• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Переяславська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» Переяславської міської ради, Студениківської сільської ради, Ташанської сільської ради, Дівичківської сільської ради та Циблівської сільської ради (Бориспільський район, м. Переяслав, вул. Богдана Хмельницького, 137») у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код CPV за ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)

Торги відмінено

250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 7 500.00 UAH
Період оскарження: 25.10.2021 10:22 - 29.10.2021 10:27
Вимога
Є відповідь

Порушення Закону України "Про публічні закупівлі" при визначенні переможця

Номер: 9d8b06c3908945209190a88c3c39e827
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-25-000946-a.c3
Назва: Порушення Закону України "Про публічні закупівлі" при визначенні переможця
Вимога:
ВИМОГА 25 жовтня 2021 року через автоматизований електронний майданчик на веб – порталі Уповноваженого органу – https://prozorro.gov.ua/ було опубліковано закупівлю за ідентифікатором UA-2021-10-25-000946-а, про проведення спрощеної закупівлі за предметом: Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Переяславська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» Переяславської міської ради, Студениківської сільської ради, Ташанської сільської ради, Дівичківської сільської ради та Циблівської сільської ради (Бориспільський район, м. Переяслав, вул. Богдана Хмельницького, 137») у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код CPV за ДК 021:2015 - 71320000-7 ˗ Послуги з інженерного проектування). Аукціон було проведено 04.11.2021 року. На підставі Протоколу №4 щодо прийняття рішення уповноваженою особою КНП «Переяславська БЛІЛ» від 10.11.2021 року було визнано переможцем спрощеної закупівлі: Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Переяславська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» Переяславської міської ради, Студениківської сільської ради, Ташанської сільської ради, Дівичківської сільської ради та Циблівської сільської ради (Бориспільський район, м. Переяслав, вул. Богдана Хмельницького, 137») у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код CPV за ДК 021:2015 - 71320000-7 ˗ Послуги з інженерного проектування). учасника торгів - ФОП "Лахненко Олександр Вікторович". Однак після аналізу Протоколу №4 щодо прийняття рішення уповноваженою особою КНП «Переяславська БЛІЛ» від 10.11.2021 року та тендерної пропозиції Учасника ФОП "Лахненко Олександр Вікторович" було виявлено порушення Замовником умов тендерної документації, що може вважатися підставою для скасування Протоколу №4 щодо прийняття рішення уповноваженою особою КНП «Переяславська БЛІЛ» від 10.11.2021 року про визнання переможцем спрощеної закупівлі: Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Переяславська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» Переяславської міської ради, Студениківської сільської ради, Ташанської сільської ради, Дівичківської сільської ради та Циблівської сільської ради (Бориспільський район, м. Переяслав, вул. Богдана Хмельницького, 137») у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код CPV за ДК 021:2015 - 71320000-7 ˗ Послуги з інженерного проектування). учасника торгів - ФОП "Лахненко Олександр Вікторович". Порушення полягає в наступному: в тендерній документації Замовника зазначено наступне: 1. Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКА пункт 5. Оригінал або належним чином завірену копію документа, який підтверджує трудові відносини працівника з Учасником, а саме: 1-шої сторінки трудової книжки і сторінки з відміткою про прийняття на роботу; або трудового договору (угоди), що підтверджує трудові відносини, по кожному з перелічених в довідці працівників (надаються лише ті документи, які передбачені чинним законодавством України про працю). Якщо учасником спрощеної закупівлі є фізична особа або фізична особа-підприємець і такий учасник вказав в довідці, яка містить інформацію про наявність працівників, інформацію стосовно себе, то зазначені в даному пункті документи стосовно нього не надаються; *** Обов’язкова наявність або залучення таких працівників: а) не менше 1-го один інженер проектувальник з будівництва в частині забезпечення механічного опору та стійкості (надати в складі пропозиції оригінал або належним чином завірену копію діючого кваліфікаційного сертифіката експерта на проектування в частині кошторисної документації, виданого в порядку, встановленому положеннями постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 у разі наявності документи щодо підвищення кваліфікації, завірений підписом та печаткою особи на ім’я якої виданий даний сертифікат, а також підписом та печаткою (у разі наявності) уповноваженої особи Учасника.)); б) не менше 1-го один інженер-проектувальник з будівництва в частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму (надати в складі пропозиції оригінал або належним чином завірену копію діючого кваліфікаційного сертифіката експерта на проектування в частині кошторисної документації, виданого в порядку, встановленому положеннями постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 у разі наявності документи щодо підвищення кваліфікації, завірений підписом та печаткою особи на ім’я якої виданий даний сертифікат, а також підписом та печаткою (у разі наявності) уповноваженої особи Учасника.)); в) не менше 1-го експерт будівельний у частині кошторисної документації (надати в складі пропозиції оригінал або належним чином завірену копію діючого кваліфікаційного сертифіката експер та на проектування в частині кошторисної документації, виданого в порядку, встановленому положеннями постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 у разі наявності документи щодо підвищення кваліфікації, завірений підписом та печаткою особи на ім’я якої виданий даний сертифікат, а також підписом та печаткою (у разі наявності) уповноваженої особи Учасника.)); г) не менше 1-го інженера-геодезиста (надати в складі пропозиції оригінал або належним чином завірену копію діючого кваліфікаційного сертифіката інженера-геодезиста, виданого в порядку, встановленому наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 28.07.2017 № 392 у разі наявності документи щодо підвищення кваліфікації, завірений підписом та печаткою особи на ім’я якої виданий даний сертифікат, а також підписом та печаткою (у разі наявності) уповноваженої особи Учасника.) д) не менше 1-го інженера з охорони праці (будівництво) з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчика завірений підписом та печаткою особи на ім’я якої виданий даний сертифікат, а також підписом та печаткою (у разі наявності) уповноваженої особи Учасника.) Кваліфікаційні сертифікати мають бути чинними на дату розкриття пропозицій та видані із дотриманням вимог чинного законодавства України. На підтвердження підпункту д) даної вимоги Учасник ФОП "Лахненко Олександр Вікторович" надав документ «Трудова наказ Коломієць» в складі поданого документу знаходиться копія Сертифікату фахівця будівельної галузі виданий на ім’я Коломієць Іван Андрійович за компетентністю інженер з охорони праці (будівництво) завірений підписом невідомої особи. Згідно вимоги Замовника даний сертифікат повинен бути завірений підписом та печаткою особи на ім’я якої виданий даний сертифікат, а також підписом та печаткою (у разі наявності) уповноваженої особи Учасника.) – тобто наданий Учасником документ не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. На підставі п.1 ч.13. ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має відхилити пропозицію в разі, якщо пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі. В супереч зазначеним нормам, Замовником не було відхилено пропозицію ФОП "Лахненко Олександр Вікторович", що викликає думки щодо упередженості Замовника та не дотримання ним вимог законодавства про публічні закупівлі. Таким чином, ми вважаємо, що наявні підстави для скасування Протоколу №4 щодо прийняття рішення уповноваженою особою КНП «Переяславська БЛІЛ» від 10.11.2021 року про визнання переможцем та намір укласти договір щодо Учасника ФОП "Лахненко Олександр Вікторович". Враховуючи вищевикладене, просимо скасувати Протокол №4 щодо прийняття рішення уповноваженою особою КНП «Переяславська БЛІЛ» від 10.11.2021 року про визнання переможцем та намір укласти договір у спрощеній закупівлі за ідентифікатором UA-2021-10-25-000946-а, про проведення спрощеної закупівлі за предметом: Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Переяславська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» Переяславської міської ради, Студениківської сільської ради, Ташанської сільської ради, Дівичківської сільської ради та Циблівської сільської ради (Бориспільський район, м. Переяслав, вул. Богдана Хмельницького, 137») у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код CPV за ДК 021:2015 - 71320000-7 ˗Послуги з інженерного проектування). щодо учасника ФОП "Лахненко Олександр Вікторович". Додатково доводимо до Вашого відома, що дії уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства «Переяславська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» Переяславської міської ради, Студениківської сільської ради, Ташанської сільської ради, Дівичківської сільської ради та Циблівської сільської ради нами будуть оскаржуватися в суді та висвітлені в засобах масової інформації, також належним чином будуть повідомлені компетентні правоохоронні органи.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Скасування Протоколу №4 щодо прийняття рішення уповноваженою особою КНП «Переяславська БЛІЛ» від 10.11.2021 року про визнання переможцем та намір укласти договір щодо Учасника ФОП "Лахненко Олександр Вікторович" призведе до поновлення процедури кваліфікації Учасника. Оскільки Учасник ТОВ Проректор підлягає відхиленню відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону, оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Щодо Вашої вимоги: «На підтвердження підпункту д) даної вимоги Учасник ФОП "Лахненко Олександр Вікторович" надав документ «Трудова наказ Коломієць» в складі поданого документу знаходиться копія Сертифікату фахівця будівельної галузі виданий на ім’я Коломієць Іван Андрійович за компетентністю інженер з охорони праці (будівництво) завірений підписом невідомої особи. Згідно вимоги Замовника даний сертифікат повинен бути завірений підписом та печаткою особи на ім’я якої виданий даний сертифікат, а також підписом та печаткою (у разі наявності) уповноваженої особи Учасника.) – тобто наданий Учасником документ не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.», - повідомляю про те, що в Оголошенні до Спрощеної процедури закупівель є опис формальних помилок, адже документи, які підтверджують наявність в учасника фахових працівників, які заявлені в Оголошенні до Спрощеної процедури закупівель. Натомість, варто зазначити, що читаючи дану скаргу, мені пригадалося прислів’я: «Чия б корова мичала, а Ваша б мовчала»! Я думаю, що компетентні органи зацікавить факт намагання просунути «свою» документацію через уповноважену замовником особу. Моє шанування!
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відхилено

Незаконна дискваліфікація

Номер: d12940f2369a4ad6881854555335007d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-25-000946-a.b2
Назва: Незаконна дискваліфікація
Вимога:
ВИМОГА 25 жовтня 2021 року через автоматизований електронний майданчик на веб – порталі Уповноваженого органу – https://prozorro.gov.ua/ було опубліковано закупівлю за ідентифікатором UA-2021-10-25-000946-а, про проведення спрощеної закупівлі за предметом: Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Переяславська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» Переяславської міської ради, Студениківської сільської ради, Ташанської сільської ради, Дівичківської сільської ради та Циблівської сільської ради (Бориспільський район, м. Переяслав, вул. Богдана Хмельницького, 137») у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код CPV за ДК 021:2015 - 71320000-7 ˗ Послуги з інженерного проектування). Аукціон було проведено 04.11.2021 року. На підставі Протоколу №3 щодо прийняття рішення уповноваженою особою КНП «Переяславська БЛІЛ» від 08.11.2021 року було відхилено пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОРЕКТОР» (далі – Учасник). Однак згідно Закону України «Про публічні закупівлі», стаття 29, частина 16: Стаття 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій 16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. А також згідно Закону України «Про публічні закупівлі», стаття 31, частина 1, підпукт 1) абзац 5: Стаття 31. Відхилення тендерних пропозицій 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; Відхилення Замовником пропозиції Учасника, без надання можливості усунути невідповідності, свідчить про факт дискримінації учасника публічних закупівель ТОВ «ПРОРЕКТОР» та свідоме порушення Замовником вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, ми вважаємо що дискваліфікація нашого підприємства, на підставі Протоколу №3 щодо прийняття рішення уповноваженою особою КНП «Переяславська БЛІЛ» від 08.11.2021 року є незаконною (наше підприємство під час проведення електронного аукціону надало найбільш економічно вигідну цінову пропозицію, що на 40% нижча від ціни другого учасника Аукціону. Визнання нашого підприємства переможцем закупівлі призведе до значної економії бюджетних коштів), та вимагаємо скасувати даний протокол про дискваліфікацію.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» №114-ІХ від 19 вересня 2019 року, Замовник проводить Спрощену закупівлю, керуючись Статею 14 Закону. Статтями 29 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі» №114-ІХ від 19 вересня 2019 року, на які Ви посилаєтеся у своїй Вимозі, Замовник керується при проведенні Відкритих торгів. Відхилення пропозиції у Спрощеній закупівлі Замовником здійснюється у випадках, визначених частиною 13 статті 14 Закону є обов’язком, а не правом замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Незаконна дискваліфікація

Номер: e100c12ac8e64088a6931b4c68576958
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-25-000946-a.b1
Назва: Незаконна дискваліфікація
Вимога:
ВИМОГА 25 жовтня 2021 року через автоматизований електронний майданчик на веб – порталі Уповноваженого органу – https://prozorro.gov.ua/ було опубліковано закупівлю за ідентифікатором UA-2021-10-25-000946-а, про проведення спрощеної закупівлі за предметом: Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Переяславська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» Переяславської міської ради, Студениківської сільської ради, Ташанської сільської ради, Дівичківської сільської ради та Циблівської сільської ради (Бориспільський район, м. Переяслав, вул. Богдана Хмельницького, 137») у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код CPV за ДК 021:2015 - 71320000-7 ˗ Послуги з інженерного проектування). Аукціон було проведено 04.11.2021 року. На підставі Протоколу №3 щодо прийняття рішення уповноваженою особою КНП «Переяславська БЛІЛ» від 08.11.2021 року було відхилено пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОРЕКТОР» (далі – Учасник). Однак згідно Закону України «Про публічні закупівлі», стаття 29, частина 16: Стаття 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій 16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. А також згідно Закону України «Про публічні закупівлі», стаття 31, частина 1, підпукт 1) абзац 5: Стаття 31. Відхилення тендерних пропозицій 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; Відхилення Замовником пропозиції Учасника, без надання можливості усунути невідповідності, свідчить про факт дискримінації учасника публічних закупівель ТОВ «ПРОРЕКТОР» та свідоме порушення Замовником вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, ми вважаємо що дискваліфікація нашого підприємства, на підставі Протоколу №3 щодо прийняття рішення уповноваженою особою КНП «Переяславська БЛІЛ» від 08.11.2021 року є незаконною (наше підприємство під час проведення електронного аукціону надало найбільш економічно вигідну цінову пропозицію, що на 40% нижча від ціни другого учасника Аукціону. Визнання нашого підприємства переможцем закупівлі призведе до значної економії бюджетних коштів), та вимагаємо скасувати даний протокол про дискваліфікацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Помилка при оформлені вимоги
Дата скасування: 08.11.2021 16:36