-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги охоронників
Торги відмінено
3 803 592.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 731.46 UAH
мін. крок: 0% або 731.46 UAH
Період оскарження:
29.09.2017 16:43 - 12.10.2017 00:00
Вимога
Без відповіді
Вимоги до оформлення документів тендерної пропозиції.
Номер:
80c3baadeb1446c6a47e097d16b0b15c
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-29-001528-c.b3
Назва:
Вимоги до оформлення документів тендерної пропозиції.
Вимога:
Шановний Замовник!
Просимо розяснити вимоги саме до надання окремих копій документів, таких як:
п.п. 3,4, п. 5.3 розділу 3: Учасник має надати копії дозволів на встановлення світлових сигналів на транспорт реагування (п.3) та копії довідок про перебування автотранспортних засобів (транспорту) реагування) на військовому обліку відповідно до Постанови КМУ від 17 червня 2015 року №405 - у якій формі Учасник має надати ці копії - як відскановані кольорові копії із оригіналів цих документів чи відскановані кольорові копії цих документів завірені підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою Учасника?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.10.2017 13:01
Вимога
Без відповіді
Порушення ст.8 Закону України "Про державний бюджет України на 2017 рік"
Номер:
45131320081f46239afc833922b096ae
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-29-001528-c.b2
Назва:
Порушення ст.8 Закону України "Про державний бюджет України на 2017 рік"
Вимога:
Шановний замовник торгів. Уважно розглянувши вимоги до тендерної документації наданої вами для усіх учасників. Маємо до вас деякі питання стосовно грубого порушення діючого законодавства, яке порушено Вами при визначенні планової вартості закупівлі та можливо буде порушено учасниками якщо вони будуть приймати участь у Вашій закупівлі.
А саме:
Планова вартість закупівлі яка встановлена замовником по:
лот № 1 - послуги охоронників в м. Харкові, складає - 3 657 300 грн. з ПДВ
лот № 2 - послуги охоронників в м. Києві, складає - 146 292 грн. з ПДВ
запланована кількість годин охорони визначена замовником, та яка була врахована замовником при визначенні планової вартості закупівлі складає:
лот № 1 – 219 000 годин
лот № 2 - 8 760 годин
Що в перерахунку вартості охорони за одну годину праці охоронника складає – 16,70 грн.
Водночас, згідно Закону України "Про державний бюджет України на 2017 рік" Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1860-VIII від 21.02.2017, ВВР, 2017, № 13, ст.146 № 1979-VIII від 23.03.2017, ВВР, 2017, № 19, ст.239, та № 2079-VIII від 06.06.2017, ВВР, 2017, № 30, ст.325, та № 2137-VIII від 13.07.2017, ВВР, 2017, № 36, ст.377 та ст.8 Установити у 2017 році мінімальну заробітну плату:
- у місячному розмірі: з 1 січня - 3200 гривень;
- у погодинному розмірі: з 1 січня - 19,34 гривні.
Таким чином, при визначенні планової вартості закупівлі Замовником не було враховано вимоги вищезазначеного Закону України. Тому що планова вартість закупівлі у погодинному відношенні послуг, що планує закупити Замовник складає менше ніж встановлена законодавством межа - 19,34 грн (без ПДВ та обов’язкових платежів до бюджету), а запропонована замовником - 16,70 грн (з ПДВ, яка включає в себе обов’язкові платежів до бюджету).
До того ж згідно наданої документації, замовником чітко зазначено:
У розділі. 5 Оцінка тендерної пропозиції, пунктом 1. «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» у останньому абзаці вказано «Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування.».
Та пунктом 2.3. визначено, що «Учасник визначає ціни на послуги, які він пропонує надати за Договором про закупівлю з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування тощо. Не врахована учасником вартість окремих послуг не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції.»
Та ДОДАТОКОМ 1 до тендерної документації, «Технічне завдання, Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» визначено що, «Учасник визначає ціни на послуги, які він пропонує надати за Договором про закупівлю з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. Не врахована учасником вартість окремих послуг не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції.»
Згідно наданого проекту договору замовником визначено пунктом 2.2. та 5.1. та додатком 3 (Розрахунок вартості послуг за статтями витрат за 1 годину надання послуг) наступне:
2.2. Охорона об'єктів здійснюється в дні та години, зазначені у дислокації (Додаток 1). Кількість годин охорони складає – _____________ годин. Розрахунок вартості послуг за статтями витрат за 1 годину надання послуг наведений у Додатку 3.
5.1. Вартість послуги за 1 годину охорони одним працівником Виконавця, згідно розрахунку вартості послуг за статтями витрат складає __________ грн., у тому числі ПДВ 20% - _______грн. (якщо передбачено) (Додаток № 3 до Договору).
Виходячи із вище зазначених вимог Замовника, при формуванні своєї пропозиції учасником вже повинні бути враховані та вказані в наданих документах всі витрати, податки, збори що мають бути сплачені при організації надання послуг та ви повинні бути чітко визначені по кожній статті витрат окремо, як це передбачено у додатку 3 (Розрахунок вартості послуг за статтями витрат за 1 годину надання послуг).
Згідно листа Державної інспекції України з питань праці від 15.09.2014 №32-21/01-1715, необхідно враховувати, що праця охоронця є кваліфікованою працею і оплата праці повинна перевищувати мінімальну заробітну плату по країні.
При цьому зазначена Законом сума (19,34 грн) не враховує те що, кожне підприємство зобов’язане відповідно до вимог чинного законодавства сплатити єдиний соціальний внесок (22%), а також, єдиний податок (5%) або податок на додану вартість (20%) (в залежності від системи оподаткування, на яке використовує суб’єкт господарювання в своїй діяльності). Дана сума також не включає в себе вимоги ст. 108 Кодексу законів про працю України (далі - КЗпПУ) робота в нічний час (з 22:00 до 06:00 (1/3 доби) згідно зі ст. 54 КЗпПУ) оплачується у підвищеному розмірі, встановлюваному генеральною, галузевою (регіональною) угодами та колективним договором, але не нижче 20 відсотків тарифної ставки (окладу) за кожну годину роботи у нічний час; - відповідно до ст. 107 КЗпПУ оплата роботи у святкові дні працівникам, праця яких оплачується за годинними або денними ставками, - у розмірі подвійної годинної або денної ставки; - відповідно до: - ст. 23 Закону України «Про відпустки»: повинні бути передбачені кошти на оплату відпусток; - ст. 74 КЗпПУ: надаються щорічні (основна та додаткові) відпустки із збереженням на їх період місця роботи (посади) і заробітної плати; - ст. 75 КЗпПУ: щорічна основна відпустка надається працівникам тривалістю не менш як 24 календарних дні за відпрацьований робочий рік, який відлічується з дня укладення трудового договору та закупівлю спецодягу, спецзасобів, засобів індивідуального захисту, підприємство не зможе платити заробітну своєму адміністративно-управлінському персоналу, буде працювати без прибутку, а охоронці не ходитимуть в оплачувані відпустки та лікарняні.
Таким чином замовником, в супереч діючого законодавства (КЗпПУ та Закону України "Про державний бюджет України на 2017 рік") замовник визначив бюджет закупівлі, який навіть не покриває витрати учасників для оплати всіх обов'язкових податків, зборів платежів, які зобов'язаний оплачувати в бюджет України суб'єкт господарювання при здійсненні своєї господарської діяльності, не кажучи вже про загальновиробничі і адміністративні витрати, та витрати на використання пульта централізованого спостереження і груп швидкого реагування, що вимагаються замовником згідно документації.
Замовник виставляючи планову вартість торгів, в якій закладена розрахункова ціна за годину роботи нижче мінімальної заробітної плати затвердженої законодавством на 2017 рік, порушує чинне законодавство, яке зобов'язаний сам же й дотримуватися. З наявної в нас інформації Ви чомусь не сплачуєте своїм співробітникам суму заробітної плати, що є меншою ніж визначена діючим законодавством.
В даному випадку можна стверджувати, що Замовник свідомо підштовхує майбутніх учасників до порушення діючого законодавства та встановив планову суму закупівлі з істотними порушеннями статті 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік». А також підштовхує майбутніх учасників до порушення податкового, трудового законодавства (що потягне за собою відповідальність за недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці) та у випадку несплати зазначених платежів це становитиме склад злочину, передбачений ст. 212 Кримінального кодексу України. Дані дії замовника завдають непоправної шкоди економіки країни у вигляді несплати учасниками всіх необхідних платежів до бюджету, з якого Замовник так само отримує деякі кошти для своєї роботи.
Вимагаємо усунути виявлені порушення шляхом відміни даної закупівлі в цілому, здійснивши повний перерахунок планової ціни закупівлі відповідно до вимог діючого законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.10.2017 20:00
Вимога
Без відповіді
порушення вимог оплати праці
Номер:
6d795d31fc0844c7bcd4346d6a93e3dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-29-001528-c.b1
Назва:
порушення вимог оплати праці
Вимога:
Відповідно до п. 4.4 Тендерної документації строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: з 01.01.2018 по 31.12.2018 року (включно). Відповідно до додатку 1 «Технічні вимоги» Замовнику необхідно: лот 1 - 25 цілодобових постів та лот 2 - 1 цілодобовий пост. Таким чином, строк надання послуг становить 365 днів, що складає 219 000 людино-годин (лот 1) та 8760 людтно-годин (лот 2). Щоб визначити вартість 1 людино-години необхідно очікувану вартість закупівлі розділити на кількість людино-годин: 3 657 300,00 / 219 000 ≈ 16,70 грн.(лот 1) та 146 292,00 / 8760 = 16,70 грн (лот 2). В абзаці 2 пункту 2 розділу II "Прикінцеві положення" Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України стосовно погодинної оплати праці" Верховною Радою України зобов’язано Кабінет Міністрів України (КМУ) «розробити та затвердити в установленому порядку механізм визначення та застосування мінімальної заробітної плати в погодинному розмірі». Відповідно до вказаного обов’язку КМУ затвердив Постанову від 05.05.2010 р. № 330 «Про визначення та застосування мінімальної заробітної плати в погодинному розмірі», в якій зазначено, що «мінімальна заробітна плата в погодинному розмірі встановлюється одночасно з встановленням розміру мінімальної заробітної плати на місяць відповідно до умов та порядку, передбачених статтями 9 і 10 Закону України "Про оплату праці». У ст. 9 Закону «Про оплату праці» визначені умови визначення розміру мінімальної заробітної плати, зокрема встановлено: «Розмір мінімальної заробітної плати визначається з урахуванням потреб працівників та їх сімей, вартісної величини достатнього для забезпечення нормального функціонування організму працездатної людини, збереження її здоров'я набору продуктів харчування, мінімального набору непродовольчих товарів та мінімального набору послуг, необхідних для задоволення основних соціальних і культурних потреб особистості, а також загального рівня середньої заробітної плати, продуктивності праці та рівня зайнятості. Мінімальна заробітна плата встановлюється у розмірі не нижчому від розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб». Частиною 1 статті 10 вказаного Закону визначено Порядок встановлення і перегляду розміру мінімальної заробітної плати, а саме: «Розмір мінімальної заробітної плати встановлюється Верховною Радою України за поданням Кабінету Міністрів України не рідше одного разу на рік у законі про Державний бюджет України з урахуванням вироблених шляхом переговорів пропозицій спільного представницького органу об’єднань профспілок і спільного представницького органу об’єднань організацій роботодавців на національному рівні». Таким чином, розмір мінімальної заробітної плати, у тому числі погодинної, встановлюється Верховною Радою України за поданням КМУ у Законі України «Про Державний бюджет» на певний рік. У Законі «Про Державний бюджет на 2017 рік» мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі: з 1 січня - 19,34 гривні (ст. 8 цього Закону). Мінімальна заробітна плата - це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці (ст. 3 Закону України «Про оплату праці»). Відповідно до Податкового кодексу України, Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» кожне підприємство зобов’язане сплатити єдиний соціальний внесок (22%), а також, єдиний податок (5%) або податок на додану вартість (20%) (в залежності від системи оподаткування, на якому підприємство працює). Тому розрахунок податків та зборів також робиться з урахуванням розміру мінімальної заробітної плати. Тобто, очікуваної вартості предмета закупівлі у розмірі 3 803 592,00 грн (за два лоти) (16,70 грн. за людино-годину) навіть не вистачить на оплату праці у мінімальному гарантованому розмірі (19,34 грн. за годину), не говорячи вже про сплату податків та інших витрат учасника пов’язаних з наданням послуг. У зв’язку з вищевикладеним вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.10.2017 17:13