• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з розробки технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель Комунального підприємства «Святошинське лісопаркове господарство» (Класифікатор - ДК 021:2015) 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

Усі документи тендерної пропозиції, які підготовлені безпосередньо Учасником, повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи можуть бути складені як українською, так і російською мовами, а у разі надання цих документів іншою мовою, в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати автентичний переклад українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою Учасника торгів. Визначальним є текст, викладений українською мовою. При цьому технічна документація, викладена в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою

Завершена

5 972 453.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 14 918.64 UAH
Період оскарження: 24.09.2021 12:46 - 21.10.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо кваліфікаційних вимог

Номер: b9698c41739e4fdaaff954bf42fca3e6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-24-005924-b.c1
Назва: Щодо кваліфікаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику звертаємось до Вас з приводу порушення нашого права на участь у закупівлі. 1. Згідно пункту 1.1. Додатку №1 до тендерної документації визначено, що «Під аналогічним досвідом слід розуміти сформовані в Державному земельному кадастрі, на підставі документації із землеустрою розробленої учасником, земельні ділянки в межах м. Києва, сумарна кількість яких повинна складати не менше ніж 100 ділянок та/або сумарна площа яких має бути не менше 200 га, що відносяться до земель лісогосподарського призначення та/або земель рекреаційного призначення та/або земель загального користування призначених для утримання та експлуатації зелених насаджень загального та/або спеціального призначення, суб’єктами господарювання державного сектору економіки (державні та комунальні підприємства, установи, організації, господарські товариства (в т.ч. державні акціонерні товариства), органи державної влади та місцевого самоврядування тощо)». Зазначаємо, що Замовник встановивши вищезазначений кваліфікаційний критерій порушив наше право на участь у закупівлі та порушив принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них визначений пунктом 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та штучно зменшив потенційну кількість учасників закупівлі, та в результаті Ми як Учасник не маємо змоги прийняти участь у Закупівлі. Крім того встановлення вищезазначеного досвіду виконання аналогічних договорів не відповідає видам документацій із землеустрою, тому що статтею 25 Закону України «Про землеустрій» не виокремлено різниці в документації із землеустрою в залежності від виду цільового призначення земельних ділянок як визначено Вами (відносяться до земель лісогосподарського призначення та/або земель рекреаційного призначення та/або земель загального користування призначених для утримання та експлуатації зелених насаджень загального та/або спеціального призначення), а лише встановлено такі види документації із землеустрою: а) схеми землеустрою і техніко-економічні обґрунтування використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць; б) проекти землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць; б-1) містобудівна документація, яка одночасно є документацією із землеустрою (комплексні плани просторового розвитку територій територіальних громад, генеральні плани населених пунктів, детальні плани територій); в) проекти землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використанні земель та їх режимоутворюючих об’єктів; г) проекти землеустрою щодо приватизації земель державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій; ґ) проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок; д) проекти землеустрою щодо впорядкування території для містобудівних потреб; е) проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь; є) проекти землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів; ж) проекти землеустрою щодо організації території земельних часток (паїв); з) робочі проекти землеустрою; і) технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості); ї) технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту; й) технічна документація із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок; к) технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель; л) технічна документація із землеустрою щодо резервування цінних для заповідання територій та об’єктів. Види документації із землеустрою та їх склад встановлюються виключно цим Законом. Учасник маючи великий досвід надання послуг з розробки технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель суб’єктам господарювання державного сектору економіки (державні та комунальні підприємства, установи, організації, господарські товариства (в т.ч. державні акціонерні товариства), органи державної влади та місцевого самоврядування тощо)» фактично обмежений у праві участі у вищезазначеній закупівлі тому що не має договорів на розроблення документації із землеустрою на земельні ділянки в межах м. Києва, сумарна кількість яких повинна складати не менше ніж 100 ділянок та/або сумарна площа яких має бути не менше 200 га, що відносяться до земель лісогосподарського призначення та/або земель рекреаційного призначення та/або земель загального користування призначених для утримання та експлуатації зелених насаджень загального та/або спеціального призначення. Саме кваліфікаційний критерій щодо наявності досвіду надання послуг не менше ніж 100 ділянок та/або сумарна площа яких має бути не менше 200 га, що відносяться до земель лісогосподарського призначення та/або земель рекреаційного призначення та/або земель загального користування призначених для утримання та експлуатації зелених насаджень загального та/або спеціального призначення є порушенням принципу недискримінації учасників та рівне ставлення до них визначений пунктом 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо внести зміни у Тендерну документацію виключивши кваліфікаційний критерій щодо наявності досвіду надання послуг не менше ніж 100 ділянок та/або сумарна площа яких має бути не менше 200 га, що відносяться до земель лісогосподарського призначення та/або земель рекреаційного призначення та/або земель загального користування призначених для утримання та експлуатації зелених насаджень загального та/або спеціального призначення. 2. Згідно пункту 3.1. Додатку №1 у довідці щодо наявності фахівці необхідно підтвердити наявність не менше 3-х геодезичних бригад під керівництвом сертифікованих фахівців із вищою геодезичною освітою. При цьому в даному пункті 3.1. зазначено про те, що учасник має мати не менше 2-х сертифікованих інженерів-геодезистів (із зазначенням прізвища та ініціалів). У зв’язку з тим, що утворити одночасно 3 геодезичні бригади з 2-ма сертифікованими інженерами-геодезистами не можливо, тому Просимо виправити дану невідповідність шляхом зміни кваліфікаційного критерію на наступний: підтвердити наявність не менше 2-х геодезичних бригад під керівництвом сертифікованих фахівців із вищою геодезичною освітою, або передбачити можливість включення до геодезичної бригади сертифікованого фахівця із землевпорядною освітою, який також може виконувати геодезичні роботи згідно статті 5-1 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Умови висунуті в вимогах тендерної документації не є дискримінаційними з наступних підстав: 1. вони виявляють учасників торгів, які виконували аналогічні роботи і здатні виконати роботи, передбачені тендерною документацією, а також мають досвід надання послуг з розробки технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель суб’єктам господарювання державного сектору економіки, так як оплата за виконані роботи буде виконуватися поетапно з державного бюджету і замовник має бути переконаний, що учасник в змозі виконати значні об’єми робіт в стислі терміни по всіх етапах робіт. Аналогічні вимоги висувалися іншими замовниками проведення робіт при проведені тендерів через систему державних закупівель Прозоро (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-18-012174-c). Також Законом України «Про столицю України – місто-герой Київ» Київській міській раді дозволено встановлювати особливості землекористування. Так, прийнято рішення КМР від 20.04.2017 №241/2463 «Про затвердження Порядку набуття прав на землю із земель комунальної власності у місті Києві», яке встановлює ці особливості. Тому важливо, щоб виконавець робіт мав досвід саме по місту Києву. 2. Так як Послуги включають значні об’єми робіт (великі площі земель лісогосподарського призначення) та згідно договору мають бути надані до кінця календарного року, тобто враховуючи час на проведення тендеру та період оскарження його результатів, залишається дуже мало часу для якісного виконання робіт, тому замовником вимагається наявність трьох геодезичних бригад під керівництвом сертифікованих фахівців з вищою геодезичною освітою, які є відповідальними за якість виконання робіт.
Статус вимоги: Відхилено