• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Монтаж та підключення систем сигналізації охорони приміщень за ДК 021:2015:51310000-8 Послуги зі встановлення радіо, телевізійної, аудіо та відеоапаратури

Торги відмінено

185 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 925.00 UAH
Період оскарження: 19.08.2021 16:20 - 28.08.2021 16:25
Вимога
Залишено без розгляду

Скарга (вимога) на неправомірне рішення Замовника, щодо визначення переможця процедури закупівлі

Номер: 92ebdaab754148f3935c807d9b9ad227
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-19-002200-b.b1
Назва: Скарга (вимога) на неправомірне рішення Замовника, щодо визначення переможця процедури закупівлі
Вимога:
Замовнику проведення процедури спрощеної закупівлі Виконавчому комітету Феодосіївської сільської ради Обухівського району Київської області Крековець Ользі Миколаївні +380442289786 електронна адреса: olqakrekoten@ukr.net Суб’єкт оскарження: Фізична особа підприємець Мельниченко Олександр Володимирович Місце знаходження: 08292, Київська область, м. Буча, вулиця Михайла Гориня, 4В тел. (067) 700-97-85 код ЄДРФО 2981105119 е-mail: www.vedainstaling@gmail.com Інформація про процедуру закупівлі: тип закупівлі: відкриті торги тендер UA-2021-08-19-002200-b ID: a5074b3430664d259111af3247c7682a CКАРГА (ВИМОГА) на неправомірне рішення Замовника процедури спрощеної закупівлі, щодо визначення переможця процедури закупівлі: Монтаж та підключення систем сигналізації охорони приміщень за ДК 021:2015:51310000-8 Послуги зі встановлення радіо, телевізійної, аудіо та відеоапаратури Учасника ТОВ «АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД», 03057 Україна м. Київ вул. Ежена Потьє, 11, квартира 121. Виконавчий комітет Феодосіївської сільської ради Обухівського району Київської області, на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднила закупівлю UA-2021-08-19-002200-b, щодо проведення процедури закупівлі за предметом закупівлі ДК 021:2015:51310000-8 Пос-луги зі встановлення радіо, телевізійної, аудіо та відеоапаратури Монтаж та підключення систем сигналізації охорони приміщень. 6 вересня 2021 року відбулися торги (аукціон) процедура «спрощена закупівля», згідно додатку 1 «Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю», «документ без вихідного номеру та дати прийняття рішення» (хоча повинен бути «протокол» з номером та від якого числа) уповноваженою особою Виконавчого комітету Феодосіївської сільської ради Обухівського району Київської Крекотень Ольгою Миколаївною, було прийнято рішення про визначення переможцем процедури закупівлі та намір укласти договір з Учасником ТОВ «АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД», 03057 Україна м. Київ вул. Ежена Потьє, 11, квартира 121. Суб’єкт оскарження вважає, що рішення Замовника про визначення переможцем закупівлі ТОВ «АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД», є неправомірним та незаконним, таким що порушує вимоги тендерної документації Замовника та статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», з наступних об’єктивних та беззаперечних причин: 1. В тендерній документації Учасника ТОВ «АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД» відсутнє забезпечення, яке вимагалося Замовником, згідно додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інша інформація, повинен подати Учасник у складі пропозиції», а саме п.5. «Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом». Отже, Учасником ТОВ «АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД» не виконана вимога, яка зазначена в п.5. до-датку 2 до тендерної документації Замовника. Відповідно ТОВ «АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та повинен бути відхилений, згідно вимог розділу 1. «Відхилення пропозиції учасника» тендерної документації Замовника, цитуємо: Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2. Додаток 5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі заповнений з грубим поруше-нням, згідно вимог тендерної документації Замовника, в графі «Загальна вартість пропозиції становить з ПДВ (прописом). В тендерній документації Учасника ТОВ «АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД», а саме в документі «Цінова пропозиція» вих. №232 від 03.09.2021 року по-перше від-сутня інформація про те, чи Учасником подана цінова пропозиція «з врахуванням ПДВ», чи «без врахування ПДВ», також цю інформацію підтверджує відсутність обов’язкового пропису ціни в душках з зазначенням відповідної вимоги форми цінової пропозиції. Достовірність поданої інформації «цінової пропозиції» не можна ніяким чином визначити в зв’язку з відсутністю будь-яких розрахунків в Учасника «цінової пропозиції», згідно технічного завдання процедури закупівлі. Відсутність даної обов’язкової інформації, по-перше, повністю порушує вимоги тендерної документації Замовника, а по-друге в значній мірі вплинуло на розташування Учасників про-цедури при проведенні закупівлі послуг (процедури торгів), так як Учасник ТОВ «АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД», згідно офіційної інформації, яка зазначена ним в тендерній документації, а саме в листі вих. №227 від 02.09.2021 року «Відомості про підприємство-учасника закупівлі» є цитуємо п.8. Статус платника податку – Платник податку на прибуток на загальних підставах, тобто іншими словами є платником ПДВ. Відповідно, якщо дана сума тендерної про-позиції Учасника вказана ним «без врахування ПДВ», то сума тендерної пропозиції «з врахуванням ПДВ» повинна становити не 145 000.00 гривень, а 174 000, 00 гривень з ПДВ. Відповідно це повністю вплинуло на розташування в рейтингу Учасників при проведенні процедури закупівлі «торгів). Виходячи з вищезазначеної інформації Учасником ТОВ «АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД» «грубо порушені» вимоги тендерної документації Замовника так як тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам визначеним в оголошенні. Відповідно ТОВ «АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та повинен бути відхилений, згідно вимог розділу 1. «Відхилення пропозиції учасника» тендерної документації Замовника, цитуємо: Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3. В тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД» відсутні копії «обов’язкових витягів з протоколів» про проходження спеціального навчання з питань Охорони праці, згідно НПАОП 0.00-4.12-05 «Типового Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», п.3.13. Результат перевірки знань з питань охорони праці оформлюється протоколом засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці. які підтверджують достовірність інформації, яка зазначена в копіях посвідчень працівників (фахівців). Тим самим не виконана вимога, яка зазначена в п.13. додатку 2 до тендерної документації Замовника Довідка про наявність працівників (не менше 1-го працівника) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження надаються копії посвідчень про проходження спеціального навчання, щодо безпечного виконання робіт на висоті та наявність групи допуску з електробезпеки (допущений до роботи в електроустановках напругою понад 1000 В) не нижче 3-го розряду. Отже, Учасником ТОВ «АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД» не виконана вимога, яка зазначена в п.13. до-датку 2 до тендерної документації Замовника. Відповідно ТОВ «АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та повинен бути відхилений, згідно вимог розділу 1. «Відхилення пропозиції учасника» тендерної документації Замовника, цитуємо: Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; ПРОСИМО (НАПОЛЯГАЄМО): Скасувати повністю неправомірне рішення Замовника, відповідно до додатку 1 «Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю», «документ без вихідного номеру та дати прийняття рішення» уповноваженою особою Виконавчого комітету Феодосіївської сільської ради Обухівського району Київської Крекотень Ольгою Миколаївною, щодо визначення переможцем процедури закупівлі Учасника ТОВ «АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД» в зв’язку з наявністю «грубих порушень» вимог тендерної документації Замовника, вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме статі 5 п.5 - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, статті 16 - невідповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям процедури закупівлі (тендерної документації) та п.13 статті 14 Спрощені закупівлі. У випадку повного ігнорування скарги (вимоги), яка базується на підтверджених нами грубих беззаперечних невідповідностей вимогам тендерної документації Замовника, фізична особа підприємець Мельниченко Олександр Володимирович з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку, відповідно до п.20 статті 14 «Спрощені закупівлі» Закону України «Про публічні закупівлі», адже маємо беззаперечні докази та доведені документально факти порушення кваліфікаційних вимог тендерної документації Замовника та вимог чинних нормативних актів з Охорони праці, щодо виконання робіт підвищеної небезпеки. Також хочемо зауважити, що у випадку, якщо договір між вами, як Замовником та Учасником ТОВ «АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД» буде все ж таки заключений, в порушення вимог скарги, і в розділі 4 «Вартість робіт і порядок розрахунків в п.4.1. буде вказана інша сума з врахуванням ПДВ, а не сума 145 000,00 гривень, згідно результатів торгів, це буде беззаперечним доказом «змови» між Замовником та Учасником та ще одним з приводів подачі нами заяви до суду. Також необхідно зазначити, що як Замовник ви не тільки порушуєте вимоги закону України «Про охорону праці», але й вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Офіційно заявляємо, що За порушення норм законодавства про закупівлі передбачено накладення адміністративного стягнення на винних посадових (службових) осіб у вигляді штрафу в розмірі: від 700 до 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (11 900–17 000 грн) - за частиною 1 статті 164-14 КУпАП та від 1000 до 1500 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (17 000–25 500 грн) - за частиною 2 статті 164-14 КУпАП. Крім цього, відповідно до вимог пункту 5 частини 2 статті 4 Закону України «Про судовий збір» від 03.07.2011 № 3674-VI у разі вине-сення судовим органом постанови про накладення адміністративного стягнення з правопоруш-ника на користь держави стягується судовий збір у розмірі 0,2 розміру мінімальної заробітної плати.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Дуже вдячні Вам за детальний аналіз пропозиції переможця. Вважаємо за необхідне внести деякі роз’яснення що до «Оприлюднення інформації про закупівлю» Згідно ч.12, ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» «За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю замовник оприлюднює в електронній системі закупівель...» Згідно п. 8, ч.1, ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» « Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі» Отже Замовник оприлюднює тільки Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю», а саме додаток №1 до протокольного рішення (протокол) уповноваженої особи. Законом не передбачено завантаження в систему протокольного рішення (протокол) уповноваженої особи де зазначається дата та номер прийняття рішення. Звертаємо Вашу увагу що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі розроблено зважаючи на рекомендації Мінекономіки лист № 3304-04_28729-06 від 05.05.2020 таблиця №2 «Особливості проведення окремих етапів спрощеної закупівлі» Розділ «Оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі»: Оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – оголошення) НЕ ПЕРЕДБАЧАЄ: • розроблення та затвердження замовником тендерної документації, проте вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель; • встановлення замовником кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та підстав для відмови в участі у закупівлі, встановлених статтею 17 Закону, але замовником можуть встановлюватись вимоги до учасників; • встановлення замовником строку дії пропозицій учасників. 1. Учасником ТОВ "АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД" (38061358) в складі пропозиції до оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-08-19-002200-b «Монтаж та підключення систем сигналізації охорони приміщень за ДК 021:2015:51310000-8 Послуги зі встановлення радіо, телевізійної, аудіо та відеоапаратури» була надана Ліцензія ДЕРЖАВНОЇ АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНОЇ ІНСПЕКЦІЇ УКРАЇНИ від 17.01.2018 р. №2-Л «Господарська діяльність з будівництва об’єктів , що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (за переліком видів робіт згідно додатком)». Додаток до ліцензії, виданої Держархбудінспекцією наказ №2-Л від 14 січня 2018 р. Реєстраційний запис 2013047034 з переліком видів робіт: БУДІВЕЛЬНІ ТА МОНТАЖНІ РОБОТИ ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ: Монтаж технологічного устаткування Виконання пусконалагоджувальних робіт: електротехнічних пристроїв Автоматичних систем управління БУДІВНИЦТВО ОБ’ЄКТІВ ІНЖЕНЕРНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ: Монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: Електропостачання і електроосвітлення Засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж Монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: Електропостачання і електроосвітлення Засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж Отже Учасником ТОВ "АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД" була виконана вимога що до ліцензування, оскільки був наданий документ дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності 2. Учасником ТОВ "АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД" (38061358) в складі пропозиції до оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-08-19-002200-b «Монтаж та підключення систем сигналізації охорони приміщень за ДК 021:2015:51310000-8 Послуги зі встановлення радіо, телевізійної, аудіо та відеоапаратури» була надана «Цінова пропозиція» вих. № 232 від 03.09.2021 яка повністю відповідає формі, що вимагалася Замовником , а саме Додаток 5 останній абзац «Загальна вартість пропозиції становить з ПДВ (прописом): ________________. Звертаємо Вашу увагу що в системі prozorro https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-08-19-002200-b пропозиції всіх учасників вказані з урахуванням ПДВ Що підтверджує реєстр отриманих тендерних пропозицій Звертаємо вашу увагу на колонки «Первинна пропозиція» та «Остаточна пропозиція», де всі суми вказані з ПДВ (145 000,00 UAH з ПДВ). 3. Звертаємо Вашу увагу що в Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі відсутній пункт 13. Вимога яку ви цитуєте, а саме « Довідка про наявність працівників (не менше 1-го працівника) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження надаються копії посвідчень про проходження спеціального навчання, щодо безпечного виконання робіт на висоті та наявність групи допуску з електробезпеки (допущений до роботи в електроустановках напругою понад 1000 В) не нижче 3-го розряду.» була викладена в п. 11 Додаток № 2 до оголошення про проведення спрощеної процедури. Учасником ТОВ "АЛЕКС-ПЛЮС ЛТД" була надана довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації вих. №234 від 03.09.2021. Для підтвердження Учасник надав копії посвідчень про проходження спеціального навчання, щодо безпечного виконання робіт на висоті та наявність групи допуску з електробезпеки (допущений до роботи в електроустановках напругою понад 1000 В) не нижче 3-го розряду, як і вимагалося в Оголошенні, а саме пункт 11, Додаток 2 Ваші звинувачення абсолютно безпідставні, Замовник діє виключно в рамках Закону. В разі відмови Переможця підписувати договір на суму яка вказана в повідомленні про намір укласти договір, Замовник перейде до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції. Тому вважаємо що відсутні підстави для задоволення ваших вимог.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 16.09.2021 17:29
Задовільнена: Ні