: Швидкі тести для виявлення антигену вірусу SARS-CoV-2 STANDARD Q COVID-19 Ag Комплектація: - Тест STANDARD Q COVID-19 Ag - 25 шт. - Пробірка з екстрагуючим буферним розчином - 25 шт. - Фільтруючий ковпачок - 25 шт. - Стерильний назальний зонд - 25 шт. - Підставка під пробірки - 2 шт. - Зонд з позитивним контролем STANDARD COVID-19 Ag - 1 шт. - Зонд з негативним респіраторним контролем STANDARD - 1 шт. - Інструкція з використання українською мовою - 1 шт Найменування: Швидкі тести для виявлення антигену вірусу SARS-CoV-2 STANDARD Q COVID-19 Ag .Комплектація: Тести для виявлення Антигену коронавірусу - 25 шт - Флакон з екстрагуючим буферним розчином - 25 шт. Фільтруючий ковпачок для нанесення - 25 шт. - Стерильний назофарингеальний зонд - 25 шт. - Інструкція з використання українською мовою - 1 шт 2. Товар повинен бути рекомендований ВООЗ (Всесвітня Організація Охорони Здоров'я) для екстреного використання (внесеним до Список ВООЗ для екстреного використання для діагностики in vitro з виявлення SARSCoV-2) Також в оголошенні начебто надана інформація про аналоги, які можуть бути предметом закупівлі.: «У випадку, якщо Учасником у складі пропозиції запропоновано еквівалентні товари, то на такі товари наявність еквівалентності повинна бути підтверджена наданням детальної порівняльної характеристики запропонованого ним товару та товару, що визначений у таблиці Додатку № 2 оголошення з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника, а також копією інструкції з використання товару, копією сертифікату якості (паспорта), що зазначений у таблиці Додатку № 2 оголошення та запропонованого ним товару. У разі відсутності таких підтверджуючих документів, запропонований як еквівалент, товар оцінюватись не буде. Еквівалентність визначається замовником.» В дійсності, вимоги до предмета закупівлі та його аналогів викладені таким чином, який унеможливлює закупівлю іншого, ніж “Тест STANDARD Q COVID-19 Ag” товару та позбавляє інших виробників та постачальників права на участь в закупівлі та права на конкурентний продаж свого АНАЛОГІЧНОГО товару, з таких підстав: Швидкі тести “STANDARD Q COVID-19 Ag” є конкретно визначеною торговою назвою товару конкретно визначеного виробника, а саме: Виробник - SD Biosensor, Inc. Країна виробництва - Південна Корея Час вимірювання - 5 хвилин Термін зберігання - 24 місяці Кількість тест-смужок — 25 Комплектація: - тест STANDARD Q COVID-19 Ag – 25 шт. - флакон з буферним розчином – 25 шт. - Фільтруючий ковпачок – 25 шт. - Стерильний зонд для забору зразку –25 шт - Інструкція з використання – 1 шт. Тип Тест-смужки Відповідно до положень “Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro”, затвердженого Постановою КМУ №754 від 02.10.2013 р., цей виріб, внесений до реєстру Держлікслужби під назвою “STANDARD Q COVID-19 Ag”. Інформація про одну конкретну відповідальну особу за введення в обіг в України медичного виробу для діагностики з назвою “STANDARD Q COVID-19 Ag” та комплектацією “est 25 pcs.”, Cat. No. 09 COV33D, внесена до реєстру Держлікслужби (реєстр станом на 04.11.2021 р.) - номер з/п 9159, - Найменування особи, відповідальної за введенні виробів в обіг - Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕДДІВ» (03143, м. Київ, вул. Метрологічна, буд. 6, тел. (044) 290-22-21, info@meddiv.com.ua, код за ЄДРПОУ 42964487) - виробник - СД БІОСЕНСОР, ІНК. (SD BIOSENSOR, INC., Yeongtong-gu, Suwon-si, Gyeonggi-do, 16690, REPUBLIC of KOREA ), C-4&5 Поверх, 16, Деогьенг-даєро, 1556беон-гіл, Єонтонг-гі, Сувон-сі, Кьонгі-до, 16690, Корея, Tel: +82-31-300-0400, Email: sales@sdbiosensor.com - Декларація про відповідність №07/01 редакція 1 від 23.03.2021 . Інформація про внесення медичного виробу з такою назвою “STANDARD Q COVID-19 Ag” Cat. No. 09COV33D, виробник SD BIOSENSOR, INC., внесена до Списку ВООЗ для екстреного використання для діагностики in vitro з виявлення SARSCoV-2. Інформація про комплектацію та інструкцію до тесту з такою торгівельною назвою “STANDARD Q COVID-19 Ag” є публічною, оприлюдненою на загал, зокрема в мережі Інтернет та таких ресурсах: - https://tabletki.ua/STANDARD-Q/1039829/ - https://medprostir.com.ua/ua/test-standard-q-covid-19-ag-25-sht/ - https://meddiv.com.ua/ - https://white-product.com/products/opredelenie-antigena/standard-q-covid19-ag/ та інших. Замовник: 1) запропонував товар з назвою, яка є зареєстрованою назвою певного товару конкретного виробника — швидкі тести для виявлення антигену вірусу SARS-CoV-2 STANDARD Q COVID-19 Ag 2) в комплектації — 25 шт. в упаковці, флакон з екстрагуючим буферним розчином - 25 шт. фільтруючий ковпачок для нанесення - 25 шт. - фтерильний назофарингеальний зонд - 25 шт.), яка виробляється тільки одним виробником SD BIOSENSOR, INC. під такою зареєстрованою назвою STANDARD Q COVID-19 Ag 3) та введена в обіг в Україні під такою назвою і внесена в реєстру Держлікслужби під назвою STANDARD Q COVID-19 Ag , тільки одним підприємством — ТОВ «МЕДДІВ» (код за ЄДРПОУ 42964487) про жодну конкуренцію при здійсненні вказаної закупівлі мова не йде. Замовник визначив як предмет закупівлі конкретний товар — швидкі тести STANDARD Q COVID-19 Ag, по 25 шт.в упаковці, який виробляється під такою назвою лише одним виробником SD BIOSENSOR, INC, та такий самий товар з зареєстрованою назвою та у такій самій комплектації - швидкі тести STANDARD Q COVID-19 Ag, по 25 шт.в упаковці, який під такою назвою виробляється тільки одним виробником SD BIOSENSOR, INC. В той же час, до Списку ВООЗ для екстреного використання для діагностики in vitro з виявлення SARSCoV-2, внесені найменування лише одних антиген тестів STANDARD Q COVID-19 Ag , виробника SD BIOSENSOR, INC, інших виробників та з іншими зареєстрованими найменуваннями у списку немає. Відповідно до п. 4, 6 ч. 1 , ч. 4 ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, яка визначає принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, встановлено: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч. 5 ст. 14 вказаного Закону України, оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ч. 4 ст. 22 вказаного Закону України, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Оголошення Замовника Центральної поліклініки Міністерства внутрішніх справ України про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-11-01-014086-a, є повністю дискримінаційним щодо учасників, які не є відповідальними особами за введення в обіг в України товару з зареєстрованою назвою швидких тестів “STANDARD Q COVID-19 Ag”, оскільки постачальники іншого аналогічного товару не є правовласниками визначеної Замовником зареєстрованої назви конкретного товару , вказаного і як предмет закупівлі, і як начебто аналог предмету закупівлі. Фактично, закупівля UA-2021-11-01-014086-a створена виключно для ТОВ «МЕДДІВ» (ЄДРПОУ 42964487) , та/або пов’язаних з цим ТОВ осіб, та/або та осіб які закуповують швидкі тести з зареєстрованою назвою “STANDARD Q COVID-19 Ag” тільки у відповідальної за введення в обіг в України особи — ТОВ “МЕДДІВ”. Учасники позбавлені можливості за принципом вільної конкуренції запропонувати для закупівлі інший аналогічний товар, але з іншою зареєстрованою назвою. За таких умов порушений і принцип запобігання корупції і зловживанням, оскільки умови оголошення щодо предмету закупівлі і начебто його аналогу (а в дійсності того самого предмету закупівлі з визначеної торговою назвою) свідчать саме про корупційну складову при проведенні закупівлі. З метою усунення дискримінації учасників, з метою усунення обмеження конкуренції, запобігання корупції та зловживанням, у зв’язку з встановленням Замовником дискримінаційних вимог в оголошенні, що унеможливлюють прийняття участі в закупівлі, вимагаємо виправити вимоги щодо опису та характеристики товару — предмету закупівлі. Зокрема, прибрати вимоги щодо кількості кожної зі складових набору, вимогу щодо включення товару учасника до списку ВООЗ, замінити одиниці виміру кількості закупівлі на "штуки".
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний потенційний Учаснику! Для даної закупівлі товарів, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України застосовується проведення спрощеної закупівлі ( відповідно до Закону України 1599-IX від 01.07.2021 «Про внесення змін до розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України «Про публічні закупівлі» щодо виключення можливості здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель). Відповідно до абзацу 2 частини 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто, Законом передбачено для Замовника право, а не обов’язок здійснювати закупівлю аналогів предмету закупівлі в межах проведення спрощеної закупівлі. В оголошеній Замовником спрощеній процедурі закупівлі вказана торгова марка товару, але зазначено, що потенційний Учасник може запропонувати аналог/еквівалент, технічні, якісні та інші характеристики яких відповідає встановленим вимогам в оголошенні. Всі вимоги оголошення викладені правомірно та відповідають чинному Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Поділ на лоти.

Номер: 89c36f4dcd7f44d4a4b46f8b4f6ab7df
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-01-014086-a.b3
Назва: Поділ на лоти.
Вимога:
Добрий день. Звертаємось з вимогою розділити закупівлю на лоти, для збільшення економічної конкуренції, згідно ЗУ Про захист економічної конкуренції. Це надасть можливість надання пропозицій від офіційних представників, що є економією бюджету та гарантією постачання якісної продукції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний потенційний Учаснику! Згідно наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 №454, із змінами «Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі», предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр «Єдиного закупівельного словника», а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг». Згідно законодавства Замовник має право (тобто може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Також, враховуючи той факт, що оголошена закупівля «Швидкі тести для виявлення антигену вірусу SARS-CoV-2 (COVID-19) – 2 найменування (код згідно з ЄЗС ДК 021:2015 – 33690000-3 «Лікарські засоби різні»; код згідно з НК 024:2019 - 50280 «Коронавірус (SARS-CoV), антигени IVD, набір, імунохроматографічний, експрес-аналіз») стосується закупівлі лише Швидких тестів для виявлення антигену вірусу SARS-CoV-2 (COVID-19), технічні, якісні та інші характеристики яких зазначені в Додатку 2 тендерної документації, то поділ на лоти Замовником не передбачається.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Тести

Номер: f157a611ae084d3fb383af5d1dfdcb41
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-01-014086-a.b2
Назва: Тести
Вимога:
Це є прямим порушенням ч.4 Ст. 23 Закону "Про публічні закупівлі" від 24.07.2021: "Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Крім того встановленні вимоги є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію , а отже порушено п. 4 Ст. 5 та ч. 5 ст. 14 Закону "Про публічні закупівлі" від 24.07.2021: "Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників" та "Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників." Більше того дана умова в Оголошенні до предмета закупівлі збільшує корупційні ризики. Наша компанія має намір взяти участь у даній процедурі закупівлі з товаром іншої марки, що повністю відповідає вимогам замовника. Просимо внести правки до тендерної документації для запобігання порушення Закону України "Про публічні закупівлі", дискримінації учасників, обмеження конкуренції та для зменшення корупційних ризиків.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний потенційний Учаснику! У своїй вимозі Ви посилаєтесь на статтю 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), яка стосується Відкритих торгів. Але для даної закупівлі товарів, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України застосовується проведення спрощеної закупівлі (відповідно до Закону України 1599-IX від 01.07.2021 «Про внесення змін до розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України «Про публічні закупівлі» щодо виключення можливості здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель). Відповідно до абзацу 2 частини 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто, Законом передбачено для Замовника право, а не обов’язок здійснювати закупівлю аналогів предмету закупівлі в межах проведення спрощеної закупівлі. Хоча в оголошеній Замовником спрощеній процедурі закупівлі вказана торгова марка товару, але зазначено, що потенційний Учасник може запропонувати аналог/еквівалент, тобто Оголошенням передбачено подання аналогів/еквівалентів. "У випадку, якщо Учасником у складі пропозиції запропоновано еквівалентні товари, то на такі товари наявність еквівалентності повинна бути підтверджена наданням детальної порівняльної характеристики запропонованого ним товару та товару, що визначений у таблиці Додатку № 2 оголошення з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника, а також копією інструкції з використання товару, копією сертифікату якості (паспорта), що зазначений у таблиці Додатку № 2 оголошення та запропонованого ним товару. У разі відсутності таких підтверджуючих документів, запропонований як еквівалент, товар оцінюватись не буде. Еквівалентність визначається замовником." Отже, вимоги Оголошення не порушують норм Закону України «Про публічні закупівлі», у тому числі п.5 ч.1 ст.5 та ч.5 ст. 14 Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Тести

Номер: 1ed7ef14ad5d4965b4dab5438badecf8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-01-014086-a.b1
Назва: Тести
Вимога:
Це є прямим порушенням ч.4 Ст. 23 Закону "Про публічні закупівлі" від 24.07.2021: "Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Крім того встановленні вимоги є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію , а отже порушено п. 4 Ст. 5 та ч. 5 ст. 14 Закону "Про публічні закупівлі" від 24.07.2021: "Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників" та "Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників." Більше того дана умова в Оголошенні до предмета закупівлі збільшує корупційні ризики. Наша компанія має намір взяти участь у даній процедурі закупівлі з товаром іншої марки, що повністю відповідає вимогам замовника. Просимо внести правки до тендерної документації для запобігання порушення Закону України "Про публічні закупівлі", дискримінації учасників, обмеження конкуренції та для зменшення корупційних ризиків.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний потенційний Учаснику! У своїй вимозі Ви посилаєтесь на статтю 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), яка стосується Відкритих торгів. Але для даної закупівлі товарів, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України застосовується проведення спрощеної закупівлі (відповідно до Закону України 1599-IX від 01.07.2021 «Про внесення змін до розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України «Про публічні закупівлі» щодо виключення можливості здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель). Відповідно до абзацу 2 частини 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто, Законом передбачено для Замовника право, а не обов’язок здійснювати закупівлю аналогів предмету закупівлі в межах проведення спрощеної закупівлі. Хоча в оголошеній Замовником спрощеній процедурі закупівлі вказана торгова марка товару, але зазначено, що потенційний Учасник може запропонувати аналог/еквівалент, тобто Оголошенням передбачено подання аналогів/еквівалентів. "У випадку, якщо Учасником у складі пропозиції запропоновано еквівалентні товари, то на такі товари наявність еквівалентності повинна бути підтверджена наданням детальної порівняльної характеристики запропонованого ним товару та товару, що визначений у таблиці Додатку № 2 оголошення з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника, а також копією інструкції з використання товару, копією сертифікату якості (паспорта), що зазначений у таблиці Додатку № 2 оголошення та запропонованого ним товару. У разі відсутності таких підтверджуючих документів, запропонований як еквівалент, товар оцінюватись не буде. Еквівалентність визначається замовником." Отже, вимоги Оголошення не порушують норм Закону України «Про публічні закупівлі», у тому числі п.5 ч.1 ст.5 та ч.5 ст. 14 Закону.
Статус вимоги: Відхилено