-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (влаштування автоматичних пунктів (майданчиків) для габаритно-вагового контролю (комплексів зважування у русі)) автомобільної дороги загального користування державного значення Н-09 Мукачево - Рахів - Богородчани - Івано-Франківськ - Рогатин - Бібрак - Львів, на ділянці км 84+700 - 85+700, Закарпатська область
Завершена
19 403 954.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 97 019.77 UAH
мін. крок: 0.5% або 97 019.77 UAH
Період оскарження:
17.09.2021 12:24 - 08.10.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
79a4b6e710a44985a69b1bca235d087b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-17-005350-b.a5
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Згідно з додатком №3 до тендерної документації «аналогічним договором вважається повністю виконаний договір за останні 3 роки з пристроєм автоматичних пунктів (майданчиків) для габаритно-вагового контролю (комплексів зважування в русі) визначають відповідні параметри з точністю не гірше 10-й класу для маси транспортного засоби і клас F для навантаження на одинарну вісь по ГОСТ OIML R 134-1: 2010 з огляду на основні види робіт згідно з технічним завданням документації »(далі - Аналогічний договір №1).
Необхідно відзначити, що Замовником в 2020 році проведено 20 процедур закупівель по предмету аналогічного в цій закупівлі, а саме:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-26-009223-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-27-000170-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-28-000139-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-26-009234-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-27-000184-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-27-000199-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-27-000189-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-27-000187-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-27-000196-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-27-000201-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-26-009243-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-27-000203-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-27-000172-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-28-000143-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-19-006789-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-27-000204-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-26-009230-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-26-009247-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-28-000141-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-28-000140-a
У всіх цих процедурах аналогічним договором був наступний: «договір з будівництва (улаштування) протягом останніх 3 (трьох) років (реконструкції, капітального ремонту) дорожніх інформаційних систем (метеостанції, інформаційні табло) і / або систем відеоспостереження за рухом і / або автоматизованого управління рухом і / або систем вагового контролю на транспорті та / або дорожнього освітлення, електроживлення та їх елементів, з огляду на основні види робіт згідно з технічним завданням документації »(далі - Аналогічний договір №2).
Як бачимо, поняття Аналогічної договору №1 і поняття Аналогічної договору №2 істотно розрізняються (аналогічний договір №1 значно вужче аналогічного договору №2). При цьому предмет закупівлі як у справжній процедурі, так і в закупівлях 2020 року, є ідентичним.
Учасником процедури закупівлі було поставлено питання Замовнику про визначення коду предмета закупівлі за показниками п'ятої цифри Єдиного закупівельного словника. Згідно відповіді Замовника на запитання учасників процедури він «скористався своїм правом у визначенні коду за показниками четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, при цьому визначення предмета закупівлі робіт здійснюється за окремим об'єктом будівництва і відповідно ГБН Г.1-218-182: 2011« Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт », затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.».
Таким чином, складається парадоксальна ситуація. З одного боку, Замовник визначає дуже «вузько» аналогічний договір у цій закупівлі, з іншого боку - він не бажає розкривати код предмета закупівлі на рівні хоча б п'ятої цифри Єдиного закупівельного словника.
Припускаємо, що небажання Замовника деталізувати код предмета закупівлі (визначеного за показниками четвертої цифри Єдиного закупівельного словника на рівні класу) пов'язано з тим фактом, що вже на рівні п'ятої цифри Єдиного закупівельного словника Замовник просто не може підібрати відповідну категорію для предмета закупівлі. На нашу думку, Замовник не може деталізувати код предмета закупівлі через помилкового (невідповідність законодавству України) висновку про те, що автоматичний пункт габаритно-вагового контролю (предмет закупівлі) є стаціонарним пунктом габаритно-вагового контролю.
Ми розуміємо, що Замовник має право самостійно визначати класифікаційні критерії для учасників, в тому числі поняття аналогічного договору. Однак таке «вузьке» визначення аналогічного договору повинно:
- відповідати принципам, закладеним у статті 5 Закону України «Про державні закупівлі»;
- однозначно корелювати з предметом закупівлі, в тому числі за кодом предмета закупівлі у відповідності з Єдиного закупівельного словника;
- бути обгрунтовано Замовником.
Таке «вузьке» визначення аналогічного договору за цією закупівлі:
- ніяк не обгрунтовано Замовником (попередні процедури закупівлі в 2020 мали суттєво іншою аналогічний договір);
- ніяк не корелює з кодом предмета закупівлі (Замовник його взагалі неправильно визначив навіть на рівні перших чотирьох знаків);
- не відповідає принципам, закладеним у Законі України "Про державні закупівлі" (багато учасників просто не можуть брати участь у процедурі закупівлі, основний критерій визначення переможця якої є ціна).
У зв'язку з вищевикладеним, вимагаємо змінити визначення аналогічного договору у цій закупівлю до «старого» визначення аналогічного договору, яке Замовник використовував в процедурах закупівлі в 2020 році, а саме:
«Договір з будівництва (улаштування) протягом останніх 6 (шести) років (реконструкції, капітального та поточного ремонту) дорожніх інформаційних систем (метеостанції, інформаційні табло) і / або систем відеоспостереження за рухом і / або автоматизованого управління рухом і / або систем вагового контролю на транспорті та / або дорожнього освітлення, електроживлення та їх елементів, з огляду на основні види робіт згідно з технічним завданням документації ».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.10.2021 21:58
Вирішення:
Шановний учаснику!
У понятті визначення аналогічного договору, Замовник керувався п.2 Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Зміни до тендерної документації вноситись не будуть
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
024c169464c843a685abc9219c65468e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-17-005350-b.a4
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Згідно з додатком №3 конкурсній документації наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору документально підтверджується в складі тендерної пропозиції, в тому числі конкретними документами:
- сертифікатом перевірки типу за результатами перевірки приладу для автоматичного зважування транспортних засобів у русі по модулю Відповідно до вимог Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 №94;
- протоколами випробувань або сертифікатом відповідності, в яких вказуються характеристикам обладнання відповідно до технічного завдання на основні компоненти автоматичного пункту габаритно-вагового контролю, проведення в обсязі та / або отримано відповідно до вимог Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів Україна від 13 січня 2016 №94 та Технічного регламенту засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 №163.
Разом з тим, згідно із законодавством іноземних держав підтвердження введення в експлуатацію системи зважування в русі здійснюється на підставі інших документів, передбачених такою державою.
У зв'язку з цим просимо внести відповідні зміни (наприклад, додати до тендерної документації в цій частині вказівку на те, що в разі виконання аналогічного договору в інших державах, відмінних від України, учасник надає документи, передбачені в іноземній державі) в тендерну документацію з метою забезпечення недискримінаційного участі в процедурі закупівлі учасників, які мають досвід виконання аналогічних договорів в державах, відмінних від України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.10.2021 17:57
Вирішення:
Шановний учаснику!
Відповідно до пункту 3.4.13 Технічного завдання «Засоби вимірювання, які використовуються на Об’єкті повинні бути сертифіковані відповідно до вимог Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою КМУ від 13 січня 2016 р. № 94 та Технічного регламенту засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою КМУ від 24 лютого 2016 р. № 163». Надання вищевказаних сертифікатів є підтвердження Учасником відповідності запропонованої системи вимогам Технічного завдання
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
1eb479aeb1a14b2ebd8e637d4c08b3a2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-17-005350-b.b3
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Згідно відповіді Замовника основною метою закупівлі є «влаштування автоматичних пунктів (майданчиків) для габаритно-вагового контролю (комплексів зважування в русі)».
Постановою Кабінету Міністрів України від 27 червня 2007 № 879 затверджено Порядок здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та / або габаритні параметри яких перевищують нормативні (далі - Порядок № 1). У пунктах 8 і 9 статті 2 Порядку №1 дані соответсвенно визначення стаціонарного пункту габаритно-вагового контролю (стаціонарний пункт) і пересувного пункту габаритно-вагового контролю (пересувний пункт).
У відповідності зі статтею 22 Порядку №1 виявлення порушень правил проїзду великовагових та / або великогабаритних транспортних засобів здійснюється на стаціонарних або пересувних або автоматичних пунктах габаритно-вагового контролю.
Крім того, відповідно до статті 1 Порядку №1 дію цього Порядку не застосовується при габаритно-вагового контролю на автоматичних пунктах.
Таким чином, законодавець виділив три різних пункту здійснення габаритно-вагового контролю:
- стаціонарний;
- пересувний;
- автоматичний.
Легальне визначення автоматичного пункту дано в статті 2 Порядку фіксації адміністративних правопорушень в сфері безпеки на автомобільному транспорті в автоматичному режимі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2019 № 1174. Так автоматичний пункт фіксації адміністративних правопорушень в сфері безпеки на автомобільному транспорті (автоматичний пункт) - комплекс технічних засобів автоматичного визначення вагових, габаритних і інших параметрів транспортного засобу в русі, визначених пунктом 12 такого Порядку, з одночасною його фотозйомкою, відеозаписом (при наявності) та ідентифікацією по державним реєстраційним номером.
Згідно відповіді Замовника предмет закупівлі віднесений їм до пункту 5.2.4 ГБН Г.1-218-182: 2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт », а саме:«пристрої об'єктів дорожнього сервісу, стаціонарних пунктів вагового та габаритного контролю, оглядових майданчиків і під'їздів до них, пішохідних переходів в різних рівнях, перехідно-швидкісних смуг, огорож ». На цій підставі Замовник визначив код предмета закупівлі (45220000-5 Інженерні та будівельні роботи) в Єдиному закупівельному словнику. Очевидно Замовник вважає, що предмет закупівлі є стаціонарним пунктом вагового та габаритного контролю і обраний клас по Єдиному закупівельному словником (4522) містить відповідну більш деталізовану позицію (45221117-5 Спорудження автомобільних ваг).
З огляду на той факт, що автоматичний пункт габаритно-вагового контролю (предмет закупівлі) не відноситься до стаціонарного пункту у відповідності до чинного законодавства України як викладено вище, то Замовник невірно визначив відповідний пункт ГБН Г.1-218-182: 2011, до якого відноситься предмет закупівлі. Отже, і код предмета закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника визначено неправильно.
Вважаємо, що предмет закупівлі відноситься відповідно до ГБН Г.1-218-182: 2011 ні до «Дорожні пристрою і облаштування доріг», а до «Організація та безпека дорожнього руху». А саме до пункту 6.3.5. ГБН Г.1-218-182: 2011 «влаштування, ремонт і заміна окремих елементів і систем моніторингу за станом доріг і умовами руху».
Тоді клас предмета закупівлі відповідно до Єдиного закупівельними словником буде визначено як 4531, а деталізований код предмета закупівлі - 45316210-0 (Встановлення обладнання для моніторингу руху транспорту).
З огляду на той факт, що одним з кваліфікаційних вимог у цій закупівлі встановлено наявність досвіду виконання аналогічного договору і в зв'язку з вищевикладеним, вимагаємо внести відповідні зміни в конкурного документацію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.10.2021 00:14
Вирішення:
Шановний учаснику!
Постановою Кабінету Міністрів України від 27 червня 2007 № 879 затверджено Порядок здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та / або габаритні параметри яких перевищують нормативні (далі – Порядок №1).
У пунктах 8 і 9 статті 2 Порядку дані визначення стаціонарного пункту габаритно-вагового контролю (стаціонарний пункт) і пересувного пункту габаритно-вагового контролю (пересувний пункт) відповідно.
В той же час, стаття 6 Порядку передбачає задіяння посадових осіб та/або працівників відповідних органів в пунктах габаритно-вагового контролю (згідно пунктів 8 та 9 статті 2 стаціонарних та пересувних пунктах) для здійснення габаритно-вагового контролю, що в свою чергу не може тлумачитись як «здійснення габаритно-вагового контролю в автоматичному режимі»
Статтею 2 Порядку фіксації адміністративних правопорушень в сфері безпеки на автомобільному транспорті в автоматичному режимі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2019 № 1174 (далі – Порядок №2) надано тлумачення автоматичного пункту, режиму його роботи та параметрів щодо яких здійснюється фіксація.
Таким чином, Порядком №1 та Порядком №2 розділенні поняття режимів (способів) здійснення габаритно-вагового контролю.
Різниця між поняттями «стаціонарний» та «пересувний» є в спроможності таких пунктів змінювати свої просторові координати та у використанні різних технічних засобів для здійснення габаритно-вагового контролю.
Також, зважаючи на комплекс робіт, що виконуються під час влаштування автоматичних пунктів габаритно-вагового контролю, предмет закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника та ГБН Г.1-218-182: 2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» визначено вірно – як 45220000-5 «Інженерні та будівельні роботи»
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо внесення змін щодо формальних помилок
Номер:
0d59c47806a241688a22d7d235a254b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-17-005350-b.c2
Назва:
Вимога щодо внесення змін щодо формальних помилок
Вимога:
За результатами аналізу вимог тендерної документації Замовника установлено, що на порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Відповідно до п. 19) частини 2. Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинні бути зазначені відомості:
«19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.»
Імперативна норма формальні помилки п.19. ч.2. ст. 22 Закону має містити опис.
Проте, в інструкції щодо підготовки тендерний пропозицій Замовник обмежився лише посиланням на Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року №710 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 року за №715/34998), який містить лише перелік формальних помилок, що не є ні описом, ні прикладами.
А отже, тендерна документація Замовника не відповідає нормам пункту 19 частини 2 статті 22 Закону, що може бути підставою для здійснення моніторингу закупівлі та прийняття відповідного рішення органами державного фінансового моніторингу.
Вимагаємо здійснити заходи щодо усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі» в установленому законодавством порядку та привести тендерну документацію в у відповідність до вимог законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.09.2021 17:53
Вирішення:
Шановний учаснику!
Абзацом 12 пункту 11 частини 1 статті 9 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) передбачено розроблення та затвердження Уповноваженим органом переліку формальних помилок. На виконання цієї вимоги Закону, Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 “Про затвердження Переліку формальних помилок” (далі -Наказ) було затверджено перелік формальних помилок.
Звертаємо увагу, що затверджений перелік формальних помилок не є примірним, а тому він є вичерпним. Відповідно Замовники під час формування тендерної документації повинні враховувати положення Наказу, тобто повинні використовувати саме цей перелік формальних помилок в своїй тендерній документації. Перелік вказаних формальних помилок і є описом та прикладом формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Таким чином, Замовником в повному обсязі дотримано вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Внесення змін до тендерної документації щодо розміру забезпечення виконання договору про закупівлю
Номер:
933455700dfb42f4856dd7369e624ea6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-17-005350-b.a1
Назва:
Внесення змін до тендерної документації щодо розміру забезпечення виконання договору про закупівлю
Вимога:
Шановний Замовнику ! Відповідно до п.6 розділу VI Результати торгів та укладання договору про закупівлю, розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % (п’ять відсотків) вартості договору.
Сума забезпечення виконання договору є гарантією виконання всіх зобов'язань Учасником, та є значною у грошовому вираженні. При цьому, вказані кошти блокуються на банківському рахунку, та не використовуються Замовником, але таким чином ускладнюється можливість участі потенційних Учасників. Просимо Вас знизити розмір забезпечення тендерної пропозиції до 1% від вартості договору, що, за нашою думкою, достатньо для збереження гарантії для Замовника щодо виконання всіх зобов'язань Учасником. Додатково Замовник надає можливість більшому колу потенційних Учасників взяти Участь у закупівлі, та потенційно знизити вартість закупівлі. Просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
27.09.2021 23:06
Вирішення:
«Шановний учаснику!
Тендерним комітетом замовника розглянута Ваша Вимога щодо внесення змін до тендерної документації щодо розміру забезпечення виконання договору про закупівлю.
Забезпечення виконання договору про закупівлю – гарантія виконання зобов’язань учасником перед замовником за договором про закупівлю. Внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією та оголошенням про проведення закупівлі.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю відповідає вимогам пункту 3 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» та не порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників згідно вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зміни до тендерної документації щодо зниження розміру забезпечення виконання договору про закупівлю до 1% від вартості договору вноситись не будуть».
Статус вимоги:
Відхилено