-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція покрівлі будівлі Северинівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. Северинівської сільської ради за адресою: вул. Грушевського 33, с. Северинівка, Жмеринського району, Вінницької області
Завершена
5 820 158.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 30 000.00 UAH
Період оскарження:
16.08.2021 17:23 - 11.09.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга на неправомірні дії замовника
Номер:
4b04349181f043abb4734265a23d8688
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-16-010151-a.a4
Назва:
Скарга на неправомірні дії замовника
Вимога:
За результатами розгляду тендерних пропозицій по закупівлі «Реконструкція покрівлі будівлі Северинівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. Северинівської сільської ради за адресою: вул. Грушевського 33, с. Северинівка, Жмеринського району, Вінницької області» (закупівля № UA-2021-08-16-010151-a) Уповноваженою особою Відділу освіти, молоді та спорту Северинівської сільської ради прийнято рішення про визначення переможця та намір укласти договір з ТОВ «ПОДІЛЛЯЕКОСТРІМ» згідно протокольного рішення (протоколу) уповноваженої особи від 22.09.2021 №б/н. Ознайомившись із тендерною пропозицією ТОВ «ПОДІЛЛЯЕКОСТРІМ», вважаємо рішення уповноваженої особи незаконним, що прийняте з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» щодо відповідності вимогам тендерної документації та підлягає скасуванню з наступних причин:
В тендерній пропозиції Учасника ТОВ ПОДІЛЛЯЕКОСТРІМ надано локальні кошториси до договірної ціни які не відповідають вимогам технічного завдання Замовника, а саме:
- Відповідно до Додатку 3 тендерної документації Замовника (локальний кошторис 2-1-2 на Загальнобудівельні роботи (ІІ-га черга) п. 6 «Навантаження сміття вручну» та п.7 «Перевезення сміття до 30 км.» розділу 1 «Демонтажні роботи» передбачено об’єми навантаження та вивезення сміття в розмірі 21,2196 т. В локальному кошторисі Учасника ці об’єми значно завищені та складають 36,071т. (локальний кошторис 2-1-2 на Загальнобудівельні роботи (ІІ-га черга) до договірної ціни Учасника п. 6 та п. 7 відповідно.) що не відповідає вимогам додатку 3 до тендерної документації Замовника та призводить до необґрунтованого збільшення ціни виконання робіт.
- Відповідно до Додатку 3 тендерної документації Замовника (локальний кошторис 2-1-2 на Загальнобудівельні роботи (ІІ-га черга) п.10 «Улаштування пароізоляційного шару плоских поверхонь з мембрани» та п.11 «Монтаж покрівельного покриття з профільного листа при висоті будівлі до 25м.» розділу 3 «Покрівля» передбачена об’єм виконання робіт складає 686 м.кв. В локальному кошторисі Учасника ці об’єми значно завищені та складають 1141 м.кв. (локальний кошторис 2-1-2 на Загальнобудівельні роботи (ІІ-га черга) до договірної ціни Учасника п. 10 та п. 11 відповідно.) що не відповідає вимогам додатку 3 до тендерної документації Замовника та призводить до необґрунтованого збільшення ціни виконання робіт. Також, неправильне визначення об’ємів виконання робіт призвело до значного збільшення кількості матеріалів необхідних для виконання цього виду робіт, а саме - Профнастилу покрівельного в комплекті з гребеневими елементами, снігозатримувачами, розжолобками, кріпленями.
Згідно статті 5 Закону України «Про Публічні Закупівлі» одними із основних принципів здійснення закупівель, поряд із іншими, є добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Визначення переможцем даної процедури закупівлі ТОВ «ПОДІЛЛЯЕКОСТРІМ» з порушенням умов закупівлі вказує на порушення з боку Замовника вищевказаних принципів.
Враховуючи вищенаведене та керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо
1. Розглянути дану вимогу та надати відповідь у передбачений Законом України «Про публічні закупівлі» строк.
2. Усунути порушення під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПОДІЛЛЯЕКОСТРІМ» та скасувати рішення про визначення переможця та намір укласти договір.
3. Здійснити розгляд наступної тендерної пропозиції у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога від 24.09.2021 р..pdf 24.09.2021 10:04
- Відповідь (3).pdf 29.09.2021 11:39
Дата подачі:
24.09.2021 10:05
Вирішення:
Відповідь на вимогу учасника
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо порушення норм чинного законодавства під час розгляду пропозиції
Номер:
cba1d71181d044a1b6a43f571bf573b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-16-010151-a.c3
Назва:
Вимога щодо порушення норм чинного законодавства під час розгляду пропозиції
Вимога:
За результатами розгляду тендерних пропозицій по закупівлі «Реконструкція покрівлі будівлі Северинівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. Северинівської сільської ради за адресою: вул. Грушевського 33, с. Северинівка, Жмеринського району, Вінницької області» (закупівля № UA-2021-08-16-010151-a) Уповноваженою особою Відділу освіти, молоді та спорту Северинівської сільської ради прийнято рішення про визначення переможця та намір укласти договір з ТОВ «ПОДІЛЛЯЕКОСТРІМ» згідно протокольного рішення (протоколу) уповноваженої особи від 22.09.2021 №б/н.
Ознайомившись із тендерною пропозицією ТОВ «ПОДІЛЛЯЕКОСТРІМ», вважаємо рішення уповноваженої особи незаконним, що прийняте з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» щодо відповідності вимогам тендерної документації та підлягає скасуванню з наступних причин:
- Відповідно пункту 2 розділу 3 Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції платіжне доручення, завізоване уповноваженим працівником банку, що підтверджує перерахування розміру покриття гарантії з рахунку учасника на рахунки банківської установи. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПОДІЛЛЯЕКОСТРІМ» відсутнє платіжне доручення, завізоване уповноваженим працівником банку, що вимагалось згідно вище зазначеного пункту Тендерної документації.
- На виконання вимог пункту 8 розділу 3 Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», якщо субпідрядник в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю не залучається, то учасник процедури закупівлі повинен надати довідку (складену учасником в довільній формі) про те, що субпідрядники для виконання робіт, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю не залучаються. Але, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПОДІЛЛЯЕКОСТРІМ» дана довідка відсутня.
Крім того, на виконання пункту 1 розділу 3 Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», якщо учасник не подав у складі своєї пропозиції документи, які не передбаченні чинним законодавством для нього або із інших причин (у передбачених законодавством випадках), а вони вимагаються тендерною документацією, він повинен надати щодо цього письмове пояснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання вищезазначених документів. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПОДІЛЛЯЕКОСТРІМ» відсутні письмові пояснення щодо ненадання вище зазначених документів, а саме: платіжного доручення та довідки про не залучення субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Відсутність вищевказаних документів вказує на порушення з боку ТОВ «ПОДІЛЛЯЕКОСТРІМ» умов закупівлі, а з боку Замовника – ігнорування таких порушень.
Згідно статті 5 Закону України «Про Публічні Закупівлі» одними із основних принципів здійснення закупівель, поряд із іншими, є добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Визначення переможцем даної процедури закупівлі ТОВ «ПОДІЛЛЯЕКОСТРІМ» з порушенням умов закупівлі вказує на порушення з боку Замовника вищевказаних принципів.
Враховуючи вищенаведене та керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо -
1. Розглянути дану вимогу та надати відповідь у передбачений Законом України «Про публічні закупівлі» строк.
2. Усунути порушення під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПОДІЛЛЯЕКОСТРІМ» та скасувати рішення про визначення переможця та намір укласти договір.
3. Здійснити розгляд наступної тендерної пропозиції у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога від 23.09.2021.pdf 23.09.2021 12:03
- Відповідь (2).pdf 28.09.2021 15:19
Дата подачі:
23.09.2021 12:04
Вирішення:
Відповідь на вимогу учасника
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга на дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Номер:
8be6905ce6fa41f28b8d46617b4dd50d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-16-010151-a.a2
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Скарга:
СКАРГА
На дискримінаційні вимоги тендерної документації
Відділ освіти, молоді та спорту Северинівської сільської ради проводить процедуру закупівлі (відкриті торги) UA-2021-08-16-010151-a «Реконструкція покрівлі будівлі Северинівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. Северинівської сільської ради за адресою: вул. Грушевського 33, с. Северинівка, Жмеринського району, Вінницької області» оголошено 16.08.2021р. 31.08.2021 року уповноваженою особою Замовника були внесені зміни до тендерної документації в частині встановлення додаткових вимог до Учасників щодо надання додаткових документів, а саме, внесеними змінами додатково вимагаються наступні документи:
- сертифікат відповідності системи управління якістю вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018, виданий учаснику державним підприємством, яке здійснює діяльність у сфері стандартизації, метрології та сертифікації (абз. 4 п. 6 розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»);
- сертифікат відповідності системи екологічного управління вимогам ДСТУ EN ISO 14001:2015, виданий учаснику державним підприємством, яке здійснює діяльність у сфері стандартизації, метрології та сертифікації (абз. 5 п. 6 розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»);
- сертифікат відповідності системи щодо протидії корупції вимогам ДСТУ EN ISO 37001:2018, виданий учаснику державним підприємством, яке здійснює діяльність у сфері стандартизації, метрології та сертифікації (абз. 6 п. 6 розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»);
- сертифікат відповідності системи управління охороною здоров’я та безпекою праці вимогам ДСТУ EN ISO 14001:2015, виданий учаснику державним підприємством, яке здійснює діяльність у сфері стандартизації, метрології та сертифікації (абз. 7 п. 6 розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»).
Вказані вище вимоги є дискримінаційними по відношенню до ПП «ВОК-ПЛЮС» та такими що обмежують конкуренцію порушують законодавство України у сфері публічних закупівель, принципи здійснення публічних закупівель та мають на меті привести до перемоги одного конкретного Учасника з огляду на наступне.
По перше – з січня місяця 2018 року в Україні скасована обов’язкова сертифікація продукції та послуг, і обов’язкова наявність таких сертифікатів для господарської діяльності будівельних організацій не передбачена законодавством України (в якості доказу приводимо посилання на офіційний сайт верховної ради України https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/46-93#Text). Приватне підприємство «ВОК-ПЛЮС» має ліцензію на виконання будівельних робіт, дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки та декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогами законодавства з питань охорони праці. Тобто усі необхідні документи які вимагає законодавство України для виконання будівельних робіт в т.ч. числі і по даному предмету закупівлі.
По друге – Замовник вимагає щоб вказані сертифікати були видані виключно державним підприємством. Тобто, Учасник, навіть при наявності відповідних сертифікатів які видані іншими, не державними підприємствами але які акредитовані в національній агенції з акредитації України не зможе виконати вимогу Замовника що призводить до суттєвого звуження кола Учасників. Зазначаємо, Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність наявності таких сертифікатів в Учасників виданих саме державними підприємствами.
По-третє – при оголошенні процедури закупівлі Замовник не вимагав надання таких сертифікатів, а отже, не бачив необхідності у їх наявності в Учасників процедури закупівлі. Окрім того, в протоколі Уповноваженої особи Замовника не міститься жодних обґрунтувань щодо необхідності наявності такий сертифікатів в Учасників.
Звертаємо увагу, що зміни вказані вище зміни до тендерної документації були внесені за 1 день до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до ч. 2 ст 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) «Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.»
Відповідно, після внесення змін кінцевим строком подання тендерних пропозицій є 08.09.2021р. Тобто, для отримання чотирьох таких сертифікатів залишається всього лише сім днів. За такий короткий період, пройти процедуру сертифікації в державному підприємстві для отримання одного такого сертифікату в неможливо, не кажучи вже про чотири сертифікати.
Як доказ на підтвердження вищевикладеного приводимо посилання на офіційний сайт державного підприємства «Вінницястандартметрологія», де розміщено витяги з порядку проведення сертифікації для отримання сертифікатів відповідно які вимагає Замовник (посилання http://www.sertifcentr.vinnica.ua/index3.html?top_no/kompany.html). За інформацією яка вказана в порядку, проведення процедури сертифікації складається з наступних етапів:
– розгляд та реєстрація заявки;
– формування групи аудиту, оформлення рішення за заявкою;
– укладання договору на проведення робіт, складання Програми і Плану аудиту;
– проведення першого етапу аудиту − попереднє оцінювання СУ, оформлення його результатів;
– проведення другого етапу аудиту − остаточна перевірка та оцінка результативності СУ, оформлення його результатів;
– прийняття рішення щодо сертифікації СУ;
– інформування про результати сертифікації СУ.
Весь процес отримання одного такого сертифікату займає близько місця, а в прискореному порядку близько двох тижнів. Пройти сертифікацію за 7 днів в державному підприємстві для отримання чотирьох сертифікатів приватне підприємство «ВОК-ПЛЮС» не може з об’єктивних причин, а саме через відсутність часу для проходження процедури сертифікації.
Таким чином, виконати вимогу Замовника щодо надання чотирьох, вказаних у тендерній документації сертифікатів може виключно Учасник який вже має в наявності такі сертифікати.
Виходячи з вищевикладеного, порушено права та інтереси ПП «ВОК-ПЛЮС» яке в результаті внесених Замовником змін до тендерної документації позбавляється змоги прийняти участь у процедурі закупівлі з огляду на недостатність часу для оформлення сертифікатів які вимагаються Замовником.
Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено:
абз. 4 ч. 1 ст. 5 - недискримінація учасників та рівне ставлення до них
ч. 4 ст. 5 - Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет» з огляду на те що Замовник вніс до тендерної документації зміни що суперечать чинному законодавству України та є такими що обмежують конкуренцію, порушують права та інтереси приватного підприємства «ВОК-ПЛЮС», з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель:
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу приватного підприємства «ВОК-ПЛЮС» до розгляду.
2. Встановити порушення Замовника процедури відкритих торгів відділу освіти, молоді та спорту Северинівської сільської ради в процедурі закупівлі UA-2021-08-16-010151-a «Реконструкція покрівлі будівлі Северинівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. Северинівської сільської ради за адресою: вул. Грушевського 33, с. Северинівка, Жмеринського району, Вінницької області».
3. Зобов’язати Замовника процедури відкритих торгів відділ освіти, молоді та спорту Северинівської сільської ради процедури закупівлі UA-2021-08-16-010151-a «Реконструкція покрівлі будівлі Северинівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. Северинівської сільської ради за адресою: вул. Грушевського 33, с. Северинівка, Жмеринського району, Вінницької області» скасувати рішення уповноваженої особи від 31.08.2021 року, та скасувати зміни до тендерної документації які були внесені цим рішенням.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 03.09.2021 18:21
- Скарга в АМКУ.doc 03.09.2021 18:22
- Платіжне доручення.pdf 03.09.2021 18:55
- рішення від 07.09.2021№20317.pdf 08.09.2021 11:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.09.2021 18:53
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.09.2021 11:51
Скарга
Скасована
Наявність дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
9e98857d98f64fdabff776d9f17d4a6f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-16-010151-a.c1
Назва:
Наявність дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
Відповідно до змін внесених Замовником до Тендерної документації 31.08.2021, у пункті 6 розділу ІІІ Тендерної документації (в редакції від 31.08.2021) присутня дискримінаційна вимога, що порушує конкуренцію та дискримінує Учасників, а саме:
- Сертифікат відповідності системи управління якістю вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018, виданий учаснику державним підприємством, яке здійснює діяльність у сфері стандартизації, метрології та сертифікації;
- сертифікат відповідності системи екологічного управління вимогам ДСТУ EN ISO 14001:2015, виданий учаснику державним підприємством, яке здійснює діяльність у сфері стандартизації, метрології та сертифікації;
- сертифікат відповідності системи щодо протидії корупції вимогам ДСТУ EN ISO 37001:2018, виданий учаснику державним підприємством, яке здійснює діяльність у сфері стандартизації, метрології та сертифікації;
- сертифікат відповідності системи управління охороною здоров’я та безпекою праці вимогам ДСТУ EN ISO 14001:2015, виданий учаснику державним підприємством, яке здійснює діяльність у сфері стандартизації, метрології та сертифікації.
Дана вимога Замовника про видачу вище зазначених сертифікатів, а саме: державним підприємством, яке здійснює діяльність у сфері стандартизації, метрології та сертифікації, є дискримінаційною,
Відповідно до частини 1 статті 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», сертифікація – це підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу.
Сертифікація систем управління проводиться, органом з сертифікації згідно чинного законодавства та повноважень.
Органами з сертифікації можуть бути підприємства, установи, організації, чи їх структурний підрозділ (в тому числі приватні), що здійснюють свою діяльність у сфері сертифікації та мають відповідну акредитацію, а не лише державне підприємство, яке здійснює діяльність у сфері стандартизації, метрології та сертифікації.
Крім того, Замовник вимагає сертифікат відповідності системи управління охороною здоров’я та безпекою праці вимогам ДСТУ EN ISO 14001:2015, який не відповідає класифікації ISO для даної системи управління.
Також, відповідно до пункту 1 розділу IV Тендерної документації (в редакції від 31.08.2021) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2021 року, 00:00 год., але в оголошенні про проведення процедури закупівлі № UA-2021-08-16-010151-a ● 1bc80c4bc9a24aff9ae616d729d5a3d8 зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2021 року, 17:08 год., що не відповідає Тендерній документації.
На підставі вище викладеного, вимагаємо внести відповідні зміни до Тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Северинівка.pdf 01.09.2021 16:52
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
04.09.2021 00:01