• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

придбання комплекту: інтерактивна дошка+короткофокусний проектор для початкової школи на засадах співфінансування ДБ (70%) та МБ (30%)

Завершена

225 231.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 126.15 UAH
Період оскарження: 14.07.2021 11:06 - 26.07.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Обмеження конкуренції

Номер: 5900aac8bc104055a8e6c5cd062267e1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-14-001474-a.b6
Назва: Обмеження конкуренції
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Додатку 1 до Тендерної документації, Ви вказуєте, що дошка повинна мати наступні розміри: «Розмір проекційного зображення активної поверхні дошки – не менше ніж діагональ 88” (223 см), співвідношення сторін 16:10 (ширина 190 см, висота 118,8 см); Габаритні розміри дошки повинні бути не більше: ширина - 198 см, висота - 126 см.;». Зазначені Вами розміри вказують на те, що Ви орієнтуєтесь на конкретну модель дошки, яку хочете закупити, чим обмежуєте конкуренцію в даній закупівлі. Визначення Вами таких точних діапазонів розміру дошки не дає можливості іншим Учасникам підібрати відповідний еквівалент. Крім цього, Наказ МОН №574 від 29.04.2021 року не містить точних обмежених вимог до розміру інтерактивної дошки, а лише вказує, що мінімальна діагональ дошки має бути 75″. Звертаємо Вашу увагу, що вид закупівлі "Відкриті торги", який Ви обрали, передбачає необхідність надання іншим Учасникам можливості підібрати еквівалент. Більше того, згідно з практикою Антимонопольного комітету України під технічні характеристики, що прописані Замовником, повинні підходити товари мінімум двох виробників, що представлені на ринку України. А встановлені Вами розміри підходять тільки під прописану Вами інтерактивну дошку, що є суттєвим порушенням законодавства України про публічні закупівлі. Тому, з метою забезпечення здорової конкуренції вимагаємо розширити вимоги до інтерактивної дошки та встановити наступні розміри: «Розмір проекційного зображення активної поверхні дошки – не менше ніж діагональ 88” (223 см), співвідношення сторін 16:10 (ширина не менше 190 см, висота не менше 117 см); Габаритні розміри дошки повинні бути не менше: ширина - 198 см, висота - 120 см».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Дякуємо за звернення. Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Тендерна документація Замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерства освіти України. Щодо розмірів дошки «Розмір проекційного зображення активної поверхні дошки – не менше ніж діагональ 88” (223 см), співвідношення сторін 16:10 (ширина 190 см, висота 118,8 см); Габаритні розміри дошки повинні бути не більше: ширина - 198 см, висота - 126 см.;». Зазначені вимоги ніяким чином не обмежують потенційних учасників, технічні вимоги передбачають надання еквівалентного товару. Якщо запропонований Вами товар є еквівалентним до встановлених технічним вимог у тендерній документації, то він буде вважатися таким, що відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Ми, як Замовник, хочемо закупити обладнання найкращої якості для нашого закладу. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.07.2021 00:01
Вимога
Відхилено

Не відповідність Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 9fa927b99be54235a998b540b9713f01
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-14-001474-a.b5
Назва: Не відповідність Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Шановний Замовнику, детально проаналізувавши тендерну документацію було встановлено наявність дискримінаційних вимог, які суперечать Закону України «Про публічні закупівлі», та порушують право потенційних учасників брати участь у даній закупівлі згідно встановленого Законом порядку. Вами прописані дискримінаційні вимоги щодо надання Авторизаційного листа ЛИШЕ на інтерактивну дошку та спеціальне програмне забезпечення, а не на весь перелік продукції предмету закупівлі! Отже висновок такий, що Замовник упереджений і звужує коло потенційних учасників. Тим самим Замовник порушив принципи публічних закупівель викладених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Такі дії з боку Замовника є дискримінаційними по відношенню до потенційних учасників закупівлі. Вимагаємо внести зміни тендерної документації відповідно до частини 4 статті 22, та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: або прибрати дану вимогу взагалі, або додати дану вимогу на ВЕСЬ перелік продукції! Згідно практики Антимонопольного комітету України такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні технічні характеристики, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників. Вимагаємо внести зміни відповідно до частини 4 статті 22 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Якщо вказані зміни не будуть внесені Замовником, ми, як потенційний учасник, будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України зі скаргою на порушення законодавства у сфері публічних закупівель та НАВМИСНЕ ОБМЕЖЕННЯ КОНКУРЕНЦІЇ у публічній закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Дякуємо за звернення. Тендерна документація для даної закупівлі розроблена та затверджена Замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням нормативно-правових актів, норм і правил та розпорядчих документів і рекомендацій органів управління освітою, актів щодо дотримання санітарного законодавства та нормативно-правових актів щодо забезпечення охорони здоров’я дітей. Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації для процедури закупівлі - відкриті торги визначається Замовником самостійно за формою, яка затверджена наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016р. № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Окрім того, відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до абзацу четвертого пункту 8 «Положення про Міністерство освіти і науки України «(https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/630-2014-%D0%BF#n123) - «Накази МОН, видані в межах повноважень, передбачених законом, є обов’язковими для виконання центральними органами виконавчої влади, їх територіальними органами, місцевими держадміністраціями, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності та громадянами». Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару та програмного забезпечення, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки, і, особливо, програмного забезпечення, що повинно бути сучасним і оновлюватися. Програмне забезпечення для інтерактивного обладнання — чи не найважливіша частина інтерактивних комплексів для якісного та відчутного покращення учбового процесу. Навчальна програма передбачає вивчення різних дисциплін в різних класах. Для різноманітності матеріалів для підготовки навчального контенту потрібна наявність декількох додатків для кожної дисципліни. З метою запобігання закупівлі нелегальної програмної продукції замовником встановлена вимога щодо надання авторизаційного листа. Щодо Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовник повідомляє наступне: Вважаємо, що тендерний комітет у своїй роботі не може керуватися конкретними Рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, адже практика розгляду скарг різноманітна та стосується конкретних обставин проведення торгів зовсім різними замовниками. Рішення органу оскарження є суб’єктивною думкою членів колегії щодо окремо визначених обставин і не є рекомендаційним чи обов’язковим для врахування в роботі іншими розпорядникам коштів, яких вони не стосуються. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесення змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги ТД

Номер: 64f11e3b7ebb4a15af2596805070a832
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-14-001474-a.b4
Назва: Дискримінаційні вимоги ТД
Вимога:
Шановний Замовнику, вами вимагається надання Авторизаційного листа тільки на інтерактивну дошку та спеціальне програмне забезпечення : «Авторизаційний лист від виробника, його представництва, або дистриб’ютора виробника інтерактивної дошки та спеціального програмного забезпечення для роботи з інтерактивною дошкою, з вказанням назви замовника та номеру закупівлі» Вимагаємо внести зміни тендерної документації відповідно до частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: або прибрати дану вимогу взагалі, або додати дану вимогу на весь перелік продукції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Дякуємо за звернення. Замовником уже надано роз’яснення в вимозі «Не відповідність Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесення змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.07.2021 00:01
Вимога
Залишено без розгляду

Про включення авторизаційного листа на проектор

Номер: 717dde95f38d47b38512b9d7c93ce1fc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-14-001474-a.a3
Назва: Про включення авторизаційного листа на проектор
Вимога:
Шановний замовнику, для запобігання ризиків постачання контрабандної продукції, що ввезена на територію України незаконним шляхом, а також постачання неякісної продукції рекомендуємо в оголошенні про закупівлю встановити наступну вимогу «з метою недопущення закупівлі фальсифікатів та спроможність учасника поставити запропонований перелік товару у строки встановлені тендерною документацією, Учасник повинен надати документальне підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання (Короткофокусний проектор) щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro». Відповідно до інформації від Державної служби статистики та досліджень UKRAINE ECONOMIC OUTLOOK щорічний обсяг контрабандної (незаконно ввезеної) продукції в Україні складає більше 300 млрд. грн. Для аналізу використовувались статистичні дані World Integrated Trade Solution (WITS), збором та агрегуванням яких займаються: Статистичний відділ ООН, Світова організація торгівлі, Конференція ООН з торгівлі та розвитку та Світовий банк. Оскільки закупівля здійснюється для державної організації, Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства, оскільки не можна допустити ситуацію коли працівники будуть використовувати неякісну, контрафактну або іншим чином невідповідну до законодавства України продукцію. Саме для підтвердження безпеки і відповідності предмету закупівлі встановленим вимогам законодавства Замовник повинен встановити відповідні вимоги згідно чинного законодавства. Зокрема надання Авторизаційного листа від виробника – це важливе свідчення надійності виробника з екологічних і санітарно-епідеміологічних норм, запобігання ризиків постачання контрафактної продукції, ввезеної на територію України незаконним шляхом, а також запобігання постачання неякісної продукції. Також цей документи підтверджує, що всі компоненти, які використовуються при виробництві не несуть шкоди для екології, довкілля та безпосередньо користувачам в освітніх закладах. Для Замовника важливо бути впевненим у якості та законності предмету закупівлі і таким чином, Замовник має можливість переконатись, що запропонована учасником продукція буде якісною, офіційно ввезеною на територію України та з діючими гарантійними зобов’язаннями не тільки від учасника, а також і від виробника обладнання. Таким чином Замовник буде впевнений, що постачальник поставить продукцію, яка відповідає нормам чинного законодавства України. Авторизаційний лист від виробника надає додаткові гарантії поставки необхідного товару, зменшує рівень ризику поставки неякісних, фальсифікованих чи контрабандних товарів, адже виробник або імпортер надаючи такого авторизаційного/гарантійного листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, яке він виробляє або завозить. Тому рекомендуємо в оголошенні про закупівлю встановити вимогу щодо надання Авторизаційного листа від виробника або його офіційного представника в Україні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Замовник вказав всі необхідні вимоги для закупівлі якісного товару. Виходячи з написаного вище, Замовник відхиляє Вашу вимогу.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.07.2021 00:01
Вимога
Вирішена

Не відповідність наказу МОН № 574

Номер: 05139ac3282945d78fbb43500069181f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-14-001474-a.a2
Назва: Не відповідність наказу МОН № 574
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємо вашу увагу на дотримання Наказу Міністерства освіти і науки України № 574 при складанні тендерної документації. Не зазначивши вимоги до предмету закупівлі, як того вимагає вищезазначений Наказ, ви отримаєте пропозиції учасників, які мають технічні характеристики значно гірші ніж того вимагають норми до обладнання для закладів освіти. Оскільки предмет закупівлі буде використовуватись у закладах освіти, його технічні характеристики повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства освіти і науки України № 574. Згідно Наказу МОН № 574 гарантійний строк на проектор складає не менше 36 місяців. У Тендерній документації Замовником не зазначено гарантійний термін та відсутні технічні характеристики на динаміки, що не відповідає вимогам Наказу МОН № 574. Для запобігання закупівлі обладнання з невідповідними характеристиками, вимагаємо внести зміни у тендерну документацію відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України, а саме до Закону України «Про публічні закупівлі» і Наказу Міністерства освіти і науки України № 574.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! В технічному завданні описано достатньо характеристик короткофокусного проектора, які дозволять придбати якісний пристрій, що відповідає вимогам Наказу та нормам до обладнання для закладів освіти. Проте, Замовник, на вашу вимогу, внесе уточнення до технічних характеристик проектора і ще детальніше зазначить параметри щодо акустичної системи та гарантії.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: c1c9ec6bc2d144a49b65df780c5745c0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-14-001474-a.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Тим самим Замовник порушив вимоги частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та принципи публічних закупівель викладені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Це підтверджується тим, що під вказані технічні характеристики предмету закупівлі Інтерактивна дошка неможливо підібрати аналоги, оскільки під вказані технічні характеристики підпадає лише конкретна модель товару, одного виробника. Таким чином запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція, зареєстрована в Україні, щонайменше двох виробників. Згідно практики Антимонопольного комітету України такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні технічні характеристики, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників. Вимагаємо внести зміни відповідно до частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: тендерним комітетом готуються зміни до технічного завдання
Статус вимоги: Задоволено