Наконечники для дозаторів 1 - 100 мкл, з фільтром, стерильні в штативі, Наконечники для дозаторів 1 - 200 мкл, з фільтром, стерильні в штативі, Наконечники для дозаторів 1 - 20 мкл, з фільтром, стерильні в штативі.
Закупівля здійснюється для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19). Процедура закупівель здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (абз. 4 п. 31 Розділу X: на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель.), Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)» та Постанови від 20.02.20 №225 «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України».
Торги не відбулися
726 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 630.00 UAH
Період оскарження:14.09.2021 16:13 - 18.09.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Відхилення без достатніх підстав
Номер:5ff3817e31814eef9ec1220a54b4d522
Пов'язана кваліфікація:ФОП "МИХАЙЛЕНКО ІВАН ГРИГОРОВИЧ", UA-EDR 2220617311
Ідентифікатор запиту:UA-2021-09-14-010397-b.c3
Назва:Відхилення без достатніх підстав
Вимога:
Шановний Замовнику!
Протоколом №26 від 18 жовтня 2021 року, мою пропозицію було відхилено за наступної підстави: Замовник вказав що потрібно придбати наконечники 1-100,1-200,1-20 мкл., а учасник запропонував ,1-200,1-200,1-20 мкл.
Прошу зауважити, що мною була допущенна обдруківка, а саме: для 1ї позиції замість 1-100 вказано 1-200, тобто обдруківка в одній цифрі: 2 замість 1.
В складі моєї пропозиції надані документи, що чітко дають зрозуміти, що це саме випадкова помилка (обдруківка):
1. Гарантійний лист ТОВ Старлаб №267 від 20.09.2021 в якому ТОВ Старлаб уповноважує мене представляти в Вашій закупівлі саме наконечники 3х об'ємів 1-100мкл, 1-200мкл, 1-20мкл та підтверджує можливість поставки товару що є предметом закупівлі та відповідає медико-технічним вимогам.
2. Сертифікат якості, який надано мною на 3 об'єми наконечників: 1-20 мкл (артикул 014210CL), 1-100 мкл (артикул 713116) та 1-200мкл (артикул 713117).
Прошу врахувати те, що мною була допущена саме обдруківка, котру потрібно вважати формальною помилкою, поновити мене на кваліфікацію, та, якщо інших зауважен окрім даної формальної помилки до моєї пропозиції немає - визнати мою пропозицію такою що відповідає вимогам тендерної документації.
Дякую!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:19.10.2021 12:55
Вирішення:Цінова пропозиція не відповідає умовам оголошення спрощеної закупівлі. В оголошенні замовник вказав наконечники 1-100,1-200,1-20. А в ціновій пропозиції учасника пропонується 1-200,1-200,1-20 що суперечить вимогам замовника.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:22.10.2021 14:09
invalid
invalid
Вимога
Відкликано скаржником
Неправомірне визнання переможцем
Номер:f1297675c65c408d9adea369f1115c74
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "РЕАЛАБ", UA-EDR 33239012
Ідентифікатор запиту:UA-2021-09-14-010397-b.b2
Назва:Неправомірне визнання переможцем
Вимога:
Шановний Замовнику!
Ви провели закупівлю за номером UA-2021-09-14-010397-b на наконечники для дозаторів стерильні.
За результатами аукціону що відбувся 23.09.2021, найнижчу ціну на дані товари запропонував учасник ТОВ "РЕАЛАБ" (Учасник), та Ви мали детально вивчити його пропозицію на предмет відповідності вимогам тендерної документації (ТД).
В результаті розгляду пропозиції Учасника, Ви дискваліфікували його відповідно протоколу №6 про прийняття рішення про дискваліфікацію, який чомусь видалили, що унеможливлює його вивчення та посилання на його текст.
Проте судячи з Вимоги № UA-2021-09-14-010397-b.b1, що була подана ТОВ Реалаб, Ви, як Замовник, прийшли до висновку, що Учасник не зміг обґрунтувати еквівалентність товарів, що ним пропонуються до товарів, що Вами вимагаються.
Після поданої Учасником вимоги, його кваліфікація була поновлена та він був визнаний переможцем, а в протоколі №9 (Повідомлені про намір укласти договір) Вами було зазначено що: «Відповідність Учасника та його пропозиції щодо встановлених вимог: відповідає всім вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі».
Детально вивчивши пропозицію ТОВ Реалаб, мною було знайдено чисельні невідповідності пропозиції Учасника вимогам оголошення та вимогам до предмета закупівлі.
Щодо предмета закупівлі – невідповідності наступні:
1. Вимагається: «Товар, запропонований Учасником, повинен бути введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку. На підтвердження Учасник повинен надати завірену копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту».
Учасник надає: довільну довідку «Гарантія повідомлення від Міністерство охорони здоров'я Укр» та зразок повідомлення МОЗ, яке МОЖЕ бути ним отримане.
Саме повідомлення жодного стосунку до закупівлі UA-2021-09-14-010397-b не має (в ньому наведено всього 2 найменування жодне з яких не відповідає тендерній документації а ні в технічних характеристиках (діапазоні дозування наконечників) а ні в кількостях.
Довільна довідка від Учасника не може вважатися документом про можливість введення в обіг та/або експлуатацію товарів (такий документ видає Держава Україна).
Порушення: не надано документ що підтверджує можливість введення в обіг та/або експлуатацію товарів, що вимагаються Замовником.
2. Вимагається: «Вимоги щодо якості Товару повинні бути підтверджені Сертифікатом якості або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановлених до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами та повинен бути оформлений відповідно до вимог чинного законодавства України (надати копії відповідних документів у складі тендерної пропозиції та при поставці)»
Учасник надає: Сертифікати що в пропозиції іменуються як «Зразок сертифікату СОА»
Дані АНГЛОМОВНІ сертифікати надані на наконечники граничної ємності 10 мкл, 20 мкл, та 200 мкл. При цьому Замовник вимагає наконечники ємністю 1 - 100 мкл, 1 – 200 мкл та 1 - 20 мкл. Тобто навіть самі сертифікати не відповідають товарам що подаються Учасником в ціновій пропозиції, а технічні характеристики товарів, щодо яких надані сертифікати – вимогам Замовника. Можливо, якби Учасник надав сертифікати з перекладом на Українську мову, Ви, шановний Замовнику, змогли б це зрозуміти.
Варто зауважити, що в документі «повідомлення МОЗ», який надає Учасник в складі своєї пропозиції, зазначено що на вироби, які пропонуються Учасником в даній закупівлі розповсюджується дія Закону Країни «Про забезпечення функціонування української мови як державної». При цьому ані Учасник не спромігся надати переклади документів, що ним подаються, ані Замовник не спромігся звернути увагу на цю невідповідність пропозиції Учасника.
Порушення: ненадання сертифікатів якості на товари, які були б інформативні, свідчили про відповідність товарів вимогам замовника. Сертифікати не оформлені відповідно законодавства України, вони викладені зарубіжною мовою, хоча можливість надання документів на англійській мові не передбачена процедурами закупівель (навіть при публікації закупівлі англійською мовою задля участі міжнародних Учасників, форма подання документації не змінюється – Замовник має вважати за документ лише документ складений державною мовою, або авторизований його переклад).
3. Вимагається: подання цінової пропозиції.
Учасник надає: цінову пропозицію з помилками: 1) загальна вартість позиції товару не відповідає цінам та кількостям що наведені в ціновій пропозиції; 2) відсутня пропозиція наконечників на 100 мкл (№1 в Пункті 3.2 ТД); 3) найменування товарів в ціновій пропозиції не відповідають товарам що пропонуються Учасником (сертифікатам, листам МОЗ – взагалі ніяк цінова пропозиція не відображає товари, документи на які надає Учасник в складі пропозиції).
Порушення: цінова пропозиція складена з чисельними помилками, в тому числі в ній відсутні товари, що вимагаються Замовником.
4. Вимагається: «Учасник повинен надати копію дозволу або чинної ліцензії на здійснення оптової або роздрібної торгівлі товаром або копію чинної ліцензії на виробництво товару якщо Учасник є вітчизняним виробником запропонованого Товару; якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством, у разі не надання копії вище зазначеного документа Учасник повинен надати лист- пояснення з посиланням на норми чинного законодавства про відсутність дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності»
Учасник надає: лист у довільній формі в якому вказує наступне: «ТОВ «РЕАЛАБ» (код ЄДРПОУ 33239012) даним листом підтверджує, що основний вид діяльності підприємства за кодом «46.75 Оптова торгівля хімічними продуктами» не підлягає ліцензуванню.»
При тому що предмет закупівлі жодного відношення до хімічних продуктів не має, з листа Учасника випливає що він навіть не має права торгівлі товаром який пропонує.
Порушення: ліцензія або лист про ліцензування діяльності не надано. Основний вид діяльності підприємства ТОВ Реалаб не відповідає вимогам закупівлі.
5. На етапі подання Вимоги щодо своєї дискваліфікації, Учасник додатково надає документи, котрими намагається довести відповідність своєї пропозиції вимогам Замовника, зокрема таблицю відповідності вимогам ТД, каталоги.
Порушення: всі документи які, на розсуд Учасника, він вважає за потрібне надати Замовнику у підтвердження відповідності своєї пропозиції, мають бути надані на етапі подання пропозиції. Шановному Замовнику варто знати, що в спрощених закупівлях, можливість додавати документи на етапі кваліфікації заблокована. У відповідності з вимогами законодавства. Тобто Замовник АПРІОРІ не мав права брати до уваги дані документи що стосуються підтвердження відповідності Учасника умовам закупівлі.
Можливість подання вимог створена саме для подання вимог, а не для додання документів які своєчасно не були надані.
6. В протоколі №8 Ви вказуєте наступне: «Задовільнити скаргу Учасника який в складі тендерної пропозиції надав зразки копій сертифікатів відповідності та надав таблицю відповідності заявленим медико –технічним вимогам, які повністю відповідають вимогам зазначеним в оголошенні, щодо предмету даної закупівлі».
Порушення: Учасник не надав жодного сертифікату відповідності. Сертифікат відповідності це особливий обов’язковий для певної продукції сертифікат, що видається Державою Україна на медичну продукцію яка має безпосередній контакт з пацієнтом (голки, імплантати, тощо). Тобто можна зробити висновок що Замовник не знає що таке сертифікат відповідності. Надання Таблиці відповідності заявленим медико–технічним вимогам окремо від пропозиції (для подання якої є окремий період часу) є порушенням положень якими регламентуються спрощені закупівлі. Замовник не мав права приймати надані з вимогою документи як частину пропозиції Учасника.
Висновок:
Я, Михайленко Іван Григорович, вважаю некваліфікованою та безвідповідальною роботу Замовника по оцінці відповідності пропозиції Учасника ТОВ Реалаб вимогам тендерної документації закупівлі UA-2021-09-14-010397-b. З факту прийняття пропозиції ТОВ Реалаб та визнання Учасника з такої пропозицією переможцем, а також з зауваження Замовника що «Відповідність Учасника та його пропозиції щодо встановлених вимог: відповідає всім вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі» (Протокол №9), можна зробити висновок про незнання Замовником положень, що регламентують проведення спрощених закупівель, або їх повне ігнорування після вимоги ТОВ Реалаб, з якоїсь причини. Таке ставлення є проявом зневаги до принципів проведення державних закупівель та інших Учасників, які на відміну від ТОВ Реалаб, готували свою пропозиції відповідально та ретельно.
Вимагаю:
Усунити порушення в сфері проведення державних закупівель (спрощеної закупівлі за номером UA-2021-09-14-010397-b) шляхом дискваліфікації Учасника ТОВ Реалаб.
Розуміючи, що спрощені закупівлі не підпадають під дію Закону «Про публічні закупівлі», та неправомірні дії Замовника не можуть бути оскаржені мною в Антимонопольному Комітеті України, повідомляю, що в разі Вашої бездіяльності, скарга на Ваші дії буде направлена мною до Громадського контролю держзакупівель «DOZORRO» та Житомирської обласної ради.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:01.10.2021 19:57
Вирішення:Прийняти до уваги зауваження скаржника та відхилити пропозицію ТОВ «РЕАЛАБ» (код ЄДРПОУ 33239012 м. Київ), та вжити заходів передбачених частиною 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - відхилити пропозицію учасника спрощених закупівель (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-14-010397-b)
Статус вимоги:Задоволено
Опис причини скасування:cancelled
Дата скасування:04.10.2021 10:05
resolved
cancelled
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження Рішенням б/н від 27 вересня 2021 року, складеного на підставі Протоколу №6 та затвердженного Уповноваженою відповідальною особою за проведення допорогових/спрощених закупівель Остапенко Оксаною
Номер:72f56cbbb5644db98cbc21cefc4773f2
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "РЕАЛАБ", UA-EDR 33239012
Ідентифікатор запиту:UA-2021-09-14-010397-b.b1
Назва:Оскарження Рішенням б/н від 27 вересня 2021 року, складеного на підставі Протоколу №6 та затвердженного Уповноваженою відповідальною особою за проведення допорогових/спрощених закупівель Остапенко Оксаною
Вимога:
Ми не згодні з Рішенням б/н від 27 вересня 2021 року, складеного на підставі Протоколу №6 та затвердженного Уповноваженою відповідальною особою за проведення допорогових/спрощених закупівель, оскільки ТОВ «РЕАЛАБ» запропонував еквівалент, який відповідно до оголошення має характеристики не гірші/не менші, ніж вказані в завданні. Замовник може переконатись в цьому, уважно ознайомившись з зразками сертифікатів відповідності виробника на предмет закупівлі, що були подані в складі тендерної пропозиції.
Додатково наводимо таблицю відповідності товару заявленим медико-технічним вимогам, сторінки з каталогу виробника та інформаційний буклет на підтвердження зазначеної в таблиці інформації (див. вкладення).
Просимо ознайомитись з наданою в прикріплених файлах інформацією та взяти до уваги, що запропонований товар має характеристики не гірші/не менші, ніж вказані в завданні.
Вирішення:Задовільнити скаргу Учасника який в складі тендерної пропозиції надав зразки копій сертифікатів відповідності та надав таблицю відповідності заявленим медико –технічним вимогам , які повністю відповідають вимогам зазначеним в оголошенні, щодо предмету даної закупівлі.