-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Розроблення проекту містобудівної документації: Генерального плану та плану зонування (у складі генерального плану) смт. Костянтинівки Южноукраїнської міської територіальної громади Вознесенського району Миколаївської області
Торги не відбулися
451 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 255.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 255.00 UAH
Період оскарження:
08.10.2021 14:37 - 17.12.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга, що стосується прийнятого рішення замовника, яке відбулось після оцінки тендерних пропозицій учасників у закупівлі UA-2021-10-08-008072-b, стосовно визнання переможцем учасника – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОЕКТНЕ БЮРО «БАЗИС»
Номер:
2c8efc3084cd4315b7bd1d4e8e989744
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-08-008072-b.c3
Назва:
Скарга, що стосується прийнятого рішення замовника, яке відбулось після оцінки тендерних пропозицій учасників у закупівлі UA-2021-10-08-008072-b, стосовно визнання переможцем учасника – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОЕКТНЕ БЮРО «БАЗИС»
Скарга:
08.10.2021 року ВИКОНАВЧИМ КОМІТЕТОМ ЮЖНОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) за ідентифікатором закупівлі UA-2021-10-08-008072-b по предмету: Розроблення проекту містобудівної документації: Генерального плану та плану зонування (у складі генерального плану) смт. Костянтинівки Южноукраїнської міської територіальної громади Вознесенського району Миколаївської області (код ДК 021:2015: 71410000-5 – Послуги у сфері містобудування) (далі – Закупівля).
Оприлюднена Замовником тендерна документація до Закупівлі UA-2021-10-08-008072-b, затверджена Протоколом №37 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.10.2021 року. До неї вносились зміни згідно Протоколу №42 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.10.2021 року та Протоколу №46 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.11.2021 року
Остаточна редакція оприлюдненої Замовником тендерної документації до Закупівлі UA-2021-10-08-008072-b, затверджена Протоколом №49 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.12.2021 року (далі – Тендерна документація).
22 грудня 2021 року відбувся аукціон по оголошеній Замовником процедурі відкритих торгів щодо закупівлі послуги за предметом: Розроблення проекту містобудівної документації: Генерального плану та плану зонування (у складі генерального плану) смт. Костянтинівки Южноукраїнської міської територіальної громади Вознесенського району Миколаївської області (код ДК 021:2015: 71410000-5 – Послуги у сфері містобудування).
Участь в аукціоні взяли 3 учасники:
№ п/п Учасник Ціна пропозиції
1. КОНСОРЦІУМ «АРХІЗЕМ УКРАЇНА» (далі – Скаржник) 359 000,00 грн.
2. ТОВ «ПРОЕКТНЕ БЮРО «БАЗИС» 450 000,00 грн.
3. ТОВ «ГЕОМОНІТОР» 451 000,00 грн.
Протоколом №51 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.12.2021 року (додається до Скарги) було відхилено Тендерну пропозицію КОНСОРЦІУМ «АРХІЗЕМ УКРАЇНА» на підставі абз.2 п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та абз.3 п.1 ч.1 ст. 31 Закону.
Протоколом №52 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.12.2021 року (додається до Скарги) учасника ТОВ «ПРОЕКТНЕ БЮРО «БАЗИС» (далі – Учасник-переможець) було визначено переможцем процедури відкритих торгів та ухвалено рішення про намір укласти договір з переможцем процедури відкритих торгів ТОВ «ПРОЕКТНЕ БЮРО «БАЗИС» з ціновою пропозицією 450 000,00 грн. на закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 71410000-5 «Послуги у сфері містобудування» (Розроблення проекту містобудівної документації: Генерального плану та плану зонування (у складі генерального плану) смт. Костянтинівки Южноукраїнської міської територіальної громади Вознесенського району Миколаївської області), ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-08-008072-b.
Скаржником здійснено системний аналіз документів та інформації поданої ТОВ «ПРОЕКТНЕ БЮРО «БАЗИС» в складі його Тендерної пропозиції та виявлено їх не відповідність документам та інформації, які вимагались Замовником в Тендерній документації щодо закупівлі послуг за предметом: Розроблення проекту містобудівної документації: Генерального плану та плану зонування (у складі генерального плану) смт. Костянтинівки Южноукраїнської міської територіальної громади Вознесенського району Миколаївської області (код ДК 021:2015: 71410000-5 – Послуги у сфері містобудування), затвердженої Протоколом №49 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.12.2021 року.
Ненадання ТОВ «ПРОЕКТНЕ БЮРО «БАЗИС» вказаних в змісті Скарги документів та інформації є безумовною та обґрунтованою підставою для визнання тендерної пропозиції Учасника-переможця такою, що не відповідає вимогам Тендерної документації та є підставою для її відхилення відповідно до приписів статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення Замовника (Протокол №52 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.12.2021 року) щодо визнання переможцем даної Закупівлі ТОВ «ПРОЕКТНЕ БЮРО «БАЗИС» без необхідних документів та інформації, визначених Тендерною документацією, є неправомірним та таким, що прийнято з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог Тендерної документації.
Своїми діями Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, принципи об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та недискримінації учасників.
Дії Замовника призвели до необґрунтованого визнання переможцем Закупівлі учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам Тендерної документації, що порушує права та законні інтереси Скаржника як реального учасника даної Закупівлі та потенційного переможця у випадку проведення закупівлі повторно з яким можливе укладення договору.
Скаржник вважає, що рішення Замовника щодо визнання ТОВ «ПРОЕКТНЕ БЮРО «БАЗИС» переможцем порушує права та охоронювані законом інтереси Скаржника, винесено з порушенням статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та принципів здійснення публічних закупівель, а тому підлягає скасуванню.
Дії Замовника, що призвели до прийняття рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ПРОЕКТНЕ БЮРО «БАЗИС», порушують права та законні інтереси Скаржника. Наявність порушених прав та інтересів Скаржника обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є учасником Закупівлі та реальним претендентом на визнання його переможцем у разі повторного проведення закупівлі, та, відповідно, реальним претендентом на укладення договору із Замовником та отримання прибутку від виконання такого Договору. Визначення переможцем учасника ТОВ «ПРОЕКТНЕ БЮРО «БАЗИС», тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам Тендерної документації, свідчить про дискримінаційний підхід Замовника до інших учасників закупівлі, надання переваги окремим учасникам, тендерна пропозиція яких не відповідає Тендерній документації, що порушує права інших учасників, зокрема Скаржника.
Опис невідповідностей наведено у Скарзі, що додається.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти до розгляду Скаргу, що стосується прийнятого рішення замовника, яке відбулось після оцінки тендерних пропозицій учасників у закупівлі UA-2021-10-08-008072-b, стосовно визнання переможцем учасника – ТОВ «ПРОЕКТНЕ БЮРО «БАЗИС».
2. Зобов’язати Замовника – ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЮЖНОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати своє рішення, оформлене Протоколом №52 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.12.2021 року про визначення переможцем процедури відкритих торгів ТОВ «ПРОЕКТНЕ БЮРО «БАЗИС» та відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ПРОЕКТНЕ БЮРО «БАЗИС» на підставі частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатки:
1. Тендерна документація в останній редакції згідно Протоколу №49 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.12.2021 року (в архіві Тенедрна документація.zip).
2. Протокол №51 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.12.2021 року (файл Протокол №51.PDF).
3. Протокол №52 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.12.2021 року (файл Протокол №52.PDF).
4. Документи тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЕКТНЕ БЮРО «БАЗИС» в файлах:
- 1. Тендерна пропозиція.pdf;
- 1.9. Квалiфiкацiйний сертифiкат за видом робіт_розроблення містобудівної документації.pdf;
- 4.1. Лист згода з технічним завданням.pdf;
- 4.Лист згода з проектом договору 1.pdf;
- 5. Лист згода на застосування санкцій.pdf;
- 6. Лист про відсутність субпідрядних організацій.pdf;
Пов'язані документи:
Учасник
- 6. Лист про відсутність субпідрядних організацій.pdf 06.01.2022 16:07
- скарга до АМКУ.pdf 06.01.2022 16:07
- 4.1. Лист згода з технічним завданням.pdf 06.01.2022 16:07
- Тенедрна документація.zip 06.01.2022 16:07
- 1. Тендерна пропозиція.pdf 06.01.2022 16:07
- 4.Лист згода з проектом договору 1.pdf 06.01.2022 16:07
- Скарга до АМКУ.docx 06.01.2022 16:07
- Скарга до АМКУ КЕП.pdf.p7s 06.01.2022 16:07
- 5. Лист згода на застосування санкцій.pdf 06.01.2022 16:07
- Протокол №51.PDF 06.01.2022 16:07
- Протокол №52.PDF 06.01.2022 16:07
- 1.9. Квалiфiкацiйний сертифiкат за видом робіт_розроблення містобудівної документації.pdf 06.01.2022 16:07
- Протокол №52.pdf 09.01.2022 23:51
- повідомлення про намір укласти договір.pdf 09.01.2022 23:51
- ДОПОВНЕННЯ ДО СКАРГИ АМКУ.docx 09.01.2022 23:51
- ДОПОВНЕННЯ ДО СКАРГИ АМКУ.pdf 09.01.2022 23:51
- рішення від 11.01.2022 №413.pdf 11.01.2022 17:14
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.01.2022 №1204.pdf 21.01.2022 14:53
- рішення від 20.01.2022 №1204.pdf 25.01.2022 19:14
- Довідка.PDF 14.01.2022 15:56
- Скриншот.PDF 14.01.2022 15:56
- Лист-гарантія.PDF 14.01.2022 15:56
- Лист.PDF 14.01.2022 15:56
- Лист-згода.PDF 14.01.2022 15:56
- Протокол №3.PDF 14.01.2022 15:56
- Протокол №3 Пояснення до АМКУ.docx 14.01.2022 15:56
- Протокол №6.PDF 15.02.2022 13:41
- Протокол №6.PDF 15.02.2022 14:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.01.2022 16:18
Дата розгляду скарги:
20.01.2022 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.01.2022 17:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.01.2022 19:15
Дата виконання рішення Замовником:
15.02.2022 14:01
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради інформує про виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.01.2022 №1204-р/пк-пз на скаргу консорціуму "Архізем Україна" від 06.01.2022 № UA-2021-10-08-008072-b.c3. Рішенням уповноваженої особи (протокол від 15.02.2022 №6) скасовано рішення уповноваженої особи (протокол від 30.12.2021 №52) про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «Проектне бюро «Базис» переможцем процедури закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 71410000-5 «Послуги у сфері містобудування» (Розроблення проекту містобудівної документації: Генерального плану та плану зонування (у складі генерального плану) смт. Костянтинівки Южноукраїнської міської територіальної громади Вознесенського району Миколаївської області), ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-08-008072-b.
Скарга
Відхилено
Скарга, що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2021-10-08-008072-b, стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником дискримінаційних вимог до потенційних Учасників
Номер:
efea06c6ba85420789f2d021638e5d3e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-08-008072-b.a2
Назва:
Скарга, що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2021-10-08-008072-b, стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником
дискримінаційних вимог до потенційних Учасників
Скарга:
08.10.2021 р. ВИКОНАВЧИМ КОМІТЕТОМ ЮЖНОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) за ідентифікатором закупівлі UA-2021-10-08-008072-b, предмет: код ДК 021:201571410000-5 «Послуги у сфері містобудування» (Розроблення проекту містобудівної документації: Генерального плану та плану зонування (у складі генерального плану) смт. Костянтинівки Южноукраїнської міської територіальної громади Вознесенського району Миколаївської області).
Оприлюднена Замовником тендерна документація ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ЗІ ЗМІНАМИ №2 на закупівлю за кодом ДК 021:2015 71410000-5 «Послуги у сфері містобудування» (Розроблення проекту містобудівної документації: Генерального плану та плану зонування (у складі генерального плану) смт. Костянтинівки Южноукраїнської міської територіальної громади Вознесенського району Миколаївської області), затверджена рішенням уповноваженої особи протокол № 46 від 24 листопада 2021 р. (надалі – Тендерна документація) містить вимоги, які суперечать принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; такі вимоги є дискримінаційними, і, відповідно, обмежують право участі у Закупівлі суб’єктів господарювання, що можуть успішно надавати послуги по вищевказаному Предмету закупівлі, чим, в тому числі, порушують законні права та інтереси Скаржника, зокрема:
- на участь у Закупівлі,
- на перемогу в аукціоні в Закупівлі,
- на отримання замовлення від Замовника, та відповідно, отримання Скаржником прибутку.
Відповідно, підставою подання Скаржником скарги є:
- порушення Замовником процедури Закупівлі,
- неправомірні дії Замовника стосовно встановлення ним дискримінаційних та таких, що суперечать законодавству вимог до потенційних Учасників,
- порушення прав та законних інтересів Скаржника.
Скаржником, з метою прийняття участі у Закупівлі, здійснено ознайомлення із Тендерною документацію, за результатами чого виявлено наявність дискримінаційних положень та вимог в частині встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв, а саме:
1. відповідно до п. 1 розділу 1 Додатку № 2 до Тендерної документації:
«Для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю Учасник повинен підтвердити наявність сертифікованого архітектора (не менше однієї особи), який має чинний на весь період надання послуг кваліфікаційний сертифікат архітектора за видом послуг «Розроблення містобудівної документації», шляхом надання сканованого оригіналу зазначеного документа або його копії, завіреної належним чином. Учасник повинен підтвердити наявність спеціалістів, які пройшли курси або тренінги з підвищення кваліфікації у сфері: транспортного планування та моделювання, післяпроектного моніторингу, екологічного права. Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції скановані оригінали або копії відповідних сертифікатів, свідоцтв або інших документів про підвищення кваліфікації, виданих установами освіти, що надають послуги з підвищення кваліфікації».
Вважаємо, що вимога Замовника про наявності спеціалістів, які пройшли курси або тренінги з підвищення кваліфікації у сфері: транспортного планування та моделювання, післяпроектного моніторингу, екологічного права, а також надання у складі тендерної пропозиції сканованих оригіналів або копії відповідних сертифікатів, свідоцтв або інших документів про підвищення кваліфікації, виданих установами освіти, що надають послуги з підвищення кваліфікації є дискримінаційною, антиконкурентною та такою, що обмежує коло потенційних учасників. Вказане обґрунтовуємо наступним.
Відповідно до п. 4.5. Наказу №290 від 16.11.2011 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Про затвердження Порядку розроблення містобудівної документації» Генеральний план населеного пункту та план зонування території розробляється суб'єктами господарювання, які мають в своєму складі архітектора, що має кваліфікаційний сертифікат.
Відповідно до п. 12 ст. 17 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» - «генеральний план населеного пункту розробляється у формі електронного документа, формат якого визначається Кабінетом Міністрів України, та підписується кваліфікованими електронними підписами відповідальними особами, які його розробили, - архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, та сертифікованим інженером-землевпорядником».
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 «Деякі питання професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури» (далі – Постанова): «кваліфікаційний сертифікат - документ, що підтверджує відповідність виконавця кваліфікаційним характеристикам професій працівників або відповідним професійним стандартам та його спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, що зазначені в такому документі і належать до видів робіт (послуг), перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554».
Відповідно до вказаного у Постанові переліку видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, виконавці яких проходять професійну атестацію, законодавчо затверджено виключний перелік напрямків щодо яких необхідно здійснювати підтвердження наявності необхідної кваліфікації: «1. Розроблення містобудівної документації. 2. Архітектурне та інженерно-будівельне проектування. 3. Експертиза та обстеження у будівництві. 4. Технічний нагляд. 5. Інжинірингова діяльність у сфері будівництва в частині координації дій всіх учасників будівництва», інших напрямків діяльності та необхідності отримання будь-яких додаткових свідоцтв, сертифікатів та інших документів законодавством, проходження тренінгів та курсів, а також залучення спеціалістів з зазначеними документами НЕ передбачено
Таким чином, нормами чинного законодавства встановлено, що для розроблення генеральних планів населених пунктів та планів зонування територій, що є предметом оскаржуваної закупівлі, суб’єкти господарювання мають мати у складі працівників сертифікованого архітектора з кваліфікаційним сертифікатом за напрямком «розроблення містобудівної документації, а також сертифікованого інженера-землевпорядника.
У той же час, законодавством НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО залучення для розроблення генерального плану та плану зонування території (у складі генерального плану) спеціалістів, які пройшли курси або тренінги з підвищення кваліфікації у сфері: транспортного планування та моделювання, після проектного моніторингу, екологічного права, а також НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО необхідності надання та наявності жодних сертифікатів, свідоцтв або інших документів про підвищення кваліфікації, виданих установами освіти, що надають послуги з підвищення кваліфікації. окрім кваліфікаційного сертифікату за напрямком «Розроблення містобудівної документації»,
Консорціум «Архізем Україна» має у складі працівників трьох сертифікованих архітекторів із чинними кваліфікаційними сертифікатами, п’ять сертифікованих інженерів-землевпорядників, два сертифікованих інженера-геодезиста, що є достатнім для, що є достатнім для розроблення генеральних планів та планів зонування територій (підтверджуючі документи додаємо). Також, компаніями-учасниками Консорціуму «Архізем Україна» лише за 2019-2021 рік розроблено та передано на затвердження більше ніж 80 генеральних планів населених пунктів (сіл, селищ та міст).
Зважаючи на вищевказане, встановлення вимог щодо того, що учасник повинен підтвердити наявність спеціалістів, які пройшли курси або тренінги з підвищення кваліфікації у сфері: транспортного планування та моделювання, післяпроектного моніторингу, екологічного права, а також надати у складі своєї тендерної пропозиції скановані оригінали або копії відповідних сертифікатів, свідоцтв або інших документів про підвищення кваліфікації, виданих установами освіти, що надають послуги з підвищення кваліфікації є надлишковим, необґрунтованим, жодним чином не впливає на потенційне дотримання чи недотримання Виконавцем власних зобов’язань щодо розроблення містобудівної документації та договору в цілому, не є показником спроможності Учасника виконати великі об’єми робіт якісно та в договірні строки. Встановлення Замовником у Тендерній документації вище перелічених вимог суперечить нормам чинного законодавства у сфері містобудівної діяльності, та не дає змогу нашому підприємству прийняти участь у закупівлі.
Таким чином, просимо Колегію розглянути питання щодо внесення змін до п. 1 розділу 1 Додатку № 2 до Тендерної документації, шляхом виключення вимоги: «Учасник повинен підтвердити наявність спеціалістів, які пройшли курси або тренінги з підвищення кваліфікації у сфері: транспортного планування та моделювання, післяпроектного моніторингу, екологічного права. Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції скановані оригінали або копії відповідних сертифікатів, свідоцтв або інших документів про підвищення кваліфікації, виданих установами освіти, що надають послуги з підвищення кваліфікації».
Частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону № 922-VIII замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону № 922-VIII передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону № 922-VIII, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у даній процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2021-10-08-008072-b, стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником дискримінаційних вимог до потенційних Учасників до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника – ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЮЖНОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ внести зміни до Тендерної документації ЗІ ЗМІНАМИ №2 на закупівлю за кодом ДК 021:2015 71410000-5 «Послуги у сфері містобудування» (Розроблення проекту містобудівної документації: Генерального плану та плану зонування (у складі генерального плану) смт. Костянтинівки Южноукраїнської міської територіальної громади Вознесенського району Миколаївської області), затверджена рішенням уповноваженої особи протокол № 46 від 24 листопада 2021 р. відповідно до викладеного у мотивувальній частині скарги.;
Додатки:
Додаток 1 - Тендерна Документація ЗІ ЗМІНАМИ №2 на закупівлю за кодом ДК 021:2015 71410000-5 «Послуги у сфері містобудування» (Розроблення проекту містобудівної документації: Генерального плану та плану зонування (у складі генерального плану) смт. Костянтинівки Южноукраїнської міської територіальної громади Вознесенського району Миколаївської області), затверджена рішенням уповноваженої особи протокол № 46 від 24 листопада 2021 р.;
Додаток 2 – Документи, що підтверджують наявність працівників;
Додаток 3 - Договір №ВМ/20/13-2 на надання послуг розроблення генерального плану населеного пункту від 13.04.2020 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ .pdf.p7s 26.11.2021 23:05
- Скарга до АМКУ .docx 26.11.2021 23:05
- Додаток 1.pdf 26.11.2021 23:05
- Скарга до АМКУ .pdf 26.11.2021 23:05
- Додаток 2.pdf 26.11.2021 23:05
- Додаток 3.pdf 26.11.2021 23:05
- рішення від 01.12.2021 № 26703.pdf 01.12.2021 16:15
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.12.2021 № 27356.pdf 10.12.2021 11:02
- рішення від 09.12.2021 № 27356.pdf 14.12.2021 13:22
- рішення від 29.10.2021№24533.pdf 03.12.2021 15:00
- Протокол №48 Пояснення до АМКУ.docx 03.12.2021 15:00
- Протокол №48 Пояснення до АМКУ.PDF 03.12.2021 15:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.11.2021 23:07
Дата розгляду скарги:
09.12.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.12.2021 16:15
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
14.12.2021 13:23
Скарга
Виконана замовником
Скарга, що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2021-10-08-008072-b, стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником дискримінаційних вимог до потенційних Учасників
Номер:
3288d13f5168471089189997b54035dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-08-008072-b.c1
Назва:
Скарга, що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2021-10-08-008072-b, стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником дискримінаційних вимог до потенційних Учасників
Скарга:
Оприлюднена Замовником тендерна документація зі змінами на закупівлю за предметом: код ДК 021:201571410000-5 «Послуги у сфері містобудування» (Розроблення проекту містобудівної документації: Генерального плану та плану зонування (у складі генерального плану) смт. Костянтинівки Южноукраїнської міської територіальної громади Вознесенського району Миколаївської області), затверджена рішенням уповноваженої особи протокол № 42 від «19» жовтня 2021 р. (надалі – Тендерна документація) містить вимоги, які суперечать принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; такі вимоги є дискримінаційними, і, відповідно, обмежують право участі у Закупівлі суб’єктів господарювання, що можуть успішно надавати послуги по вищевказаному Предмету закупівлі, чим, в тому числі, порушують законні права та інтереси Скаржника, зокрема:
- на участь у Закупівлі,
- на перемогу в аукціоні в Закупівлі,
- на отримання замовлення від Замовника, та відповідно, отримання Скаржником прибутку.
Відповідно, підставою подання Скаржником скарги є:
- порушення Замовником процедури Закупівлі,
- неправомірні дії Замовника стосовно встановлення ним дискримінаційних та таких, що суперечать законодавству вимог до потенційних Учасників,
- порушення прав та законних інтересів Скаржника.
Опис дискримінаційних положень надається у доданих документах.
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2021-10-08-008072-b, стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником дискримінаційних вимог до потенційних Учасників до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника – ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЮЖНОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ внести зміни до Тендерної документації зі змінами на закупівлю за предметом: код ДК 021:201571410000-5 «Послуги у сфері містобудування» (Розроблення проекту містобудівної документації: Генерального плану та плану зонування (у складі генерального плану) смт. Костянтинівки Южноукраїнської міської територіальної громади Вознесенського району Миколаївської області), затверджена рішенням уповноваженої особи протокол № 42 від «19» жовтня 2021 р.;
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 2.pdf 19.10.2021 18:12
- Скарга до АМКУ .docx 19.10.2021 18:12
- Додаток 1.pdf 19.10.2021 18:12
- скарга АМКУ.pdf 19.10.2021 18:12
- Додаток 3.pdf 19.10.2021 18:12
- рішення від 21.10.2021№23835.pdf 22.10.2021 09:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.10.2021 №24533.pdf 01.11.2021 15:00
- рішення від 29.10.2021№24533.pdf 03.11.2021 13:59
- Протокол №45 Пояснення до АМКУ.docx 25.10.2021 17:56
- Протокол №45 Пояснення до АМКУ.PDF 25.10.2021 17:56
- Протокол №46.PDF 24.11.2021 15:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.10.2021 18:14
Дата розгляду скарги:
29.10.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.10.2021 09:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.11.2021 13:59
Дата виконання рішення Замовником:
24.11.2021 15:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради інформує про виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.10.2021 №24533-р/пк-пз на скаргу консорціуму "Архізем Україна" (номер скарги, присвоєний в електронній системі закупівель UA-2021-10-08-008072-b.c1). Рішенням уповноваженої особи (протокол від 24.11.2021 №46) внесено зміни №2 до тендерної документації за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 71410000-5 «Послуги у сфері містобудування» (Розроблення проекту містобудівної документації: Генерального плану та плану зонування (у складі генерального плану) смт. Костянтинівки Южноукраїнської міської територіальної громади Вознесенського району Миколаївської області), ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-08-008072-b.