• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Акумуляторні батареї для ВП ЗАЕС, ВП ХАЕС

Торги не відбулися

55 091 968.76 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 275 459.84 UAH
Період оскарження: 19.08.2021 15:02 - 03.10.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Подовження термінів поставки акумуляторних батарей

Номер: 2086541832464322bb74a8140e24ff39
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-19-002707-c.c2
Назва: Подовження термінів поставки акумуляторних батарей
Вимога:
Шановний замовнику! Наше підприємство, ТОВ «СЕЛКОМ ЕЛЕКТРОНІК», є офіційним дистриб’ютором продукції одного з провідних світових виробників акумуляторних батарей компанії «HOPPECKE Batterien GmbH & Co. KG» (Німеччина). Наразі ми розглядаємо можливість взяти участь в тендері на поставку акумуляторних батарей на ОП ЗАЕС, ОП ХАЕС. За інформацією виробника, термін виробництва акумуляторів з початку літа цього року має тенденцію до постійного зростання і на сьогоднішній день складає 34 тижні після відкриття заводського замовлення на основі 100 % попередньої оплати. Із врахуванням термінів проведення тендерних процедур, а також додаткового часу, необхідного на проведення приймання та поставки товару, поставка акумуляторних батарей на ОП ЗАЕС, ОП ХАЕС в березні 2022 р. не є можливою. Просимо перенести строк поставки обладнання по тендеру на жовтень 2022 р. На додаток надсилаємо Вам лист від виробника стосовно подовження термінів поставки продукції.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом»): Ваше звернення опрацьовується. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднене додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо змін умов оплати

Номер: b3eb300455934db9bc8d8d68656f1df1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-19-002707-c.c1
Назва: Щодо змін умов оплати
Вимога:
Інформуємо Вас, що наша компанія DIMIDA Sp. z o.o. має намір прийняти участь у процедурі закупівлі товарів за темою: «ДК 021:2015 31430000-9 Електричні акумулятори (Акумуляторні батареї для ВП ЗАЕС, ВП ХАЕС)» згідно оголошення на порталі публічних закупівель UA-2021-08-19-002707-c. DIMIDA Sp. z o.o. має багаторічний досвід із постачання акумуляторних батарей для потреб АЕС. Поставлена продукція згідно контрактів з ДП «НАЕК «Енергоатом» успішно експлуатується на ВП ЗАЕС, ВП РАЕС, ВП ХАЕС. Керуючись п. 2 Розділу ІІ тендерної документації, відповідно до якого Замовник має право внести зміни до тендерної документації за результатами звернень, та Законом України «Про публічні закупівлі» №922-VIII, статтею 5 якого передбачається: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. ВИМАГАЄМО: внести зміни до умов пункту 3 розділу V тендерної документації та викласти його в наступній редакції: Оплата за договором здійснюється у валюті пропозиції, шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного непідтвердженого акредитиву після повідомлення Постачальником про готовність до відвантаження продукції у встановлені контрактом терміни при умові позитивних результатів проведення приймально-здавальних випробувань. Оплата грошових коштів з акредитиву буде здійснюватись за поставлену Продукцію після надання Постачальником в виконуючий (авізуючий) банк наступних документів: - рахунок Постачальника на загальну вартість Продукції (Invoice) – 1 оригінал і 2 копії; - пакувальний лист (packing list) – 1 оригінал і 2 копії; - транспортна накладна на відвантажену продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії. Відвантаження Продукції Постачальником здійснюється виключно за позитивними результатами приймально-здавальних випробувань та за умови отримання Постачальником від виконуючого (авізуючого) банку повідомлення про відкриття Покупцем акредитиву згідно з умовами контракту. Постачальник завчасно повідомляє Покупцю про останню дату відвантаження Продукції та місце відправки Продукції.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом»): ваше звернення опрацьовується. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднене додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено