• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Вентилі, засувки, клапани та крани

Вентилі, засувки, клапани та крани (детально в додатку №3)

Завершена

2 914 292.49 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 30 000.00 UAH
Період оскарження: 15.09.2021 14:01 - 14.10.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: 6d0fc5226d834b22ac86662a02106421
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-15-001764-a.b6
Назва: Скарга
Скарга:
Суб’єкт оскарження: Замовник: До Антимонопольного комітету України Адреса: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45, Телефон: (044) 251-62-62; E-mail: slg@amcu.gov.ua ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РАДОС СВ», код ЄДРПОУ 44055420, місцезнаходження юридичної особи: Україна, 53200, Дніпропетровська обл., місто Нікополь, вулиця Запорізька, будинок 49. Телефон: +38(050)-508-30-75. E-mail: rados-2009@ukr.net ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ», код ЄДРПОУ 21313677, Місцезнаходження відокремленого підрозділу Україна, 30100, Хмельницька обл., місто Нетішин, вулиця Енергетиків, будинок 20, Тел.: 0384263770, 80384833350, 80384833351, E-mail: zakharova.nadezhda@khnpp.atom.gov.ua Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-15-001764-a (https://prozorro.gov.ua) Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 22.10.2021 року. СКАРГА на дії Замовника (в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі») 15 вересня 2021 року Відокремлений підрозділ «Хмельницька атомна електрична станція» Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (код ЄДРПОУ 21313677, далі – Замовник) опублікував на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) оголошення UA-2021-09-15-001764-a про проведення закупівлі за процедурою відкритих з англійською публікацією за предметом закупівлі: код ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої. Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій UA-2021-09-15-001764-a Замовником на стадії прекваліфікації прийнято рішення про: 1) Відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РАДОС СВ», 2) Допущення до електронного аукціону учасників ТОВ «КОНЦЕПТ ІНЖИНІРИНГ» та ТОВ «АТОМСТРОЙМЕХАНІЗАЦІЯ». Із рішенням Замовника в частині допущення до електронного аукціону учасників ТОВ «КОНЦЕПТ ІНЖИНІРИНГ» та ТОВ «АТОМСТРОЙМЕХАНІЗАЦІЯ» не погоджуємося та вважаємо, що їх тендерні пропозиції мають бути відхилені з огляду на наступне. По суті скарги: 1.Визначення: 1.1 ТД Замовника – Тендерна документація на закупівлю код ДК 021:2015 - 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (крани та засувки) затверджена рішенням тендерного комітету (Протокол №1684 від «14» вересня 2021 року). 1.2 Закупівля – Оголошення №UA-2021-09-15-001764-a про проведення відкритих торгів розміщене на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua). 2. Пунктом 1 розділу 3 ТД Замовника встановлено, що тендерна пропозиція подається шляхом завантаження файлів з інформацією, а саме: документів вказаних у Додатку № 1 та технічної пропозиції, яка має відповідати вимогам Додатку № 3. Відповідно до Додатку № 1 учасник у складі тендерної пропозиції подає копії документів від виробника продукції, що підтверджує якість та походження товару (паспорт або сертифікат). Згідно Додатку № 3 до ТД Замовника в разі подання пропозиції на еквівалент, учасником торгів в складі тендерної пропозиції повинні бути надані документи що підтверджують відповідність технічних характеристик запропонованого та заявленого Замовником товару. У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документ «Інформація про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі» (порівняльна таблиця відповідності), який підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. 2.1 На виконання вимог Додатку № 3 до ТД Замовника учасник ТОВ «КОНЦЕПТ ІНЖИНІРИНГ» завантажило документи з назвою «Копії документів виробника частина перша.pdf», «Копії документів виробника частина друга.pdf», «Копії документів виробника частина третя.pdf», які за своїм змістом є документами що підтверджують відповідність технічних характеристик запропонованого та заявленого Замовником товару. На виконання вимог Додатку №3 до ТД Замовника учасник ТОВ «АТОМСТРОЙМЕХАНІЗАЦІЯ» завантажило документ з назвою «Копії документів виробника.pdf», який за своїм змістом є документом що підтверджує відповідність технічних характеристик запропонованого та заявленого Замовником товару. Надаючи аналіз вищенаведеним документам, вбачається їх повна ідентичність починаючи від тексту, закінчуючи послідовністю завантажених копій, а тому при зазначенні порушень, вони будуть відноситись до обох учасників: ТОВ «КОНЦЕПТ ІНЖИНІРИНГ» та ТОВ «АТОМСТРОЙМЕХАНІЗАЦІЯ». Просимо орган оскарження врахувати, що учасниками подані повністю ідентичні документи, що дає підстави вважати про пов’язаність вказаних учасників та про наявність узгоджених антиконкурентних дій, які схвалюються з боку Замовника. 2.2 Пунктом 37 Додатка № 3 до ТД Замовника вимагається клапан запірній 15с27нж або еквівалент. ТОВ «КОНЦЕПТ ІНЖИНІРІНГ» у документі з назвою «Технічна пропозиція.pdf» під позицією №37 зазначає, що пропонує товар з назвою «Клапан запiрний l5с27нж», однак на вимогу Додатку № 1 надає паспорт на товар l5с27нж1, що є невідповідністю. ТОВ «АТОМСТРОЙМЕХАНІЗАЦІЯ» у документі з назвою «Технічна пропозиція.pdf» під позицією №37 зазначає, що пропонує товар з назвою «Клапан запiрний l5с27нж», однак на вимогу Додатку № 1 надає паспорт на товар l5с27нж1, що є невідповідністю. Звертаємо увагу, що відповідно до вимог Додатку № 1, учасник повинен подати документи від виробника саме на запропонований товар, а не на будь-який інший. Роз’яснень від учасників, чому паспорт поданий на інший товар – не надано. За таких обставин вбачається, що тендерні пропозиції учасників ТОВ «КОНЦЕПТ ІНЖИНІРІНГ» та ТОВ «АТОМСТРОЙМЕХАНІЗАЦІЯ» не відповідають вимогам Тендерної документації в частині наявності документів від виробника на запропонований товар (продукцію), а тому мають бути відхилені. 2.3 Пунктом 45 Додатка № 3 до ТД Замовника вимагається кран кульовий 11б27п або еквівалент температурою більшою / рівною 150 градусів за Цельсієм. ТОВ «КОНЦЕПТ ІНЖИНІРІНГ» у документі з назвою «Технічна пропозиція.pdf» під позицією № 45 зазначає кран кульовий 11б27п з температурою більшою / рівною 150 градусів за Цельсієм, однак згідно інформації викладеної у паспорті: температура від -40 до +50 градусів за Цельсієм, що є невідповідністю. Також у даному паспорті не відображено на малюноку, що це «кран шаровый проходний латунний муфтовый ( с американкой)» а відображено тілький що це «кран шаровый проходной муфтовый латунный( по тексту паспорта). Що свідчить про підробку даного паспорту. ТОВ «АТОМСТРОЙМЕХАНІЗАЦІЯ» у документі з назвою «Технічна пропозиція.pdf» під позицією № 45 зазначає кран кульовий 11б27п з температурою більшою / рівною 150 градусів за Цельсієм, однак згідно інформації викладеної у паспорті: температура від -40 до +50 градусів за Цельсієм, що є невідповідністю. Також у даному паспорті не відображено на малюнку, що це «кран шаровый проходний латунний муфтовый ( с американкой)» а відображено тілький що це «кран шаровый проходной муфтовый латунный( по тексту паспорта). Що свідчить про підробку даного паспорту. За таких обставин вбачається, що тендерні пропозиції учасників ТОВ «КОНЦЕПТ ІНЖИНІРІНГ» та ТОВ «АТОМСТРОЙМЕХАНІЗАЦІЯ» не відповідають вимогам Тендерної документації в частині технічних, якісних та кількісних показників, тому мають бути відхилені. 2.4 Пунктом 5 Додатка № 3 до ТД Замовника вимагається вентиль 15ч93эм або еквівалент. ТОВ «КОНЦЕПТ ІНЖИНІРІНГ» у документі з назвою «Технічна пропозиція.pdf» під позицією № 5 зазначає вентиль 15ч93эм. ТОВ «АТОМСТРОЙМЕХАНІЗАЦІЯ» у документі з назвою «Технічна пропозиція.pdf» під позицією № 5 зазначає вентиль 15ч93эм. У складі обох учасників надано ідентичні паспорти на товар вентиль 15ч93эм(эм1), проте згідно роз’яснень виробника вони є різними за своїм використанням, а тому повинен бути конкретний паспорт. Пояснення від виробника: «Клапаны 15ч93эм, 15ч94эм, 15ч95эм работают в пищевых средах и имеют резиновую диафрагму. Клапаны 15ч93эм1, 15ч94эм1, 15ч95эм1 имеют фторопластовую диафрагму, работают в кислых средах (за исключением растворов плавиковой кислоты и ее солей) при температуре от минус 15 до плюс 120° С». 2.5 Пунктами 54 та 55 Додатка № 3 до ТД Замовника вимагається клапан 22чбгм або еквівалент. ТОВ «КОНЦЕПТ ІНЖИНІРІНГ» у документі з назвою «Технічна пропозиція.pdf» під позицією № 54 та 55 зазначає клапан 22чбгм, надає Паспорт виробника на цей клапан, але технічні характеристики повністю збігаються з характеристиками «Клапан 22ч6п» того ж виробника. ТОВ «АТОМСТРОЙМЕХАНІЗАЦІЯ» у документі з назвою «Технічна пропозиція.pdf» під позицією № 54 та 55 зазначає клапан 22чбгм, надає Паспорт виробника на цей клапан, але технічні характеристики повністю збігаються з характеристиками «Клапан 22ч6п» того ж виробника. Клапани 22чбгм та 22ч6п мають суттєві відмінності. За таких обставин вбачається, що тендерні пропозиції учасників ТОВ «КОНЦЕПТ ІНЖИНІРІНГ» та ТОВ «АТОМСТРОЙМЕХАНІЗАЦІЯ» не відповідають вимогам Тендерної документації в частині технічних, якісних та кількісних показників, тому мають бути відхилені. 2.6 Також учасники ТОВ «КОНЦЕПТ ІНЖИНІРІНГ» та ТОВ «АТОМСТРОЙМЕХАНІЗАЦІЯ» в наданих ними технічних та порівняльних характеристиках вказують данні тиску та температури для конкретних позицій зі знаком ≥ (більше або дорівнює), всупереч тому, що в наданих технічних документах (Паспортах) є конкретні данні. Замовник прописує у технічній характеристиці поз. № 16 «Вентиль 15с9бк Ду15; Ру ≥1,0МПа; t≥450C°, учасники ТОВ «КОНЦЕПТ ІНЖИНІРІНГ» та ТОВ «АТОМСТРОЙМЕХАНІЗАЦІЯ» надають Паспорти виробника на вентиль 15с9бк з конкретним тиском Ру10 МПа. За таких обставин вбачається, що тендерні пропозиції учасників ТОВ «КОНЦЕПТ ІНЖИНІРІНГ» та ТОВ «АТОМСТРОЙМЕХАНІЗАЦІЯ» не відповідають вимогам Тендерної документації в частині технічних, якісних та кількісних показників, тому мають бути відхилені. 2.7 Відповідно до ч.1 ст.3 Закону України «Про захист економічної конкуренції» Законодавство про захист економічної конкуренції ґрунтується на нормах, установлених Конституцією України, і складається із цього Закону, законів України «Про Антимонопольний комітет України», «Про захист від недобросовісної конкуренції», інших нормативно-правових актів, прийнятих відповідно до цих законів. Згідно ч.2 ст.4 Закону України «Про захист економічної конкуренції» Суб’єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Частинами 1-3 ст.6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» встановлено, що антиконкурентними узгодженими діями є узгоджені дії, які призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції. Антиконкурентними узгодженими діями, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів. Антиконкурентними узгодженими діями вважається також вчинення суб’єктами господарювання схожих дій (бездіяльності) на ринку товару, які призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції у разі, якщо аналіз ситуації на ринку товару спростовує наявність об’єктивних причин для вчинення таких дій (бездіяльності). Пунктом 1 абз.1 ст.50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що порушеннями законодавства про захист економічної конкуренції є: антиконкурентні узгоджені дії. Як вище зазначалося дії ТОВ «КОНЦЕПТ ІНЖИНІРІНГ», ТОВ «АТОМСТРОЙМЕХАНІЗАЦІЯ» та Замовника є узгодженими направленими на спотворення результатів тендерної закупівлі та підтверджено поданими документами у складі тендерних пропозицій. Згідно ч.4 ст.4 Закону України «Про захист економічної конкуренції» державний контроль за додержанням законодавства про захист економічної конкуренції, захист інтересів суб’єктів господарювання та споживачів від його порушень здійснюються органами Антимонопольного комітету України. З урахуванням вказаного, просимо орган оскарження врахувати вказану обставину при прийнятті рішення про відмову або задоволення скарги, а також в межах своїх повноважень передати до територіального відділення АМКУ матеріали справи з метою відкриття провадження про порушення Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про захист економічної конкуренції» та притягнення винних осіб до відповідальності встановленої законом. Матеріальна частина: Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено основні принципи публічних закупівель, а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 4 Розділу Х «Прикінцеві та Перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель, здійснює вибір процедури закупівлі, проводить процедури закупівель, забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Вважаємо, що Замовником не було дотримано основних принципів здійснення закупівлі в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, забезпечення рівних умов для всіх учасників. Замовник поверхнево здійснив оцінку тендерних пропозицій ТОВ «КОНЦЕПТ ІНЖИНІРІНГ», ТОВ «АТОМСТРОЙМЕХАНІЗАЦІЯ» та дійшов не правильних висновків про відповідність вимогам Тендерної документації, що призвело до прийняття протиправного рішення у формі допущення до електронного аукціону. Неправомірно допустивши вищенаведених учасників до електронного аукціону Замовник порушив положення Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси ТОВ «РАДОС СВ» можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника: 1) Скасувати рішення про допущення ТОВ «КОНЦЕПТ ІНЖИНІРІНГ», ТОВ «АТОМСТРОЙМЕХАНІЗАЦІЯ» до електронного аукціону. 2) Відхилити тендерні пропозиції ТОВ «КОНЦЕПТ ІНЖИНІРІНГ», ТОВ «АТОМСТРОЙМЕХАНІЗАЦІЯ» у зв’язку з їх невідповідністю вимогам Тендерної документації. Так, відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», надано право подати скаргу до органу оскарження, що подається у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» і Конституцією України,- ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі по тендеру №UA-2021-09-15-001764-a. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення, оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій UA-2021-09-15-001764-a, в частині допущення до електронного аукціону Товариства з обмеженою відповідальністю «КОНЦЕПТ ІНЖИНІРИНГ» (код ЄДРПОУ 42924030), Товариства з обмеженою відповідальністю «АТОМСТРОЙМЕХАНІЗАЦІЯ» (код ЄДРПОУ 34512608). 4. Зобов’язати Замовника відхилити тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «КОНЦЕПТ ІНЖИНІРИНГ» (код ЄДРПОУ 42924030), Товариства з обмеженою відповідальністю «АТОМСТРОЙМЕХАНІЗАЦІЯ» (код ЄДРПОУ 34512608). Директор ТОВ «РАДОС СВ» Сергій СУШИН
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 09.11.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.10.2021 17:49
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 29.11.2021 14:46
Задовільнена: Так
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДОС СВ", Сергій Cушин 380505083075 rados-2021@ukr.net
Скарга
Скасована

Скарга

Номер: a201048dc7a74e0d9c8794d50941b47e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-15-001764-a.b5
Назва: Скарга
Скарга:
мит
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 28.10.2021 00:02
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДОС СВ", Сергій Cушин 380505083075 rados-2021@ukr.net
Скарга
Скасована

Скарга

Номер: 3bb53b021ac1486cae90599492609d6f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-15-001764-a.a4
Назва: Скарга
Скарга:
Суб’єкт оскарження: Замовник: До Антимонопольного комітету України Адреса: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45, Телефон: (044) 251-62-62; E-mail: slg@amcu.gov.ua Товариство з обмеженою відповідальністю «РАДОС СВ», код ЄДРПОУ 44055420, місцезнаходження юридичної особи: Україна, 53200, Дніпропетровська обл., місто Нікополь, вулиця Запорізька, будинок 49. Телефон: +38(050)-508-30-75. E-mail: rados-2009@ukr.net. ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ», код ЄДРПОУ 21313677, Місцезнаходження відокремленого підрозділу Україна, 30100, Хмельницька обл., місто Нетішин, вулиця Енергетиків, будинок 20, Тел.: 0384263770, 80384833350, 80384833351, E-mail: zakharova.nadezhda@khnpp.atom.gov.ua Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-15-001764-a (https://prozorro.gov.ua) Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 22.10.2021 року. СКАРГА на дії Замовника (в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі») 15 вересня 2021 року Відокремлений підрозділ «Хмельницька атомна електрична станція» Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (код ЄДРПОУ 21313677, далі – Замовник) опублікував на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) оголошення UA-2021-09-15-001764-a про проведення закупівлі за процедурою відкритих з англійською публікацією за предметом закупівлі: код ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої. Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій UA-2021-09-15-001764-a Замовником на стадії прекваліфікації прийнято рішення про: 1) Відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РАДОС СВ», 2) Допущення до електронного аукціону учасників ТОВ «КОНЦЕПТ ІНЖИНІРИНГ» та ТОВ «АТОМСТРОЙМЕХАНІЗАЦІЯ». Із рішенням Замовника в частині допущення до електронного аукціону учасників ТОВ «КОНЦЕПТ ІНЖИНІРИНГ» та ТОВ «АТОМСТРОЙМЕХАНІЗАЦІЯ» не погоджуємося та вважаємо, що їх тендерні пропозиції мають бути відхилені з огляду на наступне. По суті скарги: 1.Визначення: 1.1 ТД Замовника – Тендерна документація на закупівлю код ДК 021:2015 - 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (крани та засувки) затверджена рішенням тендерного комітету (Протокол №1684 від «14» вересня 2021 року). 1.2 Закупівля – Оголошення №UA-2021-09-15-001764-a про проведення відкритих торгів розміщене на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua). 2. Пунктом 1 розділу 3 ТД Замовника встановлено, що тендерна пропозиція подається шляхом завантаження файлів з інформацією, а саме: документів вказаних у Додатку №1 та технічної пропозиції, яка має відповідати вимогам Додатку №3. Відповідно до Додатку №1 учасник у складі тендерної пропозиції подає копії документів від виробника продукції, що підтверджує якість та походження товару (паспорт або сертифікат). Згідно Додатку №3 до ТД Замовника в разі подання пропозиції на еквівалент, учасником торгів в складі тендерної пропозиції повинні бути надані документи що підтверджують відповідність технічних характеристик запропонованого та заявленого Замовником товару. У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документ «Інформація про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі» (порівняльна таблиця відповідності), який підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. 2.1 На виконання вимог Додатку №3 до ТД Замовника учасник ТОВ «КОНЦЕПТ ІНЖИНІРИНГ» завантажило документи з назвою «Копії документів виробника частина перша.pdf», «Копії документів виробника частина друга.pdf», «Копії документів виробника частина третя.pdf», які за своїм змістом є документами що підтверджують відповідність технічних характеристик запропонованого та заявленого Замовником товару. На виконання вимог Додатку №3 до ТД Замовника учасник ТОВ «АТОМСТРОЙМЕХАНІЗАЦІЯ» завантажило документ з назвою «Копії документів виробника.pdf», який за своїм змістом є документом що підтверджує відповідність технічних характеристик запропонованого та заявленого Замовником товару. Надаючи аналіз вищенаведеним документам, вбачається їх повна ідентичність починаючи від тексту, закінчуючи послідовністю завантажених копій, а тому при зазначенні порушень, вони будуть відноситись до обох учасників: ТОВ «КОНЦЕПТ ІНЖИНІРИНГ» та ТОВ «АТОМСТРОЙМЕХАНІЗАЦІЯ». Просимо орган оскарження врахувати, що учасниками подані повністю ідентичні документи, що дає підстави вважати про пов’язаність вказаних учасників та про наявність узгоджених антиконкурентних дій, які схвалюються з боку Замовника. 2.2 Пунктом 37 Додатка №3 до ТД Замовника вимагається клапан запірній 15с27нж або еквівалент. ТОВ «КОНЦЕПТ ІНЖИНІРІНГ» у документі з назвою «Технічна пропозиція.pdf» під позицією №37 зазначає, що пропонує товар з назвою «Клапан запiрний l5с27нж», однак на вимогу Додатку №1 надає паспорт на товар l5с27нж1, що є невідповідністю. ТОВ «АТОМСТРОЙМЕХАНІЗАЦІЯ» у документі з назвою «Технічна пропозиція.pdf» під позицією №37 зазначає, що пропонує товар з назвою «Клапан запiрний l5с27нж», однак на вимогу Додатку №1 надає паспорт на товар l5с27нж1, що є невідповідністю. Звертаємо увагу, що відповідно до вимог Додатку №1, учасник повинен подати документи від виробника саме на запропонований товар, а не на будь-який інший. Роз’яснень від учасників, чому паспорт поданий на інший товар – не надано. За таких обставин вбачається, що тендерні пропозиції учасників ТОВ «КОНЦЕПТ ІНЖИНІРІНГ» та ТОВ «АТОМСТРОЙМЕХАНІЗАЦІЯ» не відповідають вимогам Тендерної документації в частині наявності документів від виробника на запропонований товар (продукцію), а тому мають бути відхилені. 2.3 Пунктом 45 Додатка №3 до ТД Замовника вимагається кран кульовий 11б27п або еквівалент температурою більшою / рівною 150 градусів за Цельсієм. ТОВ «КОНЦЕПТ ІНЖИНІРІНГ» у документі з назвою «Технічна пропозиція.pdf» під позицією №45 зазначає кран кульовий 11б27п з температурою більшою / рівною 150 градусів за Цельсієм, однак згідно інформації викладеної у паспорті: температура від -40 до +50 градусів за Цельсієм, що є невідповідністю. ТОВ «АТОМСТРОЙМЕХАНІЗАЦІЯ» у документі з назвою «Технічна пропозиція.pdf» під позицією №45 зазначає кран кульовий 11б27п з температурою більшою / рівною 150 градусів за Цельсієм, однак згідно інформації викладеної у паспорті: температура від -40 до +50 градусів за Цельсієм, що є невідповідністю. За таких обставин вбачається, що тендерні пропозиції учасників ТОВ «КОНЦЕПТ ІНЖИНІРІНГ» та ТОВ «АТОМСТРОЙМЕХАНІЗАЦІЯ» не відповідають вимогам Тендерної документації в частині технічних, якісних та кількісних показників, тому мають бути відхилені. 2.4 Пунктом 5 Додатка №3 до ТД Замовника вимагається вентиль 15ч93эм або еквівалент. ТОВ «КОНЦЕПТ ІНЖИНІРІНГ» у документі з назвою «Технічна пропозиція.pdf» під позицією №5 зазначає вентиль 15ч93эм. ТОВ «АТОМСТРОЙМЕХАНІЗАЦІЯ» у документі з назвою «Технічна пропозиція.pdf» під позицією №5 зазначає вентиль 15ч93эм. У складі обох учасників надано ідентичні паспорти на товар вентиль 15ч93эм(эм1), проте згідно роз’яснень виробника вони є різними за своїм використанням, а тому повинен бути конкретний паспорт. Пояснення від виробника: «Клапаны 15ч93эм, 15ч94эм, 15ч95эм работают в пищевых средах и имеют резиновую диафрагму. Клапаны 15ч93эм1, 15ч94эм1, 15ч95эм1 имеют фторопластовую диафрагму, работают в кислых средах (за исключением растворов плавиковой кислоты и ее солей) при температуре от минус 15 до плюс 120 °С». За таких обставин вбачається, що тендерні пропозиції учасників ТОВ «КОНЦЕПТ ІНЖИНІРІНГ» та ТОВ «АТОМСТРОЙМЕХАНІЗАЦІЯ» не відповідають вимогам Тендерної документації в частині технічних, якісних та кількісних показників, тому мають бути відхилені. 2.5 Відповідно до ч.1 ст.3 Закону України «Про захист економічної конкуренції» Законодавство про захист економічної конкуренції ґрунтується на нормах, установлених Конституцією України, і складається із цього Закону, законів України «Про Антимонопольний комітет України», «Про захист від недобросовісної конкуренції», інших нормативно-правових актів, прийнятих відповідно до цих законів. Згідно ч.2 ст.4 Закону України «Про захист економічної конкуренції» Суб’єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Частинами 1-3 ст.6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» встановлено, що антиконкурентними узгодженими діями є узгоджені дії, які призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції. Антиконкурентними узгодженими діями, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів. Антиконкурентними узгодженими діями вважається також вчинення суб’єктами господарювання схожих дій (бездіяльності) на ринку товару, які призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції у разі, якщо аналіз ситуації на ринку товару спростовує наявність об’єктивних причин для вчинення таких дій (бездіяльності). Пунктом 1 абз.1 ст.50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що порушеннями законодавства про захист економічної конкуренції є: антиконкурентні узгоджені дії. Як вище зазначалося дії ТОВ «КОНЦЕПТ ІНЖИНІРІНГ», ТОВ «АТОМСТРОЙМЕХАНІЗАЦІЯ» та Замовника є узгодженими направленими на спотворення результатів тендерної закупівлі та підтверджено поданими документами у складі тендерних пропозицій. Згідно ч.4 ст.4 Закону України «Про захист економічної конкуренції» державний контроль за додержанням законодавства про захист економічної конкуренції, захист інтересів суб’єктів господарювання та споживачів від його порушень здійснюються органами Антимонопольного комітету України. З урахуванням вказаного, просимо орган оскарження врахувати вказану обставину при прийнятті рішення про відмову або задоволення скарги, а також в межах своїх повноважень передати до територіального відділення АМКУ матеріали справи з метою відкриття провадження про порушення Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про захист економічної конкуренції» та притягнення винних осіб до відповідальності встановленої законом. Матеріальна частина: Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено основні принципи публічних закупівель, а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 4 Розділу Х «Прикінцеві та Перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель, здійснює вибір процедури закупівлі, проводить процедури закупівель, забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Вважаємо, що Замовником не було дотримано основних принципів здійснення закупівлі в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, забезпечення рівних умов для всіх учасників. Замовник поверхнево здійснив оцінку тендерних пропозицій ТОВ «КОНЦЕПТ ІНЖИНІРІНГ», ТОВ «АТОМСТРОЙМЕХАНІЗАЦІЯ» та дійшов не правильних висновків про відповідність вимогам Тендерної документації, що призвело до прийняття протиправного рішення у формі допущення до електронного аукціону. Неправомірно допустивши вищенаведених учасників до електронного аукціону Замовник порушив положення Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови ( у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси ТОВ «РАДОС СВ» можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника: 1) Скасувати рішення про допущення ТОВ «КОНЦЕПТ ІНЖИНІРІНГ», ТОВ «АТОМСТРОЙМЕХАНІЗАЦІЯ» до електронного аукціону. 2) Відхилити тендерні пропозиції ТОВ «КОНЦЕПТ ІНЖИНІРІНГ», ТОВ «АТОМСТРОЙМЕХАНІЗАЦІЯ» у зв’язку з їх невідповідністю вимогам Тендерної документації. Так, відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», надано право подати скаргу до органу оскарження, що подається у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» і Конституцією України,- ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі по тендеру №UA-2021-09-15-001764-a. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення, оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій UA-2021-09-15-001764-a, в частині допущення до електронного аукціону Товариства з обмеженою відповідальністю «КОНЦЕПТ ІНЖИНІРИНГ» (код ЄДРПОУ 42924030), Товариства з обмеженою відповідальністю «АТОМСТРОЙМЕХАНІЗАЦІЯ» (код ЄДРПОУ 34512608). 4. Зобов’язати Замовника відхилити тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «КОНЦЕПТ ІНЖИНІРИНГ» (код ЄДРПОУ 42924030), Товариства з обмеженою відповідальністю «АТОМСТРОЙМЕХАНІЗАЦІЯ» (код ЄДРПОУ 34512608). Директор ТОВ «РАДОС СВ» Сушин С.В. ТОВ «РАДОС СВ» «26» жовтня 2021 року
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 28.10.2021 00:02
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДОС СВ", Сергій Cушин 380505083075 rados-2021@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 74463f9810af4e8e9f7f2e1d1b457a9c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-15-001764-a.a3
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний замовнику! 1. Нам не зрозуміло чому учасники в наданих технічних та порівняльних характеристиках вказують данні тиску та температури для конкретних позицій зі знаком ≥, якщо в наданих технічних документах (Паспортах) є конкретні данні. Для прикладу - замовник прописує у технічній характеристиці поз.№16 «Вентиль 15с9бк Ду15; Ру ≥1,0МПа; t≥450C°, учасники ТОВ «Концепт Інжиніринг» та ТОВ «Атомстроймеханізація» надають Паспорт виробника на вентиль 15с9бк з конкретним тиском Ру10 МПа. 2. Ми ще раз наголошуємо, що клапан зворотній СЭ.КОП.3.3.1.16 ( який був прописаний в технічній специфікації замовника) не є загальноприйнятою назвою даного товару. Це маркування конкретного виробника. 3. По поз. №54 та 55 « Клапан 22ч6гм» - учасники ТОВ «Концепт Інжиніринг» та ТОВ «Атомстроймеханізація» надали Паспорти виробника на цей клапан, але технічні характеристики повністю збігаються з характеристиками «Клапан 22с6п» того ж виробника. Але вони мають суттєві відмінності! 4.Ми помітили, що учасники ТОВ «Концепт Інжиніринг» та ТОВ «Атомстроймеханізація» надали ідентичні копії паспортів виробника , навіть відскановані у однаковій послідовності, що наводить на думку про порушення Закону України « Про публічні закупівлі» Вимагаемо перегляду документів учасника, з урахуванням вищезазначених зауважень.
Вирішення: відповідь на вимогу надана у витягу з протоколу засідання ТК №1938 від 26.10.2021, що додається.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 8e6f265a011543b597039d143ae335c2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-15-001764-a.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний замовнику! 1. Нам не зрозуміло чому учасники в наданих технічних та порівняльних характеристиках вказують данні тиску та температури для конкретних позицій зі знаком ≥, якщо в наданих технічних документах (Паспортах) є конкретні данні. Для прикладу - замовник прописує у технічній характеристиці поз.№16 «Вентиль 15с9бк Ду15; Ру ≥1,0МПа; t≥450C°, учасники ТОВ «Концепт Інжиніринг» та ТОВ «Атомстроймеханізація» надають Паспорт виробника на вентиль 15с9бк з конкретним тиском Ру10 МПа. 2. Ми ще раз наголошуємо, що клапан зворотній СЭ.КОП.3.3.1.16 ( який був прописаний в технічній специфікації замовника) не є загальноприйнятою назвою даного товару. Це маркування конкретного виробника. 3. По поз. №54 та 55 « Клапан 22ч6гм» - учасники ТОВ «Концепт Інжиніринг» та ТОВ «Атомстроймеханізація» надали Паспорти виробника на цей клапан, але технічні характеристики повністю збігаються з характеристиками «Клапан 22с6п» того ж виробника. Але вони мають суттєві відмінності! Копії в додатку. 4.Ми помітили, що учасники ТОВ «Концепт Інжиніринг» та ТОВ «Атомстроймеханізація» надали ідентичні копії паспортів виробника , навіть відскановані у однаковій послідовності, що наводить на думку про порушення Закону України « Про публічні закупівлі» Вимагаємо переглянути надані учасниками ТОВ «Концепт Інжиніринг» та ТОВ «Атомстроймеханізація» локументи для участі у тендері, з вищезазначенними зауваженнями.
Вирішення: відповідь на вимогу надана у витягу з протоколу засідання ТК №1938 від 26.10.2021, що додається.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: b5938511fc3343f7aab25317fe4f959b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-15-001764-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій UA-2021-09-15-001764-a, пропозицію ТОВ "РАДОС-СВ" відхили, як таку що не відповідає ст.31 "Закону України "про публічні закупівлі". Ми не згодні з висновками, тому надаємо пояснення: 1. По поз. №40 ми запропонували «Клапан зворотній 19ч21бр DN250 PN16» з електроприводом - це є механічною помилкою. Маркування даного клапану не має на увазі наявність приводу. 2. По поз. №51 ми запропонували «Клапан зворотній С221 DN65 PN250» та надали Паспорт виробника, як приклад, в якому вказані технічні характеристики, які відповідають вимогам замовника. 3.По поз.№16,17,18,19,20,51- в технічній специфікації наданою нами прописані конкретні технічні характеристики, та підтверджені технічною специфікацією. Вимагаємо повторного розгляду нашої тендероної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: відповідь на вимогу надана у витягу з протоколу №1938 від 26.10.2021, що додається.
Статус вимоги: Відхилено