-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 -44220000 – 8 «Столярні вироби» (Металопластикові конструкції)
Торги відмінено
1 898 282.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 491.41 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 491.41 UAH
Період оскарження:
13.10.2021 17:36 - 25.10.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Відповідь
Номер:
8645daeceeec48919e213978d2346339
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-13-006196-c.c3
Назва:
Відповідь
Вимога:
Дякуємо за відповідь.
Згідно Закону у період кваліфікації ми не маємо права спілкуватися безпосередньо, тому відповідаємо через вимогу.
1. Вимога була подана щодо неподання інформації щодо відсутності підстав для відхилення згідно ч.2 ст.17 Закону.
Але ж саме такий був протокол відхилення. Ми праві. Проставляючи галочку на чекбоксі під час завантаження пропозиції, ми підтверджуємо відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Це передбачено Законом, абзацу 1 частини 3 статті 17, та не залежить від питань, на які вимагаєте відповісти Замовник під час завантаження пропозицій. Тобто, необхідна інформація була надана.
Якщо б Ви написали в протоколі відхилення - відсутня довідка, передбачена умовами ТД "Інформація про відсутність підстав, визначених у пунктах 5, 6, 12 ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону (вказаних у п. 1.2.А-1 ˗ 1.2.В цієї тендерної документації), подається учасником у довільній формі однією довідкою із відокремленням кожної підстави", то ми би і не скаржились.
Це є дві різні речі - відсутня інформація ( яка була), та відсутність відповідної довідки ( її не було).
На майбутнє – правильно формулюйте підстави для відхилення.
2. Ми не маємо на меті скаржитися в АМКУ щодо означення переможцем ФОП "ВАРЛАШКІН ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" ( надалі – Переможець), але звертаємо Вашу увагу на таке. По-перше, Переможець двічі підтвердив відсутність підстав для відхилення згідно ч.2 ст.17 Закону. Перший – при завантаженні пропозиції, другий – окремим листом ( файл «Довідка про виконання договорів»). Але також, як і ми, він не надав відповідну довідку, передбачену п.1 частини ІІІ Документації «Інформація про відсутність підстав, визначених у пунктах 5, 6, 12 ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону (вказаних у п. 1.2.А-1 ˗ 1.2.В цієї тендерної документації), подається учасником у довільній формі однією довідкою із відокремленням кожної підстави».
ФОП "ВАРЛАШКІН ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" надав відповідну довідку ( файл «стаття 17»), я якої зазначено в частині пункту 1.2.В «про те, що учасник процедури закупівлі не має заборгованості з сплати податків і зборів»( далі по тексту), та не підав відповідної інформації, яку вимагав Замовник.
Таким чином, ФОП "ВАРЛАШКІН ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" не виконав вимогу Замовника, та не надав довідку відповідної форми, із відокремленням кожної підстави. Тому його пропозиція, як і наша, підлягає відхиленню.
3. ФОП "ВАРЛАШКІН ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" не виконав кваліфікаційну вимогу Замовника щодо надання інформації щодо номеру телефону відповідальної особи для звернення з метою підтвердження інформації ( Додаток 4 ТД, остання колонка). Таким чином, пропозиція ФОП "ВАРЛАШКІН ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" підлягає відхиленню. У зв’язку з цим зауважимо, що Замовник, у свою чергу, порушив ч.9 ст.26 Закону, та не надав ФОП "ВАРЛАШКІН ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" можливості 24 години на усунення порушень, чим порушив процедуру закупівлі, передбачену Законом
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол розгляду вимоги 2.pdf 07.12.2021 15:38
Дата подачі:
03.12.2021 16:12
Вирішення:
Члени тендерного комітету вдячні учаснику ТОВ Інтер-Норм, якій звернув увагу на деякі невдалі речення у формулюваннях, що наводило на думку про імовірну можливість невірного тлумачення вимог тендерної документацій та потребувало окремих звернень учасників, роз’яснень замовника. Всі зауваження ретельно вивчено й прийнято для удосконалення змісту документацій наступних закупівель. Що стосується вимог вищезазначеної вимоги, то потрібно звернути увагу на те, що 03.12.2021 о 16:13 через електронну систему закупівель завантажено скаргу учасника ПП «ОСНОВА – Р» до органу оскарження щодо скасування рішення тендерного комітету замовника про визнання його переможцем у зв’язку з висновком фінансового моніторингу ДАСУ. Відповідно до п. 17 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» «Після оприлюднення в електронній системі закупівель скарги електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює рішення замовника про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі. Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі…». Таким чином, Закон прямо забороняє замовнику розглядати по суті доводи вимоги щодо дискваліфікації учасників № 3, № 4 (до моменту винесення рішення ПДАК АКМУ), оскільки орган оскарження буде розглядати обґрунтованість і правомірність дискваліфікації учасника № 2. Всі подальші дії замовника можуть регулюватися виключно нормами законодавства України.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
Оскарження дискваліфікації учасника ПП "ОСНОВА-Р"
Номер:
4f1c4894d2754f41865a2cc62f04a447
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-13-006196-c.c2
Назва:
Оскарження дискваліфікації учасника ПП "ОСНОВА-Р"
Скарга:
Незаконна дискваліфікація учасника ПП «ОСНОВА-Р», по двом підставам:
-відсутність документів за аналогічними договорами (ПП «ОСНОВА-Р» додала в скарзі договора, видаткові накладні, ТТН, які були подані на торги)
-відсутність витягу з Реєстру платників єдиного податку (ПП «ОСНОВА-Р» є платником податку на додану вартість – додала в скарзі Витяг, який, був подан на торги)
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ПП ОСНОВА-Р.pdf 03.12.2021 15:51
- рішення від 07.12.2021 № 27120.pdf 08.12.2021 09:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.12.2021 № 27724.pdf 16.12.2021 16:38
- рішення від 15.12.2021 № 27724.pdf 20.12.2021 12:51
- Інформація щодо проведення процедури закупівлі UA-2021-10-13-006196-c.pdf 10.12.2021 18:28
- 201_1 Протокол про зміни до річного плану закупівель.docx 10.12.2021 18:28
- 201_ 2 Протокол розробка та затвердження тендерної документації.docx 10.12.2021 18:28
- 201 Тендерна документація_металопластикова конструкція.docx 10.12.2021 18:28
- 201_3 протокол розгляду пропозиції 2 .pdf 10.12.2021 18:28
- Висновок про результати моніторингу закупівлі.pdf 10.12.2021 18:28
- 201_4 Відповідь на результати моніторингу.pdf 10.12.2021 18:28
- 201_5 Протокол скасування рішення.pdf 10.12.2021 18:28
- 201_6 Протокол розгляду пропозиції 2 дискваліфікація.pdf 10.12.2021 18:28
- Відповідь на рішення АМКУ.pdf 23.12.2021 20:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.12.2021 16:13
Дата розгляду скарги:
15.12.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.12.2021 09:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.12.2021 12:51
Дата виконання рішення Замовником:
23.12.2021 20:00
Коментар замовника щодо усунення порушень:
скасувати попередні рішення тендерного комітету:
- щодо кваліфікації тендерної пропозиції Учасника ФОП "ВАРЛАШ КІН ОЛЕКСАНДР
ІВАНОВИЧ" та визнання цього учасника переможцем (Протокол засідання Тендерного
комітету: № ТК 201 - 8/21 від 29.11.2021);
- щодо дискваліфікації тендерної пропозиції Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО
"ОСНОВА - Р" (Протокол засідання Тендерного комітету: № ТК 201 —6/21 від 26.11.2021)
Вимога
Є відповідь
Усунення порушень в сфері публічних закупівель
Номер:
6d7a20b7092241aa96b214f50e36432f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-13-006196-c.c1
Назва:
Усунення порушень в сфері публічних закупівель
Вимога:
Протоколом № ТК 201-7/21 від 26.11.2021 року Замовником була відхилена пропозиція ТОВ «ІНТЕР-НОРМ». Уважно вивчивши підстави відхилення, ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» не погоджується з ними та вважає їх такими, що порушують його права як учасника закупівлі.
На думку Замовника, ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» при поданні пропозиції не надав інформації (відомості) про наявність/відсутність підстав, передбачених ч.2 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» ( надалі – Закон).
Згідно абзацу 1 частини 3 статті 17 Закону, «учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті».
ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» надав повну інформацію щодо відсутності підстав, передбачених ч.2 ст.17 Закону під час завантаження пропозиції. Замовнику повинно бути відомо, що завантаження пропозиції через майданчики електронних торгів системи Прозорро технічно неможливо без підтвердження відсутності підстав для відхилення, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Документальне підтвердження, у вигляді довідок та інших документів передбачене тільки для переможця закупівлі.
Таким чином, Замовник, порушив процедуру закупівлі, передбачену Законом, та безпідставно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ІНТЕР-НОРМ».
Звертаємо увагу на те, що наступний учасник процедури закупівлі, ФОП "ВАРЛАШКІН ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" був визначений переможцем, незважаючи на те, що у складі його пропозиції відсутня інформація щодо відсутності підстав, передбачених ч.2 ст.17 Закону.
ФОП "ВАРЛАШКІН ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ", згідно Закону, підтвердив відсутність підстав, передбачених ч.2 ст.17 Закону під час завантаження пропозиції через майданчик електронної системи державних закупівель Прозорро, що було прийнято Замовником, на відміну від пропозиції ТОВ «ІНТЕР-НОРМ», яка була відхилена.
Згідно п.1 ч.3 ст.29 Закону критерієм оцінки тендерної пропозиції є ціна.
ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» запропонував нижчу ціну, більш як на 200 тисяч гривень, в порівнянні з пропозицією ФОП "ВАРЛАШКІН ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ", тому його пропозиція є більш економічно вигідною.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо:
1. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ІНТЕР-НОРМ»
2. Скасувати рішення про обрання ФОП "ВАРЛАШКІН ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" переможцем.
3. Визначити ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» переможцем закупівлі
У разі відхилення вимоги, з метою запобігання порушень у сфері публічних закупівель, будемо змушені звернутися до постійно діючої колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол розгляду вимоги.pdf 02.12.2021 21:00
Дата подачі:
30.11.2021 13:54
Вирішення:
1. Замовник в тендерній документації передбачив обов’язок надання документів (інформації) щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника торгів (п. 1.2 розділу ІІІ тендерної документації) відповідно до вимог, що встановлено частиною 1 і 2 ст. 17 Закону.
Вказані пункти тендерної документації відповідно до законодавства України і правил, що встановлено в електронній системі закупівель (далі – Система), зобов’язують кожного учасника:
- зробити необхідні позначки у розділі закупівлі: «Підстави для відмови в участі» (до речі, у цьому розділі взагалі відсутня графа для надання інформації згідно ч. 2 ст. 17 Закону, тому учасник ТОВ Інтер-Плюс шляхом заповнення відповідних граф у Системі підтвердив власну відповідність вимогам п.п. 5, 6, 12 ч. 1 ст. 17 Закону (п.п 1.2.А-1 – 1.2.Б.2), але не підтвердив відповідність вимогам ч. 2 ст. 17 Закону (п. 1.2.В тендерної документації);
- а також скласти і завантажити до Системи довідку у довільній формі про відсутність підстав, визначених п.п. 5, 6, 12 ч. 1 і ч. 2 ст. 17 Закону (п. 1.2.А.1-1.2.В тендерної документації). Учасник ТОВ Інтер-Плюс завантажив лише довідки у довільній формі про відсутність підстав для відмови в участі, що передбачено п.п. 5, 6, 12 ч. 1 ст. 17 Закону. Довідки у довільній формі про відсутність підстав для відмови в участі, що передбачено ч. 2 ст. 17 Закону (п. 1.2.В тендерної документації), учасник не надав.
2. Заперечення учасника ТОВ Інтер-Плюс щодо необхідності взагалі надавати довідку у довільній формі щодо дотримання вимог ст. 17 Закону на стадії розгляду і оцінки пропозицій є неприпустимими, оскільки такі питання можна вирішувати лише на стадії надання роз’яснень на запитання та можливого внесення змін до документації.
3. Посилання учасника ТОВ Інтер-Плюс щодо невідповідності пропозиції переможця торгів по ст. 17 Закону (наступного після дискваліфікації ТОВ Інтер-Плюс учасника – ФОП Варлашкін А.І.) не відповідають дійсності, оскільки у цієї пропозиції всі вимоги законодавства і тендерної документації по ст. 17 виконано у повному обсязі (у тому числі, наявна довідка у довільній формі по ч. 2 ст. 17).
2.4. Також потрібно звернути увагу, що скасування замовником свого рішення про визнання переможцем попереднього (до дискваліфікації ТОВ Інтер-Плюс учасника – ПП Основа-Р, ціна пропозиції якого була ще нижче, ніж у ТОВ Інтер-Плюс) відбулося за вимогами висновку UA-M-2021-11-11-000032●2fd14c9be8ed42b3884bdc40101b7b1e від 12.11.2021 Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України щодо вказаної процедури. У цьому висновку зазначено наступні недоліки пропозиції попереднього переможця:
- у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, які підтверджують проведення розрахунків за наданими аналогічними договорами;
- у складі тендерної пропозиції Учасника не зазначено причину не подання свідоцтва або витягу з Реєстру платників єдиного податку, чим порушено вимоги пунктом 1.5 розділу 3 тендерної документації.
Не зважаючи на надані заперечення замовника торгів до висновку, правова позиція органу державного фінансового контролю залишилася незмінною, що спонукало замовника скасувати своє рішення.
Пропозиція ТОВ Інтер-Плюс також містить ці недоліки:
- у складі тендерної пропозиції ТОВ Інтер-Плюс відсутні документи, які підтверджують проведення розрахунків за наданими аналогічними договорами;
- у складі тендерної пропозиції ТОВ Інтер-Плюс не зазначено причину не подання свідоцтва або витягу з Реєстру платників єдиного податку, чим порушено вимоги пунктом 1.5 розділу 3 тендерної документації,
тому даний факт є додатковим обґрунтуванням безпідставності вимоги ТОВ Інтер-Плюс про усунення порушень, оскільки жодної умови для задоволення вимоги про якби відповідність його пропозиції вимогам законодавства України і тендерної документації замовника не може бути встановлено.
За таких обставин, вказані вище аргументи проти задоволення вимоги учасника ТОВ Інтер-Норм (UA-2021-10-13-006196-c.c1) про усунення порушень в сфері публічних закупівель не дозволяють тендерному комітету та не надають йому жодної правової підстави її задовольнити та скасувати попереднє рішення щодо дискваліфікації тендерної пропозиції учасника ФОП Варлашкін А.І. та визнати учасника ТОВ Інтер-Плюс переможцем.
Статус вимоги:
Не задоволено