• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Виконання технічного нагляду по об’єкту «Зливова каналізація для відведення поверхневого стоку з території мікрорайону "Південний" м.Курахове Мар'їнського району Донецької області" . І черга

ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Виконання технічного нагляду по об’єкту «Зливова каналізація для відведення поверхневого стоку з території мікрорайону "Південний" м.Курахове Мар'їнського району Донецької області" . І черга

Завершена

1 348 693.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 500.00 UAH
Період оскарження: 04.08.2017 15:13 - 17.08.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга

Номер: bb6607edc45e46e6a7b03d4c85922482
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-04-000846-c.c2
Назва: Скарга
Вимога:
Курахівська міська рада Код 04053298 Донецька область, Мар’їнський район, м. Курахове, проспект Миру 4, 85612 Найменування учасника (скаржника): Товариство з обмеженою відповідальністю «БІЛДІНГ ЕКСПЕРТ ТЕХНОЛОДЖИ» пр. Карла Маркса, буд.22, Дніпропетровськ, Дніпропетровська область, Україна, 49000 Код за ЄДРПОУ 40123402 тел.: +38 (050) 451 18 43 Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-08-04-000846-c Скарга Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 1 від 30.08.2017 р. тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БІЛДІНГ ЕКСПЕРТ ТЕХНОЛОДЖИ» відхилено у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Товариство з обмеженою відповідальністю «БІЛДІНГ ЕКСПЕРТ ТЕХНОЛОДЖИ» вимагає переглянути рішення про відхилення тендерної пропозиції з наступних підстав. Стосовно розрахунку: До складу робіт з технічного нагляду входять проведення контрольних обмірів, перевірка кошторисної документації, перевірка цін на матеріали та обладнання та багато інших робіт, які фізично не можливо виконати одній людині – інженеру технічного нагляду, тож повідомляємо Вас що при розрахунку вартості виконання робіт на об’єкті до 710 людино-днів включено роботи цілої команди фахівців, що забезпечить якісне виконання робіт з технічного нагляду. Стосовно досвіду: Стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно з частиною 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Відповідно до ст. 16 Закону, замовники не мають право вимагати підтвердження досвіду належного виконання аналогічних договорів за певний період часу. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено будь-яке обмеження щодо періоду належного виконання аналогічних договорів та їх кількості. Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити наявність такого досвіду, а не період його набуття та кількість укладених договорів. Окрім того, звертаємо увагу замовника на складність та відповідальність робіт з перевлаштування залізничної інфраструктури наведених учасником в якості досвіду виконання аналогічних договорів, адже від якості виконання наведених робіт залежить безпека життя тисяч пасажирів, що подорожують залізницею. Відповідно до ст. 11 Закону України «Про архітектурну діяльність», технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат. Згідно з п. 3 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903, технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат. Закон України «Про архітектурну діяльність» та Порядок здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, закріплюють, що наявність у особи виданого відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційного сертифікату надає право здійснювати технічний нагляд за будівництвом. Крім того, Закон України «Про архітектурну діяльність» та Порядок здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури не поділяють технічний нагляд в залежності від виду або об’єкту будівництва. Згідно з Законом України «Про архітектурну діяльність» та Порядком здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, наявність досвіду зі здійснення технічного нагляду, без поділу в залежності від виду або об’єкту будівництва, підтверджує відповідність учасника вимогам ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, вимагаємо переглянути рішення про дискваліфікацію ТОВ «БІЛДІНГ ЕКСПЕРТ ТЕХНОЛОДЖИ». Директор В.М. Ніколаєв
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши вимогу Товариство з обмеженою відповідальністю «БІЛДІНГ ЕКСПЕРТ ТЕХНОЛОДЖИ» пр. Карла Маркса, буд.22, Дніпропетровськ, Дніпропетровська область, Україна, 49000 Код за ЄДРПОУ 40123402 тел.: +38 (050) 4511843 стосовно закупівлі «ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Виконання технічного нагляду по об’єкту «Зливова каналізація для відведення поверхневого стоку з території мікрорайону «Південний» м. Курахове Мар'їнського району Донецької області» . І черга» щодо перегляду рішення про дискваліфікацію ТОВ «БІЛДІНГ ЕКСПЕРТ ТЕХНОЛОДЖИ» та скасування протоколу засідання тендерного комітету Курахівської міської ради від 25.08.2017 р. тендерний комітет вважає що вищезазначена скарга не підлягає задоволенню с наступних причин: 1. Відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Одним з таких критеріїв, встановлених Замовником є наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Слід зазначити, що ні ЗУ «Про публічні закупівлі» ні іншими нормативно-правовими актами не встановлені критерії, за якими Замовник мав би оцінити відповідність або не відповідність Учасника кваліфікаційним вимогам, тобто Замовнику надано право здійснювати таку оцінку, керуючись основними принципам здійснення закупівель. В даному випадку Замовником прийняте рішення щодо відсутності у Учасника достатнього досвіду виконання аналогічних договорів на підставі того, що надані договори не є аналогічними та не підтверджують наявність досвіду в керування проектами, пов’язаними з улаштуванням мережевою інфраструктури міст та з наявними техногенними ризиками. Зазначене рішення ґрунтується на тому, що Учасник надав лише 1 договір на технічний нагляд за реконструкцію стрілочних переводів, які по складу робіт не є аналогічними щодо влаштування зливової каналізації. Посилання Учасника на законодавство України щодо здійснення технічного нагляду є некоректним, так як лише наявність кваліфікаційного сертифікату не є підтвердженням наявності відповідного досвіду та можливості надавати відповідні послуги. Крім того пропозиція Учасника містить інші недоліки, що підтверджують невідповідність Учасника кваліфікаційним вимогам, а саме: в розрахунку вартості вказано 710 люд-дня виконання робіт, що більше ніж в 3 рази перевищує термін виконання робіт згідно документації торгів. В той же час Учасником надані документи лише на 1 інженера технічного нагляду, який фізично не в змозі самотужки відпрацювати зазначені людино-дні. Документів на інших інженерів технічного нагляду, які будуть залучені до виконання робіт, учасником ТОВ «БІЛДІНГ ЕКСПЕРТ ТЕХНОЛОДЖИ» не надано. Посилання Учасника на залучення групи фахівців є некоректним, так як в пропозиції Учасника не надано жодної інформації щодо цих фахівців та їх кваліфікації.. Тобто, учасник ТОВ «БІЛДІНГ ЕКСПЕРТ ТЕХНОЛОДЖИ» не має досвіду виконання аналогічних робіт та достатньої кількості персоналу відповідної кваліфікації для виконання робіт. 2. Крім того, пропозиція учасника тендера не відповідає вимогам технічного завдання (відсутній Додаток 10 до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та відсутня відомість обсягів будівельних робіт).
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 08.09.2017 16:20
Підтвердження вирішення: Розглянувши вимогу Товариство з обмеженою відповідальністю «БІЛДІНГ ЕКСПЕРТ ТЕХНОЛОДЖИ» пр. Карла Маркса, буд.22, Дніпропетровськ, Дніпропетровська область, Україна, 49000 Код за ЄДРПОУ 40123402 тел.: +38 (050) 4511843 стосовно закупівлі «ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Виконання технічного нагляду по об’єкту «Зливова каналізація для відведення поверхневого стоку з території мікрорайону «Південний» м. Курахове Мар'їнського району Донецької області» . І черга» щодо перегляду рішення про дискваліфікацію ТОВ «БІЛДІНГ ЕКСПЕРТ ТЕХНОЛОДЖИ» та скасування протоколу засідання тендерного комітету Курахівської міської ради від 25.08.2017 р. тендерний комітет вважає що вищезазначена скарга не підлягає задоволенню с наступних причин: 1. Відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Одним з таких критеріїв, встановлених Замовником є наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Слід зазначити, що ні ЗУ «Про публічні закупівлі» ні іншими нормативно-правовими актами не встановлені критерії, за якими Замовник мав би оцінити відповідність або не відповідність Учасника кваліфікаційним вимогам, тобто Замовнику надано право здійснювати таку оцінку, керуючись основними принципам здійснення закупівель. В даному випадку Замовником прийняте рішення щодо відсутності у Учасника достатнього досвіду виконання аналогічних договорів на підставі того, що надані договори не є аналогічними та не підтверджують наявність досвіду в керування проектами, пов’язаними з улаштуванням мережевою інфраструктури міст та з наявними техногенними ризиками. Зазначене рішення ґрунтується на тому, що Учасник надав лише 1 договір на технічний нагляд за реконструкцію стрілочних переводів, які по складу робіт не є аналогічними щодо влаштування зливової каналізації. Посилання Учасника на законодавство України щодо здійснення технічного нагляду є некоректним, так як лише наявність кваліфікаційного сертифікату не є підтвердженням наявності відповідного досвіду та можливості надавати відповідні послуги. Крім того пропозиція Учасника містить інші недоліки, що підтверджують невідповідність Учасника кваліфікаційним вимогам, а саме: в розрахунку вартості вказано 710 люд-дня виконання робіт, що більше ніж в 3 рази перевищує термін виконання робіт згідно документації торгів. В той же час Учасником надані документи лише на 1 інженера технічного нагляду, який фізично не в змозі самотужки відпрацювати зазначені людино-дні. Документів на інших інженерів технічного нагляду, які будуть залучені до виконання робіт, учасником ТОВ «БІЛДІНГ ЕКСПЕРТ ТЕХНОЛОДЖИ» не надано. Посилання Учасника на залучення групи фахівців є некоректним, так як в пропозиції Учасника не надано жодної інформації щодо цих фахівців та їх кваліфікації.. Тобто, учасник ТОВ «БІЛДІНГ ЕКСПЕРТ ТЕХНОЛОДЖИ» не має досвіду виконання аналогічних робіт та достатньої кількості персоналу відповідної кваліфікації для виконання робіт. 2. Крім того, пропозиція учасника тендера не відповідає вимогам технічного завдання (відсутній Додаток 10 до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та відсутня відомість обсягів будівельних робіт).
Вимога
Є відповідь

скарга

Номер: 4413d6befe9b46b594178fa4f406b9ad
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-04-000846-c.b1
Назва: скарга
Вимога:
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» Код 37899165, 49000, м. Дніпро, вул. Магдалинівська, 7/8; тел. № +38(095)818-38-08 Замовник: Курахівська міська рада Код 04053298 Донецька область, Мар’їнський район, м. Курахове, проспект Миру 4, 85612 Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-08-04-000846-c Найменування предмету закупівлі: «ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Виконаннятехнічного нагляду по об’єкту «Зливова каналізація для відведення поверхневого стоку з території мікрорайону «Південний» м. Курахове Мар'їнського району Донецької області» . І черга»» Скарга Замовником, Курахівською міською радою, оголошено проведення закупівлі: «ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Виконаннятехнічного нагляду по об’єкту «Зливова каналізація для відведення поверхневого стоку з території мікрорайону «Південний» м. Курахове Мар'їнського району Донецької області» . І черга»». Аукціон за вищевказаною закупівлею завершився: 22.08.2017 року о 13:02. Відповідно до результату аукціону, свої пропозиції подали наступні учасники: - ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ»; - ТОВ «БІЛДІНГ ЕКСПЕРТ ТЕХНОЛОДЖИ»; - ТОВ «ВИРОБНИЧО-ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ «ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖІ»; - Фізична особа-підприємець КУДРЯШОВ ЄВГЕН МИХАЙЛОВИЧ. За результатами автоматичної оцінки (аукціону) Системою було визначено, що найбільш економічно вигідну пропозицію було подано учасником торгів ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ», 461 195,79 грн. без ПДВ. Згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій № 1 від 25.08.2017 р. тендерну пропозицію ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» відхилено з наступних підстав: « у додатку 2 тендерної документації учасник має надати (Довідку про наявність досвіду у виконанні аналогічних договорів (виконаних договорів)), учасником надано довідку про виконання договорів на здійснення технічного нагляду за об’єктами з реконструкції коліїв та стрілочних переводів, що не є аналогічним виконанням робіт. Враховуючі обсяг на складність робіт за предметом закупівлі наданий досвід та досвід (2 роки) є не достатнім для проведення технічного нагляду на такому складному об’єкті, який несе в собі у тому числі і техногенні ризики для міста. Тобто учасник не має достатнього досвіду виконання аналогічних договорів та персоналу відповідної кваліфікації для виконання робіт.». Вимагаємо переглянути рішення про відхилення тендерної пропозиції та дискваліфікацію ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» з наступних підстав. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно з частиною 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель. Пункт 2 додатку № 2 тендерної документації передбачає надання учасником довідки про наявність досвіду у виконанні аналогічних договорів (виконаних договорів), надати копії договорів. Вищевказана вимога є способом підтвердження кваліфікаційних критеріїв, встановлених ст.16 Закону з метою перевірки належності виконання учасником своїх зобов`язань по аналогічному договору. Відповідно до ст. 16 Закону, замовники не мають право вимагати підтвердження досвіду належного виконання аналогічних договорів за певний період часу. Такої ж самої думки притримується постійна колегія АМК України, що доводиться її рішеннями по подібним вимогам, наприклад № 589-р/пк-ск від 30.05.2014., № 908-р/пк-ск від 11.06.2015р., № 1531-р/пк-ск від 03.09.2015, № 212-р/пк-ск від 27.02.2015 та інші аналогічні рішення органу оскарження. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено будь-яке обмеження щодо періоду належного виконання аналогічних договорів та їх кількості. Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити наявність такого досвіду, а не період його набуття та кількість укладених договорів. Зазначена вище кваліфікаційна вимога не повинна бути пов'язана з певним періодом у часі, зокрема, з конкретними роками та кількістю укладених договорів. Згідно з ч.2 ст. 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 № 687-XIV», технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат. Частина 5 ст. 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» передбачає, що порядок проведення авторського і технічного наглядів установлюється Кабінетом Міністрів України. Пункт 3 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903, закріплює, що технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат. Враховуючи вимоги Закону України «Про архітектурну діяльність» та Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, наявність у особи виданого відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційного сертифікату надає право здійснювати технічний нагляд за будівництвом. Закон України «Про архітектурну діяльність» та Порядок здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури не містять поділу технічного нагляду в залежності від виду або об’єкту будівництва (технічний нагляд за реконструкцією будівлі школи, технічний нагляд за капітальним ремонтом колій залізних доріг, технічний нагляд за капітальним ремонтом дороги і т.п.). Тобто, відповідно до Закону України «Про архітектурну діяльність» та Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, наявність досвіду зі здійснення технічного нагляду (без поділу в залежності від виду або об’єкту будівництва) підтверджує відповідність учасника в розумінні ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». На виконання вимог документації на закупівлю робіт, ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» надано вичерпний перелік документації та підтверджено відповідність технічним, якісним та іншим вимогам предмету закупівлі. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. З урахуванням вищевикладеного, вбачається, що дії замовника порушують основні принципи здійснення закупівель, визначені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, вимагаємо переглянути рішення про дискваліфікацію ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» та скасувати протокол засідання тендерного комітету Курахівської міської ради від 25.08.2017 р. Директор О.Г. Францов
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши вимогу Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» Код 37899165, 49000, м. Дніпро, вул. Магдалинівська, 7/8; тел. № +38(095)818-38-08 стосовно закупівлі «ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Виконання технічного нагляду по об’єкту «Зливова каналізація для відведення поверхневого стоку з території мікрорайону «Південний» м. Курахове Мар'їнського району Донецької області» . І черга» щодо перегляду рішення про дискваліфікацію ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» та скасування протоколу засідання тендерного комітету Курахівської міської ради від 25.08.2017 р. тендерний комітет вважає що вищезазначена скарга не підлягає задоволенню с наступних причин: 1. Відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Одним з таких критеріїв, встановлених Замовником є наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Слід зазначити, що ні ЗУ «Про публічні закупівлі» ні іншими нормативно-правовими актами не встановлені критерії, за якими Замовник мав би оцінити відповідність або не відповідність Учасника кваліфікаційним вимогам, тобто Замовнику надано право здійснювати таку оцінку, керуючись основними принципам здійснення закупівель. В даному випадку Замовником прийняте рішення щодо відсутності у Учасника достатнього досвіду виконання аналогічних договорів на підставі того, що надані договори не є аналогічними та не підтверджують наявність досвіду в керування проектами, пов’язаними з улаштуванням мережевою інфраструктури міст та з наявними техногенними ризиками. Зазначене рішення ґрунтується на тому, що Учасник надав лише 2 договори за 2 роки та технічний нагляд за реконструкцію стрілочних переводів, які по складу робіт не є аналогічними щодо влаштування зливової каналізації. Посилання Учасника на законодавство України щодо здійснення технічного нагляду є некоректним, так як лише наявність кваліфікаційного сертифікату не є підтвердженням наявності відповідного досвіду та можливості надавати відповідні послуги. Крім того пропозиція Учасника містить інші недоліки, що підтверджують невідповідність Учасника кваліфікаційним вимогам, а саме: в розрахунку вартості вказано 352 люд-дня виконання робіт, що більше ніж в 1,5 рази перевищує термін виконання робіт згідно документації торгів. В той же час Учасником надані документи лише на 1 інженера технічного нагляду, який фізично не в змозі самотужки відпрацювати зазначені людино-дні. Документів на інших інженерів технічного нагляду, які будуть залучені до виконання робіт, учасником ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» не надано. Тобто, учасник ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» не має досвіду виконання аналогічних робіт та достатньої кількості персоналу відповідної кваліфікації для виконання робіт. 2. Крім того, пропозиція учасника тендера не відповідає вимогам технічного завдання (відсутній Додаток 10 до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та відсутня відомість обсягів будівельних робіт).
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 01.09.2017 14:47
Підтвердження вирішення: Розглянувши вимогу Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» Код 37899165, 49000, м. Дніпро, вул. Магдалинівська, 7/8; тел. № +38(095)818-38-08 стосовно закупівлі «ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Виконання технічного нагляду по об’єкту «Зливова каналізація для відведення поверхневого стоку з території мікрорайону «Південний» м. Курахове Мар'їнського району Донецької області» . І черга» щодо перегляду рішення про дискваліфікацію ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» та скасування протоколу засідання тендерного комітету Курахівської міської ради від 25.08.2017 р. тендерний комітет вважає що вищезазначена скарга не підлягає задоволенню с наступних причин: 1. Відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Одним з таких критеріїв, встановлених Замовником є наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Слід зазначити, що ні ЗУ «Про публічні закупівлі» ні іншими нормативно-правовими актами не встановлені критерії, за якими Замовник мав би оцінити відповідність або не відповідність Учасника кваліфікаційним вимогам, тобто Замовнику надано право здійснювати таку оцінку, керуючись основними принципам здійснення закупівель. В даному випадку Замовником прийняте рішення щодо відсутності у Учасника достатнього досвіду виконання аналогічних договорів на підставі того, що надані договори не є аналогічними та не підтверджують наявність досвіду в керування проектами, пов’язаними з улаштуванням мережевою інфраструктури міст та з наявними техногенними ризиками. Зазначене рішення ґрунтується на тому, що Учасник надав лише 2 договори за 2 роки та технічний нагляд за реконструкцію стрілочних переводів, які по складу робіт не є аналогічними щодо влаштування зливової каналізації. Посилання Учасника на законодавство України щодо здійснення технічного нагляду є некоректним, так як лише наявність кваліфікаційного сертифікату не є підтвердженням наявності відповідного досвіду та можливості надавати відповідні послуги. Крім того пропозиція Учасника містить інші недоліки, що підтверджують невідповідність Учасника кваліфікаційним вимогам, а саме: в розрахунку вартості вказано 352 люд-дня виконання робіт, що більше ніж в 1,5 рази перевищує термін виконання робіт згідно документації торгів. В той же час Учасником надані документи лише на 1 інженера технічного нагляду, який фізично не в змозі самотужки відпрацювати зазначені людино-дні. Документів на інших інженерів технічного нагляду, які будуть залучені до виконання робіт, учасником ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» не надано. Тобто, учасник ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» не має досвіду виконання аналогічних робіт та достатньої кількості персоналу відповідної кваліфікації для виконання робіт. 2. Крім того, пропозиція учасника тендера не відповідає вимогам технічного завдання (відсутній Додаток 10 до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та відсутня відомість обсягів будівельних робіт).