-
Укладання рамкової угоди
-
Однолотова
-
КЕП
- 6
15110000-2 М’ясо (яловичина І категорії, блок із м'яса на кістках (яловичина) першого сорту заморожений)
Електронна гарантія ( електронна банківська гарантія/електронна страхова гарантія) надається в електронному варіанті, з накладанням електронного підпису установи, що видала гарантію (з урахуванням вимог пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації), Розмір - 8 167 000 грн. Забезпечення виконання Договору про закупівлю вноситься Учасником шляхом перерахування коштів на рахунок UA888201720355179002000099332, код ЄДРПОУ 41220556, код банку 820172, банк – ГУДКСУ у м. Києві. Розмір -становить 5% вартості договору про закупівлю (15111100-0 Яловичина)
Завершена
816 672 160.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 084 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 084 000.00 UAH
Період оскарження:
03.08.2021 17:01 - 13.11.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
143f16bb2df84ae9873f060073bc1551
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-03-002398-c.b7
Назва:
Вимога
Вимога:
Просимо внести зміни в Тендерну документацію. Текст Вимоги додаємо.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 03.11.2021 17:04
- Протокол 05.11.2021 11:20
Дата подачі:
03.11.2021 17:04
Вирішення:
Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо, що до тендерної документації на закупівлю за рамковою угодою 15110000-2 М’ясо (яловичина І категорії, блок із м'яса на кістках (яловичина) першого сорту заморожений) будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Просимо Замовника внести зміни в Тендерну документацію.
Номер:
13f782f1d39a44cf9ae586dab2f01e8f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-03-002398-c.b6
Назва:
Просимо Замовника внести зміни в Тендерну документацію.
Вимога:
У Додатку 2 Тендерної документації в пункті 19.1 міститься вимога надати «- Оригінал або нотаріально засвідчену копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пакування предмету закупівлі, що пропонується, виданого на ім’я учасника або виробника продукції, яка є предметом закупівлі або вітчизняного виробника пакування.» Але таким чином Замовник дискримінує потенційних учасників, що мають змогу постачати продукцію, що буде упакована в пакування іноземного (не вітчизняного) виробництва.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог, порушують вимоги ч. 3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників.
Просимо Замовника внести зміни в Тендерну документацію.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 02.11.2021 08:48
Дата подачі:
27.10.2021 19:47
Вирішення:
Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо, що до тендерної документації на закупівлю за рамковою угодою 15110000-2 М’ясо (яловичина І категорії, блок із м'яса на кістках (яловичина) першого сорту заморожений) будуть внесені відповідні зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Звертаємося до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі у відповідності до вимог діючого законодавства.
Номер:
47f402e5506049b384b15a69af2f5360
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-03-002398-c.b5
Назва:
Звертаємося до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі у відповідності до вимог діючого законодавства.
Вимога:
Додаємо файл Вимога.doc. Просимо внести відповідні зміни та привести тендерну документацію у відповідність до вимог діючого законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.doc 02.09.2021 22:25
- Протокол 07.09.2021 17:01
Дата подачі:
02.09.2021 22:25
Вирішення:
Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо, що до тендерної документації на закупівлю за рамковою угодою 15110000-2 М’ясо (яловичина І категорії, блок із м'яса на кістках (яловичина) першого сорту заморожений) будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
de71f0347595451fbbb763dca21840ea
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-03-002398-c.c4
Назва:
вимога
Вимога:
Просимо замовника внести зміни до тендерної документації, оскільки у вимогах до оформлення зазначено, що учасник у гарантії має зробити Посилання на тендерну документацію про проведення відкритих торгів, в яких передбачена вимога щодо надання гарантії. Але Замовник проводить
Але відповідно до системи прозорро - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-08-03-002398-c проводить не відкриті торги а ПРОЦЕДУРА ТОРГІВ - Укладання рамкової угоди
Просимо Замовника внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 06.09.2021 12:28
Дата подачі:
01.09.2021 11:03
Вирішення:
Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Відповідно до статті 15 Закону України про публічні закупівлі «Укладення рамкових угод здійснюється за результатами проведення відкритих торгів з урахуванням вимог цієї статті.
Оголошення про проведення закупівлі для укладення рамкової угоди повинно містити зокрема наступну інформацію:
- розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Враховуючи зазначене, Вашу вимогу залишено без задоволення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
f124964fd01b4330b2e080cfd9841887
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-03-002398-c.a3
Назва:
вимога
Вимога:
Відповідно до вимог Тендерної документації Замовник вимагає надати - Санітарно-гігієнічні висновки, що підтверджують відповідність товару вимогам безпеки для здоров'я і життя людини. До висновків мають додаватися протоколи випробувань, видані за результатами проведення санітарно-епідеміологічної експертизи.
Дана вимога суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та порушує принципи здійснення державних закупівель, звужує коло потенційних учасників, оскільки з 20 вересня 2015 року в Україні набули чинності більшість положень євроінтеграційного закону № 4179а “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів”. Документ був прийнятий Верховною Радою України з метою гармонізації законодавства України до законодавства ЄС в сфері безпеки і якості харчових продуктів. З набранням чинності зазначених норм для всієї харчової продукції, крім дитячого харчування, було скасовано обов’язкове оформлення висновків СЕС. Так, як Замовник вимагає надати саме Санітарно-гігієнічні висновки, що підтверджують відповідність товару вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, то цим самим він порушує принцип недискримінація учасників та рівне ставлення до них, оскільки надати даний документ можуть лише учасники (виробники) , які отримали його до 20.09.2015 року, а всі інші втрачають можливість прийняти участь у даній процедурі закупівель.
Отже, просимо Замовника виключити дану вимогу із тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 03.09.2021 13:00
Дата подачі:
31.08.2021 16:23
Вирішення:
Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Враховуючи зазначене Вашу вимогу залишено без задоволення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога про усунення порушення.
Номер:
ee466a15b3144cf4a367c88631c9b756
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-03-002398-c.b2
Назва:
Вимога про усунення порушення.
Вимога:
Шановний Замовнику! Ознайомившись зі змістом тендерної документації нами було виявлено ряд порушень, в частині включення до тендерної документації вимог, які суперечать чинному законодавству.
Порушення 1. Відповідно до пп. 19.1 п. 19 Додатку 2 до Тендерної документації, з метою оцінки відповідності товару, що пропонує учасник вимогам щодо якості та безпечності учасник повинен надати санітарно-гігієнічні висновки, що підтверджують відповідність товару вимогам безпеки для здоров'я і життя людини. До висновків мають додаватися протоколи випробувань, видані за результатом проведення санітарно- епідеміологічної експертизи.
По-перше, чинним законодавство не передбачає такої форми документа, як "санітарно-гігієнічні висновки".
Відповідно до ст. 1 Закону України " Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", документом установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини є висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Порядок та підстави видачі такого висновку врегульовані Законом України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення".
20.09.2015 року Закон Укрїани "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" було доповнено статтею 1-1, відповідно до змісту якої сфера дії закону (положення цього закону) не поширюються на харчові продукти, крім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей.
Отже, потенційні учасники позбавлені можливості виконати вказану вимогу замовника та, у встановленому законодавством порядку, отримати висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на харчові продукти, які є предметом даної закупівлі.
Крім того, визначаючи вказану умову, замовником також не було конкретизоване на чиє ім'я мав би бути виданий такий висновок (учасника чи виробника). Вказане надалі могло б призвести до неоднозначних тлумачень вказаної вимоги, що не відповідає принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель .
Порушення 2. Відповідно до пп. 19.1 п. 19 Додатку 2 до Тендерної документації, з метою оцінки відповідності товару, що пропонує учасник вимогам щодо якості та безпечності учасник повинен надати сертифікат відповідності на товар, що пропонується до закупівлі
З 01.01.2018 р. в Україні відмінена сертифікація продукції в системі УкрСЕПРО, яка здійснювалась відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України "Про стандартизацію і сертифікацію".
Наразі, згідно ч. 2 ст.32 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", сертифікація харчових продуктів необов’язкова, крім процедури видачі міжнародного сертифіката.
Відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону України "Про публічні закупівлі", документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Разом з цим, відповідно до ст. 1 ЗУ "Про технічні регламенти та оцінку відповідності", документами про відповідність є декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Відповідно до ч. 7 ст. 26 ЗУ "Про технічні регламенти та оцінку відповідності", виробник шляхом складання декларації про відповідність бере на себе відповідальність за відповідність продукції вимогам, установленим у відповідних технічних регламентах.
Таким чином, наголошуємо, що декларація виробника (яка також вимагається відповідно до пп. 19.1) є єдиним належним документом, який засвідчує відповідність продукції вимогам, установленим у відповідних технічних регламентах, в тому числі щодо безпечності та якості.
ВРАХОВУЮЧИ ВИКЛДЕНЕ, ПРОСИМО УСУНУТИ ВИЯВЛЕНІ ПОРУШЕННЯ, ШЛЯХОМ ВИКЛЮЧЕННЯ З ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ВИМОГИ ЩОДО НАДННЯ:
- санітарно-гігієнічних висновків, що підтверджують відповідність товару вимогам безпеки для здоров'я і життя людини та протоколів випробувань, виданих за результатом проведення санітарно-епідеміологічної експертизи.
-сертифікату відповідності на товар, що пропонується до закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога у закупівлю UA-2021-08-03-002398-c (м'ясо).docx 20.08.2021 16:52
- Протокол 25.08.2021 15:14
Дата подачі:
20.08.2021 16:52
Вирішення:
Доброго дня! Членами тендерного комітету було розглянуто Вашу вимогу та повідомляємо, що її залишено без задоволення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо умов тендерної документації
Номер:
3cc6c485ffd34c7f82b97c32d24d5d81
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-03-002398-c.c1
Назва:
Щодо умов тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику!
Ознайомившись з тендерною документацією, нами виявлено встановлену дискримінаційну вимогу, яка обмежує участь широкого кола учасників, порушує принципи рівного ставлення до потенційних учасників та право на участь у даній процедурі закупівлі.
Так, пунктом 19.1. Додатку 2 «Перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи учасника» до Тендерної документації на закупівлю товару код CPV згідно ДК 021-2015: 15110000-2 М’ясо (яловичина І категорії, блок із м'яса на кістках (яловичина) першого сорту заморожений) визначено, що з метою оцінки відповідності товару, що пропонує учасник, вимогам щодо якості та безпечності учасник повинен надати ряд документів, зокрема, але не виключно, «Санітарно-гігієнічні висновки, що підтверджують відповідність товару вимогам безпеки для здоров'я і життя людини. До висновків мають додаватися протоколи випробувань, видані за результатами проведення санітарно-епідеміологічної експертизи.»
В свою чергу, така вимога, є дискримінаційною, та такою, що неможливо виконати з огляду на наступне.
Відповідно до статті 29 Розділу V Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97, державна реєстрація об’єктів санітарних заходів (видача Висновків санітарно-епідеміологічної експертизи) на харчові продукти не проводиться.
Лише підлягають Державній реєстрації:
1) новітні харчові продукти;
2) харчові добавки;
3) ароматизатори, за виключенням окремої групи ароматизаторів, визначених центральним органом виконавчої влади, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері охорони здоров’я;
4) ензими;
5) допоміжні матеріали для переробки, та матеріали, що контактують з харчовими продуктами, які вперше вводяться в обіг та/або вперше використовуються на території України;
6) вода питна, яку планується віднести до категорії "вода природна мінеральна".
Предметом даної процедури закупівлі є харчові продукти, а саме: 5110000-2 М’ясо (яловичина І категорії, блок із м'яса на кістках (яловичина) першого сорту заморожений).
У відповідності до статті 29 Розділу V Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі яловичини І категорії, блок із м'яса на кістках (яловичина) першого сорту заморожений не надаються, а тому виконати дану вимогу тендерної документації неможливо.
Таким чином, вимога щодо надання санітарно-гігієнічних висновків, що підтверджують відповідність товару вимогам безпеки для здоров'я і життя людини та протоколів випробувань, видані за результатами проведення санітарно-епідеміологічної експертизи не відповідає нормам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97, Закону України «Про публічні закупівлі» в частині встановлення технічних вимог до предмета закупівлі.
Враховуючи це, тендерна документація в цій частині потребує внесення відповідних змін.
Звертаємось до Вас з даної вимогою внести зміни та привести тендерну документацію у відповідності до норм Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97, Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначаємо, що у разі, якщо Замовником буде проігноровано дану вимогу, ми будемо змушені звернутись до органу оскарження зі скаргою на дискримінаційні вимоги тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 25.08.2021 15:13
Дата подачі:
20.08.2021 14:12
Вирішення:
Доброго дня! Членами тендерного комітету було розглянуто Вашу вимогу та повідомляємо, що її залишено без задоволення.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Відхилено
Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції та про допуск до аукціону
Номер:
bb2bf529c29b40248ac823cf5c241a66
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-03-002398-c.a9
Назва:
Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції та про допуск до аукціону
Скарга:
Опис скарги в доданому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- 18 ГК Витяг ПДВ ТОВ.pdf 17.12.2021 16:53
- скарга 17121.pdf.p7s 18.12.2021 20:33
- скарга 17121.pdf 18.12.2021 20:33
- журннал конт від прод.pdf.p7s 18.12.2021 20:34
- журннал конт від прод.pdf 18.12.2021 20:35
- журнал конт відвант.pdf.p7s 18.12.2021 20:35
- журнал конт відвант.pdf 18.12.2021 20:35
- журнал вхідного конт.pdf.p7s 18.12.2021 20:36
- журнал вхідного конт.pdf 18.12.2021 20:36
- жур вхід конт.pdf.p7s 18.12.2021 20:36
- жур вхід конт.pdf 18.12.2021 20:36
- ВИПРАВЛЕННЯ ОПИСКИ.pdf 20.12.2021 18:26
- ВИПРАВЛЕННЯ ОПИСКИ.pdf.p7s 20.12.2021 18:26
- Додаткові пояснення.pdf 30.12.2021 11:21
- Додаткові пояснення.pdf.p7s 30.12.2021 11:21
- 18 Звіт аудиту.pdf 30.12.2021 11:21
- 18 Звіт аудиту.pdf.p7s 30.12.2021 11:21
- рішення від 21.12.2021 № 28068.pdf 22.12.2021 09:06
- інформація про резолютивну частину рішення від 30.12.2021 № 28796.pdf 31.12.2021 11:42
- рішення від 30.12.2021 № 28796.pdf 05.01.2022 11:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.12.2021 17:51
Дата розгляду скарги:
30.12.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.12.2021 09:06
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
05.01.2022 11:10
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
Звернення
Номер:
bd03aa58ba1a4133823d23b2a870c80f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-03-002398-c.c8
Назва:
Звернення
Вимога:
Відповідно до рішення Замовника від 14.12.2021 року, тендерна пропозиція ТОВ "ГРАНД КОНСАЛТ" була відхилена з тієї підстави, що остання не відповідає вимогам тендерної документації, а саме пп. 14.2. пункту 14 Додатку 2 та пп. 18.4 пункту 18 Додатку 2.
Відповідно до ч. 2 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі", інформація про відхилення тендерної пропозиції має містити інформацію про підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ, У ЧОМУ САМЕ ПОЛЯГАЄ ТАКА НЕВІДПОВІДНІСТЬ).
Замовником не обґрунтовано, в чому саме полягає невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "ГРАНД КОНСАЛТ" вимогам пп. 14.2. пункту 14 Додатку 2 та пп. 18.4 пункту 18 Додатку 2 та яку "недостовірну" інформацію Замовник вбачає у наданих документах.
Користуючись правом, наданим ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі", просимо надати конкретизовану інформацію, в чому саме полягає невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "ГРАНД КОНСАЛТ" вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 17.12.2021 16:38
Дата подачі:
14.12.2021 18:30
Вирішення:
Доброго дня! З приводу Вашої вимоги надаємо додаткову інформацію.
За результатами опрацювання тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ГРАНД КОНСАЛТ», встановлено:
а) учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, зокрема:
Учасником у складі тендерної пропозиції подано рішенням про реєстрацію потужності ТОВ «МІТ-МІКС» з особистим реєстраційним номером № r-UA-10-01-609, а не рішення реєстрації, отримане самим учасником .
Після повідомлення про усунення недоліків протягом 24 годин, учасником надано пояснення про те, що вказані транспортні засоби використовуються учасником у зв’язку з експлуатацією іншої, належної йому зареєстрованої потужності, тому їх окрема реєстрація як потужності оператором ринку не потрібна. Але вимогами тендерної документації чітко встановлено, що учасник повинен надати «Довідка в довільній формі, в якій зазначається інформація про транспорт, що планується застосовувати для транспортування предмету закупівлі» кінцевому споживачу.
Керуючись частиною 16 статті 29 Закону "Про публічні закупівлі" Учаснику було надіслано повідомлення щодо необхідності протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати відповідну інформацію та/або документи, про те товариством з обмеженою відповідальністю «ГРАНД КОНСАЛТ» протягом 24 годин не було усунуто невідповідності у тендерній пропозиції та не надано відповідної інформації та/або документів.
Таким чином, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ГРАНД КОНСАЛТ» не відповідає вимозі підпункту 14.2 пункту 14 Додатку 2 до тендерної документації.
б) учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону, зокрема:
Підпунктом 18.4. пункту 18 Додатку 2 до тендерної документації передбачено на виконання вимог ст.22 Закону України № 771/97 надати довідку у довільній формі з описом заходів, які здійснюються оператором ринку харчових продуктів – Учасником по встановленню інших операторів ринку, які постачають їм харчові продукти та інші об’єкти санітарних заходів за принципом "крок назад" та "крок вперед", та копії документів за останні 3 місяці (які передують даті подання тендерної пропозиції Учасника), що підтверджують виконання Учасником цих заходів.
Відповідно до інформації, що знаходиться у відкритому доступі та оприлюднена на офіційному інтернет-порталі електронної системи закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/ та Єдиному веб-порталі використання публічних коштів за посиланням https://spending.gov.ua/, надані журнали не містять інформації щодо деяких постачальників продукції, що поставлялась державним органам за вказаний період.
Отже, учасником не надано документів, що підтверджують виконання Учасником заходів по встановленню інших операторів ринку, які постачають їм харчові продукти та інші об’єкти санітарних заходів за принципом "крок назад" та "крок вперед" за 3 (три) останні місяці, відповідно тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ГРАНД КОНСАЛТ» не відповідає вимозі підпункту 18.4. пункту 18 Додатку № 2 до тендерної документації. Документи надані учасником містять недостовірну інформацію.
Статус вимоги:
Задоволено