• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція спортивного майданчика ОНЗ Шкарівський академічний ліцей-центр позашкільної освіти по вул. Миру, 5а у с.Шкарівка Білоцерківського району Київської області

Торги відмінено

3 596 655.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 000.00 UAH
Період оскарження: 20.08.2021 13:11 - 02.09.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога на рішення Замовника

Номер: cb205663386f41b78ac8344561e71c1f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-20-002658-c.b2
Назва: Вимога на рішення Замовника
Вимога:
ТОВ «ІНВЕСТКОМ-М» Код ЄДРПОУ 32590106, р/р № UA853808050000000026004191526 в АТ “РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ” у м. Києві, МФО 380805 Юридична адреса та фактична адреса: 02160, м. Київ, вул. Каунаська,13 Інд.под.номер: 325901026512 Вих. №125 від 20 вересня 2021 р. Тендерному комітету управління капітального будівництва Білоцерківської міської ради Вимога на рішення Замовника ТОВ «ІНВЕСТОКОМ-М» отримали перемогу в закупівлі: UA-2021-08-20-002658-с «Реконструкція спортивного майданчика ОНЗ Шкарівський академічний ліцей-центр позашкільної освіти по вул. Миру, 5а у с. Шкарівка Білоцерківського району Київської області з найбільш економічно-вигідною ціною для Замовника. Однак, Замовник виявив незначні недоліки та відхилив нашу пропозицію відповідно до Протоколу № 100 від 13 вересня 2021 року. Вважаємо, що Замовник не виконав та порушив норми Закону України «Про публічні закупівлі», не надавши 24 години на виправлення наших незначних, несуттєвих та формальних помилок, а саме: 1) згідно пункту 1 протоколу №100 щодо зазначення номеру та адресата закупівлі: Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлена вимога обов’язкового зазначення номеру та адресата закупівлі. Згідно з практикою розгляду скарг Антимонопольним комітетом дана помилка являється формальною, адже вона пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст пропозиції. Тому, вважаємо, що аргументація відхилення пропозиції ТОВ «ІНВЕСТКОМ-М» по даному питанню є безпідставною та необгрунтованою та підлягає скасуванню. 2) згідно пункту 2 протоколу №100 щодо гарантії недопущення підроблення документів, печаток, штампів та бланків: Згідно статті 358 Кримінального кодексу України передбачено кримінальну відповідальність за підробку документів, печаток, штампів. Наголошуємо на тому, що це пряма норма Закону, яка обов’язкова до виконання, тому не зрозуміло, яке саме «гарантування» потрібне тендерному комітете. Також, повідомляємо Вам, що в тендерній документації зазначено «учасник має гарантувати недопущення використання підроблених документів…», однак прямих вказівок надавати довідку або гарантійний лист відсутні. В зв’язку з вищенаведеним, вважаємо дану вимогу безпідставною та абсурдною. 3) згідно пункту 3 протоколу №100 щодо технічних, якісних, кількісних та інших вимог до предмету закупівлі: Згідно розділу 6 тендерної документації для підтвердження технічних, якісних, кількісних та інших вимог надається: договірна ціна, пояснювальна записка, пiдтверджуючi розрахунки за статтями витрат договiрної цiни, локальнi кошториси та розрахунки загальновиробничих витрат до них, підсумкова відомість ресурсів, розрахунок вартості експлуатації будiвельних машин i механiзмiв, розрахунок однiєї машино-години будівельної технiки, яка буде застосовуватися для виконання робiт (власної або орендованої) i розрахунок прибутку та адмiнiстративних витрат, розрахунок показникiв загальновиробничих та адмiнiстративних витрат, розрахунок заробітної плати та ін. ТОВ «ІНВЕСТКОМ-М» надали кошторисну документацію згідно технічного завдання в повному обсязі, що являється документальним підтвердженням відповідності тендерної пропозиції згідно розділу 6 тендерної документації. Тому, дану причину відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНВЕСТКОМ-М» вважаємо необгрунтованою. 4) згідно пункту 4 протоколу №100 щодо локального кошторису 2-1-1 (пункти 53 та 61): В локальному кошторисі допущено формальні помилки (помилково вказано «Ворота гандбольні, металеві, розбірні Inter Atletika УТ415», а повинно бути «Ворота гандбольні, металеві, розбірні Inter Atletika УТ 600»), також допущено формальну помилку в кількості крісел стадіонних. Ми гарантуємо виправлення формальних помилок в локальному кошторисі 2-1-1 без зміни загальної вартості тендерної пропозиції. Відповідно до протоколу №100 від 13 вересня 2021 року виявлені недоліки до тендерної пропозиції ТОВ «ІНВЕСТКОМ-М» являються несуттєвими, а також вбачається з боку Замовника явне упереджене ставлення до нашого підприємства. У випадку, якщо протокол № 100 від 13 вересня 2021 року не буде скасовано, ми будемо вимушені звернутися до АМКУ, Національної Поліції України, а також НАБУ, та будемо покладатися виключно на їх рішення щодо правової позиції нас як учасників. Однак, Замовник має задуматися над тим, що закупівлі проводяться для того, щоб в першу чергу була здорова конкуренція, в другу максимальна економія бюджету, третє- завершення будівництва, і четверте його функціонування за призначенням.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику, щодо вимоги стосовно неправомірної дискваліфікації учасника, ТОВ «ІНВЕСТОКОМ-М», повідомляємо наступне: По першому пункту, Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені на офіційному бланку учасника у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, містити реєстраційний номер, дату, найменування адресата, якому подається документ, найменування предмета закупівлі та номер оголошення про закупівлю, власноручний підпис уповноваженої посадової особи учасника та відбиток печатки. У тендерній документації п. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником, відповідно до п. 10 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що під час подання тендерних пропозицій допускаються формальні (несуттєві) помилки, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції. Перелік формальних помилок затверджений Наказом Мінекономіки №710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок”. Учасником ТОВ "Інвестком-М" у документах, що ним складені, не зазначено найменування адресата, якому подається документ, а також найменування предмета закупівлі та номер оголошення про закупівлю, що не відповідає вимогам тендерної документації та не відноситься до формальних помилок, на підставі вказаного вище наказу. По другому пункту, Відповідно до п. 2 Розділ V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, учасники в складі пропозиції мають гарантувати недопущення підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів. Також, тендерною документацією передбачено, що ненадання (не завантаження до електронної системи закупівель) учасником будь – якого з документів, які передбачені умовами замовника може призвести до відхилення пропозиції учасника. Якщо документи, які вимагаються замовником не передбачені чинним законодавством, або учасник немає можливості їх надати, то необхідно надати довідку або лист – пояснення (у довільній формі) про відсутність відповідного документа із законодавчо обґрунтованим поясненням щодо їх відсутності. Якщо ТОВ "Інвестком-М" не повинен був надавати гарантування в складі тендерної пропозиції про недопущення підроблених документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, то повинен був надати довідку або лист – пояснення (у довільній формі) передбачену п. 2 Розділу V, однак у складі пропозиції відсутня і така довідка або лист – пояснення (у довільній формі), що знову підтверджує невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації. По третьому та четвертому пункту, Замовником у протоколі №100 від 13.09.2021 року, встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "Інвестком-М" не відповідає вимогам тендерної документації також з інших підстав, а саме: Відповідно до п. 6 розділу ІІІ тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником у Додатку 2 до тендерної документації, а саме - учасником ТОВ "Інвестком-М" у складі тендерної пропозиції надано локальний кошторис 2-1-1, у якому п. 53, п. 61 не відповідає Додатку 2 до тендерної документації, а саме п.53, п. 61 технічного завдання, що не відповідає вимогам тендерної документації та не відноситься до формальних помилок, на підстав вказаного Наказу Мінекономіки №710 від 15.04.2020. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Враховуючи, що тендерна пропозиція учасника - ТОВ "Інвестком-М" має інші невідповідності вимогам тендерної документації, тому є недоцільно надсилати таке повідомлення.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Скасована

Скарга на рішення Замовника

Номер: 2b110515856a4eb19395dbf09023c834
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-20-002658-c.b1
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Вих. №125 від 20 вересня 2021 р. Тендерному комітету управління капітального будівництва Білоцерківської міської ради Скарга на рішення Замовника ТОВ «ІНВЕСТОКОМ-М» отримали перемогу в закупівлі: UA-2021-08-20-002658-с «Реконструкція спортивного майданчика ОНЗ Шкарівський академічний ліцей-центр позашкільної освіти по вул. Миру, 5а у с. Шкарівка Білоцерківського району Київської області з найбільш економічно-вигідною ціною для Замовника. Однак, Замовник виявив незначні недоліки та відхилив нашу пропозицію відповідно до Протоколу № 100 від 13 вересня 2021 року. Вважаємо, що Замовник не виконав та порушив норми Закону України «Про публічні закупівлі», не надавши 24 години на виправлення наших незначних, несуттєвих та формальних помилок, а саме: 1) згідно пункту 1 протоколу №100 щодо зазначення номеру та адресата закупівлі: Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлена вимога обов’язкового зазначення номеру та адресата закупівлі. Згідно з практикою розгляду скарг Антимонопольним комітетом дана помилка являється формальною, адже вона пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст пропозиції. Тому, вважаємо, що аргументація відхилення пропозиції ТОВ «ІНВЕСТКОМ-М» по даному питанню є безпідставною та необгрунтованою та підлягає скасуванню. 2) згідно пункту 2 протоколу №100 щодо гарантії недопущення підроблення документів, печаток, штампів та бланків: Згідно статті 358 Кримінального кодексу України передбачено кримінальну відповідальність за підробку документів, печаток, штампів. Наголошуємо на тому, що це пряма норма Закону, яка обов’язкова до виконання, тому не зрозуміло, яке саме «гарантування» потрібне тендерному комітете. Також, повідомляємо Вам, що в тендерній документації зазначено «учасник має гарантувати недопущення використання підроблених документів…», однак прямих вказівок надавати довідку або гарантійний лист відсутні. В зв’язку з вищенаведеним, вважаємо дану вимогу безпідставною та абсурдною. 3) згідно пункту 3 протоколу №100 щодо технічних, якісних, кількісних та інших вимог до предмету закупівлі: Згідно розділу 6 тендерної документації для підтвердження технічних, якісних, кількісних та інших вимог надається: договірна ціна, пояснювальна записка, пiдтверджуючi розрахунки за статтями витрат договiрної цiни, локальнi кошториси та розрахунки загальновиробничих витрат до них, підсумкова відомість ресурсів, розрахунок вартості експлуатації будiвельних машин i механiзмiв, розрахунок однiєї машино-години будівельної технiки, яка буде застосовуватися для виконання робiт (власної або орендованої) i розрахунок прибутку та адмiнiстративних витрат, розрахунок показникiв загальновиробничих та адмiнiстративних витрат, розрахунок заробітної плати та ін. ТОВ «ІНВЕСТКОМ-М» надали кошторисну документацію згідно технічного завдання в повному обсязі, що являється документальним підтвердженням відповідності тендерної пропозиції згідно розділу 6 тендерної документації. Тому, дану причину відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНВЕСТКОМ-М» вважаємо необгрунтованою. 4) згідно пункту 4 протоколу №100 щодо локального кошторису 2-1-1 (пункти 53 та 61): В локальному кошторисі допущено формальні помилки (помилково вказано «Ворота гандбольні, металеві, розбірні Inter Atletika УТ415», а повинно бути «Ворота гандбольні, металеві, розбірні Inter Atletika УТ 600»), також допущено формальну помилку в кількості крісел стадіонних. Ми гарантуємо виправлення формальних помилок в локальному кошторисі 2-1-1 без зміни загальної вартості тендерної пропозиції. Відповідно до протоколу №100 від 13 вересня 2021 року виявлені недоліки до тендерної пропозиції ТОВ «ІНВЕСТКОМ-М» являються несуттєвими, а також вбачається з боку Замовника явне упереджене ставлення до нашого підприємства. У випадку, якщо протокол № 100 від 13 вересня 2021 року не буде скасовано, ми будемо вимушені звернутися до АМКУ, Національної Поліції України, а також НАБУ, та будемо покладатися виключно на їх рішення щодо правової позиції нас як учасників. Однак, Замовник має задуматися над тим, що закупівлі проводяться для того, щоб в першу чергу була здорова конкуренція, в другу максимальна економія бюджету, третє- завершення будівництва, і четверте його функціонування за призначенням.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 20.09.2021 13:46
Автор: ТОВ "Інвестком-М", Сідоров Михайло Юрійович 380503114386 okoshki_investkom@ukr.net http://www.investkom-m.kiev.ua