-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Виконання технічного нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги по вул. Першотравневій (від світлофорного об’єкта) до площі Центральної включно смт. Андріївка Балаклійського району Харківської області. Коргування. Коригування»
Завершена
163 810.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 638.11 UAH
мін. крок: 1% або 1 638.11 UAH
Період оскарження:
27.08.2021 09:41 - 02.09.2021 00:00
Вимога
Вирішена
щодо незаконного визнання переможцем
Номер:
21d8717556974ee2a4f677f36bd09217
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-27-000268-b.b3
Назва:
щодо незаконного визнання переможцем
Вимога:
Шановний замовнику!
Розглянувши Протокол, щодо прийняття рішення уповноваженою особою №104 від 13.09.2021р. про відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі фізичної особи- підприємця Рогожинського Олександра Петровича, згідно якого пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення та вимогам до предмета закупівлі і викладені в Протоколі підстави, повідомляю наступне:
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Згыдно з цим , Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах, наданих Переможцем на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, визначеному статтею 16 Закону, та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Згідно Розділу 4 Вимог оцінка пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію- ціни. Фізичною особою- підприємцем Рогожинським О.П. була надана найменша вартість пропозиції.
Однією із підстав відхилення пропозиції, є ненадання (згідно Додатоку 2 п.9 вимог) у складі своєї пропозиції укладеного договору між учасником і акредитованою будівельною (випробувальною) лабораторією (у разі залучення), або довідки в довільній формі про її наявність у власності Учасника. Натомість п.6.3) «Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури» від 11 липня 2007 р. N 903 (далі– Порядок) містить вимогу та правила, згідно якого інженер технічного нагляду має право вимагати від підрядника проведення лабораторних випробувань матеріалів і конструкцій та не проводить лабораторні дослідження особисто та чи за допомогою інших організацій. Дана вимога суперечить вимогам та правилам Порядку
Іншою підставою, зазначеною в Протоколі, є ненадання кваліфікаційного сертифікату на будівництво доріг. Додатком 1 п.2 встановлено вимогу, про наявність у учасника штатного інженера технічного нагляду, який здійснює нагляд за будівництвом доріг , що підтверджується відповідним сертифікатом. Звертаємо Вашу увагу, що Кваліфікаційні сертифікати інженерів технічного нагляду , видані до набрання чинності Закону України від 17 січня 2017 року №1817-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності» (далі – Закон України №1817-VII) та приведення кваліфікаційних характеристик у відповідність до вимог цього Закону, Наказом Мінрегіону від 08.08.2017. №192, не містять інформації про клас наслідків (відповідності) об’єктів (СС1, СС2, СС3). Натомість, у відповідній графі вказано роботи (технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд) щодо об’єктів відповідної категорії складності. З іншого боку, професійна атестація інженерів з технічного нагляду за будівництвом об’єктів архітектури здійснюється відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» та Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 року №554. Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 25.06.2001 року № 93, затверджено Положення про Атестаційну архітектурно-будівельну комісію, яким визначено завдання та функції, права і обов’язки, а також порядок роботи. Відповідно до підпункту 5.1.4 зазначеного Положення, Атестаційною комісією установлюється перелік робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначається кваліфікаційним сертифікатом. Рішенням Атестаційної комісії був затверджений відповідний перелік видів робіт (послуг) в залежності від напряму професійної атестації. Для інженерів з технічного нагляду переліком передбачено два види робіт (послуг), які відображаються у кваліфікаційних сертифікатах, зокрема: технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд та технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг. Інженери технічного нагляду за будівництвом будівель і споруд мають право здійснювати технічний нагляд на об’єктах будівель виробничого та невиробничого призначення та інженерних споруд різного функціонального призначення, згідно Державного класифікатору будівель та споруд. Відповідно до вищезазначеного класифікатору, «інженерні споруди - це об’ємні, площинні або лінійні наземні, надземні або підземні будівельні системи, що складаються з несучих та в окремих випадках огороджувальних конструкцій і призначені для виконання виробничих процесів різних видів, розміщення устаткування, матеріалів та виробів, для тимчасового перебування і пересування людей, транспортних засобів, вантажів, переміщення рідких та газоподібних продуктів тощо. Інженерні споруди класифікуються в основному за інженерним задумом, що визначається цільовим призначенням об'єкта. До інженерних споруд відносяться: транспортні споруди (залізниці, шосейні дороги, злітно-посадкові смуги, мости, естакади тощо), трубопроводи та комунікації, дамби, комплексні промислові споруди, спортивні та розважальні споруди тощо. Одиницею класифікації в класифікаторі є в основному окрема будівля чи інженерна споруда (будинок, дорога, трубопровід тощо)». Окрім цього, згідно Закону України «Про автомобільні дороги» ст.1 «автомобільна дорога - лінійний комплекс інженерних споруд, призначений для безперервного, безпечного та зручного руху транспортних засобів; дорожнє покриття - укріплені верхні шари дороги, що сприймають навантаження від транспортних засобів». Таким чином, спеціаліст, що має представлений сертифікат інженера технічного нагляду за будівництвом будівель і споруд (являється відповідним сертифікатом) має право здійснювати технічний нагляд за проведенням робіт на інженерних спорудах, зокрема, на дорогах, що є предметом закупівлі.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Отже , Замовник, не виявив невідповідність в наведених вище документах, наданих Переможцем та не надав учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Зважаючи на вищевикладене, вважаю дані підстави дискримінаційними та такими, що звужують коло потенційних переможців і порушують норми законодавства України у сфері публічних закупівель та законодавства України у сфері будівництва об’єктів архітектури.
Так, як оцінка пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію- ціни, а одними із принципів здійснення публічних закупівель являється добросовісна конкуренція серед учасників максимальна економія, ефективність і пропорційність та недискримінація учасників і рівне ставлення до них, вищевикладені підстави вважаю дискримінаційними та такими, які можуть стати підставою для оскарження результатів тендеру у передбаченому законом порядку.
Просимо прийняти до уваги вищезазначені відомості та внести зміни в рішення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.09.2021 15:57
Вирішення:
Шановний учаснику!
Згідно вашої вимоги повідомляємо наступне:
Частина дев'ята статті 26 Закону в якій мова йде про те, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей на спрощені закупівлі не поширюється (даний функціонал в цій процедурі відсутній).
Вимогами до предмета спрощеної закупівлі встановлено умову надання у складі своєї пропозиції укладеного договору між учасником і акредитованою будівельною (випробувальною) лабораторією (у разі залучення), або довідки в довільній формі про її наявність у власності Учасника, з метою забезпечення можливості проведення лабораторних випробувань незалежною від підрядника лабораторією, що істотно зменшує ризики зловживань під час будівництва.
Щодо Кваліфікаційного сертифіката: кваліфікаційний сертифікат із зазначенням видів робіт (послуг) «технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд» дає права на здійснення технічного нагляду за будівництвом будівель і споруд, так само, як і кваліфікаційний сертифікат із зазначенням видів робіт (послуг) «технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг» дає право на здійснення технічного нагляду за будівництвом автомобільних доріг, оскільки, відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність», громадяни, які одержали відповідний кваліфікаційний сертифікат, можуть виконувати окремі види робіт (послуг), пов'язані із створенням об'єкта архітектури, право виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом.
Звертаємо увагу на те, що положення Закону України від 17 січня 2017 року №1817-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності» не стосуються видів будівельних робіт, право на виконання яких надається відповідним сертифікатом інженера технічного нагляду, зазначеним законом були введена категорійність об’єктів будівництва за рівнем складності (класом наслідків), тому посилання на цей закон в контексті вимоги учасника є некоректним.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
щодо незаконного визнання переможцем
Номер:
e72b7889169543858be108b2277ffdaf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-27-000268-b.b2
Назва:
щодо незаконного визнання переможцем
Вимога:
Шановний замовнику!
Розглянувши Протокол, щодо прийняття рішення уповноваженою особою №103 від 10.09.2021р. про відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі фізичної особи- підприємця Рогожинського Олександра Петровича, згідно якого пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення та вимогам до предмета закупівлі і викладені в Протоколі підстави, повідомляю наступне:
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Згыдно з цим , Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах, наданих Переможцем на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, визначеному статтею 16 Закону, та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Згідно Розділу 4 Вимог оцінка пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію- ціни. Фізичною особою- підприємцем Рогожинським О.П. була надана найменша вартість пропозиції.
Однією із підстав відхилення пропозиції, є ненадання (згідно Додатоку 2 п.9 вимог) у складі своєї пропозиції укладеного договору між учасником і акредитованою будівельною (випробувальною) лабораторією (у разі залучення), або довідки в довільній формі про її наявність у власності Учасника. Натомість п.6.3) «Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури» від 11 липня 2007 р. N 903 (далі– Порядок) містить вимогу та правила, згідно якого інженер технічного нагляду має право вимагати від підрядника проведення лабораторних випробувань матеріалів і конструкцій та не проводить лабораторні дослідження особисто та чи за допомогою інших організацій. Дана вимога суперечить вимогам та правилам Порядку
Іншою підставою, зазначеною в Протоколі, є ненадання кваліфікаційного сертифікату на будівництво доріг. Додатком 1 п.2 встановлено вимогу, про наявність у учасника штатного інженера технічного нагляду, який здійснює нагляд за будівництвом доріг , що підтверджується відповідним сертифікатом. Звертаємо Вашу увагу, що Кваліфікаційні сертифікати інженерів технічного нагляду , видані до набрання чинності Закону України від 17 січня 2017 року №1817-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності» (далі – Закон України №1817-VII) та приведення кваліфікаційних характеристик у відповідність до вимог цього Закону, Наказом Мінрегіону від 08.08.2017. №192, не містять інформації про клас наслідків (відповідності) об’єктів (СС1, СС2, СС3). Натомість, у відповідній графі вказано роботи (технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд) щодо об’єктів відповідної категорії складності. З іншої сторони, професійна атестація інженерів з технічного нагляду за будівництвом об’єктів архітектури здійснюється відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» та Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 року №554. Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 25.06.2001 року № 93, затверджено Положення про Атестаційну архітектурно-будівельну комісію, яким визначено завдання та функції, права і обов’язки, а також порядок роботи. Відповідно до підпункту 5.1.4 зазначеного Положення, Атестаційною комісією установлюється перелік робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначається кваліфікаційним сертифікатом. Рішенням Атестаційної комісії був затверджений відповідний перелік видів робіт (послуг) в залежності від напряму професійної атестації. Для інженерів з технічного нагляду переліком передбачено два види робіт (послуг), які відображаються у кваліфікаційних сертифікатах, зокрема: технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд та технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг. Інженери технічного нагляду за будівництвом будівель і споруд мають право здійснювати технічний нагляд на об’єктах будівель виробничого та невиробничого призначення та інженерних споруд різного функціонального призначення, згідно Державного класифікатору будівель та споруд. Відповідно до вищезазначеного класифікатору, «інженерні споруди - це об’ємні, площинні або лінійні наземні, надземні або підземні будівельні системи, що складаються з несучих та в окремих випадках огороджувальних конструкцій і призначені для виконання виробничих процесів різних видів, розміщення устаткування, матеріалів та виробів, для тимчасового перебування і пересування людей, транспортних засобів, вантажів, переміщення рідких та газоподібних продуктів тощо. Інженерні споруди класифікуються в основному за інженерним задумом, що визначається цільовим призначенням об'єкта. До інженерних споруд відносяться: транспортні споруди (залізниці, шосейні дороги, злітно-посадкові смуги, мости, естакади тощо), трубопроводи та комунікації, дамби, комплексні промислові споруди, спортивні та розважальні споруди тощо. Одиницею класифікації в класифікаторі є в основному окрема будівля чи інженерна споруда (будинок, дорога, трубопровід тощо)». Окрім цього, згідно Закону України «Про автомобільні дороги» ст.1 «автомобільна дорога - лінійний комплекс інженерних споруд, призначений для безперервного, безпечного та зручного руху транспортних засобів; дорожнє покриття - укріплені верхні шари дороги, що сприймають навантаження від транспортних засобів». Таким чином, спеціаліст, що має представлений сертифікат інженера технічного нагляду за будівництвом будівель і споруд (являється відповідним сертифікатом) має право здійснювати технічний нагляд за проведенням робіт на інженерних спорудах, зокрема, на дорогах, що є предметом закупівлі.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Отже , Замовник, не виявив невідповідність в наведених вище документах, наданих Переможцем та не надав учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Зважаючи на вищевикладене, вважаю дані підстави дискримінаційними та такими, що звужують коло потенційних переможців і порушують норми законодавства України у сфері публічних закупівель та законодавства України у сфері будівництва об’єктів архітектури.
Так, як оцінка пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію- ціни, а одними із принципів здійснення публічних закупівель являється добросовісна конкуренція серед учасників максимальна економія, ефективність і пропорційність та недискримінація учасників і рівне ставлення до них, вищевикладені підстави вважаю дискримінаційними та такими, які можуть стати підставою для оскарження результатів тендеру у передбаченому законом порядку.
Просимо прийняти до уваги вищезазначені відомості та внести відповідні зміни до Рішення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.09.2021 14:44
Опис причини скасування:
граматичні та орфографічні помилки
Дата скасування:
14.09.2021 15:48
Вимога
Вирішена
вимога про усунення дискримінаційних умов
Номер:
5fc37172a6834287a174660a9c574dc9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-27-000268-b.b1
Назва:
вимога про усунення дискримінаційних умов
Вимога:
Шановний замовнику! Розглянувши Вимоги до предмета спрощеної закупівлі робіт «Виконання технічного нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Весняна в смт. Донець Балаклійського району Харківської області. Коригування» повідомляємо наступне: В Розділі 3. Інструкції з підготовки пропозиції зазначено: п.7 абзац 5: Для підтвердження того, що Учасник повною мірою усвідомлює складність та об’єм запланованих робіт, Учасник має надати у складі своєї пропозиції документ з відміткою представника Замовника, що підтверджує ознайомлення фахівцями Учасника з проектною документацію; п.7 абзац 9: Ціна пропозиції, за яку Учасник згоден виконати зазначені роботи, розраховується відповідно до технічної специфікації (Додаток 3) та виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових ресурсах, необхідних для здійснення технічного нагляду за якістю та обсягами виконання робіт по об’єкту. п.7 абзац 5 та п.7 абзац 9 фактично містять вимогу згідно якої учасник не має іншого вибору як здійснити запит до замовника про надання йому проектної документації яка має перелік фізичних обсягів робіт. Про те таке спілкування на цьому етапі заборонено. Таким чином учасник позбавлений можливості надати документ передбачений п.7 абзацу 5 та проаналізувати ціну пропозиції. Згідно Додатку 1 п.3 треба надати номер контактного телефону представника замовника (або балансоутримувача) за аналогічним договором, що суперечить частині другій статті 24 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI. Таким чином, вказана вимога є незаконною та невмотивованою і підлягає виключенню. Вимога, щодо обов’язкового нотаріального засвідчення підпису у відгуку фізичної особи або фізичної особи – підприємця, також є незаконною та не необхідною і суперечить діючому законодавству. Крім того особа, яка ставить свій підпис несе кримінальну відповідальність і посвідчення такого підпису не є обов’язковим. Додаток 2 п.9 містить вимогу, що в складі своєї пропозиції Учасники зобов’язані надати укладений договір між учасником і акредитованою будівельною (випробувальною) лабораторією (у разі залучення) або довідку в довільній формі про її наявність у власності Учасника. Натомість п.6.3) ПОРЯДКУ здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури від 11 липня 2007 р. N 903 містить вимогу та правила, згідно якого інженер технічного нагляду має право вимагати від підрядника проведення лабораторних випробувань матеріалів і конструкцій та не проводить лабораторні дослідження особисто та чи за допомогою інших організацій. Аналізуючи Вимоги до п.1.3.1) 2 абзац Договору на виконання технічного нагляду по об’єкту…, проводить перевірку наявності у підрядника копій розрахункових накладних, специфікацій, калькуляцій, тощо, що підтверджують вартість придбаних матеріалів, оскільки інженер технічного нагляду згідно ПОРЯДКУ здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури від 11 липня 2007 р. N 903 не має таких обов’язків і така вимога прямо порушує норми Порядку. Окрім іншого, в таблиці Додатку 4 - вартість пропозиції, передбачено ПДВ та загальна вартість з урахуванням ПДВ. Прошу додати інформацію про «Єдиний податок» та загальну вартість з урахуванням єдиного податку, так як учасник спрощеної закупівлі знаходиться на системі оподаткування Єдиний податок і є фізичною особою- підприємцем. Окрім цього, «Вимоги до предмета спрощеної закупівлі…» містять інші дискримінаційні та незаконні вимоги. Зокрема, Замовник вимагає від учасника мати найманих працівників: сертифікованих інженера з проектно-кошторисної роботи та геодезиста. Така вимога є явно дискримінаційною та ставить учасників в нерівні умови, оскільки учасник іншої форми підприємницької діяльності , та який має більшу матеріальну базу, зважаючи на такі вимоги, має більш вигідне становище. При цьому кваліфікаційний сертифікат інженера технічного нагляду, як фізичній так і юридичній особі, надає однакові повноваження щодо здійснення технічного нагляду за будівництвом доріг і, дійсно, законодавства не вимагає залучення інших працівників. При цьому, особа яка здійсню технічний нагляд, несе кримінальну відповідальність за свої дії та за якість виконаних робіт. Передбачена вимога для інженера з технічного нагляду з приводу обов’язкового надання в складі пропозиції діючого страхового полісу цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності на страхову суму не менше очікуваної вартості предмета закупівлі на кожну особу, зазначену в довідці, а згідно інформації, наданої страховою компанією, максимальна сума страхового полісу складає 150тис. грн. Таким чином, виконання вимоги про страхування на страхову суму не менше очікуваної вартості предмета закупівлі на кожну особу, неможливо Вищезгадані вимоги замовника вважаю такими, що суперечить законодавству України у сфері публічних закупівель, ПОРЯДКУ здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури від 11 липня 2007р. N 903, ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про захист персональних даних від 01.06.2010 № 2297-VI Так , як одними із принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників являється добросовісна конкуренція серед учасників максимальна економія, ефективність та пропорційність та недискримінація учасників і рівне ставлення до них, вищевикладені вимоги можна вважати дискримінаційними та такими, які стануть підставою для оскарження результатів тендеру у передбаченому законом порядку. Просимо прийняти до уваги вищезазначені відомості та зауваження та внести відповідні зміни до Вимог .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.09.2021 18:12
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Повідомляємо, що для здійснення реального розрахунку ціни пропозиції, учасник має ознайомитись з обсягом робіт, які учасник має виконати в процесі виконання робіт за закупівлею, Замовник не обмежує можливості учасників на ознайомлення з проектною документацією. Учасником не зазначено нормативні підстави заборони ознайомлення потенційних учасників з проектною документацією і не вказано у чому саме полягає дискримінація учасника у цьому питанні. Також зазначаємо, що вимога надання контактного телефону замовника за аналогічним договором жодним чином не порушує положення ч. 2 п. 24 закону України «Про захист персональних даних». Так само не зазначено нормативного обґрунтування твердження про те, що вимога щодо обов’язкового нотаріального посвідчення підпису у відгуку від фізичної особи чи фізичної особи підприємця є незаконною. Також повідомляємо, що Порядок здійснення технічного нагляду не містить заборони проведення інженером технічного нагляду лабораторних випробувань матеріалів та конструкцій особисто чи за допомогою інших організацій. Вимога наявності у учасника акредитованої будівельної лабораторії пов’язана з можливістю виникнення необхідності проведеня досліджень суб’єктом, що жодним чином не пов’язаний з підрядником , який виконує будівельні роботи. Роз’яснюємо, що учасники, які не є платниками ПДВ при заповненні таблиці відповідно Додатку 4 Вимог, зазначають свою пропозицію з поміткою «без ПДВ». Замовник не вважає дискримінаційною вимогою наявність у учасника сертифікованих інженера технічного нагляду та геодезиста, оскільки Законом жодним чином не обмежується право Замовника на встановлення таких вимог, а учасники ніяк не обмежені в залученні до своєї господарської діяльності вказаних працівників. Вимога наявності у учасника страхового полісу на суму не менше очікуваної вартості предмета закупівлі не суперечить чинному законодавству України. Інформація про неможливість укладання договору страхування цивільної відповідальності на суму що перевищує 150 тис. гривень не є достовірною, звертаємо вашу увагу на те, що Замовник не обмежує учасників у виборі страхової компанії.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні