• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція даху, утеплення фасадів, заміна віконних блоків в Буданівській ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. М.Грушевського, 1 в с. Буданів Чортківського району Тернопільської області

Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації. Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції. Сума забезпечення: 19 500,00 (дев’ятнадцять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок) гривень. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена згідно проформи встановленої Додатком № 5 до тендерної документації та повинна бути безвідкличною (свідчити про обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Відділ освіти, молоді та спорту Білобожницької сільської ради Тернопільської області (код ЄДРПОУ 40236772), р/р UA 308201720344241020100093683 у Банк:ГУ ДКСУ м.Київ МФО 820172, суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації) та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із подальшими змінами та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628.Для гарантій, наданих банками-резидентами, — електронна банківська гарантія. Вона має бути оформлена згідно з вимогами статей 560-562 Цивільного кодексу України та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639. Ціна - питома вага критерію складає 100 відсотків. Ціна з ПДВ. У разі якщо учасник закупівлі не являється платником ПДВ ним подається пропозиція без ПДВ.

Завершена

3 920 138.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 600.69 UAH
Період оскарження: 29.10.2021 10:57 - 14.11.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Приберіть не потрібне

Номер: 97ecbc5b25cd4f59a340da8066afa0a2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-29-002821-a.c1
Назва: Приберіть не потрібне
Вимога:
ВИМОГА 3.1. Довідка в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, скріплена печаткою Учасника (за наявності), з зазначенням аналогічних договорів*, найменування організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами найменування об’єкту реконструкції/ будівництва, суми договору та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання договору, дату укладення, які укладені та виконувалися (виконуються) в 2020 та/або 2021 роках, разом із копіями аналогічних договорів (не менше 3 (трьох) договорів, кожен з яких повинен бути укладений на суму не меншу ніж очікувана вартість закупівлі даного тендеру). Запитання до Замовника на кого дана вимога розрахована? Ви в Законі десь щось приблизне вичитували – це просто дискримінація учасників, а тим більш до новоутворених. Читайте ст 5 Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. У Вас п.6 на виду корупція. Для чого Ви прописуєте не менше 3 (трьох) договорів , кожен з яких повинен бути укладений на суму не меншу ніж очікувана вартість закупівлі даного тендеру. Де в якому Законі це так прописано? Такі вольності прописують в спрощеній процедурі де не прописано де можна оскаржити, а це відкриті торги і ми Вам уже прописали дискримінація. Ваша бездіяльність якщо не відреагуєте буде оцінена. Ваша вимога звужує потенційне коло учасників – перше не менше 3 (трьох), а Закон регламентує договір (один) і на любу суму хоть на 50000грн. він є аналогічним. Дискримінація і звуження учасників - аналогічних договорів (не менше 3 (трьох) договорів, кожен з яких повинен бути укладений на суму не меншу ніж очікувана вартість закупівлі даного тендеру, так ще і за 2020-2021р підчас пандемії. До Замовника і Ви важаєте , що це не зроблено під одного учасника, так це і до ворожки не треба йти тут все на виду. Де дивиться виконавча влада де хто наказаний за такі речі? Якщо ми не будемо прописувати не будемо реагувати , то воно так і зрук зійде. Як що не ми –то хто? На спрощені закупівлі реакції на зауваження нуль, але тут виконавчі служби повинні відреагувати і моніторити і основне наказувати грвнив, бо безнаказаність призводить до таких речей які не сумісні законності. Вимога 2. Загальна кількість власних працівників в учасника повинна бути не менше 15 осіб, на підтвердження трудових відносин надати копії трудових договорів та/або наказів та/або інших документів, що підтверджують трудові відносини з Учасником. До Замовника, а якщо є тільки 5 працівників , то ми не взмозі ще прийняти 10 працівників як на Вашу думку, як Ви думаєте і з яких міркувань всі будівельні організації по Вашому мають мати не менше 15 робітників, бо якщо вони не мають то вони Вами дискримінуються вони не мають права участі , тому такі вимоги не прописуйте , бо вони звужують участь. Читайте учіться як Т.Г.Шевченко писав, мусимо лігбез читати . До Замовника ми йдемо по порядку, а далі як ясновидець буде таке: Обовязково сертифікат відповідності ISO 9001 якості , а можливо і всіх трьох, двох пожарників один із яких закінчив іноземний виш ( бажано Гарвардський), одного еколога , сертифікати COBID, іт.д. Що цікаво , що вимог хоть відбавляй , а як виконувати роботи то за свої кошти, тобто без авансу до цього ми ще прийдемо, це ми так наперед намалювали картину побачимо де ми не праві. Довідка про огляд об’єкта з підписами уповноважених осіб Сторін, надається у складі пропозиції Учасника. Будь – які витрати на відвідування об’єкту Учасник несе самостійно за власні кошти, Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові чи немайнові ризики, пов’язані з ознайомленням з об’єктом, документацією та витрат на проїзд, про що в складі тендерної пропозиції Учасником надається гарантійний лист. Дана довідка це вже пік всіх порушень Законності Довідка про огляд об’єкта з підписами уповноважених осіб Сторін, надається у складі пропозиції Учасника. Ви Замовник наперед вже хочете бачити скільки нас учасників буде. От просте пояснення якщо жодного тоді учасник «своячок» мусить брати собі вже підставного, щоб тендер відбувся , а буде більше , тоді «своячок» вже знає хто саме, якщо буде ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ" тоді ясно вони виграли і не має чого йти, якщо ТОВ "ПРОФ БУД", Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд" - ціну на аукціоні опускати не будуть, що не скажеж про інших не будемо перечислювати будуть опускати до неможливого , але на них не звертають увагу , бо документи не задовільні і той хто обізнаний він наперед вже обізнаний і орінтується що йому робити і як діяти. Тому як учасник який підписавши акту огляду з Замовником де було заявлено , що нікого учасника ще не було , а це було в послідній день подачі документів, то не доїхавши до дому в догонку були погрози не заважати вигравати закупівлю, тоді ми маємо право так писати що цей акт огляду так сказати нічого іншого як корупційна складова нічого більшого під собою не несе. Тому ми не маємо ніякого бажання зустрічі, а з Вашого технічного завдання нам все ясно , а що не ясно то вже прописали відповідь надіємось буде. Підходим до основних ясновидінь, чому ми так говоримо, а тому що Замовник який думає перш за все за виконання робіт не буде прописувати всякого роду не потрібних речей, як доречі дана вимога З метою якісного та своєчасного виконання робіт Учасник повинен підтвердити наявність у нього: - сертифікату на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно виконання будівельних робіт: будівництва житлових і нежитлових будівель; будівництва інших споруд н. в. і. у.; підготовчих робіт на будівельному майданчику; інших робіт із завершення будівництва; інших спеціалізованих будівельних робіт, н. в. і. у.; будівництва доріг і автострад; будівництва трубопроводів; знесення; електромонтажних робіт; монтажу водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування; інших будівельно-монтажних робіт; покрівельних робіт; штукатурних робіт; покриття підлоги та облицювання стін; малярних робіт та скління – відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015. От вам ясновідіння. До Замовника: Ви прорахували , що буде для нас коштувати така Ваша забаганка кожен вид робіт + кошти в яку копійку воно вилеться, а це знов дискримінація, бо Законом України не регламентовано зобовязання його придбати, це добровільне міроприємство мати такий розмальований сертифікат повторюсь розмальований і нічого спільного до нашої роботи він не має, це міжнародний сертифікат якості на продукцію, а ми продукцію купляємо у виробників, тоді більш виробникам він потрібний на вихід на міжнародний ринок. Дискримінація учасників 17) замовник має право вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. У зв’язку із вищевикладеним, учасники закупівлі повинні застосовувати у своїй діяльності Систему управління якістю ДСТУ ІSO 9001:2015 та Систему екологічного управління ДСТУ ІSO 14001:2015, а також Систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2018 Для підтвердження застосування вказаних систем учасники закупівлі повинні надати у складі пропозиції копії чинних сертифікатів на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації, а саме: - чинний сертифікат ДСТУ ІSO 9001:2015; - чинний сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015; - чинний сертифікат ДСТУ ISO 45001:2018. Замовник не має право вимагати те що не узаконено Законом Щодо сертифікатів ISO Загальне запитання щодо оголошення Просимо видалити дискримінаційну вимогу щодо надання - сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 у сфері будівництва, так як відповідно до норм чинного законодавства сертифікація є не обовязковою. Шановний замовнику, вказана Вами вимога про ISO є незаконною, аргументуємо чому: по-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, звісно, що будь-яке Товариство може отримати такий Сертифікат. Але ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-третє, в нормі частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Так як, учасники будуть надавати Вам не продукцію, а саме послуги, то очевидною є необґрунтованість наявності Сертифіката в учасників, а звідси й необґрунтованість та незаконність вимоги, прописаної в Тендерній документації. Для того, щоб прописувати таку вимогу та взагалі мати можливість вимагати від учасників наявність Сертифікату системи управління якістю для початку було б добре ознайомитись зі значенням цього Сертифікату та з тим, що саме він підтверджує. По-четверте, якщо Ви так бажаєте отримати від учасників Сертифікат системи управління якістю для підтвердження вимогам Тендерної документації та відповідності учасника для надання послуг відповідно до передбаченої Закупівлі, то надаємо Вам інформацію про даний Сертифікат з обґрунтуванням недоречності такої вимоги в даній закупівлі, а саме: 1) Відповідно до Наказу Держспоживстандарту від 22 червня 2009 року №225 затверджено Національний стандарт України «Системи управління якістю», а саме пункт 0.1 «Загальні положення»: «запровадження системи управління якістю має бути стратегічним рішенням організації». Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. 2) Також, відповідно до пункту 0.1 «Загальні положення»: «Цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони, зокрема органи сертифікації, щоб оцінити здатність організації дотримувати вимоги замовника, законодавчі й регламентувальні вимоги, застосовні до продукції, і власні вимоги організації». Бачимо, що даний Сертифікат застосовується до продукції, а не до надання послуг, як передбаченого оголошеною Вами закупівлею. 3) Національним стандартом України «Системи управління якістю. Вимоги», частиною 1.1 розділу 1 «Сфера застосування» передбачено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; Примітка 1. У цьому стандарті термін «продукція» поширюють лише на а) продукцію, призначену для замовника чи таку, яку він вимагає; b) будь-які передбачені результати процесів виготовлення продукції. Знову ж таки, з наведеної інформації бачимо, що даний Сертифікат системи управління якістю може бути отриманий при наданні продукції, а не послуг як в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі. - Систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015; - Систему екологічного управління ISO 14001:2015; - Систему менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ISO 45001:2018. Рішили нас кинути на гривні Усі ці стандарти стосуються безпосередньо менеджменту та бізнес-процесів, які в результаті опосередковано впливатимуть на якість продукції, захист довкілля та безпеку праці. Як вже зазначалось, організація ISO не сертифікує компанії на відповідність стандартами і відповідно до своїх повноважень не може зобов`язати сертифікувати у обов`язковому порядку ні певну компанію, ні певну галузь. Ці рішення приймаються виключно на рівні кожної окремої держави. Що стосується України, то в нас діє принцип добровільної сертифікації. Тобто, ніхто не може зобов’язати бізнес в примусовому порядку сертифікувати товар., а в нашому випадку роботу. Яким організаціям необхідно впровадити Систему Менеджменту ОЗіБП? Система менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці має бути впроваджена і сертифікована в організаціях, що прагнуть змінімізувати ризики, пов’язані зі здоров’ям та безпекою своїх співробітників і клієнтів. Новий міжнародний стандарт спрямований на підвищення безпеки праці, яка є юридичною вимогою, в організаціях будь-яких розмірів та галузей незалежно від їх місця розташування. В умовах великої конкуренції клієнт розраховує не лише на вигідні ціни від постачальника! Дії підприємств та організацій мають бути також спрямовані на забезпечення безперервного надання послуг або товарів, без затримок, які виникають у наслідок нещасних випадків під час виконання співробітниками своїх трудових обов’язків. Переваги сертифіката ISO 45001: • Міжнародний сертифікат, який допоможе збільшити вартість торгової марки • Збільшення рівня безпеки праці • Мінімізація ризику, поліпшення рівня безпеки завдяки системі моніторингу загроз та ризиків, управління загрозами для здоров’я та безпеки • Зниження витрат ОЗіБП. Поліпшення дієвості управління завдяки зменшенню кількості нещасних випадків і обмеження часу простоїв, зменшення кошту страхування, відшкодувань і штрафів за порушення законодавства • Відповідність вимогам світових концернів щодо ОЗіБП Переваги, що надає система за стандартом ISO 45001 підприємству. Стандарт ISO 45001 — це збірник найсучасніших світових вимог до охорони здоров’я і безпеки праці, які були зібрані з передового досвіду Міжнародної Організації Праці, та всіх існуючих до цього норм та стандартів. Тому, підприємство, що працює за вимогами цього стандарту має можливість: o зменшити рівень травматизму і професійних захворювань; o зменшити витрати на лікарняні і страхові виплати; o підвищити лояльність співробітників, що зменшить плинність кадрів і підвищить продуктивність праці; o зміцнити імідж компанії; o бути готовим до перевірок контролюючих органів, що зменшує можливість отримання штрафів. Також, наявність сертифікату ISO 45001, може бути як вимога участі в тендері. Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації Замовник під час проведення закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник висунув наступні вимоги у ТД. - Систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015; - Систему екологічного управління ISO 14001:2015; - Систему менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ISO 45001:2018. на підтвердження чого учасником у складі ТП надається копія відповідного сертифікату. . Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників Враховуючи вищевикладене, вищезазначена вимога є дискримінаційною, тому вбачається корупційна складова в даній вимозі, яка висунута під конкретного учасника. Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників, ДСТУ - Систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015; - Систему екологічного управління ISO 14001:2015; - Систему менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ISO 45001:2018. ВИМОГИ у Спрощені/Допорогові закупівлі є безпідставні щодо: чинних на момент подання пропозиції сертифікатів: - Систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015; - Систему екологічного управління ISO 14001:2015; - Систему менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ISO 45001:2018 Не старайтесь нас учасників кидати на бабки , ми Вам прописали і Вас повідомили, що це все є не Законно для даної закупівлі, тому будемо участвувати і просим учасників які вже не думали йти такі підтримати Замовника і піти, щоб не був один учасник який має дані сертифікати . СЕРТИФІКАЦІЯ ISO В ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЛЯХ – ЩО ЦЕ І ДЛЯ ЧОГО? Стаття Марти Гоголь про те, що таке сертифікація ISO та коли її можна вимагати при проведенні публічних закупівель, а коли не варто Мабуть, активних гравців ринку публічних закупівель неможливо нічим здивувати, адже доволі часто в тендерних документаціях ми зустрічаємо вимоги, які, м’яко кажучи, дивні. Однією з таких нестандартних вимог є сертифікат ISO. Що ж таке сертифікація ISO і чи законно її вимагати в публічних закупівлях? Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Організацією ISO розроблено велику кількість стандартів у різних сферах діяльності, однак в українських тендерних реаліях найчастіше використовуються ISO 9001, 14000, 18001. ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. Для того, щоб отримати сертифікат відповідності ISO 9001, на підприємстві потрібно створити систему документації, яка регулює всі дії, що стосуються якості продукції. Простою мовою, цей сертифікат допомагає керівництву компанії правильно побудувати бізнес-процеси та приймати найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливатимуть на якість продукції. ISO 14000 - серія міжнародних і добровільних для застосування стандартів і настанов, які присвячені екологічному менеджменту. Стандарти серії ISO 14000 формулюють вимоги до екологічної політики організації і допомагають зрозуміти, як впливають на навколишнє середовище ті чи інші продукти і послуги. OHSAS 18001 «Системи менеджменту безпеки праці та охорони здоров'я» - містить вимоги до системи менеджменту безпеки праці та охорони здоров'я. OHSAS 18001 є стандартом, на підставі якого проводиться аналіз системи менеджменту професійної безпеки та здоров'я. Передумовою його розробки стала потреба компаній в ефективній роботі з охорони праці, безпеки і здоров'я працівників.Усі ці стандарти стосуються безпосередньо менеджменту та бізнес-процесів, які в результаті опосередковано впливатимуть на якість продукції, захист довкілля та безпеку праці. Як вже зазначалось, організація ISO не сертифікує компанії на відповідність стандартами і відповідно до своїх повноважень не може зобов`язати сертифікувати у обов`язковому порядку ні певну компанію, ні певну галузь. Ці рішення приймаються виключно на рівні кожної окремої держави. Що стосується України, то в нас діє принцип добровільної сертифікації. Тобто, ніхто не може зобов’язати бізнес в примусовому порядку сертифікувати товар., а в нашому випадку роботу. Тому Замовник не має права вимагати те що не передбачено Законом. Виникає питання тоді може Ви працюєте на дані фірми... З ПОВАГОЮ… Ми Вам Замовнику радимо ознайомитись одним із заданих ISO 45001: ISO 45001 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги» — це перший у світі міжнародний стандарт охорони здоров’я та безпеки праці (OH&S), дотримання вимог якого допомагає зменшити рівень професійної захворюваності та кількості випадків, що призводять до виробничих травм. Стандарт являє собою основу для підвищення безпеки, зменшення ризиків на робочому місці та підтримання здоров’я персоналу під час виконання робіт. Використання ISO 45001 дозволяє організації активно підвищувати свої показники з охорони праці та статистику щодо професійних захворювань. КОМУ ПОТРІБЕН СТАНДАРТ ISO 45001 Стандарт ISO 45001 може бути адаптований для застосування широким колом організацій незалежно від галузі чи характеру бізнесу, включаючи: • великі промислові підприємства; • підприємства середнього і малого бізнесу; • некомерційні, благодійні, державні організації. Сертифікація на відповідність вимогам ISO 45001 необхідна перш за все тим підприємствам, в діяльності яких передбачаються роботи підвищеної небезпеки та може мати місце ризик нанесення шкоди здоров’ю працівників. До них належать, наприклад, будівельні організації, промислові підприємства тощо. Наявність сертифікату відповідності ISO 45001 суттєво спростить взаємовідносини з партнерами для компанії, які планують вихід на закордонний ринок, адже стандарт ISO 45001 є визнаним у всьому світі та встановлює єдиний для всіх підхід до управління охороною здоров’я і безпечністю праці. ЦІЛІ ТА МЕТА СЕРТИФІКАЦІЇ ISO 45001 Основним призначенням стандарту ISO 45001 є допомога у побудові такої системи управління охороною здоров’я та безпекою праці, функціонування якої сприяло б попередженню виробничого травматизму і професійних захворювань в компанії. Основу стандарту ISO 45001 складає: • важливість лідерства та сприяння керівництва ефективному функціонуванню системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці; • застосування ризик-орієнтованого мислення, що дозволяє ідентифікувати небезпеки та контролювати ризики для здоров’я персоналу; • використання процесного підходу, що забезпечує ефективність роботи системи та допомагає на практиці реалізувати безперервне поліпшення процесів. Завдяки дотриманню вимог стандарту компанія можу досягти: • зменшення аварій та нещасних випадків на робочому місці; • зниження витрат, пов’язаних з розслідуванням інцидентів та компенсаціями, виплатою штрафів, ліквідуванням наслідків аварій; • створення культури охорони здоров’я та безпеки праці, підвищення ефективності роботи персоналу; • підсилення зобов’язання керівництва активно впливати на покращення показників охорони праці та здоров’я працівників. ПЕРЕВАГИ СЕРТИФІКАЦІЇ ISO 45001 Завдяки сертифікації системи менеджменту професійної безпечності і охорони здоров’я згідно вимог стандарту ISO 45001 компанія отримує можливість демонструвати: • дотримання всіх нормативно-правових вимог щодо охорони праці; • відповідальний підхід до організації робочих місць та створення безпечних умов праці; • піклування про здоров’я та безпеку працівників і відвідувачів; • підвищення авторитету за рахунок зниження професійних ризиків і створення іміджу надійного роботодавця; • прагнення до постійного поліпшення діяльності в аспекті охорони здоров’я та безпеки праці ЕТАПИ СЕРТИФІКАЦІЇ ISO 45001 Найкращий спосіб продемонструвати, що компанія відповідає критеріям стандарту ISO 45001 – пройти процедуру сертифікації незалежним і вповноваженим органом. Ті організації, які керувалися в своїй діяльності вимогами OHSAS 18001, можуть шляхом нескладних змін і доопрацювань привести свою систему у відповідність ISO 45001 та отримати сертифікат як офіційне підтвердження дотримання всіх вимог стандарту. Процедура сертифікації передбачає кілька етапів: Перший етап — направлення заявки до органу, компетентного в питанні сертифікації за стандартом ISO 45001; після призначення аудиторів та погодження дат наступає перехід до другого етапу. Другий етап — аудит документації, в ході якого перевіряються вимоги стандарту відображені в документах системі управління охороною здоров’я та безпекою праці. Третій етап – аудит підприємства на місці, огляд робочих місць та спостереження за перебігом процесів в організації. За підсумками аудиту оголошують всі виявлені невідповідності — відхилення від вимог стандарту, норм, інструкцій, а також узгоджуються способи та терміни їх усунення. Якщо компанія у встановлений строк усуває зазначені зауваження – сертифікаційний орган приймає рішення про видачу сертифікату. Сертифікат видається з терміном дії протягом трьох років, але за умови підтвердження відповідності стандарту не рідше, ніж один раз на рік шляхом повторного проходження незалежного аудиту. ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ СТАНДАРТУ ISO 45001 В умовах конкуренції все більше компаній вибирають для співпраці організації, які демонструють ефективний менеджмент, відповідальність, готовність забезпечити надання послуг чи товарів без простоїв, пов’язаних з аваріями та нещасними випадками. Для задоволення ринкових потреб та спрощення партнерських відносин Міжнародною організацією із стандартизації (ISO) за участю експертів з понад 70 країн було розроблено стандарт ISO 45001, в якому враховано вимоги стандарту OHSAS 18001, національних трудових стандартів, чинних директив, керівних принципів Міжнародної організації праці та кращі концепції менеджменту. Стандарт був опублікований 12 березня 2018 та за короткий проміжок часу набув достатньо широкої популярності. ОСТАННЯ РЕДАКЦІЯ СТАНДАРТУ ISO 45001 ISO 45001 прийшов на зміну стандарту OHSAS 18001 (з урахуванням трирічного перехідного періоду). Це означає, що організаціям, сертифікованим за стандартом OHSAS 18001, необхідно перейти на стандарт ISO 45001 до березня 2021 року. Мета нового документу ідентична тій, яка стояла перед OHSAS 18001, але на відміну від попереднього стандарту, в ISO 45001 враховані сучасні підходи для систем менеджменту (ризик-орієнтований підхід, важливість лідерства), введено поняття контексту організації, включені вимоги до аутсорсингу та управління змінами. Стандарт ISO 45001 викладений в такій же структурі високого рівня, що й інші стандарти системи управління ISO, такі як ISO 9001 (управління якістю) та ISO 14001 (екологічний менеджмент). Цей факт суттєво спрощує інтеграцію кількох стандартів в одну систему менеджменту, що робить можливим направити зусилля керівництва компанії в одне русло. До Замовника ми доступно пояснили свою вимогу про не доцільність і не правомірність даної вимоги, як що ні томи подавати її не будемо все одно відсудимо в Антимонопольному , як і інші зауваження. Ще один ляпс: На Учасника-переможця торгів відповідно до ст.ст.511, 512, 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 12000,00 грн. (дванадцять тисяч гривень) на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст.636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором. Ви ще хочите, щоб учасник переможець , а це ми Вам маємо за таку писанину проплатили ще юристу заробітчанину з Києва , бо своїх таких умників в Чорткові не має, так і «своячка» свій не має, так ми приблизно вже і згадали мимоволі про переможця. От Вам ясновидець , так що учасники звертайтесь все наперед скажемо, прочитавши наш лігбез Ви зробите певні висновки, що треба йти , чим нас більше буде , то буде важче провести «своячка» ми забули згадати Чемеревецьку дійсно солідну фірму тому просимо якщо прочитали (привіт Вам) і йдемо разом нас багато… Консультанта торгів проплачуйте самі не вішайте його на наші плечі, вимога не Законна. Ви потроху вже достаєте чим дальше ми йдемо, залишилось ще Вами пропущений спеціаліст пожарник з «Гарвардським дипломом» на Польській мові, не вже його не буде, як Ви думаєте Учасник з Чемерівець буде він чи не буде? По Тернопільських тендерах він все виграв, де участь брав.бо ніхто не має такого він один. 6. Довідку в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи субпідрядника/співвиконавця, скріплена печаткою субпідрядника/співвиконавця (за наявності), з зазначенням договорів, які підтверджують виконання субпідрядником/співвиконавцем робіт, які учасник торгів планує доручити останньому, найменування організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами найменування об’єктів будівництва, суми договорів та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення, які укладені та виконувалися (виконуються) в 2020 та/або 2021 роках, разом із копіями аналогічних договорів (не менше двох) та актами виконаних робіт (КБ-2) та довідками про вартість виконаних робіт (КБ-3). Вартість договорів, вказаних в довідці, повинна бути не меншою ніж очікувана вартість виконання робіт, які учасник планує доручити субпідряднику/співвиконавцю. 7. Для підтвердження наявності фінансової спроможності субпідрядників/співвиконавців, Учасник у складі тендерної пропозиції надає підтвердження обсягу річного обігу субпідрядника/співвиконавця(ів) у формі річної звітності про фінансові результати за 2020 рік, у розмірі не меншому ніж очікувана вартість виконання робіт, які учасник планує доручити останньому. Знову ляпс : субпідрядника/співвиконавця(ів – береться для того щоб він співвиконавць доповнив те чого не достає Учаснику закупівлі: а саме договору (договір повинен бути один при відкритих торгах), певних дозволів, ліцензії при вимозі, матеріально технічної бази , працівників. Ви прописуєте , що він також повинен мати 2 (два) аналогічні договори, повторюємось співвиконавець це де може бути один два , три співвиконавці вони своїми те що має допомагає Учаснику закупівлі, так читайте , а Ви ще хочете плати консультанту. Учасник з співвиконавцями реєструють юридично затверджують свою новостворену організацію. Так для чого йому співвиконавцю 2 (два) договора, він може мати і всі три згідно Вашої вимоги, а може не мати взагалі жодного , але він має сертифікат ISO 45001 і т.д.має працівників, матеріальнотехнічну базу. Тоді запитання, а для чого їм реєструватись думайте тоді логічно якщо не читаєте. Ми перепрошуємо відповідальну особу , бо Ви може подумаєте , що це все у Ваш адрес ні це все в адрес Вашого консультанта він хоче 12000грн, а не відробляє їх він свою частку більшу відробить у «своячка» у Вас за спиною. Висновок коли таке було , куди ми котимось? Це ми Вам так для пізнання, що робиться на Закупівлях все чесно і прозоро. Ви знаєте ми як їздили з папками і перед тендерною комісією, а їх було 5 чоловік у відкриту вони зачитували те все хто , що написав і не було акту огляду було дійсно чесно. Там було віч на віч прочитали всі почули в кого як чого не здано де помилка і не було нарікань переміг – пограв згоден, все чув бачив, доказав як було потрібно. Ніхто не записував, а зараз у відкриту «своячка» назначають не прозоро , а позорище, повірте слів не має. Не повірите нас на дендерах було у рази більше, один раз на тендері МВС нас було учасників 27 організації змушені були нас розмістити грати в актовому залі. Тому просьба хто прочитає з тих , що має вплив на такі рішення приберіть з прозоро Замовників з дитячих садочків, сільських та міських рад , шкільних та вищих учбових закладів і ще таких не названих, а передайте це все на тендерну площадку вони заробляють , то нехай ще приймуть спеціалістів і визначають самі переможців,повірте та дівчина Уповноважена особа нічого сама не вирішує , бо вона на зарплаті у шефа людина підневольна, що скажуть те і напише, а тут в останні часи появились заморські юристи заробітчани консультанти і все вже беруть на себе всі рішення. З ПОВАГОЮ… ЛІГБЕЗ ПРОЧИТАНО Висновки робити Вам читачам Учасникам, не договорився шарик не проходить.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день. У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне: 1. Відповідно до п.3 ч.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник має право установити наступний кваліфікаційний критерій - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (АНАЛОГІЧНИХ) за предметом закупівлі договору (ДОГОВОРІВ). Тобто Законом дозволено вимагати на підтвердження кваліфікаційного критерію більше одного аналогічного договору. Окрім того, умовами тендерної документації дозволяється надавати не тільки виконані аналогічні договори, а й такі що виконуються. Отже, Законом імперативно встановлено можливість замовникам вимагати від учасників підтвердження досвіду виконання саме аналогічних договорів, тобто більше ніж одного. Вимога щодо строку укладання аналогічних договорів та вартості встановлена з метою найбільш якісного відбору учасників, які мають необхідний досвід з виконання робіт у великих обсягах. Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного Суду вважає безпідставними, доводи про те, що вимоги документації замовника про необхідність надання підтвердних документів що підтверджують кваліфікаційні вимоги, є дискримінаційними, оскільки дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. У даному ж випадку вказані вимоги документації поширюються не лише на скаржника або конкретну групу суб`єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників торгів і обов`язкові до виконання всіма суб`єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі. Судова колегія Верховного Суду вважає за необхідне зазначити, що незгода суб`єкта господарювання з умовами тендерної документації процедури закупівлі, в якій він має намір взяти участь, як і невідповідність тендерної пропозиції суб`єкта господарювання вказаним вимогам, не є підставою для визнання умов тендерної документації дискримінаційними. 2. Відповідно до п.2 ч.1 ст.16 Закону Замовник має право установити наступний кваліфікаційний критерій наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Умовами тендерної документації передбачено що в учасника повинна бути не менше 15 працівників. На підтвердження трудових відносин надати копії трудових договорів та/або наказів та/або інших документів, що підтверджують трудові відносини з Учасником. Тобто тендерною документацією передбачена можливість прийняти необхідну кількість працівників та відповідно є можливість документально підтвердити трудові відносини фактично будь-яким документом передбаченим чинним законодавством України. Також зазначаємо, що вимога щодо необхідності проходження навчання з «Правил з охорони праці» передбачена Законом України «Про охорону праці» та наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці №15 від 26.01.2005 року. Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного Суду, згідно рішення №640/1042/19 від 21 січня 2021 року вважає безпідставними, доводи про те, що вимоги документації замовника про необхідність надання підтвердних документів про наявність працівників з відповідною кваліфікацією та досвідом роботи, є дискримінаційними, оскільки дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. У даному ж випадку вказані вимоги документації поширюються не лише на скаржника або конкретну групу суб`єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників торгів і обов`язкові до виконання всіма суб`єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі. Судова колегія Верховного Суду вважає за необхідне зазначити, що незгода суб`єкта господарювання з умовами тендерної документації процедури закупівлі, в якій він має намір взяти участь, як і невідповідність тендерної пропозиції суб`єкта господарювання вказаним вимогам, не є підставою для визнання умов тендерної документації дискримінаційними. 3. Умовами оголошення та проектом договору передбачено що розрахунки проводитися шляхом: оплати Замовником, за наявності фінансування, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, попередньої оплати (авансу) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2021 році в розмірі на строк не більше 90 календарних днів. 4. Вимога щодо обстеження об’єкту встановлена для того щоб учасники могли одержати у Замовника додаткову технічну документацію, яка, з точки зору Учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції та з метою більш детального ознайомлення потенційного учасника з обсягом робіт,які необхідно буде виконати за результатами проведених торгівїх якісного виконання,а також обумовлена обмеженими строками. Дана вимога не є дискримінаційною, так як в даному випадку кожен потенційний Учасник може звернутися за довідкою до замовника, а замовник зобов’язаний ознайомити з обсягом виконання робіт та підписати за результатом відповідну довідку обстеження об’єкту. Також зазначаємо що підписання вищевказаної довідки зовсім не означає що потенційний учасник візьме участь у закупівлі. Окрім того, встановлена у відповідності до пункту 6.2.10.2 ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293 (далі - Стандарт), а саме: «підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику. Формування саме такої редакції вимоги за тендерною документацією покликано запобігти в допущенні помилок або в неврахуванні суттєвих особливостей об’єкту будівництва при розрахунку Договірної ціни робіт. Внаслідок вказаного Замовник заздалегідь визначив важливість забезпечити потенційного переможця торгів достатньою інформацією про об’єкт будівництва та сприянням у коректному розрахунку вартості робіт, що є основним для успішного виконання Договору про закупівлю. Аналогічної позиції і Орган оскарження за схожих обставин при оскарженні учасниками вимог тендерної документації зокрема АМКУ своїм рішенням №16467-р/пк-пзвід 19.07.2021року відмовив у задоволенні скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ЛУЦЬККОМУНБУД" (надалі – Скаржник) №49/01 від 24.06.2021 року (номер скарги UA-2021-06-10-004770-c.c1 в ЦБД системі електронних торгів «Prozorro» за адресою www.prozorro.gov.ua) (надалі – Скарга) щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі відкриті торги за предметом – «Реконструкція приміщення дитячого садка з ігровим залом в с. Видраниця по вул. Центральній, 49 Ратнівського району, Волинської області (коригування) (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція)» (номер закупівлі UA-2021-06-10-004770-c) (надалі – Процедура закупівлі)Забродівською сільською радоюз аналогічного питання. Далі цитата із висновку Органу оскарження: «Враховуючи наведену вище інформацію, відсутні підстави для задоволення Скарги.» 5. Керуючись нормами частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, Замовник самостійно і на власний розсуд визначає вимоги щодо якості та безпеки виконання робіт, які будуть закуповуватись. Також, відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Дана вимога встановлена для того, щоб бути впевненим у тому що, роботи, які є предметом даної закупівлі, повністю відповідають усім вимогам та стандартам. Адже, системи управління (стандарт ISO серії 9001 та 14001) є найкращим загальновизнаним у світі запобіжним механізмом, який забезпечує якість на всіх етапах виробничого (життєвого) циклу і сприяє підвищенню результативності роботи. Наявність в компанії діючого сертифікату ISO є гарантією якості та безпеки для майбутнього клієнта. Адже ці загальновстановлені стандарти визначають виробничі характеристики та норми, жорстко регламентують всі процеси сертифікованого підприємства. Саме завдяки такій стандартизації будь-який замовник може бути впевнений у високий якості послуг, дотриманні технологічних процесів та професіоналізмі компанії. Окрім того, обґрунтованість встановлення Замовниками вимог щодо надання міжнародних сертифікатів на систему якості підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема №18408-р/пк-пз від 11.12.2019, № 3463-р/пк-пз від13.04.2018 та іншими. Також, керуючись Законом України "Про стандартизацію" та згідно наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародні стандарти ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» та ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування» були прийняті у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015), тому вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікатів, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». Також повідомляємо Вам, що тендерна документація НЕ МІСТИТЬ вимог щодо надання учасниками сертифікату на Систему менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ISO 45001:2018. 6. На Учасника-переможця торгів відповідно до ст.ст.511, 512, 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 12000,00 грн. (дванадцять тисяч гривень) на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст.636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором. Дані витрати оплачуються у наступному порядку: на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, протягом 5 робочих днів з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником. Звертаємо увагу, що на Учасника – переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України МОЖУТЬ покладатися. Стандартною тендерною документацією, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити. Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому, права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснюватись учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації. У тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Тобто, Учасник торгів, тільки за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги не встановлено у ТД. Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено. Крім того, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, не погодження Учасником оплатити послуги не призводить до відхилення тендерної пропозиції учасника. Тому, жодним чином не впливає на зміст предмету закупівлі, тендерної пропозиції та результатів торгів. Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». Правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г. Згідно з ч.4 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до вказаної норми забезпечується встановлення того, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також забезпеченням вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю. Жодна з цих вимог Замовником не порушена, а тому й відсутня дискримінація учасників. Більш того правомірність зазначення витрат щодо консультантів підтвердила Державна аудиторська служба, так у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2019-04-11-003343-a аудиторська служба погодилась із замовником, що вимога про оплату консультаційних послуг коштом переможця торгів – не суперечить законодавству. Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників (вимоги встановлені для всіх однакові), тендерним комітетом повністю дотримано вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі положень статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». 7. Відповідно до умов тендерної документації учасники можуть для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядника/субпідрядників. Учасник процедури закупівлі зазначає у тендерній пропозиції інформацію, згідно Додатку №4, щодо кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/субпідрядників в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Тобто, додатком 4 встановлено вимоги до субпідрядника/субпідрядників лише у випадку якщо обсяг робіт які будуть йому-їм долучені не менше 20 відсотків від вартості договору. Вимоги до субпідрядника/субпідрядників встановлені з метою якісного відбору учасників, які мають необхідний досвід з виконання робіт у великих обсягах. Також зазначаємо що вимоги згідно Додатку №4 встановлені до субпідрядника/субпідрядників, а не до співвиконавців. Отже, замовником будь-які права потенційних учасників процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб однакові. Зазначені обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.11.2021 09:27