• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

51700000-9 – Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Завершена

743 047.68 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 715.23 UAH
Період оскарження: 07.09.2021 10:49 - 19.09.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження результату кваліфікації

Номер: 15e68dad06b2487899bb38b3a09cd8cb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-07-001310-b.b3
Назва: Оскарження результату кваліфікації
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми вдячні, що ви оперативно зреагували на нашу вимогу, але хочемо зауважити, що Ви у своїй вимозі суперечите самі собі та своїй тендерній документації. Наголошуємо Вам ще раз, відповідно до п.13 ч.І ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» № 222-УІП від 02.03.2015р. (далі - Закон № 222-VIII) ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності як надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України (Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі - Ліцензійні умови)). Тобто, ОСНОВНИМ документом, який регулює сферу протипожежних послуг є вищезазначена Постанова № 852 і додатково зазначати це не потрібно. Беручи до уваги предмет закупівлі в даному випадку щодо наявності в учасника процедури закупівлі достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід як Замовник, так і учасники зобов’язані керуватися пунктом 11 підрозділу «Кадрові вимоги» розділу «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежогасіння( водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних» Ліцензійних умов, де передбачена обов’язкова наявність: 1) електрозварник ручного зварювання (газозварник) - не нижче 4-го розряду; 2) монтажник санітарно-технічного устатковання (монтажник санітарно-технічних систем і устатковання) - не нижче 4-го розряду; 3) електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; 4) налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду; При цьому, кількість виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) водяних, пінних, газових, порошкових систем пожежогасіння повинна становити не менше чотирьох осіб. Враховуючи вище наведене, бачимо, що учасник ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ ТОПАЗ», який не має в наявності достатньої кількості працівників (Електрозварника ручного зварювання (газозварник) та Монтажника санітарно-технічного устаткування) , які мають необхідні знання та досвід для виконання умов та обсягу послуги, що є предметом закупівлі, не має права виконувати такі роботи згідно чинного законодавства. Проаналізувавши тендерну пропозицію ще детальніше, а саме пункт 1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження документів в сканованому вигляді в форматі pdf, jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip), з урахуванням вимог статті 25 Закону. Усі документи завантажуються учасником в окремих файлах в електронну систему закупівель та повинні бути внесені до переліку поданих документів тендерної пропозиції, при чому документи мають відповідати дійсності та бути актуальними на день подання тендерної пропозиції та на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Щодо Вашої відповіді на минулу вимогу, що Прямої вимоги щодо завантаження окремого переліку чи реєстру документів встановлено не було. Учасником ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» в електронну систему закупівель були завантажені документи пропозиції окремими файлами, які мають нумерацію і надані у вигляді переліку документів пропозиції та щодо документів, які мають відповідати дійсності та бути актуальними на день подання тендерної пропозиції та на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Дана вимога встановлена до дозвільних та кваліфікаційних документів, які мають строк дії то про це у вимогах не було уточнено, і цим ви суперечите самі собі . То хочемо звернути вашу увагу на те, що деякі документи ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» мають факсимільне відтворення підпису та печатки за допомогою засобів механічного та/або іншого копіювання та/або іншого аналога власноручного підпису та відбитка печатки, тобто документи оформлені з порушенням норм чинного законодавства. Так ч.3 ст 207 Цивільного кодексу містить вимоги до письмової форми правочину та зазначає, що використання факсимільного відтворення підпису за допомогою засобів механічного, електронного підпису або іншого аналога власноручного підпису допустиме у випадках, установлених законом, іншими актами цивільного законодавства, або за письмовою згодою сторін, у якій мають міститися зразки відповідного аналога їхніх власноручних підписів. Безпосередньо Законом України «Про публічні закупівлі» використання факсиміле не передбачено, за таких умов «письмовою згодою сторін» є умови Тендерної документації. Крім того, відповідно до ч.1 ст.24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Учасник ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» не звертався до Замовника з питанням щодо використання факсиміле під час подання тендерної пропозиції, а тендерна документація містить вимогу, що Усі копії документів перед завантаженням в систему електронних закупівель в сканованому вигляді мають бути попередньо завірені Учасником належним чином.(Наприклад, копії документів отриманих Учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі її використання), після чого робиться кольорова сканкопія документа та завантажується в електронну систему закупівель). Для підтвердження, що документи не засвідченні належним чином, а саме були не відскановані а конвертовані (перетворення даних з одного формату в інший) є безліч веб-сервісів ( SmallPDF. iLovePDF, SimplyPDF ін). Для підтвердження, візьмемо два документи ( 03 лист –погодження з проектом та 10 Ліцензія ДСНС) Учасника ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» та одну з веб-сервісів, а саме iLovePDF. При конвертуванні довідки 03 лист –погодження з проектом чітко видно, що файл містить відскановані сторінки, а от довідка 10 Ліцензія ДСНС легко перетворюється в файл, де чітко видно факсимільне відтворення підпису та печатки.. Враховуючи вище наведене, ми розуміємо, що не можемо стверджувати що Учасник ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» користувався саме цією програмою, так як їх безліч, але стверджуємо, що документи, які мають власний підпис уповноваженої особи і відсканований не можна перетворити в інший формат. У підтвердження дійсності наданої вимоги надаємо скріншоти поетапного перетворення документів. Тому просимо Вас, шановний Замовнику, узгодити свої дії з умовами поданої Вами тендерної документації. Якщо ви вимагаєте у своїй тендерній документації дотримання норм чинного законодавства, то не ігноруйте пряме порушення деякими учасниками цих вимог. Повторно вимагаємо переглянути своє рішення щодо оголошення переможця в процедурі по закупівлі Послуги по влаштуванню системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу , управління евакуацією людей та устаткування передавання тривожних сповіщень , системи газового пожежогасіння, ДК 021:2015 51700000-9 – Послуги зі встановлення протипожежного устаткування Ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-07-001310-b , так як тендерна пропозиція учасника закупівлі ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимога відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель, Замовником – Відокремлений структурний підрозділ «Ковельський промислово-економічний фаховий колледж Луцького національного технічного університету» ( ID закупівлі : 927dde2617be454fb1952996b4cf15a8). Відповідно до Протоколу № 6 від 28.09.2021 року переможцем по закупівлі Послуги по влаштуванню системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу , управління евакуацією людей та устаткування передавання тривожних сповіщень , системи газового пожежогасіння, ДК 021:2015 51700000-9 – Послуги зі встановлення протипожежного устаткування Ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-07-001310-b визначити учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією- ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", тендерна пропозиція якого відповідає вимогам тендерної документації. Звертаємо увагу членів тендерного комітету, що проаналізувавши пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ», було встановлено, що вона не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, виходячи з наступного: 1. По-перше: Згідно пункту 1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Усі документи завантажуються Учасником в окремих файлах в електронну систему закупівель та повинні бути внесені до переліку поданих документів тендерної пропозиції. На жаль, ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ ТОПАЗ» не надав такого документа. Відповідь: Відповідно до п. 1 Розділу Ⅲ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції було зазначено: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження документів в сканованому вигляді в форматі pdf, jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip), з урахуванням вимог статті 25 Закону. Усі документи завантажуються учасником в окремих файлах в електронну систему закупівель та повинні бути внесені до переліку поданих документів тендерної пропозиції, при чому документи мають відповідати дійсності та бути актуальними на день подання тендерної пропозиції та на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Представник Учасника зобов’язаний накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на подану пропозицію з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». У разі якщо учасник, згідно із законодавством, не може підписати КЕП тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення, в якому зазначає обґрунтування причин непроставлення такогоКЕП». Прямої вимоги щодо завантаження окремого переліку чи реєстру документів встановлено не було. Учасником ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» в електронну систему закупівель були завантажені документи пропозиції окремими файлами, які мають нумерацію і надані у вигляді переліку документів пропозиції. Тому ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» було дотримано умови тендерної документації. 2. Згідно пункту 1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Усі документи завантажуються Учасником в окремих файлах в електронну систему закупівель та повинні бути внесені до переліку поданих документів тендерної пропозиції, при чому документи мають відповідати дійсності та бути актуальними на день подання тендерної пропозиції та на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. На жаль, ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ ТОПАЗ» у складітендерноїпропозиціїподаєвідгук до аналогічного договору, який не є актуальним на день подання тендерних пропозицій, так як Оголошення про проведення процедури відкритих торгів було опубліковано 07.09.2021р, а відгук від замовника датований 03.11.2020р (довідка 06. Договір 295-20 від 13.10.2020). Відповідь:Відповідно до п. 1 Додатку 3 тендерної документації було встановлено: «…Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (их)* договору (ів) до довідки додаються: - скан-копія оригіналу аналогічного договору зі всіма додатками та документ, що підтверджує його виконання (акти виконання робіт), листи відгуки». Інше щодо оформлення, чи того, що лист-відгук повинен бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів – не встановлено. Пункт, на який Ви посилаєтесь: згідно з п.1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Усі документи завантажуються Учасником в окремих файлах в електронну систему закупівель та повинні бути внесені до переліку поданих документів тендерної пропозиції, при чому документи мають відповідати дійсності та бути актуальними на день подання тендерної пропозиції та на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Дана вимога встановлена до дозвільних та кваліфікаційних документів, які мають строк дії. Тому, виходячи із вищесказаного, ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» було дотримано умови тендерної документації та відсутні причини для відхилення в цій частині. 3. 3. Згідно підпункту 5.2.1 пункту 5.2 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник має надати Довідку, складену в довільній формі, про наявність достатньої кількості працівників або осіб, які залучені на основі цивільно-правових договорів, відповідно їкваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов та обсягу послуги, що є предметом закупівлі. В свою чергу, Учасник надає довідку 07. Про наявність працівників (Вих №1936 від 22.09.2021р.), про наявність електромонтера охоронно-пожежної сигналізації ( 2 чоловіка) і керівника робіт, який по сумісництву також є налагоджувальником КВПіА на данному підприємстві. Також, в довідці є уточнення, що кадрові вимоги враховані згідно з Ліцензійними умовами провадженнягосподарсько їдіяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими Кабінету міністрів України №852 від 23.11.2016 року. На жаль, це суперечить дійсності. Дійсно, для виконанняробіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень кількість виконавців робіт повинна становити не менше двох осіб, а сааме електромонтера охоронно-пожежної сигналізації(електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговуванняапаратури та пристроївзв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду та налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Але відповідно до технічного завдання Замовника також передбачені роботи з монтажу системи газового пожежогасіння, а саме монтаж Модулю газового пожежогасіння Імпульс-20. А згідно Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №852 від 23.11.2016 року , а саме щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових) кількість виконавців робіт повинна становити не менше чотирьох осіб: 1. Електрозварник ручного зварювання (газозварник); 2. Монтажник санітарно-технічного устаткування; 3. Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації; 4. Налагоджувальник КВПіА. Враховуючи вищенаведене, бачимо, що в учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ не має в наявності достатньої кількості працівників (Електрозварника ручного зварювання (газозварник) та Монтажника санітарно-технічного устаткування) , які мають необхідні знання та досвід для виконання умов та обсягу послуги, що є предметом закупівлі. Відповідь: Відповідно до п. 2 Додатку 3 тендерної документації вимагалось:«Довідка наявність працівників відповідної кваліфікації в довільній формі на бланку Учасника. Інформаційна довідка на офіційному бланку (у разі наявності), складена в довільній формі або у табличному вигляді, за підписом Учасника/уповноваженої особи Учасника, про наявність кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю із зазначенням П.І.П, кількості, професії, кваліфікації, досвіду роботи, (спеціалісти, які мають відношення до мети та цілей даного тендеру). Учасник повинен мати в штатісертифікованого інженера-проектувальника у частині дотримання вимог пожежної безпеки та інженера-проектувальника у частині кошторисної документації.( або підтвердити трудові відносити договором ЦПХ)». ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» було надано файл «07. Довідка про працівників.pdf», де зазначено працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яких дозволять виконати договір про надання послуги, що є предметом закупівлі. Інформації, що вказані працівники в довідці повинні відповідати Постанові Кабінету Міністрів України «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23.11.2016 № 852, зазначено не було. Те, щоТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» вказав дану інформацію в довідці про працівників, було віднесено до додаткової інформації. Тому, ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» відповідає кваліфікаційним критеріям та учасником було виконано умови тендерної документації. 4. Також, Учасник надає лист-пояснення 19. Пояснення до кошторису (Вих №1947 від 22.09.2021р) про те, щоТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ», не надає розрахунок витрат пов’язаних з відрядженням та проживанням найманих працівників , так як вони знаходяться за місцем розташування Замовника, відповідно не потребують перевезення, проживання та кошти на відрядження не передбачаються. Але, в свою чергу, відповідно до трудових договір Б/Н згідно довідки 07. Підтвердження працівників бачимо, що фактичне місце проживання працівників: • Котенко Є.П- м. Київ, вул. Онере де Бальзака, 55Г кв 165; • Примушко В.П- м. Кагарник Київська обл.,вул. Жовтнева,12 кв 3; • Берушко М.А.-м. Біла Церква Київська область, вул. Леваневського, 22 кв 45. Місце знаходження Замовника та місце надання послуг: 45000 Волинська обл. м. Ковель вул. Заводська 23. Відстань між м. Київ та м. Ковель становить приблизно 400км. Враховуючи вищенаведене, бачимо, що учасник ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ» зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, та суперечить листу гарантії, щодо достовірності інформації - 15. Документи учасника ( Вих 1917 від 22.09.2021р). Відповідь: Вищевказану інформацію було віднесено, як до додаткової інформації, яку учасник вважає за необхідне включити в тендерну пропозицію. Адже, відповідно до п. 8 Додатку 2 тендерної документації ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» було виконано вимогу та надано кошторисні розрахунки. Додатково зазначаємо, що скаржником не доведено, що дані працівники не знаходяться за місцем розташування Замовника і що зазначена інформація в довідці є недостовірною. 5. Згідно підпункту 5.3.1 пункту 5.3 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник має надати Довідку, складену в довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, із зазначенням відомостей про номер (у разі наявності) та дату укладення аналогічного договору, найменування та місцезнаходження замовника, ціни договору, відповідальної за виконання договору зі сторони замовника особи (зазначити П.І.П. та контактний номер телефону) завірена підписом уповноваженої особи Учасника. На жаль, Учасник ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ» надає довідку 06. Довідка про виконання аналогічного договору (Вих. №1937 від 22.09.2021р.) без зазначення місцезнаходження Замовника, номеру та дати аналогічного договору.Звертаємо Вашу увагу, що вимоги відповідно до Оголошення про проведеня закупівлі за допомогою системи електронних закупівель були поставлені для всіх учасників однакові. Не наддавши усіх документів, вважаємо що пропозиція учасника ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ» не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідь:Відповідно до ч. 5.3.1. п.п. 5.3. п. 5 Розділу Ⅲ тендерної документації було зазначено, які саме документи необхідно надати на підтвердження виконання аналогічного договору. Але, в той же час п. 1 Додатку 3 тендерної документації надано вичерпний перелік документів, що підтверджують виконання аналогічного договору: форма заповнення довідки про виконання аналогічного договору у період 2019-2021 рр., скан-копія оригіналу аналогічного договору зі всіма додатками та документ, що підтверджує його виконання (акти виконання робіт), листи відгуки. ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ» було надано файли «06. Довідка про виконання аналогічного договору та 06. Договір 295-20 від 13.10.2020», що повністю відповідають вимогам тендерної документації та говорять про відповідність ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ» кваліфікаційним критеріям в цій частині. Додатково зазначаємо, що інформація про місцезнаходження Замовника, номер та дата аналогічного договору зазначені в самому договорі, який надано в складі тендерної пропозиції. Отже, з урахуванням усього вищезазначеного вимога щодо відхилення пропозиції ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ» є безпідставною та такою, що не може бути виконана Замовником.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Скасована

щодо результатів кваліфікації

Номер: a9b9fddd9ffb4176970c0b41fb7d8021
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-07-001310-b.a2
Назва: щодо результатів кваліфікації
Скарга:
,,,,,,,,,,,,,,,,,
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 30.09.2021 20:35
Автор: Приватне підприємство "Волиньпожсервіс", Артишук Олександр Олександрович 380678088966 volynpogservis@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога на визначення переможця

Номер: 4a56e05fb02843a7a640b6edd0264ddc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-07-001310-b.c1
Назва: Вимога на визначення переможця
Вимога:
Вимога відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель, Замовником - Відокремлений структурний підрозділ «Ковельський промислово-економічний фаховий коледж Луцького національного технічного університету ( ID закупівлі : 927dde2617be454fb1952996b4cf15a8). Відповідно до Протоколу № 6 від 28.09.2021 року переможцем по закупівлі Послуги по влаштуванню системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу , управління евакуацією людей та устаткування передавання тривожних сповіщень , системи газового пожежогасіння, ДК 021:2015 51700000-9 – Послуги зі встановлення протипожежного устаткування Ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-07-001310-b визначити учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією- ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", тендерна пропозиція якого відповідає вимогам тендерної документації. Звертаємо увагу членів тендерного комітету, що проаналізувавши пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ», було встановлено, що вона не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, виходячи з наступного:1. По-перше: Згідно пункту 1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Усі документи завантажуються Учасником в окремих файлах в електронну систему закупівель та повинні бути внесені до переліку поданих документів тендерної пропозиції. На жаль, ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ ТОПАЗ» не надав такого документа; 2. Згідно пункту 1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Усі документи завантажуються Учасником в окремих файлах в електронну систему закупівель та повинні бути внесені до переліку поданих документів тендерної пропозиції, при чому документи мають відповідати дійсності та бути актуальними на день подання тендерної пропозиції та на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. На жаль, ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ ТОПАЗ» у складі тендерної пропозиції подає відгук до аналогічного договору, який не є актуальним на день подання тендерних пропозицій, так як Оголошення про проведення процедури відкритих торгів було опубліковано 07.09.2021р, а відгук від замовника датований 03.11.2020р (довідка 06. Договір 295-20 від 13.10.2020). 3. 3. Згідно підпункту 5.2.1 пункту 5.2 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник має надати Довідку, складену в довільній формі, про наявність достатньої кількості працівників або осіб, які залучені на основі цивільно-правових договорів, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов та обсягу послуги, що є предметом закупівлі. В свою чергу, Учасник надає довідку 07. Про наявність працівників (Вих №1936 від 22.09.2021р.), про наявність електромонтера охоронно-пожежної сигналізації ( 2 чоловіка) і керівника робіт, який по сумісництву також є налагоджувальником КВПіА на даному підприємстві. Також, в довідці є уточнення, що кадрові вимоги враховані згідно з Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими Кабінету міністрів України №852 від 23.11.2016 року. На жаль, це суперечить дійсності. Дійсно, для виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень кількість виконавців робіт повинна становити не менше двох осіб, а саме електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду та налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Але відповідно до технічного завдання Замовника також передбачені роботи з монтажу системи газового пожежогасіння, а саме монтаж Модулю газового пожежогасіння Імпульс-20. А згідно Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №852 від 23.11.2016 року , а саме щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових) кількість виконавців робіт повинна становити не менше чотирьох осіб: 1. Електрозварник ручного зварювання (газозварник); 2. Монтажник санітарно-технічного устаткування; 3. Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації; 4. Налагоджувальник КВПіА. Враховуючи вище наведене, бачимо, що в учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ не має в наявності достатньої кількості працівників (Електрозварника ручного зварювання (газозварник) та Монтажника санітарно-технічного устаткування) , які мають необхідні знання та досвід для виконання умов та обсягу послуги, що є предметом закупівлі. 4. Також, Учасник надає лист-пояснення 19. Пояснення до кошторису (Вих №1947 від 22.09.2021р) про те, що ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ», не надає розрахунок витрат пов’язаних з відрядженням та проживанням найманих працівників , так як вони знаходяться за місцем розташування Замовника, відповідно не потребують перевезення, проживання та кошти на відрядження не передбачаються. Але, в свою чергу, відповідно до трудових договір Б/Н згідно довідки 07. Підтвердження працівників бачимо, що фактичне місце проживання працівників: • Котенко Є.П- м. Київ, вул. Онере де Бальзака, 55Г кв 165; • Примушко В.П- м. Кагарник Київська обл.,вул. Жовтнева,12 кв 3; • Берушко М.А.-м. Біла Церква Київська область, вул. Леваневського, 22 кв 45. Місцезнаходження Замовника та місце надання послуг: 45000 Волинська обл. м. Ковель вул. Заводська 23. Відстань між м. Київ та м. Ковель становить приблизно 400км. Враховуючи вище наведене, бачимо, що учасник ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ» зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, та суперечить листу гарантії, щодо достовірності інформації- 15. Документи учасника ( Вих 1917 від 22.09.2021р).5. Згідно підпункту 5.3.1 пункту 5.3 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник має надати Довідку, складену в довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, із зазначенням відомостей про номер (у разі наявності) та дату укладення аналогічного договору, найменування та місцезнаходження замовника, ціни договору, відповідальної за виконання договору зі сторони замовника особи (зазначити П.І.П. та контактний номер телефону) завірена підписом уповноваженої особи Учасника. На жаль, Учасник ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ» надає довідку 06. Довідка про виконання аналогічного договору (Вих. №1937 від 22.09.2021р.) без зазначення місцезнаходження Замовника, номеру та дати аналогічного договору.Звертаємо Вашу увагу, що вимоги відповідно до Оголошення про проведення закупівлі за допомогою системи електронних закупівель були поставлені для всіх учасників однакові. Не надавши усіх документів, вважаємо що пропозиція учасника ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ» не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації .Отже, при використанні електронної системи Замовник має дотримуватись основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. На підставі зазначеного, керуючись положенням Закону України « Про Публічні закупівлі», з метою об’єктивного та неупередженого розгляду пропозицій учасників, а також визначення переможця відповідно до вимог законодавства, вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ» і про прийняте рішення повідомити у встановлені законом строки, в іншому випадку, ми змушені будемо звернутися до АМКУ
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до Протоколу №6 від 28.09.2021року тендерним комітетом прийняте рішення переможцем по закупівлі Послуги по влаштуванню системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та устаткування передавання тривожних сповіщень, системи газового пожежогасіння, ДК 021:2015 51700000-9 – Послуги зі встановлення протипожежного устаткування Ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-07-001310-b визначити учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ". Щодо зауважень перелічених у вимозі одного із учасників ПП «Волиньпожсервіс», зазначаємо наступне: 1. Згідно пункту 1 Розділу ІІІ Інструкціі з підготовки тендерної пропозиції усі документи завантажуються Учасником в окремих файлах в електронну систему закупівель та повинні бути внесені до переліку поданих документів тендерної пропозиції. На жаль, ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ ТОПАЗ» не надав такого документа. Відповідь: Відповідно до п. 1 Розділу Ⅲ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції було зазначено: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження документів в сканованому вигляді в форматі pdf, jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip), з урахуванням вимог статті 25 Закону. Усі документи завантажуються учасником в окремих файлах в електронну систему закупівель та повинні бути внесені до переліку поданих документів тендерної пропозиції, при чому документи мають відповідати дійсності та бути актуальними на день подання тендерної пропозиції та на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Представник Учасника зобов’язаний накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на подану пропозицію з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». У разі якщо учасник, згідно із законодавством, не може підписати КЕП тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення, в якому зазначає обґрунтування причин не проставлення такого КЕП». Прямої вимоги щодо завантаження окремого переліку чи реєстру документів встановлено не було. Учасником ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» в електронну систему закупівель були завантажені документи пропозиції окремими файлами, які мають нумерацію і надані у вигляді переліку документів пропозиції. Тому ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» було дотримано умови тендерної документації. 2. Згідно пункту 1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції усі документи завантажуються Учасником в окремих файлах в електронну систему закупівель та повинні бути внесені до переліку поданих документів тендерної пропозиції, при чому документи мають відповідати дійсності та бути актуальними на день подання тендерної пропозиції та на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. На жаль, ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ ТОПАЗ» у складі тендерної пропозиції подає відгук до аналогічного договору, який не є актуальним на день подання тендерних пропозицій, так, як Оголошення про проведення процедури відкритих торгів було опубліковано 07.09.2021р, а відгук від замовника датований 03.11.2020р (довідка 06. Договір 295-20 від 13.10.2020). Відповідь:Відповідно до п. 1 Додатку 3 тендерної документації було встановлено: «…Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (их)* договору (ів) до довідки додаються: - скан-копія оригіналу аналогічного договору зі всіма додатками та документ, що підтверджує його виконання (акти виконання робіт), листи-відгуки». Інше щодо оформлення, чи того, що лист-відгук повинен бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів – не встановлено. Пункт, на який Ви посилаєтесь: згідно з п.1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Усі документи завантажуються Учасником в окремих файлах в електронну систему закупівель та повинні бути внесені до переліку поданих документів тендерної пропозиції, при чому документи мають відповідати дійсності та бути актуальними на день подання тендерної пропозиції та на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Дана вимога встановлена до дозвільних та кваліфікаційних документів, які мають строк дії. Тому, виходячи із вищесказаного, ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» було дотримано умови тендерної документації та відсутні причини для відхилення в цій частині. 3. Згідно підпункту 5.2.1 пункту 5.2 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Учасник має надати Довідку, складену в довільній формі, про наявність достатньої кількості працівників або осіб, які залучені на основі цивільно-правових договорів, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов та обсягу послуги, що є предметом закупівлі. В свою чергу, Учасник надає довідку 07. Про наявність працівників (Вих. №1936 від 22.09.2021р.), про наявність електромонтера охоронно-пожежної сигналізації ( 2 чоловіка) і керівника робіт, який по сумісництву також є налагоджувальником КВПіА на даному підприємстві. Також, в довідці є уточнення, що кадрові вимоги враховані згідно з Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими Кабінету міністрів України №852 від 23.11.2016 року. На жаль, це суперечить дійсності. Дійсно, для виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень кількість виконавців робіт повинна становити не менше двох осіб, а саме електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду та налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Але відповідно до технічного завдання, такожпередбачені роботи з монтажу системи газового пожежогасіння, а саме монтаж Модулю газового пожежогасіння Імпульс-20. А згідно Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №852 від 23.11.2016 року, а саме щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових) кількість виконавців робіт повинна становити не менше чотирьох осіб: 1. Електрозварник ручного зварювання (газозварник); 2. Монтажник санітарно-технічного устаткування; 3. Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації; 4. Налагоджувальник КВПіА. Враховуючи вищенаведене, бачимо, що в учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ не має в наявності достатньої кількості працівників (Електрозварника ручного зварювання (газозварник) та Монтажника санітарно-технічного устаткування), які мають необхідні знання та досвід для виконання умов та обсягу послуги, що є предметом закупівлі. Відповідь: Відповідно до п. 2 Додатку 3 тендерної документації вимагалось: «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації в довільній формі на бланку Учасника. Інформаційна довідка на офіційному бланку (у разі наявності), складена в довільній формі або у табличному вигляді, за підписом Учасника/уповноваженої особи Учасника, про наявність кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю із зазначенням П.І.П, кількості, професії, кваліфікації, досвіду роботи, (спеціалісти, які мають відношення до мети та цілей даного тендеру). Учасник повинен мати в штаті сертифікованого інженера-проектувальника у частині дотримання вимог пожежної безпеки та інженера-проектувальника у частині кошторисної документації. (або підтвердити трудові відносини договором ЦПХ)». ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» було надано файл «07. Довідка про працівників.pdf», де зазначено працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яких дозволять виконати договір про надання послуги, що є предметом закупівлі. Інформації, що вказані працівники в довідці повинні відповідати Постанові Кабінету Міністрів України «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23.11.2016 № 852, зазначено не було. Те, що ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» вказав дану інформацію в довідці про працівників, було віднесено до додаткової інформації. Тому, ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» відповідає кваліфікаційним критеріям та учасником було виконано умови тендерної документації. 4. Також, Учасник надає лист-пояснення 19. Пояснення до кошторису (Вих №1947 від 22.09.2021р) про те, що ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ», не надає розрахунок витрат пов’язаних з відрядженням та проживанням найманих працівників, так як вони знаходяться за місцем розташування Замовника, відповідно не потребують перевезення, проживання та кошти на відрядження не передбачаються. Але, в свою чергу, відповідно до трудових договір Б/Н згідно довідки 07. Підтвердження працівників бачимо, що фактичне місце проживання працівників: • Котенко Є.П- м. Київ, вул. Онере де Бальзака, 55Г кв 165; • Примушко В.П- м. Кагарник Київськаобл.,вул. Жовтнева,12 кв 3; • Берушко М.А.-м. БілаЦерква Київська область, вул. Леваневського, 22 кв 45. Місцезнаходження Замовника та місце надання послуг: 45000 Волинська обл. м. Ковель вул. Заводська 23. Відстаньміж м. Київта м. Ковель становить приблизно 400км. Враховуючи вищенаведене, бачимо, що учасник ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ» зазначив у тендерній пропозиції не достовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, та суперечить листу гарантії, щодо достовірності інформації- 15. Документи учасника ( Вих .1917 від 22.09.2021р). Відповідь: Вищевказану інформацію було віднесено, як до додаткової інформації, яку учасник вважає за необхідне включити в тендерну пропозицію. Адже, відповідно до п. 8 Додатку 2 тендерної документації ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» було виконано вимогу та надано кошторисні розрахунки. Додатково зазначаємо, що скаржником не доведено, що дані працівники не знаходяться за місцем розташування Замовника і що зазначена інформація в довідці є недостовірною. 5. Згідно підпункту 5.3.1 пункту 5.3 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник має надати Довідку, складену в довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, із зазначенням відомостей про номер (у разі наявності) та дату укладення аналогічного договору, найменування та місцезнаходження замовника, ціни договору, відповідальної за виконання договору зі сторони замовника особи (зазначити П.І.П. та контактний номер телефону) завірена підписом уповноваженої особи Учасника. На жаль, Учасник ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ» надає довідку 06. Довідка про виконання аналогічного договору (Вих. №1937 від 22.09.2021р.) без зазначення місцезнаходження Замовника, номеру та дати аналогічного договору. Звертаємо Вашу увагу, що вимоги відповідно до Оголошення про проведення закупівлі за допомогою системи електронних закупівель були поставлені для всіх учасників однакові. Не надавши усіх документів, вважаємо що пропозиціяучасника ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ» не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідь: Відповідно до ч. 5.3.1. п.п. 5.3. п. 5 Розділу Ⅲ тендерної документації було зазначено, які саме документи необхідно надати на підтвердження виконання аналогічного договору. Але, в той же час п. 1 Додатку 3 тендерної документації надано вичерпний перелік документів, що підтверджують виконання аналогічного договору: форма заповнення довідки про виконання аналогічного договору у період 2019-2021 рр., скан-копія оригіналу аналогічного договору зі всіма додатками та документ, що підтверджує його виконання (акти виконання робіт), листи відгуки. ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ» було надано файли «06. Довідка про виконання аналогічного договору та 06. Договір 295-20 від 13.10.2020», що повністю відповідають вимогам тендерної документації та говорять про відповідність ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ» кваліфікаційним критеріям в цій частині. Додатково зазначаємо, що інформація про місцезнаходження Замовника, номер та дата аналогічного договору зазначені в самому договорі, який надано в складі тендерної пропозиції. Отже, з урахуванням усього вищезазначеного вимога щодо відхилення пропозиції ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ» є безпідставною та такою, що не може бути виконана Замовником.
Статус вимоги: Не задоволено