• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Ноутбук вчителя (миша+програмне забезпечення), ноутбук учня (клавіатура+миша+програмне забезпечення)

Торги не відбулися

152 590.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 762.95 UAH
Період оскарження: 06.09.2021 16:00 - 18.09.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на неправомірні дії Замовника у вигляді визнання ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» переможцем процедури закупівлі

Номер: ec510f2a3d114972ae534809b8d563a1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-06-008977-c.b4
Назва: СКАРГА на неправомірні дії Замовника у вигляді визнання ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» переможцем процедури закупівлі
Скарга:
Вважаю, що Замовником, при прийнятті рішення щодо визнання переможцем Учасника, порушено норми чинного законодавства, і вимоги тендерної документації, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірними і скасування Повідомлення про намір укласти договір. Таке твердження ґрунтується на наступному :
Дата розгляду скарги: 12.10.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.10.2021 11:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.10.2021 13:10
Дата виконання рішення Замовником: 20.10.2021 08:32
Коментар замовника щодо усунення порушень: Порушення усунуто згідно рішення АМКУ №23228-р/пк-пз від 12.10.2021
Автор: ФОП "СЛАНОВА АНАСТАСІЯ АНАТОЛІЇВНА", Анастасія Сланова +380962653536 aaslanova021@gmail.com
Вимога
Є відповідь

ПРОПОЗИЦІЯ щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ ПОДІЛЛЯ ФІНАНС

Номер: fb819fb0f3b8450e9e53aee7f4731146
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-06-008977-c.b3
Назва: ПРОПОЗИЦІЯ щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ ПОДІЛЛЯ ФІНАНС
Вимога:
Детальніше у доданому файлі.
Вирішення: Шановний учасник, відповідно до ч.4 ст. 33 Закону України "Про публічні закупівлі" Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Тому дана вимога не підлягає розгляду, оскільки тендерна пропозиція учасника- ФОП "СЛАНОВА АНАСТАСІЯ АНАТОЛІЇВНА" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам Замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Внесення змін до ТД

Номер: 6ce32787c85f40b58a9467f4815e4bfd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-06-008977-c.b2
Назва: Внесення змін до ТД
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника), повідомляємо наступне. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Звертаємо Вашу увагу, та той факт, що Рішення АМКУ на які Ви посилаєтесь: 1) Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-03-14-000597-a, 2) Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-03-15-000266-c містять вимогу щодо надання Листа-авторизації саме від виробника товару, що є дискримінаційною по відношенню до інших суб'єктів господарювання, в той час як Тендерна документація Замовника містить вимогу щодо надання Листа-авторизації від виробника та/або офіційного дистриб’ютора. Тобто, якщо учасник не має договірних відносин з виробником товару, то він має можливість, як альтернатива, надати Лист-авторизацію від офіційного представництва запропонованого товару, що підтверджує легальне (офіційне) походження запропонованого товару торговельної марки що пропонується у торгах. Вимога щодо надання виробника та/або офіційного дистриб’ютора дозволяє Замовнику уникнути ризиків придбання неякісного товару невідомого походження та в будь якому разі не дискримінує та не обмежує коло учасників. Виходячи з вищенаведеного, Замовник не вважає вимогу щодо надання Листа-авторизації на участь в торгах від виробника та/або офіційного дистриб’ютора такою, що обмежує коло учасників
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Невідповідність технічного завдання наказу 1440 МОН

Номер: f401a73f2441456e99130b83c99c95a2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-06-008977-c.c1
Назва: Невідповідність технічного завдання наказу 1440 МОН
Вимога:
Шановний Замовник, вимагаємо від Вас привести технічне завдання відповідно до "Наказу Міністерства освіти і науки України № 1440 від 02.11.2017 Про затвердження Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти" на який ви посилаєтесь в ДОДАТОК 3 Технічна специфікація на закупівлю. А саме, виправити в технічному завданні наступні характеристики, так як вони визначені в НАКАЗІ МОН 02.11.2017 № 1440 Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства освіти і науки № 458 від 27.04.2021, а саме : 1) процесор - кількість фізичних обчислювальних ядер без використання технологій розподілу ресурсів між ядрами - не менше ніж 2; кількість потоків - не менше ніж 4; тактова частота - не менше ніж 1,0 GHz. 2)накопичувач - HDD або SSD об’єм HDD - не менше ніж 500 GB або SSD - не менше ніж 128 GB. 3)зовнішні інтерфейси - не менше ніж 2 порти USB Type A версії не нижче 3.0; не менше ніж 1 порт USB Type C версії не нижче 3.0; не менше ніж 1 Ethernet-порт (RJ-45); не менше ніж 1 порт VGA, або DVI, або HDMI, або mini-HDMI; не менше ніж 1 порт для підключення гарнітури (роз’єм під штекер TRS 3.5 mm). Посилання на Наказ - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0644-21#n4. Або видалить посилання на Наказ Міністерства освіти і науки України № 1440 від 02.11.2017 в тендерній документації. Залишаємо за собою право звернутися зі скаргою до АМКУ на предмет невідповідності вимог технічного завдання відповідно Наказу Міністерства освіти і науки України № 1440 від 02.11.2017, на який Ви посилаєтесь.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику технічні вимоги визначені в «ДОДАТОК 3 Технічна специфікація» визначені відповідно до потреб Замовника та повністю відповідають вимогам МОН 1440. Зазначимо, що в Наказі МОН 1440 вказані мінімальні характеристики, та не вказано, що не можна покращити характеристики. В разі не відповідності запропонованого товару вимогам тендерної документації така пропозиція буде відхилена.
Статус вимоги: Відхилено