• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Гіпохлорит натрію марки А, код ДК 021:2015 – 24310000-0 – Основні неорганічні хімічні речовини

Завершена

459 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 295.00 UAH
Період оскарження: 05.08.2021 14:41 - 19.08.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: a98da84315584121ae4d666f5906fd74
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-05-009041-a.c1
Назва: Скарга
Скарга:
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів 05.08.2021 р., ідентифікатор № UA-2021-08-05-009041-a (далі – Закупівля), Комунальне підприємство "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКВОДОЕКОТЕХПРОМ" (далі – Замовник) здійснює закупівлю, предметом якої є: Код ДК 021:2015 - 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини. Гіпохлорит натрію марки А. 03.09.2021 року Замовником було оприлюднене рішення, оформлене протоколом засідання тендерного комітету Комунального підприємства "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКВОДОЕКОТЕХПРОМ" від 02.09.2021 р. № 546 (далі також – Рішення), яким Замовник визнав переможцем торгів учасника Закупівлі ТОВ "НПП ЛАВАЛЬ", а також цією ж датою в електронній системі закупівель було оприлюднене повідомлення про намір укласти з ТОВ "НПП ЛАВАЛЬ" договір закупівлі. Учасниками Закупівлі є: - ТОВ "МАРІЛАЙФ"; - ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ"; - ТОВ "НПП ЛАВАЛЬ". Відповідно до преамбули Закону України "Про публічні закупівлі" метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Згідно з нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі повинні здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ" (далі – також Скаржник) не погоджується з рішенням Замовника про визнання ТОВ "НПП ЛАВАЛЬ" переможцем, оскільки вважає, тендерна пропозиція ТОВ "НПП ЛАВАЛЬ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (далі – ТД) Замовника, що вбачається з наступного. ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ ТА ПОСИЛАННЯ НА ПОРУШЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ 1. Таблицею Додатку 4 " Технічне завдання до тендерної документації на закупівлю" до Тендерної документації встановлені технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі – Гіпохлориту натрію марки А, в тому числі: Зовнішній вигляд: Рідина зеленувато-жовтого кольору; Масова концентрація активного хлору, г/дм³, не менше: 190. Пунктом 2 Додатку 4 " Технічне завдання до тендерної документації на закупівлю" до Тендерної документації встановлено, що інформація про відповідність запропонованого учасниками товару технічним вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена у складі тендерної пропозиції учасника, в тому числі: - паспорт/сертифікат якості/декларація відповідності, тощо на гіпохлорит натрію марки А, виданий виробником товару (виданий не раніше ніж 30 днів відносно дати подання документа у складі пропозиції ). ТОВ "НПП ЛАВАЛЬ" у складі тендерної пропозиції на підтвердження інформації про відповідність товару технічним вимогам ТД наданий Паспорт № 76 від 28.07.2021 р. (файл "24-Паспорт ДнАз.pdf"), в якому зазначені фактичні характеристики запропонованого учасником товару: Зовнішній вигляд: Рідина зеленувато-жовтого кольору; Масова концентрація активного хлору, г/дм³: 199. Також в Паспорті № 76 міститься примітка: допускається втрата активного хлору по закінченню 10 діб з дня відвантаження не більше 30% первісного вмісту та зміна забарвлення до червонувато-коричневого кольору. Але вимоги Технічного завдання до предмета закупівлі (Додаток 4 до ТД) не містять положень, тобто не допускають змін технічних та якісних характеристик предмету закупівлі із спливом певного часу. Таким, чином тендерна пропозиція ТОВ "НПП ЛАВАЛЬ" підлягає відхиленню, як така, що не відповідає умовам Технічного завдання (технічної специфікації) щодо предмета Закупівлі. За таких обставин, керуючись вимогами ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник був зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ "НПП ЛАВАЛЬ", але в порушення вимог Закону прийняв рішення про визнання вищезазначеного учасника переможцем торгів та оприлюднив повідомлення про намір укласти з ним договір закупівлі. 2. Пунктом 2 Додатку 4 " Технічне завдання до тендерної документації на закупівлю" до Тендерної документації встановлено, що інформація про відповідність запропонованого учасниками товару технічним вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена у складі тендерної пропозиції учасника, в тому числі шляхом надання: - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар. Умовами тендерної документації встановлено, що товаром (предметом закупівлі) є саме Гіпохлорит натрію марки А. ТОВ "НПП ЛАВАЛЬ" у складі тендерної пропозиції на підтвердження інформації про відповідність товару технічним вимогам ТД наданий Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 03.12.2019 р. № 12.2-18-1/26637 (файл "25-Висновок СЕС на учасника_гіпохлорит натрію.pdf"). Як зазначено у Висновку № 12.2-18-1/26637 об'єктом експертизи є гіпохлорит натрію, в той час, як умовами Тендерної документації вимагалося надання висновку на Гіпохлорит натрію саме марки А. Таким, чином тендерна пропозиція ТОВ "НПП ЛАВАЛЬ" підлягає відхиленню, як така, що не відповідає умовам Технічного завдання (технічної специфікації) щодо предмета Закупівлі. За таких обставин, керуючись вимогами ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник був зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ "НПП ЛАВАЛЬ", але в порушення вимог Закону прийняв рішення про визнання вищезазначеного учасника переможцем торгів та оприлюднив повідомлення про намір укласти з ним договір закупівлі. 3. Пунктом 4 Додатку 4 " Технічне завдання до тендерної документації на закупівлю" до Тендерної документації встановлено, що: - В складі тендерної пропозиції подається відповідний гарантійний лист про те, протягом якого терміну Учасник забезпечуватиме контроль якості товару, що постачається та своєчасну заміну неякісного товару. ТОВ "НПП ЛАВАЛЬ" у складі тендерної пропозиції надало Гарантійний лист № 13/13 від 13.08.2021 р. (файл "Гарантійний лист щодо контролю якості.pdf") про те, що ТОВ "НПП ЛАВАЛЬ" гарантує забезпечення контролю якості товару, який постачається. Але в Гарантійному листі № 13/13 відсутня інформація протягом якого терміну Учасник забезпечуватиме контроль якості товару, як того вимагають умови Тендерної документації. Таким, чином тендерна пропозиція ТОВ "НПП ЛАВАЛЬ" підлягає відхиленню, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета Закупівлі Тендерної документації. За таких обставин, керуючись вимогами ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник був зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ "НПП ЛАВАЛЬ", але в порушення вимог Закону прийняв рішення про визнання вищезазначеного учасника переможцем торгів та оприлюднив повідомлення про намір укласти з ним договір закупівлі. ОБҐРУНТУВАННЯ НАЯВНОСТІ ПОРУШЕНИХ ПРАВ ТА ОХОРОНЮВАНИХ ЗАКОНОМ ІНТЕРЕСІВ СКАРЖНИКА Як вбачається з наведених вище обставин, Замовником допущені порушення процедури закупівлі, а саме: - ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі": принципів об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі (в тому числі на стадії розгляду тендерних пропозицій учасників); недискримінації учасників та рівного ставлення до них; участі у процедурах закупівель на рівних умовах; - ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі": замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином, прийнявши рішення про визнання ТОВ "НПП ЛАВАЛЬ" переможцем та про намір при невідповідності тендерної пропозиції цього учасника вимогам технічної специфікації та іншим вимогам Тендерної документації, Замовник порушив вимоги Закону, а також права та інтереси ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ", як учасника Закупівлі, щодо участі всіх учасників на рівних умовах (обов’язковість вимог Закону і вимог ТД для всіх без виключення учасників), об’єктивного та неупередженого розгляду тендерних пропозицій (обов’язковість виконання Замовником вимог ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" щодо відхилення тендерної пропозиції учасника за наявності встановлених Законом підстав). Враховуючи викладене вище, рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ "НПП ЛАВАЛЬ", тендерна пропозиції якого не відповідає умовам тендерної документації, є незаконним та підлягає скасуванню, оскільки прийняте з порушенням вимог ст.ст. 5, 31 Закону України "Про публічні закупівлі". ВИМОГИ СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ ТА ЇХ ОБҐРУНТУВАННЯ Усунення зазначених в даній скарзі порушень процедури Закупівлі можливе шляхом покладення на Замовника зобов'язання скасувати рішення про визнання переможцем торгів ТОВ "НПП ЛАВАЛЬ", оформлене протоколом засідання тендерного комітету Комунального підприємства "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКВОДОЕКОТЕХПРОМ" від 02.09.2021 р. № 546. Враховуючи викладене вище, на підставі ст.ст. 5, 18, 29, 31 Закону України "Про публічні закупівлі", ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про наявність порушень Замовником процедури закупівлі № UA-2021-08-05-009041-a. 3. Зобов’язати Комунальне підприємство "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКВОДОЕКОТЕХПРОМ" скасувати рішення, оформлене протоколом засідання тендерного комітету Комунального підприємства "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКВОДОЕКОТЕХПРОМ" від 02.09.2021 р. № 546, про визнання переможцем торгів ТОВ "НПП ЛАВАЛЬ". Реквізити рахунка, на який повертається плата за скаргу у випадках, визначених Законом України "Про публічні закупівлі" та Порядком здійснення плати за подання скарги до органу оскарження через електронну систему закупівель та її повернення суб'єкту оскарження (затверджено постановою КМУ від 22.04.2020 р. № 292): Рахунок IBAN – UA 503052990000026005036213405, Банк – АТ КБ «Приватбанк» (ЄДРПОУ банку 14360570, код банку 305299) Додатки: Протокол засідання тендерного комітету Комунального підприємства "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКВОДОЕКОТЕХПРОМ" від 02.09.2021 р. № 546. Повідомлення про намір укласти договір від 03.09.2021 р. Паспорт № 76 від 28.07.2021 р. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 03.12.2019 року № 12.2-18-1/26637. Гарантійний лист № 13/13 від 13.08.2021 р.
Дата розгляду скарги: 23.09.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.09.2021 10:53
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 28.09.2021 12:21
Автор: ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ ", Станіслав Сергєєв +380671005376 krtender8@gmail.com