-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт мереж водопостачання с. Дніпрельстан Запорізького району Запорізької області Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області
Завершена
3 682 345.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 411.73 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 411.73 UAH
Період оскарження:
28.10.2021 16:06 - 10.11.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога щодо неправомірних та дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
10b36c029a9c435aa585e52d6d60a6e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-28-009514-a.a1
Назва:
Вимога щодо неправомірних та дискримінаційних вимог тендерної документації
Вимога:
1. Просимо прибрати вимогу тендерної документації Додатку 1 пункт 1: «Довідка також повинна містити інформацію про наявність в учасника нерухомого майна або промислового майданчику, яке використовується ним для розміщення офісних та/або виробничих приміщень (для розміщення техніки) на території Широківської сільської ради. На підтвердження учасники повинні надати документи, що підтверджують право власності на зазначені у довідці приміщення (промисловий майданчик) або документи, що підтверджують право користування учасника зазначеним майном, ділянкою, промисловим майданчиком.», бо ця вимога є дискримінаційною щодо учасників торгів.
Встановлення Замовником таких вимог значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Вищевказані дискримінаційні вимоги вказують на наявність корупційних дій та зловживань з боку тендерного комітету. Наше підприємство має намір взяти участь у вказаній закупівлі. Однак, у разі прийняття нами участі в процедурі закупівлі без не усунення Замовником дискримінаційних вимог наша пропозиція буде відхилена з підстав невідповідності вимогам встановлених в ТД, оскільки підприємство має в користуванні нерухоме майно в Запорізькій області в межах не більш 30 км від розташування об’єкту Замовника (але не на території Широківської сільської ради).
Разом з тим, згідно із Додатком В до ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» середня відстань перевезень будівельних матеріалів, виробів і конструкцій у разі місця розташування будови в місті становить 30 км, а сільська місцевість, селища міського типу - 80 км.
А тому, вищевказані дискримінаційні вимоги порушують наші права як потенційного учасника закупівлі. Замовник ніяким чином не аргументував вищевказану вимогу, щодо місцезнаходження нерухомого майна в користуванні учасника.
Вимагаємо внести зміни до ТД шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників, виключивши вимогу про те, що наявність в учасника нерухомого майна або промислового майданчику, яке використовується ним для розміщення офісних та/або виробничих приміщень (для розміщення техніки) має бути на території Широківської сільської ради.
2. Просимо прибрати неправомірну вимогу тендерної документації Додатку 1 пункт 1: «Замовник має можливість здійснити огляд техніки та виробничої бази на відповідність даних зазначених в довідках. За результатом огляду замовник складає акт перевірки на підтвердження інформації. У разі отримання будь якої недостовірної інформації, яка вказана в цьому розділі може спричинити за собою відхилення пропозиції Учасника.»
Встановлення Замовником таких вимог є цілком неправомірними та не може бути причиною відхилення учасників з огляду на наступне:
Підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника зазначені в статті 31 Закону, є отримання недостовірної інформації що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною 15 статті 29 цього Закону;
На підставі частини 15 статті 29 Закону замовник має право звернутися по підтвердження інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їхньої компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною 1 статті 17 цього Закону, або факту зазначення в тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Особливо звертаю увагу на те, що Законом визначено єдиний можливий спосіб підтвердження інформації, що її надав учасник у тендерній пропозиції, — у результаті направлення запитів до третіх осіб (у межах їх компетенції). Жодна інша інформація з відкритих джерел (інтернет-сайти, ЗМІ тощо), а також результати перевірки, проведеної замовником, не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Вимагаємо внести зміни до ТД шляхом усунення неправомірних вимог встановлених до учасників, виключивши вимогу про те, що Замовник має можливість здійснити огляд техніки та виробничої бази на відповідність даних зазначених в довідках. За результатом огляду замовник складає акт перевірки на підтвердження інформації. У разі отримання будь якої недостовірної інформації, яка вказана в цьому розділі може спричинити за собою відхилення пропозиції Учасника.»
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 02.11.2021 15:30
Дата подачі:
02.11.2021 15:30
Вирішення:
Відповідно Вашої Вимоги Замовником будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію
Статус вимоги:
Задоволено